1 тиждень тому
0
Привіт, добрий вечір. У мене є кілька питань. Вибачте, якщо я турбую вас цими запитаннями. Якщо казино не виступить із заявою щодо моєї справи, моя скарга все одно залишиться без розгляду, і я не отримаю свої гроші назад. Інша справа: якщо казино надасть будь-яку інформацію, я отримаю доступ. Я також бачив справу нашого друга Андерсона, і справа просто гальмує, намагаючись виграти час.
Hello, good evening. I have some questions. Sorry if I bother you with these questions. If the casino doesn't make a statement in my case, my complaint will still be unresolved, and I won't get my money back. The other thing is that if the casino does provide any information, I'll have access. I've also seen the case of our friend Anderson, and the case is just stalling, trying to buy time.
Hola buenas noches, tengo algunas dudas disculpe si molesto con estas pregunta, si en mi caso el casino no se pronuncia igual mi queja queda sin resolver y no recuperaría mi dinero? Lo otro es que si el casino llega a proporcionar alguna información yo tendré acceso, porque también he visto el caso del amigo Anderson y el caso solo le da largas al plazo como ganando tiempo
доброго дня тобі! Запитайте нас у будь-який час, не турбуючись!
Здається, у казино було надано другий шанс розглянути вашу скаргу, щоб знайти рішення, що викликає у вас занепокоєння щодо завершення скарги. Так би мовити, мої колеги завжди намагаються підкреслити важливість співпраці, але якщо представник казино вирішить проігнорувати це, скарга може залишитися невирішеною. Однак не знаю, що ви маєте на увазі під другою проблемою. У будь-якому випадку, навіть невирішена справа може ще зіграти свою роль.
Мало того, що залежно від серйозності індекс безпеки може знизитися, але також, якщо казино захоче покращити свій рейтинг у майбутньому, воно буде змушене розглянути скаргу, тож є шанс, що ваша скарга буде вирішена пізніше.
Мені здається, що казино не зовсім намагається виграти час; це означало б, що вони принаймні роблять вигляд, що беруть участь у резолюції.... якщо ви зрозуміли мій дрейф. Хоча я згоден, що вони повинні бути ефективнішими.
Ця відсутність співпраці здається мені дивною, тому що я вважав це казино досить активним. Що ж, сподіваюся, більше не буде спілкування поза ланцюжком, і незабаром ми побачимо деякі оновлення.
Good day to you! Ask us anytime, no bothering at all!
It appears the casino has been given a second chance to address your complaint in order to find the solution, which makes you concerned about the complaint's end. Well, so to say, my colleagues always try to stress the importance of cooperation, but if the casino representative decides to ignore that, the complaint might end as unresolved. Not sure what you mean by the second concern, though. In any case, even an unresolved case may still play its role.
Not just that, based on its severity, the Safety Index may drop, but also, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date.
To me, it seems the casino is not exactly trying to buy time; that would mean they at least pretend to participate in the resolution.... if you catch my drift. Although I agree they should be more efficient.
This absence of cooperation feels strange to me, because I considered this casino to be quite active. Well, hopefully there is not another communication outside the thread and we shall see some updates soon.
Дуже дякую за вашу інформацію, дуже люб'язно.
Thank you very much for your information, very kind.
Muchas gracias por su información, muy amable.
Друге питання полягає в тому, що якщо казино надішле докази, які у нього нібито є, електронною поштою, ви, як частина проблеми, можете врешті-решт побачити ці докази.
The second question is that if the casino sends the evidence it allegedly has by email, you, as part of the problem, might end up seeing that evidence.
La segunda duda, es que si el casino manda al correo las evidencias que presuntamente puede tener, uno como parte del problema puede llegar a ver dichas evidencias.
Друге питання полягає в тому, що якщо казино надішле докази, які у нього нібито є, електронною поштою, ви, як частина проблеми, можете врешті-решт побачити ці докази.
The second question is that if the casino sends the evidence it allegedly has by email, you, as part of the problem, might end up seeing that evidence.
La segunda duda, es que si el casino manda al correo las evidencias que presuntamente puede tener, uno como parte del problema puede llegar a ver dichas evidencias.
Привіт, я вважаю, що докази не будуть надані, були інші скарги, що користувач просив докази та не отримав їх, відповідь була, що докази допоможуть гравцеві обійти правила казино.
Hello, I believe that the evidence will not be provided, there have been other complaints that the user asked for the evidence and did not receive it, the answer was that the evidence would help the player to circumvent the rules of the casinos.
ola, acredito que não vai ser fornecidas as evidencias, teve outras reclamações que o usuario pediu as evidencias e não recebeu, a resposta foi que as evidencias ajudaria o jogador a burlar as regras dos cassinos
Але це проблема, ми були б у сірій зоні, оскільки вона не чорна і не біла, у тому сенсі, що вони звинувачують вас без доказів, і коли вони надходять, ви все одно не маєте права їх бачити, тому я думаю, що ми в тій самій ситуації, тому що це може призвести до якогось шахрайства, звичайно, я не кажу, що це так.
But this is the issue, we would be in a gray area, since it is neither black nor white, in the sense that they accuse you without evidence and when it arrives you still do not have the right to see it, so I think we are in the same situation, because that could lead to some kind of scam, of course I am not saying that is the case.
Pero este es el tema, estaríamos en un punto gris, ya que no es ni blanco ni negro, en el sentido que te acusan sin pruebas y cuando llegan igualmente no tienes derecho a verlas entonces pienso que estamos en la misma, debo a que eso se puede prestas para alguna estafa, claro no digo que sea el caso.
Друге питання полягає в тому, що якщо казино надішле докази, які у нього нібито є, електронною поштою, ви, як частина проблеми, можете врешті-решт побачити ці докази.
The second question is that if the casino sends the evidence it allegedly has by email, you, as part of the problem, might end up seeing that evidence.
La segunda duda, es que si el casino manda al correo las evidencias que presuntamente puede tener, uno como parte del problema puede llegar a ver dichas evidencias.
Сенс запиту доказів полягає в тому, що ці докази потрібно надати безпосередньо посереднику, щоб приступити до висновку. Будь-якому казино ніколи не було достатньо сказати: «Ми знаємо, що маємо рацію, і ми не надамо жодних доказів».
Мої колеги використовують багато інших способів отримати інформацію від казино, а не тільки електронні листи, хоча я не знаю, чи це також тема вашого запитання.
The point of asking the proofs is those proofs are to be directly shared with the mediator in order to proceed to conclusion. It has never been enough to say, "we know we are right, and we won't provide any proofs," by any casino.
My colleagues use many other ways to get details from casinos, not just emails, although I do not know whether this is also a subject of your question.
Привіт, я вважаю, що докази не будуть надані, були інші скарги, що користувач просив докази та не отримав їх, відповідь була, що докази допоможуть гравцеві обійти правила казино.
Hello, I believe that the evidence will not be provided, there have been other complaints that the user asked for the evidence and did not receive it, the answer was that the evidence would help the player to circumvent the rules of the casinos.
ola, acredito que não vai ser fornecidas as evidencias, teve outras reclamações que o usuario pediu as evidencias e não recebeu, a resposta foi que as evidencias ajudaria o jogador a burlar as regras dos cassinos
Якщо можна, докази не завжди можна поділитися з користувачем; у таких випадках це, на жаль, частина процесу. Хоча, напевно, я не зрозумів, що «докази допоможуть гравцеві обійти правила казино».
Чи можете ви якось визначити тут скаргу? Ми можемо принаймні разом розглянути деталі.
If I may, the evidence can't always be shared with the user; in such cases, that's sadly part of the process. Although, I probably did not understand "the evidence would help the player to circumvent the rules of the casinos."
Can you somehow identify the complaint here, please? We can at least look at details together.
Якщо можна, докази не завжди можна поділитися з користувачем; у таких випадках це, на жаль, частина процесу. Хоча, напевно, я не зрозумів, що «докази допоможуть гравцеві обійти правила казино».
Чи можете ви якось визначити тут скаргу? Ми можемо принаймні разом розглянути деталі.
If I may, the evidence can't always be shared with the user; in such cases, that's sadly part of the process. Although, I probably did not understand "the evidence would help the player to circumvent the rules of the casinos."
Can you somehow identify the complaint here, please? We can at least look at details together.
привіт, Радко, я переглянув інші скарги, і відповідь посередника була б така, що він не буде показувати докази користувачеві, тому що таким чином він буде знати, як обійти правила казино, але вся справа в тому, що я та інші користувачі хотіли б мати можливість захиститися від звинувачень казино до того, як посередник прийме рішення, сприятливе для казино, тому що на даний момент ми не знаємо, в чому саме нас звинувачують, тому що правило, про яке казино згадує 9.7, охоплює багато речей, і я абсолютно впевнений, що не помилився, моя скарга розглядається, якщо ви хочете слідкувати за ID 148980
hello Radka, I looked at other complaints and the mediator's answer would be that he would not show the evidence to the user, because this way he would know how to circumvent the casino's rules, but the whole point is that I and the other users would like to be able to defend ourselves against the casino's accusations before the mediator makes a decision, favorable to the casino, because at the moment we do not know exactly what we are being accused of, because the rule that the casino mentions 9.7 covers a lot of things and I am absolutely sure that I have not made a mistake, my complaint is under analysis if you want to follow ID 148980
ola Radka, eu olhei outras reclamações e a resposta do mediador seria que não mostraria as evidenicias, para o usuario, pois desta forma ele saberia como burlar as regras do cassino, mas a questão toda e que eu o os outros usuarios gostariamos de poder nos defender das acusações do cassino antes de o mediador tomar uma decisão, favoravel ao cassino, pois no momento não sabemos exatamente do que estamos sendo acusado, pois a regra que o cassino menciona 9.7 abrange muita coisa e eu tenho certeza absoluta que não cometi erro algum, minha reclamação esta em analise se quiser acompanhar ID 148980
Привіт, вибачте, у мене ще одне запитання. Якщо, наприклад, казино 1win, як у моєму випадку, проходить певний час і не надає доказів, чи мають вони повернути гроші, які вимагають? Ми знаємо, що це не є обов’язковим, але чи повинні вони це робити?
Hi, excuse me, I have another question. If, for example, the 1win casino, which is the one in my case, goes through a period of time and doesn't present evidence, should they return the money being claimed? We know it's not mandatory, but would they be required to?
Hola, disculpe tengo otra duda, si por ejemplo el casino de 1win q es el q está en mi caso, le pasa el tiempo y no presenta pruebas, ellos deberías regresar el dinero que se esté reclamando? Sabemos que no es obligación pero estaría en el deber ?
привіт, Радко, я переглянув інші скарги, і відповідь посередника була б така, що він не буде показувати докази користувачеві, тому що таким чином він буде знати, як обійти правила казино, але вся справа в тому, що я та інші користувачі хотіли б мати можливість захиститися від звинувачень казино до того, як посередник прийме рішення, сприятливе для казино, тому що на даний момент ми не знаємо, в чому саме нас звинувачують, тому що правило, про яке казино згадує 9.7, охоплює багато речей, і я абсолютно впевнений, що не помилився, моя скарга розглядається, якщо ви хочете слідкувати за ID 148980
hello Radka, I looked at other complaints and the mediator's answer would be that he would not show the evidence to the user, because this way he would know how to circumvent the casino's rules, but the whole point is that I and the other users would like to be able to defend ourselves against the casino's accusations before the mediator makes a decision, favorable to the casino, because at the moment we do not know exactly what we are being accused of, because the rule that the casino mentions 9.7 covers a lot of things and I am absolutely sure that I have not made a mistake, my complaint is under analysis if you want to follow ID 148980
ola Radka, eu olhei outras reclamações e a resposta do mediador seria que não mostraria as evidenicias, para o usuario, pois desta forma ele saberia como burlar as regras do cassino, mas a questão toda e que eu o os outros usuarios gostariamos de poder nos defender das acusações do cassino antes de o mediador tomar uma decisão, favoravel ao cassino, pois no momento não sabemos exatamente do que estamos sendo acusado, pois a regra que o cassino menciona 9.7 abrange muita coisa e eu tenho certeza absoluta que não cometi erro algum, minha reclamação esta em analise se quiser acompanhar ID 148980
Я бачу, дякую.
Як я вже зазначав раніше, нам заборонено ділитися доказами, наданими казино, оскільки вони можуть бути використані для прикриття дій, які порушують правила казино. Можливо, ця аналогія буде корисною: поліція також не розповідає кожному підозрюваному, як вони їх розслідують або як працює процес «ліквідації». Це та сама ситуація; розкриваючи процес і докази, інші можуть зловживати цим.
Я розумію, що це не зручно для гравців, але я вважаю, що це має сенс.
Звичайно, я з радістю залишатимусь на зв’язку щодо вашої скарги; поновіть мене тут, на форумі, будь ласка. Сподіваюся побачити відповідь казино дуже скоро!
I see, thank you.
As I previously stated, we are not permitted to share evidence that the casino provided because it could be abused to cover actions that violate casino rules. Maybe this analogy will be useful: Police also do not tell every suspect how they investigate them or how the "elimination" process works. This is the same situation; by uncovering the process and the evidence, others may misuse that.
I understand it is not convenient for players, but I believe it makes sense.
Of course, I will gladly stay in touch regarding your complaint; update me here on the forum, please. Hope to see the casino's response very soon!
Привіт, вибачте, у мене ще одне запитання. Якщо, наприклад, казино 1win, як у моєму випадку, проходить певний час і не надає доказів, чи мають вони повернути гроші, які вимагають? Ми знаємо, що це не є обов’язковим, але чи повинні вони це робити?
Hi, excuse me, I have another question. If, for example, the 1win casino, which is the one in my case, goes through a period of time and doesn't present evidence, should they return the money being claimed? We know it's not mandatory, but would they be required to?
Hola, disculpe tengo otra duda, si por ejemplo el casino de 1win q es el q está en mi caso, le pasa el tiempo y no presenta pruebas, ellos deberías regresar el dinero que se esté reclamando? Sabemos que no es obligación pero estaría en el deber ?
Я думаю, що я розумію питання, але я припускаю, що ситуація буде зовсім іншою.
Слідкуйте за моїми думками: якщо будь-яке казино вирішить не вирішувати справу або не надати достатніх доказів на підтримку своєї точки зору, це майже означає, що таке казино не зацікавлене у своїй репутації на веб-сайті Casino Guru, тому насправді не має значення, що ми вимагаємо від вашого імені. Це був би в основному кінець. Я вважаю, що мета скарги — з’ясувати, чи казино вчинило щось несправедливе, і, таким чином, чи потрібно платити гравцеві.
Загалом, проігнорована скарга не обов’язково означає, що претензії гравця є справедливими, якщо щось подібне не можна довести одразу. Проте знання лише однієї сторони історії може бути недостатнім, щоб судити. Натомість це майже означає, що казино не збирається пояснювати свою позицію.
Я вважаю, що всі ми вважаємо, що дозволити казино ігнорувати гравців без розумних пояснень – це не та практика, яку ми б підтримували; проігноровані або невирішені скарги мають наслідки.
Ну, вибачте за досить довгу відповідь, але я вважаю, що корисно пояснювати такі питання відкрито.
I think I understand the question, but I guess the situation would be quite different.
Follow my thoughts: If any casino decides not to resolve the case or not to provide sufficient evidence supporting their point of view, it pretty much means such a casino is not interested in its reputation here at the Casino Guru website, so it does not actually matter what we demand on your behalf. That would basically be the end. I believe the purpose of the complaint is to find out whether the casino did something unfair and thus whether the player should be paid.
Basically, an ignored complaint does not necessarily mean the player's claims are fair unless something like that can be proved straight away. Yet being familiar with only one side of the story may not be enough to judge. Instead, it pretty much means the casino is not going to explain its position.
I believe we all feel that allowing casinos to ignore players without reasonable explanation is not a practice we would support; ignored or unresolved complaints come with consequences.
Well, apologies for the rather long answer, but I think it is beneficial to explain such matters openly.
Доброго ранку, я думаю, що ви плутаєте речі, коли наводите приклад поліції, тому що це правда, що вони не розкривають усі докази, які вони мають, коли затримують підозрюваного, але потім настає судовий процес щодо цього затриманого, де поліція має надати свої докази, щоб висунути звинувачення у злочині, тому що було б несправедливо засуджувати затриманого лише тому, що поліція спровокувала їх і не надала доказів, це те, що відбувається з нами, поліція — це казино, а суд — тут, коли немає доказів, ці пункти залишаються порожніми, я кажу вам усе це, тому що я науковий офіцер поліції у своїй країні, це все одно, що сказати, що я ФБР у Сполучених Штатах, для порівняння.
Good morning, I think you are confusing things there, when you give the example of the Police, because while it is true that they do not reveal all the evidence they have when they arrest a suspect, but then comes the trial process of that detainee where the police do have to show their evidence to reach the charge of the Crime, because it would be unfair to sentence the detainee just because the police provoked them and did not present evidence, that is what is happening with us, the police are the casino, and the court is here, when no evidence is shown, those points remain empty, I tell you all this because I am a scientific police officer in my country, it is like saying that I am the FBI in the United States, in comparison.
Buenos días, allí creo q confunden las cosas, cuando das el ejemplo de la Policía, debido a que si bien es cierto ellos no dicen toda las pruebas que tienen cuando arrestan a un sospechoso, pero, después viene el proceso de juicio de ese detenido donde la policía si tiene que mostrar sus pruebas para llegar a imputar el Delito, porque sería injusto que sentencie al detenido solo porque la policía le provocó y no presento pruebas, eso es lo que está pasando con nosotros, la policía es el casino, y el tribunal es aquí, cuando no se muestran pruebas, igualmente quedan esos puntos vacíos, todo esto te lo digo porque soy policía científico en mi país es como decir que soy el FBI en estado Unidos, en comparación.
Привіт Джованні, приємно познайомитися, друже.
У мене дуже схожа на вашу проблема. Я хотів би поспілкуватися з вами через соціальну мережу. Я не знаю, чи хочете ви поділитися своєю електронною поштою чи ім’ям користувача Facebook, щоб ми могли поговорити про це. Я не можу знайти спосіб надіслати тут приватне повідомлення, тому вирішив написати тут.
Hello Giovanni, nice to meet you, friend.
I have a very similar problem to yours. I'd like to talk to you through a social network. I don't know if you'd like to share your email or Facebook user name so we can talk about it. I can't find a way to send a private message here, so I decided to write here.
Hola Giovanni un gusto amigo
Tengo un problema muy similar al tuyo me gustaría hablar contigo mediante alguna red social, no se si me compartes tu correo o usuario de fb para que conversemos sobre el tema, no encuentro como enviar un mensaje privado por acá y se me ocurrió escribir por aquí.
Привіт,
Приємно знати тебе ще краще. Мабуть, це досить складна робота, я думаю. Проте принцип залишається більш-менш незмінним - ви також можете передати свою справу до суду, і казино буде змушене надати докази. Ми не просто трибунал — ми не представляємо найвищу владу. Натомість ми намагалися допомогти гравцеві, про якого йдеться, але це було неможливо.
У будь-якому випадку, я радий, що казино відповіло на вашу власну скаргу. Подивимося, що у них є.
Hello,
Nice to know you even better. Must be quite a challenging job, I guess. Still, the principle remains more or less the same - you may also take your case to trial and the casino will be forced to present the proofs. We are not just the trial tribunal—we do not represent the highest authority. Instead, we tried to help the player in question, which was not possible.
In any case, I'm glad the casino responded back to your own complaint. Let's see what they have.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.