Привіт,
Вам було надано точне пояснення у скарзі:
«Щоб подати скаргу в ігровий орган, казино регулюється Gaming Curacao. Можна подати скаргу через офіційний веб-сайт ( http://www.gaming-curacao.com/ ) і скористатися кнопкою «Зв’язатися». або надіславши свою скаргу на адресу info@gaming-curacao.com. Перш ніж подати скаргу, переконайтеся, що ви надали всю необхідну інформацію: ваші особисті дані, відомості про казино, дані для входу в казино, опис проблеми та додаткові вкладення, якщо це Однак, будь ласка, зверніть увагу, що ліцензія казино не підлягає перевірці, що означає, що казино може працювати без будь-якої дійсної ліцензії на ігри, і в такому випадку регулятор не допоможе вам вирішити цю проблему».
Згідно з друкованим екраном, який ви надали, постачальником ліцензії для власника Invite Systems BV є Gaming Curacao 1668/JAZ. Antillephone надає лише дистанційне ліцензування.
Якщо можна порадити, я б звичайно почав з Gaming Curacao, але якщо вам потрібно також зв’язатися з Antillephone, ось вам:
complaints@gaminglicences.com
certria@gaminglicences.com
Бажаю вам удачі в парі 🤞🤞
Hello,
you were given the exact explanation in the complaint:
"To file a complaint with the gaming authority the casino is regulated by - Gaming Curacao. It is possible to file a complaint via the official website (http://www.gaming-curacao.com/) and use a "Contact" button or by sending your complaint to info@gaming-curacao.com. Before submitting the complaint, make sure you provide all the necessary information: your personal data, the casino details, your login details in the casino, the issue description, and supporting attachments if it is needed. However, please note the casino's license is unverifiable, which means that the casino may operate without any valid gaming license and in that case, the regulator will not help you with the issue."
According to the print screen that you provided the license provider for the owner Invite Systems B.V. is Gaming Curacao 1668/JAZ. Only remote licensing is provided by Antillephone.
If I may advise, I would certainly start with Gaming Curacao, but if you need to contact Antillephone as well, here you go:
complaints@gaminglicences.com
certria@gaminglicences.com
I wish you bets of luck 🤞🤞
Автоматичний переклад.