ФорумОбговорення скаргЗв'язок з Antiillephone nv 8048 / jaz

Зв'язок з Antiillephone nv 8048 / jaz (Сторінка 7)

2 р. тому від Rubbe666
|
55530 переглядів 156 відповідей |
|
1...6 7 8
Додати публікацію
1 рік тому

file

Офіційно вони не мають ліцензії... Я думаю, вам слід додати це до огляду казино guru. Будь-які пропозиції, якщо я можу щось зробити?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,


Я думаю, що я маю рішення отримати інформацію про власника цього фальшивого веб-сайту.


Я провів деякі дослідження, і веб-сайт розміщено у Великобританії

Ви можете зв’язатися з компанією, щоб повідомити їх про шахрайство та отримати інформацію:

Safenames House,

Sunrise Parkway,

Лінфорд Вуд, Мілтон-Кейнс, MK14 6LS,

Юнайтед

Королівство

https://www.safenames.net/about-us/contact-us


Крім того, у них є адреса фінансового офісу на Кіпрі: ви можете подати скаргу до кіпрського офісу:

http://www.consumer.gov.cy/meci/cyco/cyconsumer.nsf/All/3BFB3E56C5684EEAC2257FD5001F07B7?OpenDocument


Сподіваюся, це допоможе

Автоматичний переклад.
Tamera
1 рік тому

Привіт Тамера,

Я надіслав цю розмову групі обробки даних. Я вважаю, що жодна ліцензія не буде кращою, ніж підроблена ліцензія, але результат, на жаль, той самий. 🙁

Автоматичний переклад.
1 рік тому

BET2U.COM ЦЕ ШАХРАЙНА БУКМЕКЕРСЬКА КОНТОРА, ВОНИ БЛОКУЮТЬ МОЄ ЗНЯТТЯ, Я НАПИШУ ЇМ ЕЛЕКТРОННИЙ ПИС 100 РАЗІВ, АЛЕ ВІД КОМАНДИ ПІДТРИМКИ НЕМАЄ ВІДПОВІДІ


ВОНИ НАМИСНО НЕ ХОЧУТЬ ПОВЕРТАТИ МЕНІ ГРОШІ


BET2U.COM Є ЛІЦЕНЗІЄЮ КОМПАНІЇ Antillephone

Я БАГАТО РАЗІВ НАПИШУЮ ЕЛЕКТРОННИЙ ЛИСТ ДО ЛІЦЕНЗІЙНОГО ОРГАНУ, АЛЕ ВОНИ ТАКОЖ НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ НА МІЙ ЕЛЕЙТ


certria@gaminglicences.com ЦЕЙ

МІЙ ID 1134217890


BET2U.COM ЦЕ ШАХРАЙСТВО БУКМЕКЕРСЬКА КОНТОРА, ЩО РОЗГРАБУВАЛА ГРОШІ БАГАТО БАГАТО ЛЮДЕЙ

КОЖЕН ПОВИНЕН СКАРЖИТИСЯ НА BET2U.COM

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це відповіді, які ви отримуєте від ліцензіара Antillephone, коли надсилаєте йому скаргу

file

Я надіслав їм скаргу про те, що казино SuperBoss не виплатило кілька знятих коштів. Після того, як я натиснув другий раз, я отримав відповідь утриматися від гри в їхніх ліцензованих казино.

Автоматичний переклад.
carsix79
1 рік тому

Це просто смішна відповідь з їхнього боку, щоб довести, наскільки серйозно вони мають справу з дуже важливими запитами!

Я міг би запропонувати вам спочатку зв’язатися з наглядовою організацією за цією адресою електронної пошти smessolutions@gmail.com, де ви порушите свою проблему та докладніше опишете свою справу. У випадку, якщо спірна сума не є незначною, ви можете найняти адвоката, який підтримуватиме вас протягом усього шляху, і ви обов’язково отримуватимете пропозиції від казино, доки ви не вирішите, чи просувати це в суді, чи просто прийняти пропозицію.

Бажаю вам подальших успіхів у вашій справі

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я хотів би поділитися коротким підсумком, який я отримав від нашої команди розгляду скарг. Він містить загальні поради щодо того , як зв’язатися з органом ліцензування Antillephone NV (Кюрасао):


Гравці, які бажають подати скаргу, можуть зв’язатися з Antillephone лише електронною поштою тут: complaints@gaminglicences.com .

Ми також можемо порекомендувати наступну статтю, яка описує процес подання скарги до органу ліцензування Antillephone NV (Кюрасао): https://casino-howto.com/blog/how-to-file-a-complaint-to-curacao- антилефон/


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, доброго вечора, чи може хтось підказати мені, куди я можу подати скаргу в онлайн-казино «Виграй удома», ліцензоване (Ліцензія Кюрасао – Нідерландські Антильські острови). 2 місяці тому я виграв приз, і він не був виплачений я ще, дуже дякую


Автоматичний переклад.
romydelaplata
1 рік тому

Я намагався знайти це казино в нашому списку, але його немає. Чи можу я запропонувати вам спочатку подати скаргу тут?

Скористайтеся цим посиланням , а потім виберіть опцію «Я не знаю казино», обов’язково детально опишіть свою проблему та додайте посилання на казино, будь ласка.

Якщо пощастить, наша спеціальна команда зі скарг вам трохи допоможе.


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я опишу свою ситуацію, пов’язану з казино PH, у мене був там обліковий запис протягом багатьох років, нещодавно, коли я намагався вивести кошти, мої запити на зняття коштів були відхилені, і мені повідомили, що я не можу грати з території Польщі, я розмовляв з ними про з минулого місяця, і їхня відповідь завжди була однаковою, ви не отримаєте зняття, тому що ви перебуваєте в Польщі, Польщі немає в країнах, заборонених умовами на веб-сайті, і було неможливо пояснити їм, що я мав обліковий запис на веб-сайті протягом 10 років, і я раніше робив багато депозитів і грав на реальні гроші, мої кошти застрягли.


Сьогодні вранці я написав електронний лист із описом ситуації зі скріншотами тощо на три електронні адреси:

certria@gaminglicences.com

compliance@emoore.com

complaints@gaminglicences.com


Я не отримав відповіді від жодного з них, але через кілька годин я отримав електронний лист від UsoftGaming (phcasino) про те, що вони погодяться зняти весь мій баланс і закриють мій рахунок, я ввійшов у свій обліковий запис і зняв кошти За кілька секунд я отримав на свій криптовалютний гаманець.


Я не знаю, який одержувач електронної пошти з трьох згаданих допоміг, тому що я надіслав три електронні листи сьогодні вранці одночасно, але я на 100% впевнений, що лише завдяки цьому Usoftgaming погодився вивести мої кошти, оскільки вони не відповіли на мої електронні листи протягом 2 тижнів, а сьогодні вони надіслали мені електронну пошту та погодилися відкликати після того, як я написав скарги на три вказані вище адреси.


Автоматичний переклад.
tyraxx
9 міс. тому

Це чудова новина! І, на мій погляд, казино повинно було зробити це автоматично, позбавивши вас цих клопотів!

Дякуємо, що поділилися своїм досвідом, приємно знати, що, незважаючи на непотрібний час очікування, ви отримаєте те, що належить вам.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Всім привіт, я тут новачок. Мені цікаво, чи хтось мав досвід роботи з bet365-eu.com. Я виграв 17 500 євро в букмекерській конторі, і вони просто заблокували та призупинили мій рахунок, попросивши заплатити їм 700 євро, щоб вони розблокували мій рахунок, і тоді я міг зняти гроші. Я сказав їм відрахувати з виграної суми, а решту грошей забрати, але нічого, вони й слухати не хотіли. Потім я попросив їх розблокувати мій обліковий запис, щоб я міг продовжити гру, але вони також цього не хочуть. Якби хтось міг допомогти мені зняти гроші, можливо, 50:50%. Якщо є, зв'яжіться зі мною на електронну адресу: sakid1974@gmail.com узгодити деталі. Lp

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Комусь пощастило зв’язатися з Антильським управлінням Кюрасао? У мене виникли проблеми з казино Powerup після виграшу 48200 доларів, вони анульували мій виграш і заблокували мій обліковий запис. Вони заявили, що це фінансується третьою стороною, тому що моя мама перерахувала мені мої власні гроші, які мені винні. Я використовував свою дебетову картку для внесення коштів і маю постійний дохід. Я розумію, що гуру казино намагався вирішити цю проблему, і йому було наказано зв’язатися з уповноваженими органами, але я не отримав жодної відповіді на жоден із листів, які я надіслав.

Автоматичний переклад.
ryanschef
6 міс. тому

Ой, вибачте, я бачив вашу скаргу та знаю, що цей ліцензійний орган повільніше надсилає відповідь, якщо ви взагалі отримуєте відповідь. Гадаю, нічого більше не потрібно робити, ніж чекати, але я не можу назвати вам часові рамки. Коли ви востаннє писали їм?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

моя команда може надати юридичну допомогу для вирішення проблем із казино, які мають ліцензію на Кюрасао. мінімальна сума блокування від $100 000 або кілька акаунтів одного казино з однаковою сумою

Автоматичний переклад.
Vurtnex
6 міс. тому

Будь ласка, спробуйте скористатися кнопкою «відповісти», щоб ваша публікація потрапила до людини, якій ви її написали.

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Привіт, Яро,

Поки що минуло трохи більше трьох тижнів. Сподіваюся, я отримаю від них якусь відповідь.


Ціную вашу відповідь. Гарного вам!


Райан

Автоматичний переклад.
ryanschef
6 міс. тому

Те саме. Звичайно, якщо ви отримаєте один, дайте мені знати, що вони вам сказали, але я не здивуюся, якщо ви його не отримаєте, тому що іноді це траплялося з гравцями. Проте я не хочу бути скептиком.

Гадаю, у вашому випадку буде інакше.

Схрещені пальці. 🤞☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Привіт, Яро,

Я отримав відповідь від Комісії з контролю за іграми Кюрасао, але, здається, вона не була такою корисною. будь ласка, подивись прикріплене.


«На жаль, Комісія з контролю ігор Кюрасао (GCB) наразі не може обробити ваш запит.

Уряд Кюрасао активно працює над модернізацією нашого законодавства про азартні ігри та встановлює нашу політику та процедури онлайн-ігор. Ми очікуємо, що будемо більш корисними, щойно нове законодавство набуде чинності, і ми очікуємо, що це станеться у другій половині 2024 року.

Ми люб'язно зазначаємо заздалегідь, що GCB не буде розслідувати всі скарги. Наприклад, GCB не має повноважень розглядати спори між скаржником і обвинуваченою стороною, а також врегулювати претензії чи присудити відшкодування збитків. Тільки якщо скарга вказує на порушення чинних норм,

наглядове завдання GCB передбачає, що це буде додатково розслідувано.

На даний момент ми люб’язно рекомендуємо вам завжди звертатися за юридичною консультацією щодо будь-яких претензій, які ви можете мати проти власника ліцензії або іншої сторони або сторін. Ми посилаємось на наступну сторінку зі списком юридичних фірм, заснованих на Кюрасао, які можуть вам допомогти: http://www.dutchcaribbeanlegalportal.com/legal-contacts/law-firms?sid=102:Law-Firms- Кюрасао ».

знову дякую.

Райан

Автоматичний переклад.
ryanschef
6 міс. тому

Ну, це досить загальна відповідь від авторитету, і я, мабуть, не навчуся з неї багато чого в контексті вашої ситуації.

Однак, якщо я правильно це зрозумів, вашу справу слід розслідувати далі? Я також бачу, що вони прикріпили сторінку про юристів, і чи думаєте ви подивитеся на неї та скористаєтеся нею, якщо деякий час нічого не станеться? Гадаю, це був би останній варіант.

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Привіт, Яро,


Напевно, це загальна відповідь. Я точно вважаю, що мою справу слід розслідувати далі, оскільки я вважаю, що казино діяло неправильно. Я знайшов інші подібні випадки, коли казино просили надати наступне для вирішення подібних проблем.


У якому сказано, що якщо клієнт стверджує, що кошти надійшли від «подарунку», який найбільше схожий на мій випадок (гроші, подаровані мені на моє весілля), їм просто потрібно надати казино.

Документальне підтвердження переказу коштів

Особиста заява, що пояснює деталі та обставини вручення подарунка

Підписана заява дарувальника, в якій пояснюється, що таке подарунок і його призначення

Документи, що підтверджують походження коштів особи, яка зробила подарунок

Я був би більш ніж радий зробити все вищезазначене, якби казино просто поговорило зі мною та дало мені можливість це зробити, але, здається, це не так, оскільки вони не хочуть брати участь у будь-якому процесі вирішення проблеми зі мною .

Автоматичний переклад.
1...6 7 8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого