ФорумКазино1Red Casino - загальне обговорення

1Red Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від caiods20221
|
10590 переглядів 68 відповідей |
|
1 2 34
Radka
1 рік тому

8 раз пояснював саппорту, підкажіть що саме відхилили, потім саппорт сказав, як бачу все підтвердилось!!! Очевидно, це була брехня, і мені не потрібно було цього робити. Справа в тому, що деякі казино так налаштовані на це й намагаються зробити все, щоб не виплачувати гроші гравцям.

Автоматичний переклад.
Holzi8383
1 рік тому

На жаль, для деяких це так.

По-перше, кожен початок зазвичай важкий. 🙂

Можливо, дайте їм ще один шанс, і якщо ви побачите, що не стає краще, ви можете відвернутися від них 🫡

Але це лише підказка, amigo 🤜🏻🤛🏽

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

Так, кожен початок важкий, я перевірений у понад 50 казино. Також мав багато терпіння, оскільки вони постійно надсилали мені той самий стандартний текст, не маючи можливості сказати мені, що я маю зараз завантажити, оскільки вони навіть не оголошували документи відхиленими, а як «на розгляді», я вирішив вирішите написати відгук, який виправдає всі труднощі, які може запропонувати казино. 🙂

Автоматичний переклад.
Holzi8383
1 рік тому

Любий Холзі, ти вільний говорити все, що хочеш, це приємно 🙂

Але це досить нове казино 🙂

Вірте чи ні, деякі з цих казино досить недосвідчені та нові 🙂

З цієї причини деякі речі іноді можуть здаватися поганими, що насправді зовсім не означає, тому що, як я вже сказав, деякі є новими і з часом навчаються. 🙂

Ось чому я сказав, можливо, дати їм ще один шанс. 🙂, звичайно, це на ваш розсуд, і я НЕ хотів би спокушати вас грати або залишатися там 🤜🏻🤛🏽

Але іноді початок буває важким, а потім легким, як пір'їнка 🙂

Бажаю тобі гарного дня!

Приємно мати вас тут із Гуру 🙂

Якщо вам потрібна допомога чи є запитання, хтось завжди відповість вам якомога швидше 👌🏻

Гарного вам дня, і якщо ви сьогодні граєте в азартні ігри, БАЖАЄМО УСПІХУ!!!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

8 раз пояснював саппорту, підкажіть що саме відхилили, потім саппорт сказав, як бачу все підтвердилось!!! Очевидно, це була брехня, і мені не потрібно було цього робити. Справа в тому, що деякі казино так налаштовані на це й намагаються зробити все, щоб не виплачувати гроші гравцям.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Досить справедливо. Я сподівався на якусь неправильну стать або просто людську помилку з боку казино, але ви досить чітко сказали...


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви врешті-решт отримали свої гроші???

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви врешті-решт отримали свої гроші???

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ні, туди дістати було неможливо.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви врешті-решт отримали свої гроші???

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я помітив, що ви вже подали скаргу на це казино і у вас є проблема з виведенням грошей. Як довго ви чекали на свої кошти? Ваш обліковий запис повністю перевірено? Дайте нам знати, щоб інші гравці могли бачити, через що ви проходите.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Привіт Яро.

Чекали з 8 вересня 2023 року, але зняття було схвалено 10 вересня 2023 року. Обліковий запис повністю підтверджено, посвідчення особи, банківський рахунок і підтвердження адреси. Ставки бонусу не застосовуються. Виведення через той самий підтверджений банківський рахунок. Це також рахунок, який я використовував для внесення коштів на свій рахунок у казино.

Дякую


Змінено Jaro 1 рік тому
Причина: конфіденційна інформація
Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

І всі докази доступні за запитом Jaro



Змінено Jaro 1 рік тому
Причина: конфіденційна інформація
Автоматичний переклад.
Crawford123
1 рік тому

Привіт, не діліться своїми особистими даними на форумі, тому що це може принести більше шкоди, ніж користі. Що стосується вашої ситуації, я думаю, що це було досить довго. Я бачу, що ви намагаєтеся зняти так само, як і внесли депозит, що також доречно. Чи назвало казино якусь причину, чому це тривало так довго?

Однак я бачив, що вашу скаргу було відкладено і очікується заява від казино. У цьому випадку нам залишається чекати, щоб побачити, яка позиція казино.

Я твердо вірю, що все вирішиться і зрештою вийде добре. Схрещуємо пальці.🤞☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Добре, дякую за пораду Яро. Весь час вони говорять лише про те, що на це потрібен час і я повинен терпляче чекати. Дякую Яро, ціную вашу допомогу та добрі побажання

Автоматичний переклад.
Crawford123
1 рік тому

Ласкаво просимо.

Хм, я думаю, ви чекали досить довго, але я думаю, що це все, що вам залишилося. Ми будемо мудрішими, якщо казино відреагує на скаргу.

Наразі нам просто доведеться набратися терпіння, оскільки я теж чекаю, як це врешті-решт обернеться.

Удачі. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Привіт Яро. Радий повідомити вам, що я повністю заселений!!

Дякую

Кроуфорд Жубер

Автоматичний переклад.
Crawford123
1 рік тому

Чудово і справді чудово! Дякую за таку гарну новину.

✨✨✨🙌

Якщо вам колись знадобиться ще щось або просто побалакаєте про азартні ігри, обов’язково поверніться 😉


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Дуже дякую за вашу допомогу, хлопці, цінуйте це.

Кроуфорд Жубер

Автоматичний переклад.
Crawford123
1 рік тому

Це чудово, і будь ласка. Я бажаю вам удачі, і коли у вас є щось, чим ви хотіли б поділитися, не соромтеся писати. 😊

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, народ!


У мене виникають проблеми з отриманням виплати 1700 євро на 1red.com.


Я постійний клієнт 1red, повністю верифікований, там уже знімав кошти, добре виграв 2 дні тому та запросив зняття 1700 євро.


За 2 тижні до того у мене там було знято 500 євро і, як не дивно, було

Були технічні проблеми, і мій вихід був відхилений приблизно 6-7 разів.


Тоді мені допомогли в чаті служби підтримки, і співробітник подзвонив у фінансовий відділ 1red, щоб вирішити проблему. Приблизно через 20 хвилин гроші прийшли.


Але тепер усе, що я чую від 1red Casino, це те, що я повинен почекати та бути терплячим.

Через 2 дні, як постійний клієнт, ви можете очікувати, що моє зняття буде схвалено, оскільки я грав без бонусу та виграв, що ще ви хочете перевірити через 2 дні, крім

Натисніть «Прийняти виплату».


Через 2 дні в чаті вони все ще говорять, що я повинен бути терплячим, і вибачаються

за тривалу затримку мого платежу.


Кілька разів я запитував там у чаті підтримки, і ті самі готові відповіді завжди з’являлися в чаті підтримки на 1red, наберіться терпіння, вибачтеся 1000 разів бла-бла тощо.


Для порівняння, у VerdeCasino, якщо я час від часу граю там і щось виплачую, виплата через банк займає близько 8 годин без будь-яких проблем.


Я завжди отримував виплати від 1red, поки все добре, але що з ними зараз відбувається, ця тактика зволікання, чи потрібно відлякувати постійних клієнтів?


10 місяців тому мої зняття там займали лише кілька годин, а зараз? По-простому

Катастрофа.


У мене немає жодних проблем з тим фактом, що іноді це може зайняти трохи більше часу через великий обсяг виплат тощо. Це просто шахрайство, яке відбувається з ними, що дратує.


Прошу допомоги, щоб отримати платіж.



Автоматичний переклад.
scifi68
1 рік тому

Привіт! Я прочитав, у чому полягає проблема в цьому казино, і підсумую це так.

Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів, і я не думаю, що два дні – це занадто довго, тому я не став би відразу негативно говорити, що це шахрайство. Наберіться трохи терпіння, і якщо протягом зазначеного мною часу нічого не станеться, ми спробуємо вам допомогти. Поки що немає потреби панікувати, оскільки ви також згадали, що у вас були успішні зняття тут раніше.

То чи можна було б бути спокійним і інформувати нас, коли щось зміниться? Я твердо вірю, що ви отримаєте свої гроші. ☘️🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

добре, я так. Гроші ще не надійшли🙁

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого