ГоловнаФорумОбговорення скаргЗатримка виведення парипези

Затримка виведення парипези

 від Antonio190310
|
15 214 переглядів 62 відповідей |
|
1 2...4

Привіт, гарний погляд, я мав прибуток 23 числа 120 євро. Я зняв кошти в той самий день, 23 числа, але очікується, що я не отримую гроші. Я втомився надсилати електронні листи на paripesa, а вони мені не відповідають. Я розмовляю через чат, і він каже мені зачекати Будь ласка, дайте мені відповідь електронною поштою. Минуло 3 дні, а я не отримав відповіді від жодного оператора paripesa. Мені потрібна ваша допомога, будь ласка, дякую.

Автоматичний переклад.
Antonio190310

Привіт, вітаємо з виграшем! Я припускаю, що це ваше перше зняття з цього конкретного казино? Тоді я припускаю, що ви ще не підтверджені, що, ймовірно, спричиняє затримку з вашим виведенням. Я припускаю, що скоро ви отримаєте запит на підтвердження вашої особи в казино.

У будь-якому разі я перевірив їхній індекс безпеки на нашому веб-сайті, і здається, що це не гарне казино. Будьте обережні, граючи там у майбутньому.

Автоматичний переклад.

Привіт, добрий Даніель, я в захваті. Я зняв близько 4 місяців тому, але нічого не було 20 євро, і правда в тому, що вони виплатили мені миттєво. Я перестав грати на деякий час і приблизно 3 тижні я вносив його, оскільки вони заплатили мені дуже швидко, але тепер, здається, це не так швидко підтвердити мою особу. Звичайно, це не було перевірено, але зняття коштів, яке я мав кілька місяців тому, було зроблено без перевірки. Не знаю, чому сума була дуже маленькою.

Автоматичний переклад.
Antonio190310

Привіт, Antonio190310.

Я радий бачити, що ваш досвід роботи з його казино такий хороший, незважаючи на наданий рейтинг. Як це виглядає зараз із вашим останнім вилученням? Здається, ваш обліковий запис має бути підтверджено зараз. Процес уже почався? Можливо, ви зустрічали щось, що варто порадити?

Автоматичний переклад.

Привіт, добре, моє зняття все ще очікує на розгляд з 23 числа, він повідомляє мені через чат, що у них проблема з платіжною системою, і вона в процесі її вирішення, але я йду на п’ятий день, і це повідомляє мені, що вони повинні відповідати на мої електронні листи. і вони ще не відповіли ні на один лист, я вже відправив принаймні 10, я не розумію, що вони не хочуть мені платити...

Автоматичний переклад.
Antonio190310

Привіт.

Я б не сказав, що вони не хочуть платити. Вони сказали, що є деякі проблеми з платіжною системою; Я б сказав, що спочатку їм потрібно розібратися. Я вважаю, що без цього оплата неможлива.

Якщо не буде досягнуто певного прогресу, більше нічого додати. Це сумно, і я з цим погоджуюсь. Тримайте нас у курсі, будь ласка, і намагайтеся триматися!

Автоматичний переклад.
Radka

Гаразд, я почекаю, це не великі гроші, ми сьомий день, а мені навіть новин не дають... Почекаю ще кілька днів, дякую

Автоматичний переклад.
Antonio190310

Чесно кажучи, оскільки вони спілкувалися з вами, я вірю, що зрештою ви отримаєте свій виграш. Ймовірно, це займе більше часу, ніж зазвичай.

Автоматичний переклад.
Daniel

Ну ось я ще йому відправляю електронну пошту, а він ні на що не відповідає, давай на восьмий день збираємо жалюгідні 120 євро, я спілкуюся з ними через чат і нічого, автоматична відповідь, я думаю, це мені говорить ваша проблема опрацьовується, він завжди відповідає мені те саме, я вірю і думаю, що вони не збираються платити мені мізерну суму грошей, яка є Богом...

Автоматичний переклад.
Antonio190310

Постарайтеся трохи потерпіти. Якщо нічого не зміниться і казино не зможе змінити ситуацію протягом 14 днів, наша команда спробує допомогти вам вирішити цю справу.

На даний момент буде важливо зберегти холоднокровність і подивитися, куди ви дійдете. Сподіваюся, все вийде добре.

Автоматичний переклад.
Antonio190310

Антоніо, як справи з твоєю проблемою? Я так само з 500e.

Автоматичний переклад.
Jesusmndez

Господи, добрий день, ну може взагалі нічого, мені вже навіть не відповідають, я вже віддаю на пропажу.

Автоматичний переклад.
Antonio190310

Блін... З якого часу у вас виникла проблема, зі мною першого дня. Щось ще вони дозволили вам отримати доступ до свого облікового запису?

Автоматичний переклад.
Jesusmndez

Що ж, я зняв кошти 23 жовтня, і є очікування, і я можу отримати доступ до свого облікового запису. Це проблема, але я з ними не розмовляю, і вони нічого не відповідають.

Автоматичний переклад.

Використовуйте Telegram, я думаю, що я вирішу це. Телеграма file

Автоматичний переклад.

Напишіть в Telegram Paripesa

Автоматичний переклад.
Radka

Радка, добре, я б сказав сьогодні, що вони не хочуть платити мені, другу, оскільки ми в той день, коли ми, і він навіть не відповідає на мій чат чи електронну пошту, і минуло 12 днів, і є інший гравець, який сказав мені це Він також у тій самій ситуації з 500 євро

Автоматичний переклад.
Antonio190310

Я знявся! через телеграму file

Змінено
Автоматичний переклад.
Jesusmndez

Господи, вони тобі заплатили???

Автоматичний переклад.
Antonio190310

Якщо розмова з ними в Telegram зайняла весь день

Автоматичний переклад.
1 2...4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого