Außer das sich im Chat nur entschuldigt wird und man keinen Einfluß hat zwecks Auszahlungsdauer:
Ми цінуємо ваше терпіння, поки наша команда розглядає ваш запит на зняття коштів. На жаль, ми не можемо надати точний графік, оскільки всі запити на виведення коштів обробляються в порядку їх надходження. Тривалість цього процесу залежить від поточного навантаження нашого фінансового відділу. Ми щиро перепрошуємо за можливі незручності та дякуємо за розуміння.
😕
Außer das sich im Chat nur entschuldigt wird und man keinen Einfluß hat zwecks Auszahlungsdauer:
We appreciate your patience as our team reviews your withdrawal request. Regrettably, we are unable to provide an exact timeline as all cashout requests are processed in the order they are received. The duration of this process is contingent upon the current workload of our finance department. We sincerely apologize for any inconvenience this may cause and thank you for your understanding.
😕
Ідеально, тож зрештою чекати було варто, і я б сказав, що це було зовсім недовго. 🎉😎😊
Іноді варто лише трохи потерпіти, і все вийде. Я припускаю, що ти залишишся в казино, оскільки ти сказав, що вони вже заплатили, чи не так?
Perfect, so in the end it was worth the wait and I would say it wasn't long at all. 🎉😎😊
Sometimes you just have to be a little patient and everything will work out. I suppose you'll stay with the casino since you said they've paid up so far, am I right ?
не може вивести з казино 1RED незалежно від того, скільки виписок, підтверджень платежів ви подаєте, вони завжди знаходять причину відхилити ваші документи
cannot withdraw from 1RED casino no matter how many statements, proof of payments you submit they always find a reason to reject your paperwork
Привіт, казино також повідомило вам причину відхилення ваших документів? Чи надсилаєте ви все в правильному форматі і чи містять ваші документи те, що вимагає від них казино? Як довго тривав процес перевірки та ваша ситуація?
Дайте мені знати, будь ласка.
Hello, did the casino also tell you the reason why your documents are rejected ? Are you sending everything in the correct format and do your documents contain what the casino requires them to have ? How long has the verification process and your situation been going on ?
Let me know please.
Привіт, така ж проблема, як у кого, будь ласка? Не могли б ви описати свою ситуацію, тому що кілька гравців писали тут до вас. Це про зняття грошей чи щось інше?
Я буду чекати вашої відповіді.
Hi, same problem as who please ? Could you describe your situation because several players wrote here before you. Is it about withdrawing money or something else ?
I will wait for your reply.
Коли я вперше там реєструвався, випадково зробив 1-2 платежі з картки партнера. Це було приблизно рік тому, якщо не більше, і з тих пір я платив лише з картки, і не малу суму. Тепер у мене є сума, яку я хочу зняти. VIP-менеджер сказав, що скаже фінансовому відділу зробити виняток. Я чекав 2 дні, і VIP-менеджер сказав мені, що він обробляється 2 дні, і це здається мені дуже дивним. Вони продовжують спілкуватися, але нічого не відбувається. Я прошу допомоги. З повагою
When I first registered there, I accidentally made 1-2 payments from my partner's card. That was about a year ago, if not longer, and since then I've only made payments from my card, and not a small amount. Now I have a sum that I want to withdraw. The VIP manager said he would tell the finance department to make an exception. I've been waiting for 2 days and the VIP manager told me that it's been processed for 2 days and that seems very strange to me. They keep getting in touch but nothing happens. I'm asking for help. Regards
Ich hatte anfangs als ich mich dort angemeldet habe ausversehn 1-2 Einzahlungen von der karte meiner Lebensgefährten eingezahlt das war vor einem Jahr ungefähr wenn nicht noch länger her, und seit dem an habe ich nur von meiner karte aus eingezahlt und das nicht wenig, und jetzt habe ich eine summe die ich auszahlen möchte der vip Manager meinte er sagt zu der Finanz Abteilung das sie eine Ausnahme machen sollen, jetzt warte ich seit 2 Tagen und der vip Manager meint zu mir das es bearbeitet wird seit 2 tagen und das kommt mir sehr komisch vor immer wieder das sie sich melden aber da kommt nichts ich bitte um Hilfe. Lg
Привіт і дякую за деталі. Я думаю, що цю невизначеність важко витримати. З іншого боку, минуло лише кілька днів, якщо я чогось не пропускаю. Деякі платежі займають 5 або більше днів, залежно від бажаних варіантів оплати. На мій погляд, варто спробувати заспокоїтися і запитати у менеджера, чи можна отримати номер операції. Чи варто спробувати?
Hello, and thanks for the details. I imagine this uncertainty is hard to bear. On the other hand, it has been just a few days, if I'm not missing something. Some payments take 5 or more days, depending on preferred payment options. In my opinion, you should try to calm down and ask the manager whether you can get a transaction number. Is it worth trying out?
Привіт, мої гроші перераховано, все запрацювало, лише деякі суми не вдалося перевести на мою кредитну картку, можливо, ви можете мені з цим допомогти? LG
Hello, my money was transferred over, everything worked, only a few amounts could not be transferred to my credit card, can you perhaps help me with this? LG
Hallo also mein geld wurde rüber gebucht hatte alles geklappt nur ein paar beträge konnten noch nicht rüber gebucht werden auf meine kredit karte können sie mir da vielleicht weiterhelfen LG
добре!
З загальної точки зору, очікування, здавалося, спрацювало, тому я продовжував чекати. Ви зверталися за підтримкою щодо цих відсутніх сум?
Як бачите, казино платоспроможне, отже, швидше за все, мова йде про затримку. Гадаю, казино повинно розібратися.
Запитайте їх і зв’яжіться з нами, будь ласка.
Good!
From a general perspective, waiting seemed to work, so I would keep waiting. Did you ask for support regarding these missing amounts?
As you can see, the casino is capable of paying, hence, we are more likely talking about delay. The casino has to sort it out, I think.
Ask them and get back to us, please.
Привіт, чи можете ви розповісти мені трохи більше про вашу ситуацію? Як довго ви чекали на свої гроші? Вам потрібно було підтвердити свій обліковий запис чи ще ні? Ви грали з бонусом?
Я буду чекати вашої відповіді.
Hey, can you please tell me a bit more about your situation ? How long have you been waiting for your money ? Did you need to verify your account or not yet ? Did you play with any bonus ?
I will wait for your answer.
Обережно!!!
Поки ви граєте, активується бонус, який ви повинні розіграти 40 разів, і в кінці все, що ви виграєте, знімається з вашого ігрового рахунку.
Я отримав бонус (200 євро), про який я не просив. Потім він був автоматично активований, і мені довелося поставити його в 40 разів (8000 євро). Зрештою у мене було понад 3000 євро, але після того, як було зроблено ставку, майже 3000 євро було знято з мого рахунку.
На мою думку, це шахрайство і крадіжка.
Я більше не буду тут грати і можу лише радити всім цього не робити.
Caution!!!
While you are playing, a bonus is activated which you have to wager 40 times and at the end everything you win is deducted from your gaming account.
I received a bonus (200 euros) that I didn't ask for. It was then activated automatically and I had to wager it 40x (8000 euros). In the end I had over 3000 euros but after it was wagered almost 3000 euros were taken away from my account.
In my opinion this is fraud and theft.
I won't play here anymore and can only advise everyone against it.
Vorsicht!!!
wärend man spielt wird einem ein Bonus aktiviert den man 40 mal umsetzen muss und am Ende wird alles gewonnene vom Spielkonto wieder abgebucht.
habe ein Bonus erhalten(200 Euro) um den ich nicht gebeten habe der wurde dann automatisch aktiviert musste es dann umsetzen 40x (8000 Euro. Hatte am Ende über 3000 Euro nach dem es aber umgesetzt war wurden mir fast 3000 Euro wieder weggenommen vom Konto.
das ist in meinen Augen Betrug und Diebstahl.
werde hier nicht mehr spielen und kann jedem nur davor abraten.
У мене проблема зі ставками на спорт, отримуйте гроші, але я не можу отримати гроші, вони є, будьте обережні
i have problem with sports betting get money but i cantget money they are cam be carefull
Обережно!!!
Поки ви граєте, активується бонус, який ви повинні розіграти 40 разів, і в кінці все, що ви виграєте, знімається з вашого ігрового рахунку.
Я отримав бонус (200 євро), про який я не просив. Потім він був автоматично активований, і мені довелося поставити його в 40 разів (8000 євро). Зрештою у мене було понад 3000 євро, але після того, як було зроблено ставку, майже 3000 євро було знято з мого рахунку.
На мою думку, це шахрайство і крадіжка.
Я більше не буду тут грати і можу лише радити всім цього не робити.
Caution!!!
While you are playing, a bonus is activated which you have to wager 40 times and at the end everything you win is deducted from your gaming account.
I received a bonus (200 euros) that I didn't ask for. It was then activated automatically and I had to wager it 40x (8000 euros). In the end I had over 3000 euros but after it was wagered almost 3000 euros were taken away from my account.
In my opinion this is fraud and theft.
I won't play here anymore and can only advise everyone against it.
Vorsicht!!!
wärend man spielt wird einem ein Bonus aktiviert den man 40 mal umsetzen muss und am Ende wird alles gewonnene vom Spielkonto wieder abgebucht.
habe ein Bonus erhalten(200 Euro) um den ich nicht gebeten habe der wurde dann automatisch aktiviert musste es dann umsetzen 40x (8000 Euro. Hatte am Ende über 3000 Euro nach dem es aber umgesetzt war wurden mir fast 3000 Euro wieder weggenommen vom Konto.
das ist in meinen Augen Betrug und Diebstahl.
werde hier nicht mehr spielen und kann jedem nur davor abraten.
Привіт, у цьому випадку я б подумав про те, щоб подати скаргу, якщо ви отримали бонус, який ви не просили, і який не можна було якось видалити, і ви втратили свій виграш через це. Мені це не здається нормальним.
У будь-якому випадку, це був ваш перший раз, коли ви грали в казино? Мені цікаво, чи був бонус, який ви не могли б позначити як бажаний, і тому ви його отримали.
Не соромтеся повідомити мене, і якщо ви хочете подати скаргу, ви можете знайти тут посилання .
Hello, in this case I would think about lodging a complaint if you received a bonus that you did not ask for and could not be removed somehow and you lost your winnings because of it. It doesn't seem normal to me.
Anyway, was it your first time playing in a casino ? I'm wondering if there was a bonus you couldn't have marked as welcome and that's why you got it.
Feel free to let me know, and if you'd like to start a complaint, you can find the link here.
Гей, ти маєш на увазі в цьому казино? Я бачу, що ви згадали щось подібне в іншій темі, тому я хочу переконатися, що ви говорите про проблему в одному казино чи кількох.
На жаль, що стосується ставок на спорт, то ми не можемо вам у цьому допомогти, тому що у нас немає ні експертів, ні філії.
Однак, якщо ви зацікавлені, я можу опублікувати кілька посилань, за якими ми можемо вам допомогти.
Я буду чекати вашої відповіді.
Hey, you mean at this casino ? I see you mentioned something similar in another thread, so I want to make sure if you are talking about a problem in one casino or several.
Unfortunately, as far as sports betting is concerned, we can't help you with that, because we don't have experts or a branch.
However, if you are interested I can post some links where we can perhaps help you.
I will wait for your reply.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.