ФорумКазино1Red Casino - загальне обговорення

1Red Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від caiods20221
|
8503 переглядів 68 відповідей |
|
1 2 34
Додати публікацію
Holzi8383
1 рік тому

Привіт.

Я б запитав агента чату ще раз. Або перевірте веб-сайт із поширеними запитаннями та спробуйте будь-що, щоб пройти перевірку. Бо інакше грошей не отримаєш.

Спробуйте це і дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

8 раз пояснював саппорту, підкажіть що саме відхилили, потім саппорт сказав, як бачу все підтвердилось!!! Очевидно, це була брехня, і мені не потрібно було цього робити. Справа в тому, що деякі казино так налаштовані на це й намагаються зробити все, щоб не виплачувати гроші гравцям.

Автоматичний переклад.
Holzi8383
1 рік тому

На жаль, для деяких це так.

По-перше, кожен початок зазвичай важкий. 🙂

Можливо, дайте їм ще один шанс, і якщо ви побачите, що не стає краще, ви можете відвернутися від них 🫡

Але це лише підказка, amigo 🤜🏻🤛🏽

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

Так, кожен початок важкий, я перевірений у понад 50 казино. Також мав багато терпіння, оскільки вони постійно надсилали мені той самий стандартний текст, не маючи можливості сказати мені, що я маю зараз завантажити, оскільки вони навіть не оголошували документи відхиленими, а як «на розгляді», я вирішив вирішите написати відгук, який виправдає всі труднощі, які може запропонувати казино. 🙂

Автоматичний переклад.
Holzi8383
1 рік тому

Любий Холзі, ти вільний говорити все, що хочеш, це приємно 🙂

Але це досить нове казино 🙂

Вірте чи ні, деякі з цих казино досить недосвідчені та нові 🙂

З цієї причини деякі речі іноді можуть здаватися поганими, що насправді зовсім не означає, тому що, як я вже сказав, деякі є новими і з часом навчаються. 🙂

Ось чому я сказав, можливо, дати їм ще один шанс. 🙂, звичайно, це на ваш розсуд, і я НЕ хотів би спокушати вас грати або залишатися там 🤜🏻🤛🏽

Але іноді початок буває важким, а потім легким, як пір'їнка 🙂

Бажаю тобі гарного дня!

Приємно мати вас тут із Гуру 🙂

Якщо вам потрібна допомога чи є запитання, хтось завжди відповість вам якомога швидше 👌🏻

Гарного вам дня, і якщо ви сьогодні граєте в азартні ігри, БАЖАЄМО УСПІХУ!!!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

8 раз пояснював саппорту, підкажіть що саме відхилили, потім саппорт сказав, як бачу все підтвердилось!!! Очевидно, це була брехня, і мені не потрібно було цього робити. Справа в тому, що деякі казино так налаштовані на це й намагаються зробити все, щоб не виплачувати гроші гравцям.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Досить справедливо. Я сподівався на якусь неправильну стать або просто людську помилку з боку казино, але ви досить чітко сказали...


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви врешті-решт отримали свої гроші???

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви врешті-решт отримали свої гроші???

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ні, туди дістати було неможливо.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви врешті-решт отримали свої гроші???

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Привіт, я помітив, що ви вже подали скаргу на це казино і у вас є проблема з виведенням грошей. Як довго ви чекали на свої кошти? Ваш обліковий запис повністю перевірено? Дайте нам знати, щоб інші гравці могли бачити, через що ви проходите.

Автоматичний переклад.
Jaro
12 міс. тому

Привіт Яро.

Чекали з 8 вересня 2023 року, але зняття було схвалено 10 вересня 2023 року. Обліковий запис повністю підтверджено, посвідчення особи, банківський рахунок і підтвердження адреси. Ставки бонусу не застосовуються. Виведення через той самий підтверджений банківський рахунок. Це також рахунок, який я використовував для внесення коштів на свій рахунок у казино.

Дякую


Змінено Jaro 12 міс. тому
Причина: конфіденційна інформація
Автоматичний переклад.
Jaro
12 міс. тому

І всі докази доступні за запитом Jaro



Змінено Jaro 12 міс. тому
Причина: конфіденційна інформація
Автоматичний переклад.
Crawford123
12 міс. тому

Привіт, не діліться своїми особистими даними на форумі, тому що це може принести більше шкоди, ніж користі. Що стосується вашої ситуації, я думаю, що це було досить довго. Я бачу, що ви намагаєтеся зняти так само, як і внесли депозит, що також доречно. Чи назвало казино якусь причину, чому це тривало так довго?

Однак я бачив, що вашу скаргу було відкладено і очікується заява від казино. У цьому випадку нам залишається чекати, щоб побачити, яка позиція казино.

Я твердо вірю, що все вирішиться і зрештою вийде добре. Схрещуємо пальці.🤞☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
12 міс. тому

Добре, дякую за пораду Яро. Весь час вони говорять лише про те, що на це потрібен час і я повинен терпляче чекати. Дякую Яро, ціную вашу допомогу та добрі побажання

Автоматичний переклад.
Crawford123
12 міс. тому

Ласкаво просимо.

Хм, я думаю, ви чекали досить довго, але я думаю, що це все, що вам залишилося. Ми будемо мудрішими, якщо казино відреагує на скаргу.

Наразі нам просто доведеться набратися терпіння, оскільки я теж чекаю, як це врешті-решт обернеться.

Удачі. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
12 міс. тому

Привіт Яро. Радий повідомити вам, що я повністю заселений!!

Дякую

Кроуфорд Жубер

Автоматичний переклад.
Crawford123
11 міс. тому

Чудово і справді чудово! Дякую за таку гарну новину.

✨✨✨🙌

Якщо вам колись знадобиться ще щось або просто побалакаєте про азартні ігри, обов’язково поверніться 😉


Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Дуже дякую за вашу допомогу, хлопці, цінуйте це.

Кроуфорд Жубер

Автоматичний переклад.
Crawford123
11 міс. тому

Це чудово, і будь ласка. Я бажаю вам удачі, і коли у вас є щось, чим ви хотіли б поділитися, не соромтеся писати. 😊

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, народ!


У мене виникають проблеми з отриманням виплати 1700 євро на 1red.com.


Я постійний клієнт 1red, повністю верифікований, там уже знімав кошти, добре виграв 2 дні тому та запросив зняття 1700 євро.


За 2 тижні до того у мене там було знято 500 євро і, як не дивно, було

Були технічні проблеми, і мій вихід був відхилений приблизно 6-7 разів.


Тоді мені допомогли в чаті служби підтримки, і співробітник подзвонив у фінансовий відділ 1red, щоб вирішити проблему. Приблизно через 20 хвилин гроші прийшли.


Але тепер усе, що я чую від 1red Casino, це те, що я повинен почекати та бути терплячим.

Через 2 дні, як постійний клієнт, ви можете очікувати, що моє зняття буде схвалено, оскільки я грав без бонусу та виграв, що ще ви хочете перевірити через 2 дні, крім

Натисніть «Прийняти виплату».


Через 2 дні в чаті вони все ще говорять, що я повинен бути терплячим, і вибачаються

за тривалу затримку мого платежу.


Кілька разів я запитував там у чаті підтримки, і ті самі готові відповіді завжди з’являлися в чаті підтримки на 1red, наберіться терпіння, вибачтеся 1000 разів бла-бла тощо.


Для порівняння, у VerdeCasino, якщо я час від часу граю там і щось виплачую, виплата через банк займає близько 8 годин без будь-яких проблем.


Я завжди отримував виплати від 1red, поки все добре, але що з ними зараз відбувається, ця тактика зволікання, чи потрібно відлякувати постійних клієнтів?


10 місяців тому мої зняття там займали лише кілька годин, а зараз? По-простому

Катастрофа.


У мене немає жодних проблем з тим фактом, що іноді це може зайняти трохи більше часу через великий обсяг виплат тощо. Це просто шахрайство, яке відбувається з ними, що дратує.


Прошу допомоги, щоб отримати платіж.



Автоматичний переклад.
scifi68
10 міс. тому

Привіт! Я прочитав, у чому полягає проблема в цьому казино, і підсумую це так.

Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів, і я не думаю, що два дні – це занадто довго, тому я не став би відразу негативно говорити, що це шахрайство. Наберіться трохи терпіння, і якщо протягом зазначеного мною часу нічого не станеться, ми спробуємо вам допомогти. Поки що немає потреби панікувати, оскільки ви також згадали, що у вас були успішні зняття тут раніше.

То чи можна було б бути спокійним і інформувати нас, коли щось зміниться? Я твердо вірю, що ви отримаєте свої гроші. ☘️🤞

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого