1 рік тому
Тут ви можете обговорити 1xBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Казино відмовляється закривати мій рахунок, я спілкуюся зі службою підтримки в режимі реального часу, і коли я прошу закриття, вони залишають мене розмовляти сам із собою. Я не знаю, що ще я можу зробити, тому що я більше не хочу використовувати 1xbet!!!
The casino refuses to close my account, I talk to live support and when I request closure they leave me talking to myself. I don't know what else I can do because I don't want to use 1xbet anymore!!!
O cassino se recusa a fechar minha conta, eu converso no suporte ao vivo e quando solicito o fechamento eles me deixam falando sozinho. Não sei mais o que posso fazer porque não quero mais usar o 1xbet!!!
Привіт, яку відповідь ви отримуєте, коли просите казино закрити ваш рахунок? Ви пробували написати на офіційну електронну пошту про закриття?
Однак, якщо єдине, що робить казино в цьому випадку, це відрізати вас і не спілкуватися, можливо, було б гарною ідеєю подати скаргу.
Що ти сказав ?
Hi, what answer do you get when you ask the casino to close your account ? Did you try to write to the official email about the closure ?
However, if the only thing the casino does in this case is to cut you off and not communicate, it would probably be a good idea to file a complaint.
What do you say ?
Привіт Яро. Отже, вони залишають мене говорити наодинці в чаті, 3 рази з 3 різними агентами це повторювалося неодноразово, мені здається, що політика компанії не приймати запити на видалення облікового запису.
Так, я також надіслав електронний лист близько 3 днів тому й досі не отримав відповіді.
Hello Jaro. So, they leave me talking alone in the chat, 3 times with 3 different agents this happened repeatedly, it seems to me to be company policy not to accept account deletion requests.
Yes, I also sent an email about 3 days ago and still haven't received a response.
Olá Jaro. Então, eles me deixam falando sozinho no chat, por 3 vezes com 3 atendentes diferentes isso aconteceu repetidamente, parece-me ser uma politica da empresa não aceitar pedidos de exclusão de conta.
Sim, eu enviei um email também faz uns 3 dias e até hoje não obtive resposta.
Я не вважаю правильним для казино ігнорувати такий запит, і до цього слід ставитися дуже серйозно. Я думаю, що в цьому випадку скарга була б найкращою спробою. Що ти думаєш?
I don't think it's right for a casino to ignore such a request and it should be treated very seriously. I think in this case a complaint would be the best thing to try. What do you think?
Я теж не думаю, що це правильно. Я подумаю, якщо я подаю скаргу, це тому, що я дійсно хочу закрити обліковий запис.
I don't think it's correct either. I'm going to think here, if I open a complaint it's because I really want to close the account.
Também não acho correto. Vou pensar aqui, se eu abrir reclamação é porque quero fechar a conta mesmo.
Якщо ви не можете встигнути, а казино не прийме до уваги ваш запит, я не думаю, що є про що думати. У будь-якому випадку я залишаю остаточне рішення за вами. Якщо ви думаєте, що можете зробити це з казино самостійно, я не підштовхуватиму вас до цього. Але ми тут, якщо ми вам потрібні. 🙂
If you can't make it and the casino doesn't take your request into consideration, I don't think there's anything to think about. Anyway, I'll leave the final decision up to you. If you think you can make it with the casino on your own, I won't be pushing you into it. But we're here if you need us. 🙂
Граю вже давно і проблем у мене немає. Казино багато в чому мотивують вас грати з ними завдяки бонусам, за які ми дуже вдячні.
I've been playing for a long time and I have no problems. Casinos motivate you to play with them in many ways, thanks to bonuses, for which we are very grateful.
Jogo há muito tempo e não tenho problemas. Os casinos motivam-no a jogar com eles de várias formas, graças aos bónus, pelos quais lhes agradecemos muito.
Вітаю, радий бачити, що у тебе хороший досвід роботи з казино. Що стосується бонусів, я б сказав, що все більше і більше гравців грають ними менше, оскільки часто виникають проблеми з виведенням або виконанням вимог. Однак у цьому казино ви вже досягли успіху? Ви виграли тут якісь бонуси? 🙂
Hi, pleased to see you have a good casino experience. As for bonuses, I would say that more and more players are playing with them less, as there are often issues with withdrawing or fulfilling the requirements. However, in this casino, have you succeeded yet ? Have you won any of the bonuses here ? 🙂
Це казино 1xbet найбрудніше, яке я коли-небудь бачив!
Я виграв парі, і вони заблокували мій обліковий запис без причини, хлопці, тікайте з цього казино 1xbet, я практично маю подати до суду зараз!
This 1xbet casino is the dirtiest I've ever seen!
I won a bet and they blocked my account for no reason, guys, run away from this 1xbet casino, I practically have to take legal action now!
Esse cassino 1xbet é o mais sujo que eu já vi!
Eu ganhei uma aposta eles bloqueou minha conta sem motivos, pessoal fuja desse cassino 1xbet, eu praticamente tenho que receber na justiça agora!
Привіт, я зробив запит на зняття коштів у казино більше 10 днів тому, і до сьогодні жодного платежу не було здійснено!!
рахунок: 836994721
У мене заблоковано два зняття!
Hello, I made a withdrawal request at the casino more than 10 days ago and until today no payment has been made!!
account: 836994721
I have two withdrawals blocked!
Ola, fiz o pedido de saque no casino a mais de 10 dias e ate hoje nada de pagarem o dinheiro !!
conta: 836994721
estao com dois saques travados!
Недбалість від 1xbet. Я чекав два вилучення з 27 квітня, і поки що нічого. Вони не вирішують це, і гроші застрягли на платформі, хоча виведення коштів уже оброблено, вони не випускають їх. Вони шахраї, тримайтеся подалі від цієї платформи. 1xbet не вирішує проблеми гравців.
Negligence from 1xbet I have been waiting for two withdrawals since the 27th of April and so far nothing. They don't solve it, and the money is stuck on the platform, even though the withdrawal has already been processed, they don't release it. They are a fraud, stay away from this platform. 1xbet does not solve players' problems.
Descaso da 1xbet Estou desde o dia 27.04 esperando dois saques e até agora nada . Eles não resolvem ,e o dinheiro está preso na plataforma mesmo o saque já processado , eles não liberam. São uma fraude fiquem longe dessa plataforma. 1xbet não resolve problema dos jogadores.
У мене така ж проблема, ця платформа є шахрайством. Це фінансова піраміда
I have the same problem, this platform is a fraud. It's a financial pyramid
Estou com mesmo problema, essa plataforma e uma fraude. É pirâmide financeira
Так, я все ще сподіваюся отримати ці гроші, але добре!!! Багато людей в такій же ситуації
Yeah, I'm still hoping to receive this money, but oh well!!! Many people in the same situation
Poise, na esperança ainda de receber esse dinheiro, mas ta foda!!! Muitas pessoas na mesma situação
Так, я все ще сподіваюся отримати ці гроші, але добре!!! Багато людей в такій же ситуації
Yeah, I'm still hoping to receive this money, but oh well!!! Many people in the same situation
Poise, na esperança ainda de receber esse dinheiro, mas ta foda!!! Muitas pessoas na mesma situação
Є хлопець, який допомагає повернути гроші, шукаючи Green club в Instagram. Він бере плату. Але спробувати варто
There is a guy who helps to recover the money by searching for the Green club on Instagram. He charges a fee. But it's worth trying
Tem um rapaz que ajuda a recuperar o dinheiro procura no Instagram Green club. Ele cobra um valor . Mais vale a pena tentar
Я шукав і не міг знайти, що таке @?
I looked and couldn't find it, what's the @?
Procurei nao achei, qual o @?
Цей сайт проклятий, цей 1xbet краде гроші з рахунків бразильців, федеральна поліція вже за ними
This site is cursed, this 1xbet is stealing money from Brazilians' accounts, the federal police are already after them
Esse site é maldito, esse 1xbet tá roubando o dinheiro das contas dos brasileiros, a polícia federal já está atrás deles
Привіт, я зробив запит на зняття коштів у казино більше 10 днів тому, і до сьогодні жодного платежу не було здійснено!!
рахунок: 836994721
У мене заблоковано два зняття!
Hello, I made a withdrawal request at the casino more than 10 days ago and until today no payment has been made!!
account: 836994721
I have two withdrawals blocked!
Ola, fiz o pedido de saque no casino a mais de 10 dias e ate hoje nada de pagarem o dinheiro !!
conta: 836994721
estao com dois saques travados!
Привіт! Для початку я б сказав, що ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з виведенням коштів.
Однак, наскільки я бачу, ви вже подали скаргу , тож нашій команді доведеться зачекати, щоб побачити, чи отримаєте ви гроші до того часу.
Чи сказали вам у казино, чому вони ще нічого вам не надіслали? Ви вже підтвердили свій обліковий запис тут?
Дай мені знати.
Hi, for the start I would say that we give casinos 14 days to sort out the withdrawal.
However, from what I can see, you've already filed a complaint, so our team will have to wait to see if you get the money by then.
Did the casino tell you why they haven't sent you anything yet? Have you already verified your account here?
Let me know.
Недбалість від 1xbet. Я чекав два вилучення з 27 квітня, і поки що нічого. Вони не вирішують це, і гроші застрягли на платформі, хоча виведення коштів уже оброблено, вони не випускають їх. Вони шахраї, тримайтеся подалі від цієї платформи. 1xbet не вирішує проблеми гравців.
Negligence from 1xbet I have been waiting for two withdrawals since the 27th of April and so far nothing. They don't solve it, and the money is stuck on the platform, even though the withdrawal has already been processed, they don't release it. They are a fraud, stay away from this platform. 1xbet does not solve players' problems.
Descaso da 1xbet Estou desde o dia 27.04 esperando dois saques e até agora nada . Eles não resolvem ,e o dinheiro está preso na plataforma mesmo o saque já processado , eles não liberam. São uma fraude fiquem longe dessa plataforma. 1xbet não resolve problema dos jogadores.
Привіт, я б не сказав з самого початку, що казино - це шахрайство. Я бачу, і ви також сказали, що ваше зняття було оброблено, тому я твердо вірю, що гроші дійдуть до вас.
У будь-якому випадку, ви спілкувалися з казино і намагалися дізнатися, яка зараз ситуація? Ми даємо їм 14 днів, щоб упорядкувати весь процес і надіслати гроші. Ви вже змогли підтвердити свій обліковий запис тут чи це було непотрібно?
Я постараюся бути терплячим, і якщо нічого не зміниться, наша команда спробує вам допомогти, оскільки у вас є відкрита скарга . 👍
Hello, I wouldn't say right from the beginning that the casino is a scam. I see, and you also said, that your withdrawal was processed, so I firmly believe that the money will reach you.
Anyway, have you been in contact with the casino and trying to find out what the situation is now ? We are giving them 14 days to sort the whole process out and send the money. Have you been able to verify your account here yet or was that not necessary ?
I would try to be patient and if nothing changes then our team will try to help you since you have open complaint. 👍
Я надіслав багато повідомлень і електронних листів, але вони не відповідають на мою проблему, і мої гроші все ще застрягли на платформі.
I have sent numerous messages and emails and they do not respond to my problem and I still have my money stuck on the platform.
Já mandei inúmeras mensagens e e-mail eles não dão uma resposta para meu problema e continuo com o dinheiro preso na plataforma.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.