5 дн. тому
Привіт, чи можете ви допомогти мені, як отримати відшкодування?
з транзакцій ari10. 🙂
Hello can you help me how to get refund
from ari10 transactions. 🙂
0
Привіт, чи можете ви допомогти мені, як отримати відшкодування?
з транзакцій ari10. 🙂
Hello can you help me how to get refund
from ari10 transactions. 🙂
Не забувайте про людей групи, якщо ви хочете приєднатися
Для тих, хто не знає, ми об’єднуємося як колектив, щоб зібрати якомога більше людей зі скаргами на казино в групу Santandea. Усі ми мали проблеми з деякими казино під їхньою парасолькою.
Зібравшись разом і представивши справу CGB, вони можуть звернути більше уваги та ймовірно діяти через кількість скарг. Варто спробувати.
Все, що вам потрібно зробити, це надіслати
Розташування
Казино/ім’я користувача та приблизна сума заборгованості
Вся інформація зберігатиметься в суворій конфіденційності та не буде передаватись іншим учасникам
Також для доброї людини, яка надіслала мені електронний лист із повідомленням, що я намагаюся обдурити людей за гроші. Жодного разу я не згадував гроші чи оплату за це. Просто щоб бути абсолютно ясним, я не вимагаю або не проситиму платіж надалі. лінія будь-яка .Я роблю це, оскільки я в одному човні з багатьма іншими, і я хочу побачити, чи зможемо ми щось зробити як група, і все.
Don't forget about the group folks,if you want to join
santedatimetoact@yahoo.com
For those who don't know,we are coming together as a collective to bring as many people as possible with complaints against casinos under the Santandea group .we have all had issues with some casino under their umbrella.
By coming together and presenting the case to the CGB they may take more notice and likely to act due to the number of complaints. It's worth a shot .
All you need to do is send
Location
Casino /username and roughly amount owed
All information will be held in strict confidence and will not be shared with any other members
Also for the nice person who sent me the email saying I am trying to scam people for money .Not once have I mentioned money or payment for doing this .Just to be crystal clear I do not require or will not ask for payment further down the line either .I am doing this as I am in same boat as many others and I want to see if we can get something done as a group and that's it .
Хмм добре зауважив, що хтось згадав мені, що казино було невдалим. Я не думаю, що навіть казино знало, де його ліцензія, або воно само потрапило в несправність і потрапило в електронний лист, лол.
Hmm good point someone mentioned to me that a casino was flip flopping .I don't think even casino knew where it's licence was or it tripped it self up and got caught out in a email lol.
Будь ласка, які казино входять до цієї групи?
What casinos are under this group please ?
Привіт.
Чи можете ви сказати мені, чи curacao egaming досі працює, чи зміни в curacao взяли своє?
https://www.curacao-egaming.com/
Hello.
Can you tell me if curacao egaming is still operational or if the changes to curacao have taken their toll?
https://www.curacao-egaming.com/
Ola.
Sabem me dizer se a curacao egaming ainda esta operacional ou se fom as alteracoes em curacao deixaram de assumir o seu papel?
https://www.curacao-egaming.com/
Привіт, ми зібрали це:
Хоча Curaçao eGaming більше не пропонує ліцензії операторам онлайн-ігор, колишній регулятор тепер пропонує послуги акредитації. Ці послуги включають допомогу з заявками на отримання ліцензії GCB, структурування бізнесу та оновлення форм і документації. Оператори, які пройшли акредитацію, можуть мати нову печатку акредитації, яка демонструє їхню відданість дотриманню вимог і найкращим практикам.
Hi, we've colleted that:
While Curaçao eGaming no longer offers licenses to online gaming operators, the former regulator now offers Accreditation Services. These services include assistance with GCB license applications, business structuring, and forms and documentation updates. Operators that become accredited can display a new Accreditation Seal demonstrating their dedication to compliance and best practices.
Mystake, goldenbet, donbet, volbet, rolletto, cosmobet, щоб назвати декілька, якщо хтось ще може додати, оскільки я виявив, що компанії під Oxyion Development Ltd також були викуплені Santeda
Mystake, goldenbet, donbet,volbet,rolletto,cosmobet to name a few if anyone else can add as I have found that Companies under oxyion development Ltd have now been bought out by Santeda also
На яку електронну пошту мені це надіслати?
Which email should I send it to?
Σε ποιο εμαιλ να σου στείλω?
Привіт, друже, ми можемо десь поговорити приватно? Telegram, WhatsApp, insta або електронна пошта? Просто маю кілька запитань
Hi mate is there anywhere we can talk privately? Telegram, WhatsApp, insta or email? Just have a few questions
Привіт, друже, я можу десь з тобою поговорити?
Hi mate is there’s somewhere I can talk with u?
Деяка інформація для тих, хто користується банком Chase. Банк Chase класифікує плату за азартні ігри як зняття готівки, що робить повернення плати майже неможливим.
Ось чому я б рекомендував неотримані товари/послуги.
Some info for those using Chase bank - Chase Bank classifies gambling charges as cash withdrawals, making it nearly impossible to charge back.
This is why I would recommend goods/services not received.
Привіт усім, я теж у такій ситуації.
У моєму додатку Revolut було активовано блокування азартних ігор
Але казино Luckywins вдалося запустити push-повідомлення
Стягнення з картки в розмірі 300 і 400 євро для компанії TopUp.com і навіть стягнення в розмірі 200 євро, яке мало бути здійснено з моєї картки з програми Revolut, відображається як переказ, здійснений мною на ім’я Струкіна.
Вони фактично порушили закон, зробивши банківський переказ на моє ім’я.
Я надіслав електронні листи на TopUp.com, але вони не розпізнають трансакцію, а Revolut відмовляється продовжувати.
Допоможіть мені, ви єдині, хто мені залишився
Hi everyone, I'm in the same situation too.
I had a gambling block activated on my Revolut app
But Luckywins casino managed to start the push notification
Card charge of €300 and €400 for a TopUp.com company and even a charge of €200 that should have been made to my card from my Revolut app appears as a transfer made by me in the name of Strukin.
They actually broke the law by making a wire transfer in my name.
I have sent emails to TopUp.com but they do not recognize the transaction and Revolut refuses to proceed.
Give me some help, you're the only ones left for me
Salve a tutti anche io nella stessa situazione
Avevo il blocco attivato contro il gioco d'azzardo sulla mia app Revolut
Ma il casinò Luckywins è riuscito a fare partire la notifica push
Addebito su carta di 300€ e 400€ per una società TopUp.com e addirittura un addebito di 200€ che mi sarebbe dovuto essere fatto su carta dalla mia app Revolut risulta come bonifico effettuato da me a nome di Strukin.
Hanno proprio violato la legge emettendo un bonifico a mio nome
Ho inviato mail a TopUp.com ma disconoscono l'operazione e Revolut si rifiuta di procedere.
Datemi un aiuto mi siete rimasti solo voi
Гей, з ким ти робиш банк? Я переживаю подібну ситуацію з natwest. Я підняв 50 відкликаних платежів за товарами, які не зареєстровані, і сказав у проблемі з інформацією про добро та послугу та послугу не отримано. Я додав у примітках, що це неправильні коди mcc. Мені надійшло 32 електронні листи, у яких повідомляється, що вони видають тимчасові відшкодування, і сьогодні я отримав понад 500 відшкодувань – ОДНАК це не від банку, а від продавців, що банк сьогодні підтвердив. Потім я поговорив із командою диспутів, яка сказала, що всі повернення платежів скасовано, оскільки вони зв’язалися з торговельним банком, і вони сказали, що це було зроблено переказом, агент пояснив, що це зроблено для міжнародних платежів, таких як western union, тому я не можу отримати повернення платежу. Я ще не отримав офіційного листування від банку електронною поштою з цього приводу, і я просто збентежений. Тепер вони кажуть, що я повинен пройти шлях шахрайства. Чи може хтось, будь ласка, дати мені кілька ідей та пропозицій, і я так застряг зараз у тому, що робити!!! Що мені робити далі
Hey who do u bank with? I'm going through a similar situation with natwest. I raised 50 chargebacks under goods not recd and said in the info issue with good and service and service not received. I added in the notes it was wrong mcc codes. I've had 32 emails saying they are issuing temporary refunds and today I've had over 500 in refunds come in - HOWEVER these are not from the bank these are from merchants which the bank confirmed today. I then spoke to the disputesz team who said all the chargebacks have been cancelled as they contacted the merchants bank and they said it was done by transfer the agent explained it like it was done on an international payment like western union so I can't get a chargeback. I've not had an official correspondence from the bank by email about this yet and I'm just so confused. They're now saying I should go through the scam route. Can someone please give me some ideas and suggestions and im so stuck now on what to do!!! What do I do next
Банк Revolut, мої два платежі здійснюються за допомогою дебетової картки та програми, а інший відображається як банківський переказ, але я цього не робив... Я не знаю, як вони це зробили, але вони перетворили платіж із програми з картки на банківський переказ. Однак банк Revolut каже, що не може продовжити відкликання платежів
The bank is Revolut, my payments are two made via debit card and app and the other appears as a bank transfer but I didn't do it... I don't know how they did it but they transformed a payment from the app with card into a bank transfer. However, the Revolut bank says it cannot proceed with chargebacks
La banca è Revolut,i miei pagamenti sono due fatti tramite carta di debito e app e l'altro risulta come bonifico ma non sono stato io a farlo...non so come abbiano fatto ma hanno trasformato un pagamento da app con carta in bonifico.La banca Revolut però dice che non può procedere con i chargeback
Привіт, я банк з Barclays. Вибачте, я трохи заплутався в цьому. Ви використовували кредитну картку? Я ніколи не отримував тимчасових відшкодувань, але думаю, що ви отримуєте за кредитними картками. Отже, коли ви отримали відшкодування, чи було вказано ім’я продавця чи код повернення платежу? Я не знаю, чи відрізняються банки, але я думаю, що якщо це ім’я продавця, воно надійшло безпосередньо від продавця, тож це означає, що вони повернули вам кошти. Це оплата дебетовою карткою, а не банківським переказом? X
Hey, I bank with Barclays. Sorry I'm a little confused on this. Was it a credit card you used? Iv never received temporary refunds but think you do on credit cards. So when you got the refunds, did it state the merchants name or the chargeback code? I don't know if banks are different but would think if it is the merchants name, it would of been directly from the merchant so that would mean they've refunded you. Are they debit card payments & not bank transfers? X
Ви раді надати мені свою електронну адресу? Потім видалити його, коли він у мене буде? Я можу написати вам
Are you happy to give me your email? Then delete it once I have it? I can email you
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
В даний час ви переглядаєте Казино Гуру в безпечному режимі, який дозволяє переглядати тільки контент, пов'язаний з ігровою залежністю й відповідальною грою. Якщо ви продовжите, ви вийдете з цього режиму.
Якщо ви відчуваєте, що з усіх сил намагаєтеся утримати контроль над своїми ігровими звичками, ми настійно рекомендуємо залишитися в безпечному режимі й звернутися по допомогу.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.