Я опишу свою ситуацію, пов’язану з казино PH, у мене був там обліковий запис протягом багатьох років, нещодавно, коли я намагався вивести кошти, мої запити на зняття коштів були відхилені, і мені повідомили, що я не можу грати з території Польщі, я розмовляв з ними про з минулого місяця, і їхня відповідь завжди була однаковою, ви не отримаєте зняття, тому що ви перебуваєте в Польщі, Польщі немає в країнах, заборонених умовами на веб-сайті, і було неможливо пояснити їм, що я мав обліковий запис на веб-сайті протягом 10 років, і я раніше робив багато депозитів і грав на реальні гроші, мої кошти застрягли.
Сьогодні вранці я написав електронний лист із описом ситуації зі скріншотами тощо на три електронні адреси:
certria@gaminglicences.com
compliance@emoore.com
complaints@gaminglicences.com
Я не отримав відповіді від жодного з них, але через кілька годин я отримав електронний лист від UsoftGaming (phcasino) про те, що вони погодяться зняти весь мій баланс і закриють мій рахунок, я ввійшов у свій обліковий запис і зняв кошти За кілька секунд я отримав на свій криптовалютний гаманець.
Я не знаю, який одержувач електронної пошти з трьох згаданих допоміг, тому що я надіслав три електронні листи сьогодні вранці одночасно, але я на 100% впевнений, що лише завдяки цьому Usoftgaming погодився вивести мої кошти, оскільки вони не відповіли на мої електронні листи протягом 2 тижнів, а сьогодні вони надіслали мені електронну пошту та погодилися відкликати після того, як я написав скарги на три вказані вище адреси.
I will describe my situation related to the PH casino, I had an account there for many years, recently when I tried to withdraw, my withdrawal requests were rejected and I was informed that I cannot play from the territory of Poland I talked to them for the from last month and their answer has always been the same, you will not receive withdrawal because you are in Poland, there is no Poland in countries prohibited in the terms and conditions on the website and it was impossible to explain to them that I had an account on the website for 10 years and I had made many deposits before and played for real money, my funds were stuck.
This morning I wrote an e-mail describing the situation with screenshots etc. to three e-mail addresses:
certria@gaminglicences.com
compliance@emoore.com
complaints@gaminglicences.com
I didn't receive a reply from any of them, but after a few hours I received an email from UsoftGaming (phcasino) that they would agree to withdraw my entire balance and close my account, I logged in to my account and withdrew the funds I received in a few seconds to my Crypto wallet.
I don't know which email recipient out of the three mentioned helped because I sent three emails this morning at the same time, but it is 100% certain that only thanks to this Usoftgaming agreed to withdraw my funds, because they haven't responded to my emails for 2 weeks, and today they send me e-mail and agreed to witdhraw after I wrote complaints to the three addresses mentioned above.
Автоматичний переклад.