ГоловнаФорумКазино1win Casino - загальне обговорення

1win Casino - загальне обговорення (Сторінка 37)

 від oscarhorche14
|
165 038 переглядів 751 відповідей |
|
1...36 37 38
Romi

Рішення??? Я не довіряю 1win. У мене є свої недоліки, але це казино справді найстрашніше злочинне угруповання. Ніде в неправдивій рекламі не видана ліцензія, але вони гонконгські, що це так. Це місце є шахрайським казино.

Автоматичний переклад.
neo09092

Наразі вам потрібно почекати та подивитися, як розгорнеться ваша скарга. Я сподіваюся на найкраще вирішення проблеми.

Автоматичний переклад.

Я зробив депозит у 1win, але він так і не надійшов на рахунок, мій ID: 300358444. Якщо ви можете вирішити це, я буду вдячний. Дякуємо 👍🏻

Автоматичний переклад.
mategonzalezsapata

Привіт. Вибачте, але цієї інформації недостатньо, щоб правильно вирішити вашу проблему. Ми не є співробітниками Казино; таким чином, навіть надавши ваше посвідчення особи, ми все ще не маємо поняття, що з вами сталося. Чи можете ви допомогти нам із цим? Опишіть проблему в цілому та додайте дати або часові рамки, щоб охопити мітки часу. 🙏

Автоматичний переклад.
theprince0157 видалив(-ла) публікацію

Ну як там. Я припускаю, що шахрайство означає, що казино ніколи не збиралося виплачувати гроші. Це ще не звучить як шахрайство, я б сказав. Чи можу я знати, коли ви надіслали запити на зняття коштів, а також коли ваш обліковий запис було повністю підтверджено? Я вважаю, що ми можемо спробувати з’ясувати це, коли часові рамки стануть трохи чіткішими. Найлегше пояснити, що завтра Різдво; наприклад, багато людей у ​​відпустці. 🙂


Автоматичний переклад.

1win казино,

file Мій обліковий запис підтверджено 29 листопада. Після цього я отримав відкликання 21 грудня. Але знову моє зняття було закрито казино.

Коли моє зняття було зупинено, я отримав електронний лист для підтвердження. Після цього мій обліковий запис було успішно підтверджено, після цього я отримав електронний лист із (14 днів) 1win.

14 днів було завершено 12 грудня

але досі не отримав моє відкликання.

І коли я зв’язався з 1win через 14 днів, вони знову надіслали мені електронний лист (14 днів)

Казино 1win не платить гроші,

Автоматичний переклад.
Radka

Мій обліковий запис підтверджено 29 листопада. Після цього я отримав відкликання 21 грудня. Але потім моє зняття було заблоковано казино 1win.

Коли моє зняття було припинено, я отримав електронний лист для підтвердження. Після цього мій обліковий запис було успішно підтверджено, після чого я отримав електронний лист із (14 днів) 1win.

14 днів було завершено 12 грудня

але досі не отримав моє відкликання.

І коли я зв’язався з 1win через 14 днів, вони знову надіслали мені електронний лист (14 днів)

Я зіграв усі ставки законно та чесно без бонусів. будь ласка, зв'яжіться з 1win і вирішите мою проблему file

Автоматичний переклад.
theprince0157

І що вони сказали в цьому електронному листі? Ви тут робили ставки на спорт?

Автоматичний переклад.
Jaro

1win попросив підтвердження депозиту, запитав банківські реквізити, я надав усі підтвердження, але моє зняття не було активовано. file

Автоматичний переклад.
theprince0157

привіт Дякую за деталі. Згідно з тим, що ви нам сказали досі, я вважаю, що нам потрібно, щоб представник казино відповів нам, надавши пояснення через ланцюжок скарг. З якоїсь причини казино вирішило, що гроші мають почекати, і я боюся, що ніхто поза казино не може пояснити цю затримку.


Будь ласка, залишайтеся на зв'язку зі скаргою; подивимося, що буде!

Автоматичний переклад.

file


Згідно з моїм антивірусом, стався витік даних у 1win більше двох місяців тому, змініть паролі на більш безпечні.

Автоматичний переклад.
DiegoVB

Дякуємо за цю інформацію.

Ви самі це вже зробили?

Автоматичний переклад.

Це мій новий обліковий запис, який я створив і виконав усі формальності, але нічого не працює. Я здійснив кілька виводів, але ще не всі оброблені

Автоматичний переклад.
Vishal9205

Привіт, про які формальності ми говоримо, які ви повинні були виконати? Коли ви виводили кошти, як довго ви чекали? Не могли б ви розповісти нам трохи більше, і давайте спробуємо з’ясувати, що може бути каменем спотикання?

Автоматичний переклад.

file Я намагаюся внести депозит у 1win, і він повідомляє мені це: коли я активую vpn, не має значення, він продовжує з’являтися. ДОПОМОЖІТЬ!!!!

Автоматичний переклад.
nonaimsong

Можливо, вам варто спробувати очистити кеш-пам’ять і файли cookie на своєму комп’ютері та навіть змінити браузер, якщо можливо, а потім знову відкрити веб-сайт.

Будь ласка, дайте нам знати, якщо це було чимось корисним.

Автоматичний переклад.

Привіт, у мене є запитання. Який буде наступний крок, якщо моя скарга не буде вирішена?

оскільки 14-денний період відповіді казино на таймері закінчується, і я не думаю, що вони відповідатимуть.

Автоматичний переклад.
andersondutraamaral

Все залежить від того, як вашу скаргу розгляне ваш спеціаліст зі скарг.

Я бачу, що представник казино вже надав деяку інформацію в ланцюжку раніше, а потім його попросили надіслати електронний лист Пітеру. Тепер потрібно почекати і подивитися, як воно буде розвиватися.

Наберіться терпіння і почекайте кілька днів. Сподіваюся, ми зможемо побачити там якийсь рух.

Автоматичний переклад.
Romi

Розумію, дякую за відгук

Автоматичний переклад.
1...36 37 38
Перейти на сторінкуіз 38 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого