По-перше, ліцензія Кюрасао підроблена!
Друге: вони не відхилили мою скаргу, казино 1xbet відповідає власною ліцензією, яка є підробкою!
Третє: всі в букмекерській групі, понад 500 тисяч людей, погодилися зі мною і побачили весь результат сайту 1xbet, який тепер також масово втрачатиме клієнтів.
First the Curacao license is fake!
Second: they didn't reject my complaint, 1xbet casino responds with its own license which is fake!
Third: everyone in the betting group, more than 500 thousand people, agreed with me and saw the entire outcome of the 1xbet website, which will now also lose customers en masse.
Primeiro a licença de Curaçao é falsa!
Segundo: eles não rejeitou minha reclamação, o cassino 1xbet responde pela sua própria licença que é falsa!
Terceiro: todos no grupos de apostas mais de 500 mil pessoas me deu razão e viu todo o desfecho do site 1xbet, que agora também vai perder clientes em massa.
По-третє: як ви, напевно, розумієте, інші 500 людей у певній групі не мають жодного відношення до нашого процесу, доки не подадуть власні скарги. Це твердження не має жодної цінності, але я розумію, що вам все одно потрібно це згадати.
Друге + перше: те, що ви називаєте фальшивою ліцензією, швидше за все, є фактом того, що ліцензійний орган вирішив так, як вони зробили. Але це не означає, що сама ліцензія — продукт — підробка.
Якщо ви хочете продовжувати розмову таким чином, спробуйте принаймні використовувати відповідні значення.
Крім того, ми просили вас надати відповідні докази майже кожного разу; якщо ви не можете цього зробити, вся ця розмова знову безглузда.
Оскільки команда розгляду скарг не змогла допомогти вам зі скаргою, а коли мова йде про орган ліцензування на основі інформації: «Я також обговорював вашу скаргу до регулятора з казино, і регулятор більше не зв’язувався з ними після рішення. це було зроблено 19/10/23, тому, здається, регулятор також відхилив вашу скаргу на самовиключення".
Я б сказав, що ми все ще ходимо в колах, де ви звинувачуєте нас у підтримці казино. Зосередьтеся, будь ласка, на корті, все одно це був ваш вибір. Ми намагалися допомогти, але це просто не спрацювало.
Останнє попередження, я серйозно.
Third: As you probably understand, the other 500 people in some group have nothing to do with our process until they submit their own complaints. This statement possesses no value, but I understand you need to mention that anyway.
Second + First: What you call a fake license is more likely a fact that the licensing authority decided the way they did. But it does not mean the license itself—the product—is fake.
If you want to carry on this way with the conversation, try to at least use appropriate meanings.
Furthermore, we've asked you to provide relevant proofs on almost every occasion; if you can't do that, this whole conversation is again pointless.
Since the Complaint Team could not help you with the complaint, and when it comes to the licensing authority based on the info:"I have also discussed your complaint to the regulator with the casino and they were not contacted by the regulator again after the ruling that was made on 19/10/23, so it seems the regulator has rejected your self-exclusion complaint as well."
I'd say, we are still running in circles where you are accusing us of supporting casinos. Focus on the court, please, it was your choice anyway. We tried to help, but it simply didn't work.
Last warning, I'm serious.
Це не 500 людей, це 500 тисяч людей, у мене група понад 1 мільйон людей, тому не погрожуйте мені, робіть це!
It's not 500 people, it's 500 thousand people, I have a group of more than 1 million people, so don't threaten me, do it!
Não são 500 pessoas, são 500 mil pessoas, eu tenho um grupo de mais de 1 milhão de pessoas, então não me ameaça, faça!
Хлопчику знадобився 1 місяць, щоб отримати 700 реалів ха-ха-ха, який чудовий букмекерський контор ха-ха
It took the boy 1 month to receive 700 reais hahaha what a wonderful betting house hahaha
Demorou 1 mês pro rapaz receber 700 reais kkkkk que casa de aposta maravilhosa kkkkkkkkk
Це не 500 людей, це 500 тисяч людей, у мене група понад 1 мільйон людей, тому не погрожуйте мені, робіть це!
It's not 500 people, it's 500 thousand people, I have a group of more than 1 million people, so don't threaten me, do it!
Não são 500 pessoas, são 500 mil pessoas, eu tenho um grupo de mais de 1 milhão de pessoas, então não me ameaça, faça!
Група людей, з якими ми ніколи не спілкувалися, на даний момент не має значення. Принаймні це досить очевидно
Оскільки ви постійно не можете зрозуміти логіку будь-яких відповідей, я більше не відповідатиму вам.
Дотримуйтеся правил, або обмежте свій доступ до форуму.
A group of people we have never been in touch with is not relevant at this point. At least this is rather obvious
Since you consistently fail to comprehend the logic behind any kind of responses, I won't respond to you anymore.
Adhere to the rules, or see your access to the forum restricted.
Приведіть хлопця сюди, щоб подати скаргу або надати свої докази.
Просто як це.
Bring the boy here to submit a complaint or present his proofs.
Simple as that.
Подивіться на цей веб-сайт скарг у Бразилії, можливо, ви прокинетеся і побачите, що веб-сайт 1XBET корумпований і шахрайський, і самі побачите, скільки людей обкрадено веб-сайтом 1XBET 👇
https://www.reclameaqui.com.br/empresa/1xbet-com/
Take a look at this complaints website in Brazil, maybe you will wake up and see that the 1XBET website is corrupt and fraudulent and see for yourself how many people are robbed by the 1XBET website 👇
https://www.reclameaqui.com.br/empresa/1xbet-com/
Da uma olhadinha nesse site de reclamações do Brasil talvez você acorde e veja que o site 1XBET é corrupto e fraudulento veja você mesmo o tanto de pessoas roubadas pelo site 1XBET 👇
https://www.reclameaqui.com.br/empresa/1xbet-com/
Вибачте, але я повинен відповісти.
Ви дійсно повинні спробувати зосередити свою енергію на тому, щоб зібрати цих людей сюди - в одне місце - якщо ви справді хочете щось довести. Це може змінити ситуацію.
Якщо ви не зрозумієте цю просту думку, я хочу витрачати свій час на це питання.
I'm sorry but I have to respond.
You should really try to focus your energy on bringing these people here - on one spot - if you really want to prove something. That could make a difference.
Unless you comprehend this simple thought, I want to waste my time on that matter.
Дивіться 👇
https://www.reclameaqui.com.br/empresa/1xbet-com/
Я збираюся розмістити посилання на казино Guru, ви не зможете вирішити стільки скарг на сайт 1xbet!
See 👇
https://www.reclameaqui.com.br/empresa/1xbet-com/
I'm going to put the link to the Guru casino, you won't be able to resolve so many complaints about the 1xbet website!
Veja 👇
https://www.reclameaqui.com.br/empresa/1xbet-com/
Eu vou colocar o link do cassino Guru, vocês não vai dar conta de resolver tantas reclamações do site 1xbet!
Для мене це мало сенсу, тому що здається, що ви намагаєтеся тримати інших гравців як теоретичних заручників.
Вибачте, для цього більше немає місця.
Обмежую доступ до форуму.
It makes little sense to me, because it seems like you try to keep other players as theoretical hostages.
I'm sorry, there is no room for that anymore.
Restricting you from the forum now.
Не могли б ви розблокувати мій початковий обліковий запис тут, на Guru, (ivanvidalr1), тому що я не дволикий, у мене лише один, і, слава Богу, я отримав гарну освіту, а не ходив навколо, блокуючи людей, не даючи їм права вирішувати, тепер скільки до chingamento так я прокляв, тому що я був обманутий, чи ти боїшся мене, тому що я говорю правду, так я такий, зі мною немає середини, якщо я це зробив, я це визнаю, тепер не дай мені боягузтва, будь ласка, звільни мій обліковий запис від Гуру!
Could you unblock my original account here on Guru, (ivanvidalr1) because I'm not two-faced, I only have one, and thank God I had a good education, and not go around blocking people without giving them the power to decide, now how much to the chingamento yes I cursed, because I was deceived, Or are you afraid of me, because I speak the truth, yes I am like that with me there is no middle ground, if I did it I will admit it, now don't give me cowardice, free my account from the Guru please!
Poderia desbloquear minha conta original aqui no Guru, (ivanvidalr1) pois eu não sou duas caras, eu tenho somente uma, e graças a Deus tive uma boa educação, e não sair bloqueando as pessoas sem dar a elas o poder de devesa, agora quanto ao chingamento sim eu xinguei, pois eu fui enganado, Ou você tem medo de mim, por eu falar a verdade, sim eu sou assim comigo não tem meio termo, se eu fiz eu assumo, agora não me venha com covardia, libera minha conta do Guru por favor!
Привіт,
Щоб бути абсолютно неупередженим, я опитав всю команду, щоб з’ясувати, чи варто нам брати до уваги ваш запит. Чесно кажучи, вас ніхто не рекомендував. Ваша публікація не переконала нас, що ви відійшли від минулого. Тоді ми вирішили забанити ваш обліковий запис і обмежити доступ до форуму через ваш підхід.
Здається, так і залишилося.
Мені щиро шкода, що я змушений повторити те саме з вашим другим обліковим записом.
Hello,
To be totally impartial, I polled the entire team to see if we ought to take your request into consideration. To be honest, nobody recommended you. We were not persuaded by your post that you have moved on from the past. We back then we decided to ban your account and restrict you from the forum as a result of your approach.
It appears to have remained the same.
I'm truly sorry I have to do the same again with your second account.
Я дуже розчарований 1Xbet, у мене очікується виведення коштів, це буде 5 днів, а вони просто накручують мене, кажучи, що платіж повернувся, і вони чекають відповіді від d3 payments системи та що спеціалісти віддані. У мене запитали 48 годин, які вже минули, потім ще 24 години, які вже минули. Я боюся, що найближчим часом мені не заплатять.
I'm very frustrated with 1Xbet, I have a withdrawal pending, it's going to be 5 days, and they're just winding me up, saying that the payment has come back, and they're waiting for a response from the d3 payments system and that the specialists are committed. They asked me for 48 hours, which has already passed, then they asked for another 24 hours, which has already passed. I'm afraid I won't get paid any time soon.
Estou muito frustrado, com a 1Xbet, tenho um saque pendente vai completar 5 dias, e só me enrolam, dizendo que o pagamento voltou, e estão aguardando resposta do sistema d3 pagamentos e que os especialistas estão empenhados. Me pediram prazo de 48h, que já venceu, depois pediram mais 24hrs que venceu. Estou com medo de não receber já.
Будь ласка, це ваша перша спроба вивести кошти в цьому казино чи у вас були такі раніше? Як щодо підтвердження вашого облікового запису? Це потрібно?🤔
Я сподіваюся, що вони зможуть вирішити проблему найближчим часом і надіслати вам ваш виграш. Повідомляйте нас про будь-які оновлення.
Is this your first withdrawal attempt at this casino, please, or have you had any before? What about the verification of your account? Is it needed?🤔
I hope that they will be able to fix the issue soon and send you your winnings. Please let us know about any updates there.
Я вже зробив 5 або 6 вилучень, які надійшли менш ніж за 15 хвилин.
Цей чекає 5 днів,
Кожен день ходжу в службу підтримки і кажуть що "спеціалісти вирішують мою проблему з платіжною системою" Не розумію, ви про це знаєте більше?
Тут, у Бразилії, є веб-сайт, де люди скаржаться на будь-яку компанію, і споживачі широко використовують цей сайт для оцінки компаній перед споживанням. І 1xbet Я бачу, що за останні 10 днів там скаржиться незліченна кількість користувачів з такою ж проблемою, як моя.
Я хвилююся, що не отримаю свій виграш
I've already made 5 or 6 withdrawals that arrived in less than 15 minutes.
This one has been waiting for 5 days,
I go to support every day and they say that "specialists are solving my problem with the payment system" I don't understand, do you know more about this?
There is a website here in Brazil where people make complaints about any company, and the site is widely used by consumers to evaluate companies before consuming. And 1xbet I see that in the last 10 days there are countless users with the same problem as mine complaining there.
I'm getting worried that I won't receive my winnings
Já fiz uns 5, 6 saques que chegam em menos de 15 minutos.
Esse completa neste momento 5 dias aguardando,
Vou no suporte todos os dias e eles disseram que "especialistas estão a resolver o meu problema que o sistema de pagamento" não entendi, você sabe mais sobre isso?
Tem um site aqui no Brasil onde as pessoas fazem reclamações de qualquer empresa, e o site é muito usado por consumidores para avaliar as empresas antes de consumir . E a 1xbet vejo que nos últimos 10 dias são inúmeros usuários com o mesmo problema que o meu reclamando lá.
Estou ficando preocupado de não receber meus ganhos
Чи можете ви допомогти мені зрозуміти мою проблему? це нормально?
Can you help me understand my problem? Is it normal?
Você pode me ajudar a entender o meu problema? É normal?
Якщо можна додати свою точку зору, пояснення досить просте:
Усе, що ви згадали досі, змушує мене вважати, що ця компанія має справу з неочікуваною проблемою з платіжним постачальником. На мій погляд, вони намагаються це вирішити; отже, усі гравці отримують таке ж пояснення, як і ви, а вилучення коштів затримується.
Той факт, що всі ваші попередні зняття коштів проходили без жодних проблем, свідчить про те, що поточна ситуація застала персонал казино зненацька. Це цілком логічно; їм потрібен час, щоб вирішити це.
Розумієте, казино дуже часто використовують незалежних сторонніх постачальників платежів для обробки всіх транзакцій, тому персонал казино може зосередитися на гравцях та їхніх потребах. Відверто кажучи, коли така проблема виникає, її вирішення займає більше часу. Я знаю, що це неприємно, але спробуйте, будь ласка, терпіти.
Чи є якийсь альтернативний спосіб оплати, який ви могли б використати врешті-решт? Найпоширенішим варіантом «останньої інстанції» є крипто, хоча не кожен гравець до цього звик.
If I may add my point of view, the explanation is quite simple:
Everything you have mentioned so far makes me believe this company is dealing with an unexpected payment provider issue. The way I see it, they try to resolve it; hence, all players get the same explanation as you did, and the withdrawals are delayed.
The fact that all your previous withdrawals made it through without any issues declares that this current situation caught the casino staff by surprise. It's only logical; they need some time to resolve it.
You see, it's very common for casinos to use independent third-party payment providers to handle all transactions, so the casino staff may focus on players and their needs. Frankly, when such problem arise, dealing with it takes more time. I know it's frustrating, but try to be patient, please.
Is there any alternative payment option you could use eventually? The most common "last resort" option is crypto, though not every player is used to that.
Що ж, через 6 днів вони повернули замовлення на баланс мого рахунку, і я зміг зняти дуже швидко, це було полегшенням.
Дякую, що надали мені зрозуміти можливі проблеми, які могли виникнути або виникнуть з платіжною системою.
Але я вважаю, що їм слід було краще пояснити мені проблему, розповісти, що відбувається, замість того, щоб встановлювати терміни в 24 або 48 годин, яких вони не дотримувалися.
Але головне, що все вийшло.
Але після цього я дуже обережно вношу великі суми на 1xBet знову
Well, after 6 days they returned the order to my account balance and I was able to withdraw very quickly, it was a relief.
Thank you for making me understand the possible problems that may have arisen or will arise with the payment system.
But I think they should have explained the problem to me better, told me what was happening instead of creating deadlines of 24 or 48 hours that they didn't meet.
But the important thing is that everything worked out.
But after that I'm very wary of depositing large amounts with 1xBet again
Bom após, 6 dias eles devolveram o pedido ao saldo da minha conta e consegui sacar bem rápido, foi um alívio.
Obrigado por me fazer entender os possíveis problemas que possam ter surgido ou surgir com sistema de pagamentos.
Mas penso eu que eles deveriam ter me detalhado melhor o problema, dizer o que acontecia em vez de criar prazos de 24, 48h onde não cumpriam.
Mas o importante é que tudo deu certo.
Mas depois disso estou muito receoso em voltar a depositar grandes valores na 1xBet
Тож чудово, що все вийшло добре.
Ми дуже раді, що змогли допомогти вам краще зрозуміти можливі причини. Радка дуже добре пояснює, чи не так?😉
Було б справді краще, якби казино зустрілося з гравцями та розповіло їм, що саме відбувається. Це правильно.
Але чи збираєтеся ви взагалі продовжувати там грати? Що ти думаєш?
So that is great that everything worked out well.
We are really glad that we could help you understand the possible reasons better. Radka is pretty good in explaining, right?😉
It would really be better if the casino would face the players and tell them exactly what was happening. That is right.
But are you going to continue playing there at all? What do you think?
Ну, я ще хочу спробувати там пограти, тому що мені там пощастило. Але я збираюся зачекати кілька тижнів, поки я не подолаю скарги багатьох користувачів щодо зняття коштів/депозитів.
Ви знаєте казино? Що ви можете сказати мені про них?
Well, I still want to try playing there, because I've been lucky there. But I'm going to wait a few weeks until I get over the complaints many users have been making about withdrawals/deposits.
Do you know the casino? What can you tell me about them?
Bom, eu quero ainda tentar jogar lá, pois eu dei sorte lá. Mas vou esperar algumas semanas, até passar essas reclamações que muitos usuário vem fazendo com eles sobre saques/depósitos .
Você conhece o Cassino? O que sabe me dizer sobre eles?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.