2 дн. тому
Що змушує вас це говорити? Цього тижня я чекаю результатів банків на мою відповідь від FOS 😳
What makes you say that? I’m waiting to get the banks outcome to my response from FOS this week 😳
0
Що змушує вас це говорити? Цього тижня я чекаю результатів банків на мою відповідь від FOS 😳
What makes you say that? I’m waiting to get the banks outcome to my response from FOS this week 😳
у мене просто відчуття..
Думаю, я теж на це чекаю? Мені сказали відповісти до 6 січня, тож я припустив, що вони сказали б те саме банку? Я не впевнений, але чекаючи на відповідь, але читаючи всі інші повідомлення, які люди надіслали, це приблизно 10% шансів, що вони підтримають вас, і я не думаю, що у мене є багато шансів
I just have a feeling..
I am waiting for that too I think? They said for me to reply by 6th of Jan so I assumed they would have said the same to the bank maybe? I am not sure, but waiting to hear back but reading all the other ones that people have sent in it’s like a 10% chance of them siding with you, and I don’t think I have much chance
добре, я абсолютно все перетнув для вас, мила. Вони вже провели розслідування чи пояснили, чи підтримають вони скаргу чи ні?
це виснажливий тривалий процес, але, сподіваюся, чим більше людей повідомить про це, тим більше успіхів у майбутньому! Продовжуйте посміхатися
well I have got absolutely everything crossed for you lovely. Have they done their investigation yet or explained wether or not they will uphold the complaint?
it’s a draining long winded process but hopefully the more people who report it the more success for the future! Keep smiling
Привіт, я відчайдушно хочу знайти DSSERVLTD, будь ласка, чи можете ви допомогти?
Hi I’m desperate to find DSSERVLTD please can you help?
Я думаю, що Materialgirl все ще на роботі, тож будьте терплячими, вона прийде до нас, коли зможе
I think materialgirl is still at work folks ,so be patient she will get to us when she can
Tbh я справді не знаю,
це перший електронний лист для мене, і вони попросили мене підтвердити кілька запитань, і все!
Tbh i dont really know,
its the first email to me and they asked me to confirm a few questions and that was it!
Я зараз проходжу через щось подібне, коли імена продавців не збігаються у виписках.
Чи не могли б ви звернутися до мене в М
I'm going through something similar right now with merchant names not matching on statements.
Would you mind reaching out to me at Malatok149@gmail.com
Привіт Малаток,
Що конкретно ви хочете, окрім можливості зв’язатися зі мною безпосередньо електронною поштою?
Я не надаю адресу електронної пошти якомусь випадковому шмо, який щойно створив обліковий запис.
Hello Malatok,
What specifically do you want besides being able to contact me directly by email?
i don’t give out email address to some random shmo who just created an account.
Чесно, просто хотілося, щоб ви долучилися, оскільки ви також у Канаді.
«Неправильні» імена продавців, які я бачу у своїх звітах, не збігаються з тими, які я бачив у цій темі.
Крім того, казино належить компанії на Мальті, тому я не був впевнений, чи варто публікувати це тут чи що.
Імена купців придумати як
Копрі
Copprtrade
Дублін
Ірландія
На жаль, я не маю інформації про MCC щодо цих транзакцій, можливо, доведеться зв’язатися з Visa та запитати.
У будь-якому випадку, ура!
Fair, just wanted your input since you're also in Canada.
The 'incorrect ' merchant names I see on my statements don't match any that I've seen in this thread.
Also, the casino is owned by a company in Malta, so wasn't sure if I should post this here or what.
The merchant names come up as
Copprie
Copprtrade
Dublin
Ireland
Unfortunately I don't have info on the MCCs on those transactions, might have to contact visa and inquire.
Anyway, cheers!
Вибачте за коротку відповідь. Один із моїх облікових записів нещодавно було зламано.
Я не маю справи з тими описами торговців. Вибачте, я не зміг допомогти.
До речі, я перестав переглядати повернення платежів і домовився з реальним казино. Я сказав їм, що не буду повертати платежі через свій банк, якщо вони підуть на половину неправильно закодованих депозитів. Вони погодилися, і тепер мені заборонено відвідувати їхній бренд і пов’язані з ним казино.
Я більше не вношу депозит за допомогою кредитної картки, лише Interac або crypto.
Удачі
My apologies for the curt reply. One of my accounts was compromised recently.
I have no dealings with those descriptions of merchants. Sorry I wasn’t able to help.
Btw I stopped perusing chargebacks and negotiated with the actual casino. I told them I would not go ahead with chargebacks through my bank if they would go good for half of the incorrectly coded deposits. They agreed and now I’m banned from their brand and related casinos.
I no longer deposit with credit card, only Interac or crypto.
Good Luck
Не хвилюйся, треба себе захистити.
Дозвольте запитати, ви просто досягли більшого успіху в прямих переговорах з казино? Або відкликання платежів припинилося?
Дякуємо за ваш внесок, Вайлдере,
здоров'я!
No worries man, gotta protect yourself.
May I ask, did you simply find more success in negotiating with casino directly? Or did the chargebacks stop going through?
Thanks for your input Wilder,
Cheers!
Що ж, я відмовився від повернення коштів після того, як Destream Services Ltd погрожувала мені. Вони є великим постачальником неправильно закодованих азартних транзакцій. Вони базуються в Нікосії, Кіпр. Я подумав, що спробую інший шлях.
Well tbh I gave up on the chargebacks after Destream Services Ltd threatened me. They are a big provider of miscoded gambling transactions. They are based out of Nicosia, Cyprus. I figured I’d try a different route.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
В даний час ви переглядаєте Казино Гуру в безпечному режимі, який дозволяє переглядати тільки контент, пов'язаний з ігровою залежністю й відповідальною грою. Якщо ви продовжите, ви вийдете з цього режиму.
Якщо ви відчуваєте, що з усіх сил намагаєтеся утримати контроль над своїми ігровими звичками, ми настійно рекомендуємо залишитися в безпечному режимі й звернутися по допомогу.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.