Привіт Дякую за відповідь!
Я навіть не отримував жодного прибутку, я продовжував програвати, і раптом одного разу я отримав сповіщення під час входу в систему: «Мій обліковий запис заблоковано», а потім я написав у службу підтримки, і вони негайно розблокували обліковий запис, і я думав, що все пішло нормально, тому Я зробив ще один депозит і грав у блекджек і отримав певний прибуток, коли я намагався зняти гроші, вони навіть не пішли на обробку, я чекав 2-3 дні, як і раніше, зняття залишалося в очікуванні, тому я вирішив поговорити зі службою підтримки електронною поштою, і вони надіслали мені безпечне посилання для завантаження моїх документів і завершення перевірки селфі. Я зробив усе, що вони просили, і наступний електронний лист, який я отримав, був таким, що через 14 днів я отримаю електронний лист від них після перевірки моєї історії ігор, і минуло 14 днів, а вони досі не отримали відповіді, тому я хвилююся. Я долучив знімок екрана свого електронного листа, будь ласка, перевірте. СПОДІВАЮСЯ, ВИ, ХЛОПЦІ, РОЗУМІЄТЕ МОЮ ПРОБЛЕМУ!!
Hello Thanks for the reply!
I was not even making any profits, I kept losing and suddenly one day I got a notification when logging in says "My account has been blocked" and then I write to the support and they unblocked the account immediately and I thought everything went normal so I made another deposit and played Blackjack and take some profit when I tried to withdraw the money, it wasn't even gone for processing, I have waited for 2-3 days still the same, the withdrawal remained pending, so I decided to talk to the support via Email and they send me a secured link to upload my docs and to complete selfie verification, I have done everything they asked for and the next email I received was that In 14 days I will receive a email from them after checking my game history and its been 14 days and still no response from them, So I'm worried. I have attached the screenshot of my email, kindly check. HOPE YOU GUYS UNDERSTAND MY PROBLEM!!
Автоматичний переклад.