ГоловнаФорумОбговорення скаргЗв'язок з Antiillephone nv 8048 / jaz

Зв'язок з Antiillephone nv 8048 / jaz (Сторінка 8)

3 р. тому від Rubbe666
|
59 379 переглядів 156 відповідей |
|
1...7 8
ryanschef
7 міс. тому

На мою думку, дуже сумно, коли казино не бажає вирішити проблему. Тому, будь ласка, тримайте нас в курсі вашого процесу, ми обов’язково будемо тут, щоб побачити його кінець.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, я хочу повідомити, що cbet.gg у Перу та в усій Латинській Америці не виплачує призи, це шахрайська сторінка

Автоматичний переклад.
yhonchara2
5 міс. тому

Шкода про це чути. Не могли б ви опублікувати URL-адресу цього казино, щоб ми могли бути впевнені, яке це? Здається, його немає в нашій базі даних.

Чи хотіли б ви розповісти нам щось про свій досвід там? Можливо, ми можемо чимось допомогти.🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

https://cbet.gg/en-US

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

URL-адреса казино https://cbet.gg/en-US


Автоматичний переклад.
carsix79
5 міс. тому

Мені потрібна допомога, виявилося, що cacino Cbet.gg не виплачує мені мій приз, у нього є дозвіл із Кюрасао, але я надіслав свою скаргу до CEG, і вони сказали мені, що вони не є регуляторами cbet.gg, того, що регулює цю компанію https: //licensing.gaming-curacao.com/validator/?lh=edcb348ab1fad1970d2ddba2aebac770

мені потрібна допомога

Автоматичний переклад.
yhonchara2
5 міс. тому

Дякую, я нарешті знайшов це казино в нашій базі даних, і, судячи з того, що я бачив, воно має досить низький індекс безпеки , і я б, напевно, не пішов би грати в таке казино.

Я також помітив, що ви подали скаргу, але казино написало в нашому огляді, що воно мало реагує на скарги гравців, тому мені цікаво, як це вийде, навіть якщо я, ймовірно, не маю великої надії.

Що стосується авторитету, то це той, про кого ви згадуєте.

Якщо ви хочете отримати більше інформації про це або як подати скаргу, натисніть тут Gaming Curacao .

Однак чи зв’язувалися ви з казино й намагалися з’ясувати причину, чому вам не заплатили?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Тому я вношу 1200 канадських доларів на цей веб-сайт, який є власником ліцензії від Antillephone NV. 25 червня 2020 року я вніс депозит на загальну суму 1200 доларів США. Я все програв і мав бонус для викупу. Я викупляю 400 доларів бонусних грошей. Я довів свій баланс до 8000 канадських доларів, і я поставив усі бонусні гроші. Тож я перерахував гроші. Тепер ви можете перевести готівку лише на 700 доларів, тому я зробив 3 готівкові стимули з 2100 доларів, вони перевірили мій рахунок, і 27 червня 2023 року вони надіслали мені 700 доларів за допомогою електронного переказу, тепер я думаю, що все добре, я повинен отримувати 700 доларів щодня від З понеділка по п’ятницю без проблем, але я ще нічого не отримав. Я був призначений VIP-менеджером на ім’я Джулі, і я додав їй про те, в якому додатку говорити, це слова


ДЖУЛІ (VIP-МЕНЕДЖЕР)

Я говорив із фінансовою командою щодо вашого запиту на зняття коштів, але цифри на вашому рахунку зараз не відповідають критеріям. З 25 червня ви внесли 1200 CAD, зняли 700 CAD, 2100 CAD очікують на розгляд і отримали 608,19 CAD у вигляді бонусів. Ваш коефіцієнт бонусу високий, і ви перебуваєте на другому рівні, тому, на жаль, це не зовсім VIP рівень активності. Але я бачу й розумію ваш потенціал і бажання грати. Якщо ви вирішите підтримувати той самий рівень активності на своєму обліковому записі, фінансова команда зможе виплатити ваші кошти лише відповідно до умов веб-сайту. Я можу лише порадити вам підвищити свою активність, щоб потрапити на перше місце в їхній черзі. Перепрошую, якщо сьогоднішня відповідь не сильно відрізняється від того, про що ми говорили вчора, але я мало що можу зробити в цьому випадку, враховуючи поточну кількість .



Тож вони очікують, що я вкладу більше грошей, а потім не зможуть навіть розрахувати свій інший виграш. Що я можу зробити, щоб це зробити

Автоматичний переклад.
shawndeschamps02
5 міс. тому

Я вважаю, що ви добре вчинили, коли подали скаргу тут разом із нашою командою. Щоразу, коли мине 14-денний термін і цю проблему не буде вирішено, вони зможуть втрутитися та, сподіваюся, допомогти вам.

Чи можу я запитати, чи є про це згадка в умовах казино? Або ви просто дізналися з чату, що не можете вивести виграш?🤔

Автоматичний переклад.
Tamera
5 міс. тому

Привіт Тамеро, чи досягли ви успіху в цій справі? 🙂

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я ніколи не чув ні про Antillephone, ні про міністерство... Я навіть знайшов linkedin людини з Antillephone, і він так і не відповів!!

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Дуже добре

Автоматичний переклад.
carsix79
5 міс. тому

Шановний Carsix,

Я знаю, що ця публікація написана кілька років тому, але я бачу, що ви все ще активні на Casino Guru. Чи можу я попросити вас поділитися скаргою, яку ви подали в Curaçao Egaming про те, що вам заплатив оператор? Я подаю скаргу в CEG, але я не думаю, що вони сприймають щось серйозне, оскільки мій друг втратив свою претензію після 2 місяців надсилання доказів, а казино завжди відмовлялося платити, надсилаючи йому 1 електронний лист із неправдивою інформацією, і CEG стали на бік казино, не надавши жодних реальних доказів, підтверджених знімками екрана.

Чи можете ви поділитися знімком екрана вашої початкової скарги?

З нетерпінням чекаю, щоб почути від вас

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
Gambler123
5 міс. тому

Крім того, що я не міг поділитися скаргою, але як це могло допомогти вам?


Автоматичний переклад.
carsix79
5 міс. тому

Використовуючи ключові слова та фрази, щоб краще зрозуміти та змусити їх досліджувати далі... казино, яке я використовую, має злі наміри щодо гравців, а Curacao Egaming надзвичайно упереджено ставиться до казино, вам дуже пощастило, і я вітаю вас з перемогою.

Автоматичний переклад.
rad234
3 міс. тому

Я розглядаю вашу скаргу щодо Wazamba.

Те саме сталося зі мною на Smokace. Вони не дозволяли мені призупиняти свою ігрову діяльність, оскільки в мене був кредитний баланс.

Вони продовжили розгляд скарги з вами, але негайно відхилили мою через звичайну історію про те, що я мав проблеми з азартними іграми, що призвело б до остаточного закриття ігрового рахунку та конфіскації виграшу.

Замість того, щоб захищати гравців від такого хижацького правління, вони стають на сторону казино, незважаючи ні на що.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ліцензовані казино Кюрасао загалом погані, принаймні з мого досвіду. 4 Майстер-володарі ліцензій, співпрацюють з казино, і їм байдуже на вас. Невдовзі всі головні власники втратять можливість видавати субліцензії, а GCB не відповідає на електронні листи та не отримує відгуків ні від кого. 1 із 4 уже припинив роботу, інший припиниться через 3 тижні, а решта припинять через 1-3 місяці. По суті, казино, які мають ліцензію на Кюрасао, зможуть робити все, що завгодно, і ніхто не зможе запроваджувати будь-які правила.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
1...7 8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого