ФорумКазино1win Casino - загальне обговорення

1win Casino - загальне обговорення (Сторінка 35)

3 р. тому від oscarhorche14
|
127325 переглядів 688 відповідей |
|
1...34 35
jaykimwife12
5 дн. тому

Не чекайте багато. Вони просто заблокували мій обліковий запис через місяць, навіть не повідомляючи чому. І вони також використовують фішингові облікові записи Bonis. Заблокували всі акаунти і тут і там.

Автоматичний переклад.
SergeyRebrov
5 дн. тому

Це найгірше казино, це сайт, який не дає вам грошей, якщо ви просто виграєте.

Автоматичний переклад.
ashokkumar9t7
5 дн. тому

Вони вам не платять. У гіршому випадку це кримінальні казино.

Автоматичний переклад.
katherinemomberg329
5 дн. тому

Мене заблокували з тієї ж причини

Вони кажуть, що це порушення правил, але не кажуть, про яке саме правило йдеться.

Це просто шахрайське кримінальне казино

Автоматичний переклад.
ashokkumar9t7
5 дн. тому

Це просто шахрайське кримінальне казино. Вони блокують усіх користувачів з однієї причини та не повертають їм гроші.

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

звичайно! Почекаю ще тиждень! Дякую за відповідь :))

Автоматичний переклад.
5 дн. тому

Будь ласка, чекаю ваших наступних повідомлень, сподіваюся, вони будуть позитивними.🙂

Автоматичний переклад.
6 дн. тому
Опубліковано jaykimwife12 видалено
5 дн. тому

Привіт, саме тому мені не подобається, коли казино дає дедлайн, а потім його не дотримується. Який спосіб оплати ви використовували? Іноді це не дуже залежить від казино, і вони не мають усіх можливостей щодо виведення коштів. Наприклад, якщо вони мають стороннього постачальника, якого вони використовують для цих процесів, це може бути затримкою з їхнього боку. Ось чому я також запитав, який спосіб оплати ви використовуєте, тому що залежно від нього зняття може зайняти багато часу.

Але ви знімаєтеся вперше?

Автоматичний переклад.
5 дн. тому

Ти брехун. Ви закриваєте очі на незаконну діяльність, яку вони вчиняють, і незліченна кількість людей не отримує назад свої депозити. Не говоріть за них. Вони шахраї. Вони є злочинною організацією.

Автоматичний переклад.
5 дн. тому

Мабуть, я б почав із того, що ми б не намагалися допомогти вам, якби «закривали очі», тому, будь ласка, не передумуйте. Я бачив, що Йозеф намагається допомогти вам у вашій справі, і казино, очевидно, надіслало йому електронний лист. У цій сфері досить часто не все надається гравцям, тому що тоді вони можуть знати, як обійти деякі речі. Вам не потрібно турбуватися про те, що ми приймемо несправедливі рішення, Йозеф подивиться на це та оцінить, чи достатньо того, що надіслало казино. Я думаю, він дасть вам пояснення пізніше, незалежно від результату.

Той факт, що у вас так довго є гроші, як я розумію, неприємний, я сам почуваюся сумним і розчарованим. Але говорити погано про нас, поки ми намагаємося вам допомогти, мабуть, не найрозумніше.

Тож, як би мені не було неприємно це говорити, спробуйте дочекатися вирішення скарги, а потім ми побачимо, чи є казино таким шахраєм, як ви про це кажете.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 дн. тому

Це не тільки я. Це їх типова тактика. Вони блокують ваш рахунок перші 7 днів, потім 14 днів, потім 30 днів, а потім не повертають вам гроші. Тут так багато дописів, які говорять про те саме. Вони злочинне угруповання.

Автоматичний переклад.
neo09092
4 дн. тому

Ми також дбаємо про те, що пишуть інші гравці на форумі; проблема, однак, залишається тією ж. одне - думка; друга річ — чи зможемо ми довести щось таке «невловиме». Наскільки я можу судити, наприклад, деякі казино діють так, тому що вони мають заздалегідь встановлений план щодо того, як підійти до певних незрозумілих ситуацій, але це безсумнівно не підтверджує, що казино робить це, щоб змусити гравців втратити виграш. Чи робить це? Це залежить від того, як казино пояснює ситуацію через офіційну скаргу.

Кожного разу, коли у вас виникають підозри, збирайте докази та подавайте їх. У таких ситуаціях скарга зазвичай досягає стадії, коли представника казино запрошують для з’ясування всіх подій.

Я вважаю, що справедливий результат можна отримати, якщо порівняти обидва джерела опису – ваше та казино.

Тримай, будь ласка.

Автоматичний переклад.
Radka
3 дн. тому

Це не просто несправедливо. Вони не виплачують гроші користувачам, які надіслали гроші на незаконний голосовий фішинговий рахунок у Кореї, оскільки рахунок для зняття депозитів у Кореї було заморожено. Блокують рахунок без поважних причин і не виплачують депозит. Якщо виникла проблема, вони повинні були надати поважну причину та сказати мені, що вони досліджують певну частину, але вони не дають мені чіткої причини. Результатом є те, що вони не дають мені чіткої причини. Причина, по якій вони не вказують поважну причину, зрозумілу користувачам, полягає в тому, що вони несправедливо вимагають гроші з користувачів. Я знаю, що багато користувачів переживають таку саму проблему. Я використовував багато онлайн-казино, але це перше казино з такою кількістю проблем.

Змінено автором 3 дн. тому
Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Я використовував LUCKYJET на 1win, але зняття... постійно затримується, і я не можу його зняти... Люди в інших країнах кажуть, що можуть зняти його протягом 10 хвилин... Чому це так?

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Це не просто несправедливо. Вони не виплачують гроші користувачам, які надіслали гроші на незаконний голосовий фішинговий рахунок у Кореї, оскільки рахунок для зняття депозитів у Кореї було заморожено. Блокують рахунок без поважних причин і не виплачують депозит. Якщо виникла проблема, вони повинні були надати поважну причину та сказати мені, що вони досліджують певну частину, але вони не дають мені чіткої причини. Результатом є те, що вони не дають мені чіткої причини. Причина, по якій вони не вказують поважну причину, зрозумілу користувачам, полягає в тому, що вони несправедливо вимагають гроші з користувачів. Я знаю, що багато користувачів переживають таку саму проблему. Я використовував багато онлайн-казино, але це перше казино з такою кількістю проблем.

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Я згоден з вами, що якщо казино було відомо про будь-яку проблему, будь то обмежений постачальник платежів або опція, чесним підходом є завжди інформувати гравців і пропонувати рішення.

Тому я вважаю, що надзвичайно важливо, щоб скарга просунулася до того моменту, коли особа, яка займається розглядом скарг, принаймні запитує пояснення у представника казино.

Поки що ми можемо лише здогадуватися про те, що вони робили і чому. Але це була б не найкраща ідея, якщо ви запитаєте мене.

Якщо я не помиляюся, це був ваш перший абсолютно поганий досвід, який мене вразив. Сподіваємось, скарга принаймні допоможе вам отримати якесь рішення!

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Я використовував LUCKYJET на 1win, але зняття... постійно затримується, і я не можу його зняти... Люди в інших країнах кажуть, що можуть зняти його протягом 10 хвилин... Чому це так?

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Я думаю, можливо, у neo09092 є якісь підказки щодо цього.


Ви помітили частину попередніх дописів, у якій говориться: «Вони не виплачують гроші користувачам, які надіслали гроші на незаконний голосовий фішинговий рахунок у Кореї, оскільки рахунок для зняття депозитів у Кореї було заморожено»?

Автоматичний переклад.
Radka
21 год. тому

Це просто треш-казино

Автоматичний переклад.
1...34 35
Перейти на сторінкуіз 35 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого