ФорумКазино1xBet Casino - загальне обговорення

1xBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

1 рік тому від Rafaeliton
|
7545 переглядів 80 відповідей |
|
1...3 4 5
Додати публікацію
6 міс. тому

Я прийшов сюди, щоб подякувати платформі 1xbet, мої зняття було зараховано. Дякуємо 😊

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я радий цій новині. Дуже дякую за оновлення.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

По-перше, ліцензія Кюрасао підроблена!

Друге: вони не відхилили мою скаргу, казино 1xbet відповідає власною ліцензією, яка є підробкою!

Третє: всі в букмекерській групі, понад 500 тисяч людей, погодилися зі мною і побачили весь результат сайту 1xbet, який тепер також масово втрачатиме клієнтів.


Автоматичний переклад.
6 міс. тому

По-третє: як ви, напевно, розумієте, інші 500 людей у певній групі не мають жодного відношення до нашого процесу, доки не подадуть власні скарги. Це твердження не має жодної цінності, але я розумію, що вам все одно потрібно це згадати.

Друге + перше: те, що ви називаєте фальшивою ліцензією, швидше за все, є фактом того, що ліцензійний орган вирішив так, як вони зробили. Але це не означає, що сама ліцензія — продукт — підробка.

Якщо ви хочете продовжувати розмову таким чином, спробуйте принаймні використовувати відповідні значення.

Крім того, ми просили вас надати відповідні докази майже кожного разу; якщо ви не можете цього зробити, вся ця розмова знову безглузда.

Оскільки команда розгляду скарг не змогла допомогти вам зі скаргою, а коли мова йде про орган ліцензування на основі інформації: «Я також обговорював вашу скаргу до регулятора з казино, і регулятор більше не зв’язувався з ними після рішення. це було зроблено 19/10/23, тому, здається, регулятор також відхилив вашу скаргу на самовиключення".

Я б сказав, що ми все ще ходимо в колах, де ви звинувачуєте нас у підтримці казино. Зосередьтеся, будь ласка, на корті, все одно це був ваш вибір. Ми намагалися допомогти, але це просто не спрацювало.

Останнє попередження, я серйозно.

Автоматичний переклад.
Radka
6 міс. тому

Це не 500 людей, це 500 тисяч людей, у мене група понад 1 мільйон людей, тому не погрожуйте мені, робіть це!

Автоматичний переклад.
Romi
6 міс. тому

Хлопчику знадобився 1 місяць, щоб отримати 700 реалів ха-ха-ха, який чудовий букмекерський контор ха-ха

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Це не 500 людей, це 500 тисяч людей, у мене група понад 1 мільйон людей, тому не погрожуйте мені, робіть це!

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Група людей, з якими ми ніколи не спілкувалися, на даний момент не має значення. Принаймні це досить очевидно

Оскільки ви постійно не можете зрозуміти логіку будь-яких відповідей, я більше не відповідатиму вам.

Дотримуйтеся правил, або обмежте свій доступ до форуму.

Автоматичний переклад.
ivanvidalr1
6 міс. тому

Приведіть хлопця сюди, щоб подати скаргу або надати свої докази.

Просто як це.

Автоматичний переклад.
Radka
6 міс. тому

Подивіться на цей веб-сайт скарг у Бразилії, можливо, ви прокинетеся і побачите, що веб-сайт 1XBET корумпований і шахрайський, і самі побачите, скільки людей обкрадено веб-сайтом 1XBET 👇

https://www.reclameaqui.com.br/empresa/1xbet-com/

Автоматичний переклад.
ivanvidalr1
6 міс. тому

Вибачте, але я повинен відповісти.

Ви дійсно повинні спробувати зосередити свою енергію на тому, щоб зібрати цих людей сюди - в одне місце - якщо ви справді хочете щось довести. Це може змінити ситуацію.

Якщо ви не зрозумієте цю просту думку, я хочу витрачати свій час на це питання.


Автоматичний переклад.
Radka
6 міс. тому

Дивіться 👇

https://www.reclameaqui.com.br/empresa/1xbet-com/


Я збираюся розмістити посилання на казино Guru, ви не зможете вирішити стільки скарг на сайт 1xbet!

Автоматичний переклад.
ivanvidalr1
6 міс. тому

Для мене це мало сенсу, тому що здається, що ви намагаєтеся тримати інших гравців як теоретичних заручників.

Вибачте, для цього більше немає місця.

Обмежую доступ до форуму.

Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Не могли б ви розблокувати мій початковий обліковий запис тут, на Guru, (ivanvidalr1), тому що я не дволикий, у мене лише один, і, слава Богу, я отримав гарну освіту, а не ходив навколо, блокуючи людей, не даючи їм права вирішувати, тепер скільки до chingamento так я прокляв, тому що я був обманутий, чи ти боїшся мене, тому що я говорю правду, так я такий, зі мною немає середини, якщо я це зробив, я це визнаю, тепер не дай мені боягузтва, будь ласка, звільни мій обліковий запис від Гуру!

Автоматичний переклад.
ivan3vidal
4 міс. тому

Привіт,

Щоб бути абсолютно неупередженим, я опитав всю команду, щоб з’ясувати, чи варто нам брати до уваги ваш запит. Чесно кажучи, вас ніхто не рекомендував. Ваша публікація не переконала нас, що ви відійшли від минулого. Тоді ми вирішили забанити ваш обліковий запис і обмежити доступ до форуму через ваш підхід.

Здається, так і залишилося.

Мені щиро шкода, що я змушений повторити те саме з вашим другим обліковим записом.


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я дуже розчарований 1Xbet, у мене очікується виведення коштів, це буде 5 днів, а вони просто накручують мене, кажучи, що платіж повернувся, і вони чекають відповіді від d3 payments системи та що спеціалісти віддані. У мене запитали 48 годин, які вже минули, потім ще 24 години, які вже минули. Я боюся, що найближчим часом мені не заплатять.

Автоматичний переклад.
poivon
3 міс. тому

Будь ласка, це ваша перша спроба вивести кошти в цьому казино чи у вас були такі раніше? Як щодо підтвердження вашого облікового запису? Це потрібно?🤔

Я сподіваюся, що вони зможуть вирішити проблему найближчим часом і надіслати вам ваш виграш. Повідомляйте нас про будь-які оновлення.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я вже зробив 5 або 6 вилучень, які надійшли менш ніж за 15 хвилин.

Цей чекає 5 днів,

Кожен день ходжу в службу підтримки і кажуть що "спеціалісти вирішують мою проблему з платіжною системою" Не розумію, ви про це знаєте більше?


Тут, у Бразилії, є веб-сайт, де люди скаржаться на будь-яку компанію, і споживачі широко використовують цей сайт для оцінки компаній перед споживанням. І 1xbet Я бачу, що за останні 10 днів там скаржиться незліченна кількість користувачів з такою ж проблемою, як моя.


Я хвилююся, що не отримаю свій виграш


Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Чи можете ви допомогти мені зрозуміти мою проблему? це нормально?

Автоматичний переклад.
poivon
3 міс. тому

Якщо можна додати свою точку зору, пояснення досить просте:

Усе, що ви згадали досі, змушує мене вважати, що ця компанія має справу з неочікуваною проблемою з платіжним постачальником. На мій погляд, вони намагаються це вирішити; отже, усі гравці отримують таке ж пояснення, як і ви, а вилучення коштів затримується.

Той факт, що всі ваші попередні зняття коштів проходили без жодних проблем, свідчить про те, що поточна ситуація застала персонал казино зненацька. Це цілком логічно; їм потрібен час, щоб вирішити це.

Розумієте, казино дуже часто використовують незалежних сторонніх постачальників платежів для обробки всіх транзакцій, тому персонал казино може зосередитися на гравцях та їхніх потребах. Відверто кажучи, коли така проблема виникає, її вирішення займає більше часу. Я знаю, що це неприємно, але спробуйте, будь ласка, терпіти.

Чи є якийсь альтернативний спосіб оплати, який ви могли б використати врешті-решт? Найпоширенішим варіантом «останньої інстанції» є крипто, хоча не кожен гравець до цього звик.


Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Що ж, через 6 днів вони повернули замовлення на баланс мого рахунку, і я зміг зняти дуже швидко, це було полегшенням.


Дякую, що надали мені зрозуміти можливі проблеми, які могли виникнути або виникнуть з платіжною системою.


Але я вважаю, що їм слід було краще пояснити мені проблему, розповісти, що відбувається, замість того, щоб встановлювати терміни в 24 або 48 годин, яких вони не дотримувалися.


Але головне, що все вийшло.

Але після цього я дуже обережно вношу великі суми на 1xBet знову

Автоматичний переклад.
poivon
3 міс. тому

Тож чудово, що все вийшло добре.

Ми дуже раді, що змогли допомогти вам краще зрозуміти можливі причини. Радка дуже добре пояснює, чи не так?😉

Було б справді краще, якби казино зустрілося з гравцями та розповіло їм, що саме відбувається. Це правильно.

Але чи збираєтеся ви взагалі продовжувати там грати? Що ти думаєш?


Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Ну, я ще хочу спробувати там пограти, тому що мені там пощастило. Але я збираюся зачекати кілька тижнів, поки я не подолаю скарги багатьох користувачів щодо зняття коштів/депозитів.


Ви знаєте казино? Що ви можете сказати мені про них?

Автоматичний переклад.
1...3 4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого