ФорумКазино1Red Casino - загальне обговорення

1Red Casino - загальне обговорення

2 р. тому від caiods20221
|
10618 переглядів 68 відповідей |
|
1 2...4
2 р. тому
Тут ви можете обговорити 1Red Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Зареєструвалися сьогодні, подивимося, як справи в казино 😀

За кілька тижнів буде оновлення 🙂


Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
2 р. тому

З нетерпінням чекаю цього! Удачі 🤞

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Я також зареєструвався вчора і виграв з першого депозиту. Я попросив вилучення, але процес перевірки просто жахливий... Мене продовжують запитувати те саме. Я зробив депозит за допомогою картки paysafe, яка є ваучером передоплаченої картки, я надіслав їм код ваучера, але вони вимагають підтвердження внесеного депозиту з контрольним номером, датою, часом і моїм ім’ям... я справді не знаю, як я можу надішліть це, якщо я використовував просту картку передоплати. Ви просто вводите цифри, і це додає гроші...

Автоматичний переклад.
mrmileena
2 р. тому

Привіт,

Я починаю думати, що персонал казино не може відрізнити передплачені ваучери від дебетових карток.

Нещодавно кілька гравців з Німеччини пішли в банк, щоб отримати підтвердження депозиту, тому що зазвичай у виписці не робиться лише одна транзакція та не відображається ім’я власника одночасно. 🤔

Я сподіваюся, що ви не закінчите так само.


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт Радка,


так, мені довелося пояснити їм, як це працює, і я також сказав їм, що це був останній раз, коли я надсилав ваучер, інакше я б подав тут скаргу на затримку перевірки. І як не дивно, після цього це було прийнято.


Я чекаю на виплату свого виграшу, його було відхилено 4 рази, перші 3 через перевірку, а останній раз, очевидно, через технічну проблему. Можливо, вони кажуть правду, але мені дивно, що проблеми завжди стосуються зняття коштів, майже ніколи не виникає проблем, коли ми вносимо кошти. Я зробив депозит у neteller другий раз, щоб мати можливість зняти гроші, і гроші були надіслані без жодних проблем, але коли я прошу зняти за допомогою нього, раптом виникає технічна проблема, лол. У всякому разі, почекаємо, більше нічого робити.

Автоматичний переклад.
mrmileena
2 р. тому

Привіт, mrmileena.

Я хотів би знати, чи ваше пояснення чи можливість скарги змусили людей зрозуміти суть справи 😀.

Що ж, виходячи з того, що зараз відбувається з платіжними провайдерами, я пропущу будь-які припущення.

Чи знаєте ви, що якщо ви робите депозит за допомогою дебетової картки або банківської операції, ви миттєво граєте на позичені гроші? Мені потрібно кілька днів, щоб гроші потрапили на рахунок казино, тож це так само, як із виведенням коштів у надшвидкісних казино 🙂.

Тож ще раз сподіваймося, що проблеми не триватимуть.




Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт Радка,


Наразі все гаразд, вилучення схвалено.


Ви гарно пояснюєте, але те, що ви сказали, є правильним.

Автоматичний переклад.
mrmileena
2 р. тому

Я радий, що ваша виплата пройшла успішно!

вітаю

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

Дякую, це мило з вашого боку 🙂

Автоматичний переклад.
mrmileena
1 рік тому

Привіт,

нарешті! Дякую за гарні новини. Я завжди намагаюся бути більш позитивним 😀

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Перевірка займає деякий час, чи це лише я? Перевіряють одну картинку і все. Через кілька годин перевіряють ще один. На даний момент підтверджено лише 2 із 7 зображень! Чи є якась логічна причина для цього в казино?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
tftcosta
1 рік тому

Привіт,

Я думаю, що ви не єдиний гравець, який потребує верифікації на даний момент. Постарайтеся набратися терпіння. Будь ласка, коли ви подали документи? Ми говоримо про години, дні, тижні?


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
tftcosta
1 рік тому

Привіт,


Якщо документ очікує на розгляд, він з’явиться вгорі списку. Якщо він позначений і не пройшов, він буде внизу в списку, і це означає, що вам потрібно надіслати краще зображення. Якщо все нормально, буде галочка.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт вам обом. Просто я завантажив усі документи одночасно, але вони не перевірили всі одночасно.

Але я вже можу зняти кошти, і зараз усе працює добре.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
tftcosta
1 рік тому

Привіт,

здається, на даний момент немає проблеми - це добре!

Ну, я б припустив, що казино перевіряє документи без подальшого планування 🙂



Автоматичний переклад.
mrmileena
1 рік тому

Завжди приємно. 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Жахливе казино. Так просто вносити депозит і грати, але о боже, злочинці, коли ви хочете зняти гроші. Надали всю необхідну інформацію та лише одне виправдання за іншим.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Не грайте там, це найгірше казино. Не платіть, скажіть в чаті, що ви верифіковані, але це неправда. На моє запитання, чому у мене не перевірили документи, мені сказали, щоб я йшов по інструкції, її немає

Автоматичний переклад.
Holzi8383
1 рік тому

Привіт.

Я б запитав агента чату ще раз. Або перевірте веб-сайт із поширеними запитаннями та спробуйте будь-що, щоб пройти перевірку. Бо інакше грошей не отримаєш.

Спробуйте це і дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
1 2...4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого