Привіт, вчора я зробив депозит на 5000 і хотів зняти 20000, але вони заблокували мій рахунок. Мені просто сказали, що рішення немає. Я вважаю це неповагою та шахрайством з їхнього боку, оскільки вони не повинні зберігати мої гроші, які я виграв у ставках, тому я більше не довіряю 1win.
Hello, yesterday I made a deposit of 5,000 and wanted to withdraw 20,000 and they blocked my account. They simply told me that there was no solution. I find it disrespectful and a scam on their part because they should not keep my money that I won betting, that is why I no longer trust 1win.
Hola el día de ayer realize un depósito de 5.000 quise retirar 20.000 y me bloquearon mi cuenta, simplemente me dijeron que no había solución encuentro una falta de respeto y estafa de su parte porque no deberían quedarse con mi dinero que gane yo apostando, por eso ya ninguna confianza con 1win
Звучить дуже неприємно не знати, що саме відбувається.
Чи можу я запитати, чи вони принаймні надіслали вам електронний лист із поясненнями?
Не пояснювати причину справді непрофесійно.
Як довго ви граєте в цьому казино і в які ігри, якщо можна запитати?
Можливо, наша команда з розгляду скарг зможе вам допомогти. Єдине, що у нас немає відділу, який займається ставками на спорт, тому, якщо ви робите ставки на спорт, я не впевнений, чи можемо ми втрутитися.
Будь ласка, дайте нам знати.
This sounds really frustrating to not know what exactly is going on.
May I ask if they at least sent you an email with some explanation?
It is really unprofessional to not explain the reason.
How long do you play at this casino, and what kind of games, if I may ask?
Maybe our complaint team would be able to help you out. The only thing is that we have no department dealing with sports bets, so if you bet on sports, I am not sure if we can intervene.
Please let us know.
Я бачу з вашої скарги , що у вас виникли деякі проблеми під час відкликання, і наша команда вже працює над вашою справою. Навіть казино активно бере участь у розгляді скарг, що є хорошим знаком, вони готові все вирішити.
Сподіваюся, що це не займе багато часу і все можна пояснити.
Чи можу я запитати, як ви дізналися про цю інформацію, яку написали? Чи можна це якось довести?
I can see from your complaint that you experienced some issues with your withdrawal, and our team is already working on your case. Even the casino is active in the complaint thread, which is a good sign they are willing to sort everything out.
I hope that it won't take long and everything can be explained.
May I ask how you found out about this information you wrote, please? Can it be proved somehow?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.