ГоловнаФорумКазино1Red Casino - загальне обговорення

1Red Casino - загальне обговорення

 від caiods20221
|
15 697 переглядів 115 відповідей |
|
1 2...6
Тут ви можете обговорити 1Red Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Зареєструвалися сьогодні, подивимося, як справи в казино 😀

За кілька тижнів буде оновлення 🙂


Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88

З нетерпінням чекаю цього! Удачі 🤞

Автоматичний переклад.

Привіт,

Я також зареєструвався вчора і виграв з першого депозиту. Я попросив вилучення, але процес перевірки просто жахливий... Мене продовжують запитувати те саме. Я зробив депозит за допомогою картки paysafe, яка є ваучером передоплаченої картки, я надіслав їм код ваучера, але вони вимагають підтвердження внесеного депозиту з контрольним номером, датою, часом і моїм ім’ям... я справді не знаю, як я можу надішліть це, якщо я використовував просту картку передоплати. Ви просто вводите цифри, і це додає гроші...

Автоматичний переклад.
mrmileena

Привіт,

Я починаю думати, що персонал казино не може відрізнити передплачені ваучери від дебетових карток.

Нещодавно кілька гравців з Німеччини пішли в банк, щоб отримати підтвердження депозиту, тому що зазвичай у виписці не робиться лише одна транзакція та не відображається ім’я власника одночасно. 🤔

Я сподіваюся, що ви не закінчите так само.


Автоматичний переклад.
Radka

Привіт Радка,


так, мені довелося пояснити їм, як це працює, і я також сказав їм, що це був останній раз, коли я надсилав ваучер, інакше я б подав тут скаргу на затримку перевірки. І як не дивно, після цього це було прийнято.


Я чекаю на виплату свого виграшу, його було відхилено 4 рази, перші 3 через перевірку, а останній раз, очевидно, через технічну проблему. Можливо, вони кажуть правду, але мені дивно, що проблеми завжди стосуються зняття коштів, майже ніколи не виникає проблем, коли ми вносимо кошти. Я зробив депозит у neteller другий раз, щоб мати можливість зняти гроші, і гроші були надіслані без жодних проблем, але коли я прошу зняти за допомогою нього, раптом виникає технічна проблема, лол. У всякому разі, почекаємо, більше нічого робити.

Автоматичний переклад.
mrmileena

Привіт, mrmileena.

Я хотів би знати, чи ваше пояснення чи можливість скарги змусили людей зрозуміти суть справи 😀.

Що ж, виходячи з того, що зараз відбувається з платіжними провайдерами, я пропущу будь-які припущення.

Чи знаєте ви, що якщо ви робите депозит за допомогою дебетової картки або банківської операції, ви миттєво граєте на позичені гроші? Мені потрібно кілька днів, щоб гроші потрапили на рахунок казино, тож це так само, як із виведенням коштів у надшвидкісних казино 🙂.

Тож ще раз сподіваймося, що проблеми не триватимуть.




Автоматичний переклад.
Radka

Привіт Радка,


Наразі все гаразд, вилучення схвалено.


Ви гарно пояснюєте, але те, що ви сказали, є правильним.

Автоматичний переклад.
mrmileena

Я радий, що ваша виплата пройшла успішно!

вітаю

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88

Дякую, це мило з вашого боку 🙂

Автоматичний переклад.
mrmileena

Привіт,

нарешті! Дякую за гарні новини. Я завжди намагаюся бути більш позитивним 😀

Автоматичний переклад.

Перевірка займає деякий час, чи це лише я? Перевіряють одну картинку і все. Через кілька годин перевіряють ще один. На даний момент підтверджено лише 2 із 7 зображень! Чи є якась логічна причина для цього в казино?

Змінено автором
Автоматичний переклад.
tftcosta

Привіт,

Я думаю, що ви не єдиний гравець, який потребує верифікації на даний момент. Постарайтеся набратися терпіння. Будь ласка, коли ви подали документи? Ми говоримо про години, дні, тижні?


Змінено автором
Автоматичний переклад.
tftcosta

Привіт,


Якщо документ очікує на розгляд, він з’явиться вгорі списку. Якщо він позначений і не пройшов, він буде внизу в списку, і це означає, що вам потрібно надіслати краще зображення. Якщо все нормально, буде галочка.

Автоматичний переклад.

Привіт вам обом. Просто я завантажив усі документи одночасно, але вони не перевірили всі одночасно.

Але я вже можу зняти кошти, і зараз усе працює добре.

Змінено автором
Автоматичний переклад.
tftcosta

Привіт,

здається, на даний момент немає проблеми - це добре!

Ну, я б припустив, що казино перевіряє документи без подальшого планування 🙂



Автоматичний переклад.
mrmileena

Завжди приємно. 🙂

Автоматичний переклад.

Жахливе казино. Так просто вносити депозит і грати, але о боже, злочинці, коли ви хочете зняти гроші. Надали всю необхідну інформацію та лише одне виправдання за іншим.

Автоматичний переклад.

Не грайте там, це найгірше казино. Не платіть, скажіть в чаті, що ви верифіковані, але це неправда. На моє запитання, чому у мене не перевірили документи, мені сказали, щоб я йшов по інструкції, її немає

Автоматичний переклад.
Holzi8383

Привіт.

Я б запитав агента чату ще раз. Або перевірте веб-сайт із поширеними запитаннями та спробуйте будь-що, щоб пройти перевірку. Бо інакше грошей не отримаєш.

Спробуйте це і дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
1 2...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.