ГоловнаФорумКазино1win Casino - загальне обговорення

1win Casino - загальне обговорення (Сторінка 38)

 від oscarhorche14
|
164 377 переглядів 748 відповідей |
|
1...37 38
andersondutraamaral

Проте, звичайно, тримайте нас у курсі.

Автоматичний переклад.

Привіт, добрий вечір. У мене є кілька питань. Вибачте, якщо я турбую вас цими запитаннями. Якщо казино не виступить із заявою щодо моєї справи, моя скарга все одно залишиться без розгляду, і я не отримаю свої гроші назад. Інша справа: якщо казино надасть будь-яку інформацію, я отримаю доступ. Я також бачив справу нашого друга Андерсона, і справа просто гальмує, намагаючись виграти час.

Автоматичний переклад.
giovannigr133

доброго дня тобі! Запитайте нас у будь-який час, не турбуючись!

Здається, у казино було надано другий шанс розглянути вашу скаргу, щоб знайти рішення, що викликає у вас занепокоєння щодо завершення скарги. Так би мовити, мої колеги завжди намагаються підкреслити важливість співпраці, але якщо представник казино вирішить проігнорувати це, скарга може залишитися невирішеною. Однак не знаю, що ви маєте на увазі під другою проблемою. У будь-якому випадку, навіть невирішена справа може ще зіграти свою роль.

Мало того, що залежно від серйозності індекс безпеки може знизитися, але також, якщо казино захоче покращити свій рейтинг у майбутньому, воно буде змушене розглянути скаргу, тож є шанс, що ваша скарга буде вирішена пізніше.

Мені здається, що казино не зовсім намагається виграти час; це означало б, що вони принаймні роблять вигляд, що беруть участь у резолюції.... якщо ви зрозуміли мій дрейф. Хоча я згоден, що вони повинні бути ефективнішими.

Ця відсутність співпраці здається мені дивною, тому що я вважав це казино досить активним. Що ж, сподіваюся, більше не буде спілкування поза ланцюжком, і незабаром ми побачимо деякі оновлення.


Автоматичний переклад.

Дуже дякую за вашу інформацію, дуже люб'язно.

Автоматичний переклад.
Radka

Друге питання полягає в тому, що якщо казино надішле докази, які у нього нібито є, електронною поштою, ви, як частина проблеми, можете врешті-решт побачити ці докази.

Автоматичний переклад.

Друге питання полягає в тому, що якщо казино надішле докази, які у нього нібито є, електронною поштою, ви, як частина проблеми, можете врешті-решт побачити ці докази.

Автоматичний переклад.

Привіт, я вважаю, що докази не будуть надані, були інші скарги, що користувач просив докази та не отримав їх, відповідь була, що докази допоможуть гравцеві обійти правила казино.

Автоматичний переклад.
andersondutraamaral

Але це проблема, ми були б у сірій зоні, оскільки вона не чорна і не біла, у тому сенсі, що вони звинувачують вас без доказів, і коли вони надходять, ви все одно не маєте права їх бачити, тому я думаю, що ми в тій самій ситуації, тому що це може призвести до якогось шахрайства, звичайно, я не кажу, що це так.

Автоматичний переклад.

Друге питання полягає в тому, що якщо казино надішле докази, які у нього нібито є, електронною поштою, ви, як частина проблеми, можете врешті-решт побачити ці докази.

Автоматичний переклад.

Сенс запиту доказів полягає в тому, що ці докази потрібно надати безпосередньо посереднику, щоб приступити до висновку. Будь-якому казино ніколи не було достатньо сказати: «Ми знаємо, що маємо рацію, і ми не надамо жодних доказів».

Мої колеги використовують багато інших способів отримати інформацію від казино, а не тільки електронні листи, хоча я не знаю, чи це також тема вашого запитання.

Автоматичний переклад.

Привіт, я вважаю, що докази не будуть надані, були інші скарги, що користувач просив докази та не отримав їх, відповідь була, що докази допоможуть гравцеві обійти правила казино.

Автоматичний переклад.

Якщо можна, докази не завжди можна поділитися з користувачем; у таких випадках це, на жаль, частина процесу. Хоча, напевно, я не зрозумів, що «докази допоможуть гравцеві обійти правила казино».

Чи можете ви якось визначити тут скаргу? Ми можемо принаймні разом розглянути деталі.

Автоматичний переклад.

Якщо можна, докази не завжди можна поділитися з користувачем; у таких випадках це, на жаль, частина процесу. Хоча, напевно, я не зрозумів, що «докази допоможуть гравцеві обійти правила казино».

Чи можете ви якось визначити тут скаргу? Ми можемо принаймні разом розглянути деталі.

Автоматичний переклад.

привіт, Радко, я переглянув інші скарги, і відповідь посередника була б така, що він не буде показувати докази користувачеві, тому що таким чином він буде знати, як обійти правила казино, але вся справа в тому, що я та інші користувачі хотіли б мати можливість захиститися від звинувачень казино до того, як посередник прийме рішення, сприятливе для казино, тому що на даний момент ми не знаємо, в чому саме нас звинувачують, тому що правило, про яке казино згадує 9.7, охоплює багато речей, і я абсолютно впевнений, що не помилився, моя скарга розглядається, якщо ви хочете слідкувати за ID 148980

Автоматичний переклад.
Radka

Привіт, вибачте, у мене ще одне запитання. Якщо, наприклад, казино 1win, як у моєму випадку, проходить певний час і не надає доказів, чи мають вони повернути гроші, які вимагають? Ми знаємо, що це не є обов’язковим, але чи повинні вони це робити?

Автоматичний переклад.

привіт, Радко, я переглянув інші скарги, і відповідь посередника була б така, що він не буде показувати докази користувачеві, тому що таким чином він буде знати, як обійти правила казино, але вся справа в тому, що я та інші користувачі хотіли б мати можливість захиститися від звинувачень казино до того, як посередник прийме рішення, сприятливе для казино, тому що на даний момент ми не знаємо, в чому саме нас звинувачують, тому що правило, про яке казино згадує 9.7, охоплює багато речей, і я абсолютно впевнений, що не помилився, моя скарга розглядається, якщо ви хочете слідкувати за ID 148980

Автоматичний переклад.

Я бачу, дякую.

Як я вже зазначав раніше, нам заборонено ділитися доказами, наданими казино, оскільки вони можуть бути використані для прикриття дій, які порушують правила казино. Можливо, ця аналогія буде корисною: поліція також не розповідає кожному підозрюваному, як вони їх розслідують або як працює процес «ліквідації». Це та сама ситуація; розкриваючи процес і докази, інші можуть зловживати цим.

Я розумію, що це не зручно для гравців, але я вважаю, що це має сенс.

Звичайно, я з радістю залишатимусь на зв’язку щодо вашої скарги; поновіть мене тут, на форумі, будь ласка. Сподіваюся побачити відповідь казино дуже скоро!

Автоматичний переклад.

Привіт, вибачте, у мене ще одне запитання. Якщо, наприклад, казино 1win, як у моєму випадку, проходить певний час і не надає доказів, чи мають вони повернути гроші, які вимагають? Ми знаємо, що це не є обов’язковим, але чи повинні вони це робити?

Автоматичний переклад.

Я думаю, що я розумію питання, але я припускаю, що ситуація буде зовсім іншою.

Слідкуйте за моїми думками: якщо будь-яке казино вирішить не вирішувати справу або не надати достатніх доказів на підтримку своєї точки зору, це майже означає, що таке казино не зацікавлене у своїй репутації на веб-сайті Casino Guru, тому насправді не має значення, що ми вимагаємо від вашого імені. Це був би в основному кінець. Я вважаю, що мета скарги — з’ясувати, чи казино вчинило щось несправедливе, і, таким чином, чи потрібно платити гравцеві.

Загалом, проігнорована скарга не обов’язково означає, що претензії гравця є справедливими, якщо щось подібне не можна довести одразу. Проте знання лише однієї сторони історії може бути недостатнім, щоб судити. Натомість це майже означає, що казино не збирається пояснювати свою позицію.

Я вважаю, що всі ми вважаємо, що дозволити казино ігнорувати гравців без розумних пояснень – це не та практика, яку ми б підтримували; проігноровані або невирішені скарги мають наслідки.

Ну, вибачте за досить довгу відповідь, але я вважаю, що корисно пояснювати такі питання відкрито.

Автоматичний переклад.
Radka

Доброго ранку, я думаю, що ви плутаєте речі, коли наводите приклад поліції, тому що це правда, що вони не розкривають усі докази, які вони мають, коли затримують підозрюваного, але потім настає судовий процес щодо цього затриманого, де поліція має надати свої докази, щоб висунути звинувачення у злочині, тому що було б несправедливо засуджувати затриманого лише тому, що поліція спровокувала їх і не надала доказів, це те, що відбувається з нами, поліція — це казино, а суд — тут, коли немає доказів, ці пункти залишаються порожніми, я кажу вам усе це, тому що я науковий офіцер поліції у своїй країні, це все одно, що сказати, що я ФБР у Сполучених Штатах, для порівняння.

Автоматичний переклад.
giovannigr133

Привіт Джованні, приємно познайомитися, друже.

У мене дуже схожа на вашу проблема. Я хотів би поспілкуватися з вами через соціальну мережу. Я не знаю, чи хочете ви поділитися своєю електронною поштою чи ім’ям користувача Facebook, щоб ми могли поговорити про це. Я не можу знайти спосіб надіслати тут приватне повідомлення, тому вирішив написати тут.

Автоматичний переклад.
giovannigr133

Привіт,

Приємно знати тебе ще краще. Мабуть, це досить складна робота, я думаю. Проте принцип залишається більш-менш незмінним - ви також можете передати свою справу до суду, і казино буде змушене надати докази. Ми не просто трибунал — ми не представляємо найвищу владу. Натомість ми намагалися допомогти гравцеві, про якого йдеться, але це було неможливо.

У будь-якому випадку, я радий, що казино відповіло на вашу власну скаргу. Подивимося, що у них є.


Автоматичний переклад.
1...37 38
Перейти на сторінкуіз 38 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого