ГоловнаФорумКазино20Bet Casino - загальне обговорення

20Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 10)

 від Justo
|
42 898 переглядів 182 відповідей |
|
1...9 10
ferigulykas

привіт Ми обов’язково постараємося вам допомогти, але спершу чи не могли б ви повністю описати ситуацію?

Наприклад, коли ви подали запит на зняття коштів. Що вам постійно пише казино?

Насправді важко давати поради, коли ми насправді мало знаємо про ситуацію. Наприклад, в останньому відгуку користувачів прямо згадується, що підтримка, включаючи чат, працює повільно, ігнорує гравців, а казино загалом не є одним із найшвидших.

Що було б цілком доречно, судячи з того, що ви пишете. Повідомте нам більше деталей, і ми побачимо, що можна зробити.

Автоматичний переклад.

Привіт, команда Casino Guru!


Я пишу вам зі скаргою на онлайн-казино 20Bet, оскільки я зіткнувся з серйозною проблемою. Я подав запит на зняття коштів у розмірі 4000 євро 14 березня (о 23:00), але з того часу мій запит залишався в статусі «очікує на розгляд», хоча минуло більше двох днів.


Мій обліковий запис було повністю перевірено, усі необхідні документи надано, і всі вимоги сайту виконано. Однак я не отримав жодної чіткої інформації про те, коли буде оброблено моє зняття, або про те, що спричиняє затримку. Казино не дало мені жодних точних термінів і продовжує відкладати рішення.


Мені сказали, що запит на зняття коштів розглядається фінансовим відділом і запити обробляються в порядку черги, але це не відповідає стандартам казино, оскільки на веб-сайті вказано, що процес займає значно менше часу.


Я вважаю це порушенням правил і прошу вашої допомоги у вирішенні цього питання. Чи можу я розраховувати на вашу підтримку, щоб отримати ясність щодо того, коли мої кошти будуть перераховані, або допомогти мені зв’язатися з регулюючими органами, якщо казино й надалі не бажає вирішити цю проблему?


Наперед дякую за допомогу!


З повагою,

Денис Синиця


Автоматичний переклад.
denya24112411

Гей, якщо ти чекаєш ще кілька днів, я б не робив із цього катастрофи. Це були вихідні, і це часто час, коли казино не обробляють зняття коштів, тому мені точно цікаво, як це буде в будні. Якщо фінансовий відділ перевіряє зняття коштів, зачекайте. Оскільки ви підтверджені, його не слід затягувати без потреби, і якщо це так, казино має повідомити вам, чому. Якщо вони не зможуть виплатити вам гроші, ми даємо казино 14 днів, тоді ви можете покластися на нашу допомогу.

Але наразі я б почекав, щоб почути відповідь від казино.

Ви можете впоратися з цим?

Автоматичний переклад.
1...9 10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого