ФорумКазино1Red Casino - загальне обговорення

1Red Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від caiods20221
|
10270 переглядів 68 відповідей |
|
12 3 4
Додати публікацію
11 міс. тому

Außer das sich im Chat nur entschuldigt wird und man keinen Einfluß hat zwecks Auszahlungsdauer:


Ми цінуємо ваше терпіння, поки наша команда розглядає ваш запит на зняття коштів. На жаль, ми не можемо надати точний графік, оскільки всі запити на виведення коштів обробляються в порядку їх надходження. Тривалість цього процесу залежить від поточного навантаження нашого фінансового відділу. Ми щиро перепрошуємо за можливі незручності та дякуємо за розуміння.


😕

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Оновлення:

Я отримав свою виплату сьогодні

Дякуємо @1red Casino.

Автоматичний переклад.
scifi68
11 міс. тому

Ідеально, тож зрештою чекати було варто, і я б сказав, що це було зовсім недовго. 🎉😎😊

Іноді варто лише трохи потерпіти, і все вийде. Я припускаю, що ти залишишся в казино, оскільки ти сказав, що вони вже заплатили, чи не так?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

не може вивести з казино 1RED незалежно від того, скільки виписок, підтверджень платежів ви подаєте, вони завжди знаходять причину відхилити ваші документи

Автоматичний переклад.
jacque1
10 міс. тому

Привіт, казино також повідомило вам причину відхилення ваших документів? Чи надсилаєте ви все в правильному форматі і чи містять ваші документи те, що вимагає від них казино? Як довго тривав процес перевірки та ваша ситуація?

Дайте мені знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, у мене така ж проблема з red1, чи можете ви мені допомогти?

Автоматичний переклад.
eundegr
4 міс. тому

Привіт, така ж проблема, як у кого, будь ласка? Не могли б ви описати свою ситуацію, тому що кілька гравців писали тут до вас. Це про зняття грошей чи щось інше?

Я буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Коли я вперше там реєструвався, випадково зробив 1-2 платежі з картки партнера. Це було приблизно рік тому, якщо не більше, і з тих пір я платив лише з картки, і не малу суму. Тепер у мене є сума, яку я хочу зняти. VIP-менеджер сказав, що скаже фінансовому відділу зробити виняток. Я чекав 2 дні, і VIP-менеджер сказав мені, що він обробляється 2 дні, і це здається мені дуже дивним. Вони продовжують спілкуватися, але нічого не відбувається. Я прошу допомоги. З повагою

Автоматичний переклад.
eundegr
4 міс. тому

Привіт і дякую за деталі. Я думаю, що цю невизначеність важко витримати. З іншого боку, минуло лише кілька днів, якщо я чогось не пропускаю. Деякі платежі займають 5 або більше днів, залежно від бажаних варіантів оплати. На мій погляд, варто спробувати заспокоїтися і запитати у менеджера, чи можна отримати номер операції. Чи варто спробувати?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, мої гроші перераховано, все запрацювало, лише деякі суми не вдалося перевести на мою кредитну картку, можливо, ви можете мені з цим допомогти? LG

Автоматичний переклад.
eundegr
4 міс. тому

добре!

З загальної точки зору, очікування, здавалося, спрацювало, тому я продовжував чекати. Ви зверталися за підтримкою щодо цих відсутніх сум?

Як бачите, казино платоспроможне, отже, швидше за все, мова йде про затримку. Гадаю, казино повинно розібратися.

Запитайте їх і зв’яжіться з нами, будь ласка.

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Зняття коштів відхиляються без причини

Автоматичний переклад.
glena841
4 міс. тому

Привіт, чи можете ви розповісти мені трохи більше про вашу ситуацію? Як довго ви чекали на свої гроші? Вам потрібно було підтвердити свій обліковий запис чи ще ні? Ви грали з бонусом?

Я буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Обережно!!!


Поки ви граєте, активується бонус, який ви повинні розіграти 40 разів, і в кінці все, що ви виграєте, знімається з вашого ігрового рахунку.


Я отримав бонус (200 євро), про який я не просив. Потім він був автоматично активований, і мені довелося поставити його в 40 разів (8000 євро). Зрештою у мене було понад 3000 євро, але після того, як було зроблено ставку, майже 3000 євро було знято з мого рахунку.


На мою думку, це шахрайство і крадіжка.


Я більше не буду тут грати і можу лише радити всім цього не робити.



Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
jacque1
3 міс. тому

У мене проблема зі ставками на спорт, отримуйте гроші, але я не можу отримати гроші, вони є, будьте обережні

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Обережно!!!


Поки ви граєте, активується бонус, який ви повинні розіграти 40 разів, і в кінці все, що ви виграєте, знімається з вашого ігрового рахунку.


Я отримав бонус (200 євро), про який я не просив. Потім він був автоматично активований, і мені довелося поставити його в 40 разів (8000 євро). Зрештою у мене було понад 3000 євро, але після того, як було зроблено ставку, майже 3000 євро було знято з мого рахунку.


На мою думку, це шахрайство і крадіжка.


Я більше не буду тут грати і можу лише радити всім цього не робити.



Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, у цьому випадку я б подумав про те, щоб подати скаргу, якщо ви отримали бонус, який ви не просили, і який не можна було якось видалити, і ви втратили свій виграш через це. Мені це не здається нормальним.

У будь-якому випадку, це був ваш перший раз, коли ви грали в казино? Мені цікаво, чи був бонус, який ви не могли б позначити як бажаний, і тому ви його отримали.

Не соромтеся повідомити мене, і якщо ви хочете подати скаргу, ви можете знайти тут посилання .

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

У мене проблема зі ставками на спорт, отримуйте гроші, але я не можу отримати гроші, вони є, будьте обережні

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Гей, ти маєш на увазі в цьому казино? Я бачу, що ви згадали щось подібне в іншій темі, тому я хочу переконатися, що ви говорите про проблему в одному казино чи кількох.

На жаль, що стосується ставок на спорт, то ми не можемо вам у цьому допомогти, тому що у нас немає ні експертів, ні філії.

Однак, якщо ви зацікавлені, я можу опублікувати кілька посилань, за якими ми можемо вам допомогти.

Я буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я чекаю на зняття як клієнт, підтверджений KYC, уже понад 15 днів без чіткої причини.

Автоматичний переклад.
Casualgambling782
2 міс. тому

Привіт! Я бачу, що ваша скарга також перейшла на наступний етап, і Мірка зв’яжеться з казино, щоб пояснити, що відбувається.

Ви мало що можете зробити в цій ситуації, оскільки у вас немає чіткої причини, чому це відбувається, і ви постійно отримуєте ту саму відповідь.

Це ваше перше зняття чи у вас були якісь успіхи раніше?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Повідомлення, які я отримував, відрізняються від пересилання старшому менеджеру, додаткових перевірок безпеки, додаткового перегляду через значну суму та цілого ряду причин, але, на жаль, я не розумніший після більш ніж 2 тижнів і понад 70 листів туди й назад .


Крім того, жодних минулих вилучень мною.

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого