ГоловнаФорумКазино1Red Casino - загальне обговорення

1Red Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

 від caiods20221
|
16 331 переглядів 123 відповідей |
|
1...3 4 5...7
Casualgambling782

Бажаю тобі чудового вечора з узбережжя Балтійського моря... Якось це все звучить мені знайомо, я все ще маю понад 1000 євро на годиннику в 1Red... Точно такі ж виправдання!!! Навіть не вказується причина, чому фотографії та документи не пройшли нібито перевірку... Просто дивно, що зараз я зміг перевірити себе в 2 інших ігрових залах саме з цими фотографіями...

Автоматичний переклад.
utz641

Як не дивно, мене підтвердили 20 числа протягом 30 хвилин.


хоча сьогодні я чекаю 16-го дня для вилучення.


абсолютно неприйнятно

Автоматичний переклад.

І скасувати незавершене зняття з мого боку, звичайно, можна в будь-який час.

Автоматичний переклад.

Я намагався підтвердити свій рахунок там лише тоді, коли хотів зняти... Між моїм депозитом і першою спробою зняти минуло щонайменше 2 тижні... Тоді я звернувся до служби підтримки... Але єдина відповідь, яку я отримав, була що я повинен завантажити більше документів, і ця обробка займе близько години... Я видаляв усі документи кілька разів і завантажував їх знову... ID-картка спереду/ззаду, водійські права спереду/ззаду, 4 або 5 різних рахунків і банківська виписка, на якій видно депозит... Минуло багато років... Але поточний статус все ще обробляється (я думаю, годинник зупинився там, де читається 1 година)... На мою думку, підтримка також здійснюється до ботів...

Автоматичний переклад.

Я впізнаю себе в тому, що ти кажеш.

Шкода, що так має бути. Сам сайт виглядає багатообіцяючим і насправді пропонує все, що я шукаю. На жаль, через те, як вони ставляться до клієнтів і не виплачують кредити, я не рекомендую нікому грати тут. Я працював деякий час і добре знаю можливі причини, чому 1Red не виплатить, це не проблема для мене. Це просто сума, яку я чесно виграла за власні гроші, і їм не підходить таке ставлення до мене.

Автоматичний переклад.

Повідомлення, які я отримував, відрізняються від пересилання старшому менеджеру, додаткових перевірок безпеки, додаткового перегляду через значну суму та цілого ряду причин, але, на жаль, я не розумніший після більш ніж 2 тижнів і понад 70 листів туди й назад .


Крім того, жодних минулих вилучень мною.

Автоматичний переклад.

Ваше розчарування цілком зрозуміле, але сподіваємося, що незабаром ваша скарга буде розглянута, і ми з’ясуємо, що насправді відбувається.

Напевно, невдалий початок у цьому казино, правда?

Автоматичний переклад.

Бажаю тобі чудового вечора з узбережжя Балтійського моря... Якось це все звучить мені знайомо, я все ще маю понад 1000 євро на годиннику в 1Red... Точно такі ж виправдання!!! Навіть не вказується причина, чому фотографії та документи не пройшли нібито перевірку... Просто дивно, що зараз я зміг перевірити себе в 2 інших ігрових залах саме з цими фотографіями...

Автоматичний переклад.

Вибачте, що ви також повинні пройти через усе це.

Чи перевірили ви надані вами документи належного формату та якості? Чесно кажучи, це часто є причиною, чому казино їх не приймає.

Як довго ви чекаєте на завершення процесу перевірки?

Якщо вам потрібна допомога нашої групи розгляду скарг, просто повідомте нам, і ми обов’язково розглянемо вашу справу.

Автоматичний переклад.

Привіт Ромі,


Я опублікував свою відповідь у своїй темі скарг. Я не був впевнений, чи це правильне місце.


Коротше кажучи, вони визнають свої невдачі та помічають, що в моїй частині їх політики не було зроблено жодного порушення чи помилки.


Залишаючись трохи скептичним після приблизно 100 електронних листів з ними туди й назад…

Автоматичний переклад.
Casualgambling782

Привіт, я опублікував свою відповідь тут .

Будь ласка, збережемо цю розмову в одній темі. Я дозволю тобі вибрати, який з них буде кращим для тебе, добре? 😉

Автоматичний переклад.

Хтось останнім часом отримує кошти/знімає кошти з 1red?


я чекаю більше 6 днів і помічаю, що на довірчому пілоті деякі чекали більше 3 тижнів і нічого.


Я повністю перевірений і подав скаргу тут.



Автоматичний переклад.
mullen103

Вітаємо, ми даємо казино 14 днів, як ви могли бачити зі скарги. Звичайно, ви спілкувалися з казино чи вони нічого не сказали вам про тижневе очікування? Чи були у вас успішні виведення тут раніше чи це вперше?

Автоматичний переклад.

У мене проблема з цим казино, у мене був виграш у 33 тисячі євро, я поклав гроші на депозит і ніколи не використовував бонуси, мій обліковий запис було повністю підтверджено з усіма необхідними документами, і я зміг зняти 5000 євро, незабаром після цього, коли я хотів зняти гроші вдруге, коли казино заблокувало мій рахунок і конфіскувало решту коштів без чітких пояснень або доказів того, що я зробив щось не так.

Вони відмовляються від будь-якого спілкування зі мною на всіх своїх каналах.

Автоматичний переклад.
nm86nlplay

Гей, це незручно. У цьому випадку я б, напевно, взагалі не став чекати і подавати скаргу, тому що цього бути не повинно. Особливо, коли вам заплатили гроші, а потім безпричинно заблокували ваш рахунок. Це не дуже логічно.

Отже, ви думали про таку можливість?

Автоматичний переклад.

На жаль, я не можу опублікувати скарги тут, я завжди отримую помилку, протягом 2 тижнів я намагаюся, але безуспішно.

Автоматичний переклад.
nm86nlplay

Привіт,

Вибачте за незручності; надішліть опис електронною поштою на адресу

Мої колеги допоможуть вам налаштувати скаргу.

Автоматичний переклад.

Хтось останнім часом отримує кошти/знімає кошти з 1red?


я чекаю більше 6 днів і помічаю, що на довірчому пілоті деякі чекали більше 3 тижнів і нічого.


Я повністю перевірений і подав скаргу тут.



Автоматичний переклад.

Так, усі мої запити на виведення коштів обробляються протягом 6-12 годин, тому з мого боку жодних проблем. Не те, щоб я вносив і вигравав величезні суми грошей, але все ж.

Автоматичний переклад.

Цікаво, оскільки вони схвалили зняття 5000 євро з мого балансу в 33 тисячі і незабаром після того, як вони заблокували мій рахунок із приблизно 27 тисячами євро, які залишилися без будь-яких реальних пояснень чи доказів проти мене.

Тож тепер ніхто більше не відповідає з казино.


Автоматичний переклад.
Radka

Вже більше 2 тижнів мені ніхто не допомагає з проблемою.

Автоматичний переклад.

Це дуже дивно. Мені це здається хорошим казино, яке просто платить кошти. Але, як я вже згадував, мені платили лише за невеликі виграші, нічого порівняти з вашим виграшем. Тож я точно не буду багато вносити, і, можливо, багато виграю, ризикуючи тим, що вони мені не заплатять, як ви відчуваєте. І я сподіваюся, що вам повернуть гроші і ваша скарга матиме ефект.

Автоматичний переклад.

Я кажу вам із власного досвіду, вони мають право заблокувати ваш обліковий запис у будь-який час.

Будьте в курсі

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого