ФорумКазино1Red Casino - загальне обговорення

1Red Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

1 рік тому від caiods20221
|
8532 переглядів 68 відповідей |
|
1...3 4
Додати публікацію
Casualgambling782
2 тиж. тому

Привіт! Я бачу, що ваша скарга також перейшла на наступний етап, і Мірка зв’яжеться з казино, щоб пояснити, що відбувається.

Ви мало що можете зробити в цій ситуації, оскільки у вас немає чіткої причини, чому це відбувається, і ви постійно отримуєте ту саму відповідь.

Це ваше перше зняття чи у вас були якісь успіхи раніше?

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Повідомлення, які я отримував, відрізняються від пересилання старшому менеджеру, додаткових перевірок безпеки, додаткового перегляду через значну суму та цілого ряду причин, але, на жаль, я не розумніший після більш ніж 2 тижнів і понад 70 листів туди й назад .


Крім того, жодних минулих вилучень мною.

Змінено автором 2 тиж. тому
Автоматичний переклад.
Casualgambling782
2 тиж. тому

Бажаю тобі чудового вечора з узбережжя Балтійського моря... Якось це все звучить мені знайомо, я все ще маю понад 1000 євро на годиннику в 1Red... Точно такі ж виправдання!!! Навіть не вказується причина, чому фотографії та документи не пройшли нібито перевірку... Просто дивно, що зараз я зміг перевірити себе в 2 інших ігрових залах саме з цими фотографіями...

Автоматичний переклад.
utz641
2 тиж. тому

Як не дивно, мене підтвердили 20 числа протягом 30 хвилин.


хоча сьогодні я чекаю 16-го дня для вилучення.


абсолютно неприйнятно

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

І скасувати незавершене зняття з мого боку, звичайно, можна в будь-який час.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я намагався підтвердити свій рахунок там лише тоді, коли хотів зняти... Між моїм депозитом і першою спробою зняти минуло щонайменше 2 тижні... Тоді я звернувся до служби підтримки... Але єдина відповідь, яку я отримав, була що я повинен завантажити більше документів, і ця обробка займе близько години... Я видаляв усі документи кілька разів і завантажував їх знову... ID-картка спереду/ззаду, водійські права спереду/ззаду, 4 або 5 різних рахунків і банківська виписка, на якій видно депозит... Минуло багато років... Але поточний статус все ще обробляється (я думаю, годинник зупинився там, де читається 1 година)... На мою думку, підтримка також здійснюється до ботів...

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я впізнаю себе в тому, що ти кажеш.

Шкода, що так має бути. Сам сайт виглядає багатообіцяючим і насправді пропонує все, що я шукаю. На жаль, через те, як вони ставляться до клієнтів і не виплачують кредити, я не рекомендую нікому грати тут. Я працював деякий час і добре знаю можливі причини, чому 1Red не виплатить, це не проблема для мене. Це просто сума, яку я чесно виграла за власні гроші, і їм не підходить таке ставлення до мене.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Повідомлення, які я отримував, відрізняються від пересилання старшому менеджеру, додаткових перевірок безпеки, додаткового перегляду через значну суму та цілого ряду причин, але, на жаль, я не розумніший після більш ніж 2 тижнів і понад 70 листів туди й назад .


Крім того, жодних минулих вилучень мною.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Ваше розчарування цілком зрозуміле, але сподіваємося, що незабаром ваша скарга буде розглянута, і ми з’ясуємо, що насправді відбувається.

Напевно, невдалий початок у цьому казино, правда?

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Бажаю тобі чудового вечора з узбережжя Балтійського моря... Якось це все звучить мені знайомо, я все ще маю понад 1000 євро на годиннику в 1Red... Точно такі ж виправдання!!! Навіть не вказується причина, чому фотографії та документи не пройшли нібито перевірку... Просто дивно, що зараз я зміг перевірити себе в 2 інших ігрових залах саме з цими фотографіями...

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Вибачте, що ви також повинні пройти через усе це.

Чи перевірили ви надані вами документи належного формату та якості? Чесно кажучи, це часто є причиною, чому казино їх не приймає.

Як довго ви чекаєте на завершення процесу перевірки?

Якщо вам потрібна допомога нашої групи розгляду скарг, просто повідомте нам, і ми обов’язково розглянемо вашу справу.

Автоматичний переклад.
Опубліковано Casualgambling782 видалено
2 тиж. тому

Привіт Ромі,


Я опублікував свою відповідь у своїй темі скарг. Я не був впевнений, чи це правильне місце.


Коротше кажучи, вони визнають свої невдачі та помічають, що в моїй частині їх політики не було зроблено жодного порушення чи помилки.


Залишаючись трохи скептичним після приблизно 100 електронних листів з ними туди й назад…

Автоматичний переклад.
Casualgambling782
1 тиждень тому

Привіт, я опублікував свою відповідь тут .

Будь ласка, збережемо цю розмову в одній темі. Я дозволю тобі вибрати, який з них буде кращим для тебе, добре? 😉

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого