привіт Ми обов’язково постараємося вам допомогти, але спершу чи не могли б ви повністю описати ситуацію?
Наприклад, коли ви подали запит на зняття коштів. Що вам постійно пише казино?
Насправді важко давати поради, коли ми насправді мало знаємо про ситуацію. Наприклад, в останньому відгуку користувачів прямо згадується, що підтримка, включаючи чат, працює повільно, ігнорує гравців, а казино загалом не є одним із найшвидших.
Що було б цілком доречно, судячи з того, що ви пишете. Повідомте нам більше деталей, і ми побачимо, що можна зробити.
Hi. We will certainly try to help you, but first, could you please describe the situation in full?
For example, when you submitted a withdrawal request. What does the casino keep writing to you all the time?
It's really hard to give advice when we actually don't know much about the situation. For example, the last user review explicitly mentions that the support, including chat, is slow, ignores the players, and the casino is generally not one of the fastest.
Which would be quite fitting, judging by what you write. Please let us know more details and we will see what can be done.
Ahoj. Určitě se Ti pokusíme pomoci, ale předně, mohl bys tu situaci prosím popsat celou?
Například, kdy jsi zadal žádost o výběr. Co že Ti to vlastně kasino píše pořád dokola?
Ono je opravdu těžké poradit, když vlastně nic moc o situaci nevíme. Například poslední uživatelská recenze vyloženě zmiňuje, že support včetně chatu je pomalý, ignoruje hráče a casino celkově není z nejrychlejších.
Což by docela odpovídalo, soudě podle toho, co píšeš. Dej nám prosím vědět více detailů a uvidíme co se bude dát dělat.