Гаразд. Я розумію. Юридична допомога, яку я маю, говорить, що мені потрібно дізнатися про PSP, перш ніж я зможу продовжити.
не хочу згадувати, оскільки вони можуть прочитати тему.
Okay. I understand. The legal help I have says I need to find out about the PSP before I can proceed..
don't want to mention as they might read the thread.
Ok. Jag förstår. Den juridiska hjälp jag har säger att jag måste få reda på PSP innan jag kan gå vidare..
vill ej nämna då de kanske läser tråden.
Що ви маєте на увазі під «продовженням»: ви маєте на увазі повернення платежу через банк чи повернення коштів
What do you mean by "moving on" do you mean chargeback through the bank or refund
Vad menar du med att "gå vidare" menar du chargeback genom banken eller refund
Ні. Це має бути через Astropay.
Казино каже, що це Astropay, але ви не вірите?
Astropay неможливий?
No.. it has to be via Astropay.
The casino says it's Astropay, but you don't believe it?
is Astropay impossible?
Nej.. det får ju bli via Astropay.
Casinot menar att det är Astropay, men du tror inte det ?
är Astropay omöjliga?
Я перестав надсилати електронні листи. Це того не варто.. Я подав скарги і подивіться, що скаже банк.
Цими вихідними я повідомлю про шведську компанію, яка возиться з кодами та допомагає цим компаніям відмивати їхні гроші. Я б повідомив про це сьогодні ввечері, але був втомленим після роботи.
Але як FI, так і інспекція з азартних ігор зацікавилися цим і написали ЗВІТ
I have stopped sending emails. It's not worth it.. I've made complaints and see what the bank says.
This weekend I will report a Swedish company that fiddles with codes and helps these companies launder their money. I would have reported it tonight but have been tired after work.
But both FI and the gambling inspectorate have been curious about this and have said REPORT
Jag har slutat skicka mail. Det är inte lönt.. jag har gjort reklamationer och ser vad banken säger.
Nu i helgen ska jag anmäla ett svensk bolag som fifflar med koder och hjälper dessa bolag att tvätta sina pengar. Jag skulle ha anmält det ikväll men har varit trött efter jobbet.
Men båda FI och spelinspektionen har varit nyfikna i detta här och har sagt ANMÄL
Казино працює за субліцензією Кюрасао, оскільки казино зареєстровано тут. Таким чином, ліцензія Кюрасао є нейтральною ліцензією на пропозицію, і Швеція не є забороненою територією відповідно до цієї субліцензії. Таким чином, казино діяло в рамках субліцензії, якою володіє компанія.
Коди MCC, на які ви посилаєтеся, не генеруються казино, це PSP може призначати коди MCC як такі. Ми хотіли б пояснити, що, всупереч тому, що ви згадали у своїх електронних листах, казино не може впливати на ці коди чи приймати рішення щодо них будь-яким чином.
Чи справді PSP відповідає за код mcc?
Згідно з юридичним контактом, я маю повне право знати, яку PSP використовує казино, коли мова йде про торгівлю в Європі. Але чи справді це так просто, що PSP несе відповідальність.. оскільки в такому випадку це означає, що казино повністю невинний??
The Casino operates under a Curacao sub-license as the Casino is incorporated here. As such, the Curacao license is a neutral offering license and Sweden is not a prohibited territory under that sublicense. As such, the Casino has acted within the framework of the sub-license held by the company.
The MCC codes you refer to are not generated by the Casino, it is the PSP that can assign MCC codes as such. We would like to clarify that, contrary to what you have mentioned in your emails, the Casino cannot influence or decide on these codes in any way.
Can it really be true that PSP is responsible for mcc code?
According to a legal contact, I have every right to know which PSP the casino uses when it comes to trade to Europe.. But can it really be that simple that PSP are responsible.. because in that case it means that the casino is completely innocent??
Casinot verkar under en Curacao-underlicens eftersom Casinot är inkorporerat här. Som sådan är Curacao-licensen en neutral erbjudandelicens och Sverige är inte ett förbjudet territorium under den underlicensen. Som sådan har Casinot agerat inom ramen för den underlicens som företaget innehar.
MCC-koderna du refererar till genereras inte av Casinot, det är PSP som kan tilldela MCC-koder som sådana. Vi vill förtydliga att Casinot, i motsats till vad du har nämnt i dina mejl, inte kan påverka eller besluta om dessa koder på något sätt.
Kan det verkligen stämma att det är PSP som är ansvariga för mcc kod?
Enligt en juridisk kontakt så har jag full rätt att få veta vilken PSP casinot använder då det gäller handeln till Europa.. Men kan det verkligen vara så enkelt att PSP är ansvariga.. för i så fall betyder det att casinot är helt oskyldiga??
Звичайно, вони брешуть. Казино робить це разом із PSP
PSP беруть на себе прорахований ризик, обробляючи такі транзакції, оскільки вони можуть стягувати з казино високу комісію за свій ризик. Казино знають, що їм потрібно мати ці неправильно закодовані транзакції, оскільки це дозволяє набагато більшій кількості гравців робити депозити, тому вони знаходять PSP, які готові ризикнути за певну плату. І те, як це виглядає зараз, це також не є ризиком.
Це все одно, що сказати, що вони не знають, якими PSP вони користуються, тож як вони отримають від них гроші, як вони зможуть розслідувати неправильні депозити, відшкодування та потенційне повернення коштів від гравців.
Тоді PSP використовуватиме як продавців, які знають про шахрайство, так і продавців, які не знають про це та не схвалюють, і саме вони, швидше за все, повертатимуть гроші гравцям, коли з ними зв’яжуться.
Існує так багато скрупульозних PSP, банків-еквайерів та інших, яким потрібен обсяг транзакцій, щоб заробити гроші. Акторів може бути задіяно досить багато.
https://www.creditcards.com/education/how-does-a-credit-card-transaction-work/
https://www.thebalancemoney.com/how-credit-card-transactions-work-960245
Як згадувалося раніше, так, це добре, якщо ви отримаєте будь-яке відшкодування, але великою перевагою тут є те, що ви, сподіваюся, перестанете віддавати свої гроші цим казино.
Of course they are lying. The casinos does this together with the PSP's
The PSP's take a calculated risk to process these kind of transactions, as they can charge the casino a high fee for the risk they take. The casinos know they need to have these incorrectly coded transactions as that allows a lot more players to deposit, so they find the PSP's that are willing to take the risk for a fee. And the way it looks now, it's not really a risk either.
It's like saying they don't know which PSP's they are using, so how would they get any money from them, how would they be able to investigate deposits gone wrong, refunds and potential charge backs from players.
The PSP's will then use both merchants that are aware of the fraud and merchants that don't know about it and don't approve, and those are the ones most likely doing the refunds to players when contacted.
There are so many scrupulous PSP's, aquiring banks and what not that need the transaction volume to earn money. There can be quite many actors involved.
https://www.creditcards.com/education/how-does-a-credit-card-transaction-work/
https://www.thebalancemoney.com/how-credit-card-transactions-work-960245
Like mentioned before, yes, it's good if you receive any kind of refund, but the big win here is that you hopefully stop giving away your money to these casinos.
Але чи означає це, що всі казино невинні?
і що відповідальність повністю лежить на PSP? (Постачальник платіжних послуг)
Це правильне сприйняття?
але як казино отримує гроші, якщо одержувачами є багато різних компаній?
But does that mean that all casinos are innocent?
and that the responsibility lies entirely with the PSP? (Payment Service Provider)
Is that a correct perception?
but how does the casino get paid if there are lots of different companies that stand as recipients?
Men det betyder alltså att alla casinon är oskyldiga?
och att ansvaret ligger helt på PSP? (Payment Service Provider)
är det en korrekt uppfattning?
men hur får casinot betalt om det är massor olika företag som står som mottagare?
Так. Але це казино вважає, що це одна й та сама PSP - Astropay..
Але в моїй виписці з рахунку вказано кілька різних платіжних пластикових карток.. а також інших постачальників? Д
Yes. But this casino believes that it is one and the same PSP - Astropay..
But on my account statement it says several different payment plastics.. and also other providers? D
Jo. Men detta casino menar att det är en och samma PSP - Astropay..
Men på mitt kontoutdrag står det flera olika betalnings plaster.. och även andra providers? D
Так. Але це казино вважає, що це одна й та сама PSP - Astropay..
Але в моїй виписці з рахунку вказано кілька різних платіжних пластикових карток.. а також інших постачальників? Д
Yes. But this casino believes that it is one and the same PSP - Astropay..
But on my account statement it says several different payment plastics.. and also other providers? D
Jo. Men detta casino menar att det är en och samma PSP - Astropay..
Men på mitt kontoutdrag står det flera olika betalnings plaster.. och även andra providers? D
Не думайте, що ви можете зробити багато.
Astropay вже давно в грі, швидше за все, їм байдуже.
Якщо у вашій виписці немає жодного із зазначених імен продавця, ви нічого не можете зробити. Насправді ніхто більше не обробляє відшкодування.
Найкраще, що ви можете зробити, це просто перестати віддавати свої важко зароблені гроші цим казино.
Don't think there is much you can do.
Astropay been in the game a long time, they most likely don't care.
If you have none of the mentioned merchant names on your statement, there is nothing you can do. There is really no one really processing refunds anymore.
Best you can do is just stop giving away your hard earned money to these casinos.
привіт, у вас є контакти для Fatamp, Topcom, Tsinda limited, Altaprime Limited, Steam sync, Stacs ltd, Cloud energy photoelec. якщо ви можете мені допомогти, дякую
hello do you have contacts for Fatamp, Topcom, Tsinda limited, Altaprime Limited, Steam sync, Stacs ltd, Cloud energy photoelec. if you can help me thank you
Цинда = Я nfo@tsindagamers.com
https://www.norrsken.org/contact
kigali@norrsken.org / info@norrsken.org
Norrsken – це ті, хто здає їм приміщення в оренду.
Я надіслав електронного листа обом, але жодної відповіді 🙁 Було б чудово, якби більше людей допомогло 🙂
Tsinda = Info@tsindagamers.com
https://www.norrsken.org/contact
kigali@norrsken.org / info@norrsken.org
Norrsken are the ones who rent the premises to them.
Ive emailed both, no answer at all 🙁 would be awesome if more people would help 🙂
norrsken = норрська основа. Це якась шведська некомерційна організація, заснована одним із засновників Klarna. Можливо, варто зв’язатися з ними напряму та запитати, чому вони орендують офіси компаніям, які займаються неліцензованими азартними іграми/відмиванням грошей.
«NORRSKEN — ЦЕ ВПЛИВНА ЕКОСИСТЕМА, ДЕ ПІДПРИЄМЦІ МОЖУТЬ ЗНАЙТИ ВСЕ, ЩО ЇМ ПОТРІБНО, ЩОБ ЗРОБИТИ СВОЇМ БІЗНЕСОМ РЯТУВАННЯ СВІТУ»
так, tsinda gamers явно рятує світ лол
norrsken = norrsken foundation. Its some kind of Swedish non-profit started by one of the founders of Klarna. Maybe it could be worth reaching out to them directly and ask why they are renting offices to companies involved with unlicensed gambling/ money laundering.
"NORRSKEN IS AN IMPACT ECOSYSTEM WHERE ENTREPRENEURS CAN FIND EVERYTHING THEY NEED TO MAKE SAVING THE WORLD THEIR BUSINESS"
yep tsinda gamers is clearly saving the world lol
Сьогодні зі мною зв’язалися два продавці, які відмовляються відшкодовувати кошти та спеціально послалися на форум.
Маючи майже 85 тисяч переглядів, казино та торговці починають охоплювати все це. Законне відшкодування стане набагато важчим
I have been contacted today by two merchants that are refusing refunds and have specifically referred to the forum.
With nearly 85k views the casinos and merchants are starting to get all over this Legitimate refunds are going to become a lot harder
Було б цікаво дізнатися, хто ці двоє 🙂
Would have been fun to know who these 2 are 🙂
Hade varit kul att veta vilka dessa 2 är 🙂
Вони можуть відмовити у відшкодуванні, і в такому випадку я закликаю всіх повідомити про це, а не залишати це на цьому. У них буде тільки більше проблем.
як також сказав casinoguru, це обговорення тут і залишиться тут. І щодня вона охоплює більше людей, і це добре.
Я все ще гарячково чекаю, поки casinoguru оприлюднить назви 2 казино, які звернулися до них із проханням видалити цей форум.
They may refuse refunds, in which case I encourage everyone to report them and not leave it at that. They will only have more problems.
as casinoguru also said, this discussion is here and will stay here. And it reaches more people every day, and that's a good thing.
I'm still feverishly waiting for casinoguru to release the names of the 2 casinos that contacted them asking to remove this forum.
He voivat kieltäytyä hyvityksistä, siinä tapauksessa kehotan kaikkia raportoimaan heistä ja olla jättämättä asiaa sikseen. Heille tulee vaan enemmän ongelmia.
kuten casinogurukin sanoi tämä keskustelu on täällä ja pysyy täällä. Ja se tavoittaa päivä päivältä enemmän ihmisiä, ja hyvä näin.
Odotan edelleen kuumeisesti koska casinoguru julkaisee näiden 2 kasinoiden nimet jotka ottivat heihin yhteyttä pyytäen tämän foorumin poistamista.
Сьогодні зі мною зв’язалися два продавці, які відмовляються відшкодовувати кошти та спеціально послалися на форум.
Маючи майже 85 тисяч переглядів, казино та торговці починають охоплювати все це. Законне відшкодування стане набагато важчим
I have been contacted today by two merchants that are refusing refunds and have specifically referred to the forum.
With nearly 85k views the casinos and merchants are starting to get all over this Legitimate refunds are going to become a lot harder
Не повертали кошти протягом тривалого часу, чи не так?
Але люди, здається, читають лише 1-2 або два коментарі, бачать щось про повернення коштів і думають, що зможуть повернути всі свої гроші.
Як уже багато разів було сказано, перемога тут не у відшкодуванні, а в тому, щоб дізнатися, як казино зловживають платежами, поводяться як злочинці, відмивають гроші тощо. Сподіваюся (мабуть, ні), це змусить будь-кого замислитися на крок далі та припинити грати в цих казино. Ми всі просто спонсоруємо злочинців, росіян та інших поганих людей, щоб жити розкішним життям.
Інвестуйте в себе, а не віддавайте свої гроші.
Haven't really been any refunds in quite long time though, has it?
But people don't seem to be reading more than like 1-2 or two comments, see something about about refunds mentioned and think they can get all their money back.
Like been said many times, refunds are not the win here, the win here is to learn how casinos are abusing payments, acting like criminals, money laundering, etc. And hopefully (probably not), this will make anyone think one step further and stop playing at these casinos. We are all just sponsoring criminals, Russians, and other trashy people to live a life of luxury.
Invest in yourself instead of giving your money away.
Вони можуть відмовити у відшкодуванні, і в такому випадку я закликаю всіх повідомити про це, а не залишати це на цьому. У них буде тільки більше проблем.
як також сказав casinoguru, це обговорення тут і залишиться тут. І щодня вона охоплює більше людей, і це добре.
Я все ще гарячково чекаю, поки casinoguru оприлюднить назви 2 казино, які звернулися до них із проханням видалити цей форум.
They may refuse refunds, in which case I encourage everyone to report them and not leave it at that. They will only have more problems.
as casinoguru also said, this discussion is here and will stay here. And it reaches more people every day, and that's a good thing.
I'm still feverishly waiting for casinoguru to release the names of the 2 casinos that contacted them asking to remove this forum.
He voivat kieltäytyä hyvityksistä, siinä tapauksessa kehotan kaikkia raportoimaan heistä ja olla jättämättä asiaa sikseen. Heille tulee vaan enemmän ongelmia.
kuten casinogurukin sanoi tämä keskustelu on täällä ja pysyy täällä. Ja se tavoittaa päivä päivältä enemmän ihmisiä, ja hyvä näin.
Odotan edelleen kuumeisesti koska casinoguru julkaisee näiden 2 kasinoiden nimet jotka ottivat heihin yhteyttä pyytäen tämän foorumin poistamista.
Я б не затримав подих 🙂
Я справді здивований, що вони ще не зняли його, враховуючи, що 99% доходу гуру приходить від зв’язку з усіма видами казино.
I wouldn't hold your breath 🙂
I am actually surprised they haven't taken it down yet, considering that 99% of guru's income comes from being affiliated with all kinds of casinos.
Гра в цих казино по суті підтримує організовану злочинність. Більш нічого. Ви маєте справу з найбруднішими людьми, яких тільки можна уявити. Процес перевірки та оплати надто довгий, і ваші гроші часто потрапляють до невідомих компаній. Існує явна відсутність відповідальних заходів щодо азартних ігор. Ці неліцензовані казино представляють найгірші аспекти галузі, включаючи шахрайство, низьку безпеку та відсутність захисту гравців.
Playing at these casinos is essentially supporting organized crime. Nothing else. You are dealing with the dirtiest individuals imaginable. The verification and payment processes are excessively long, and your money often ends up with unknown companies. There is a glaring lack of responsible gambling measures. These unlicensed casinos represent the worst aspects of the industry, including fraudulent activities, poor security, and no player protection.
Після 15 років і незліченних втрат цих шахраїв я нарешті усвідомлюю, що вони є, завжди були і завжди будуть шахраями. Мені соромно прийти до цього усвідомлення.
Відбиватися, кидаючи виклик їхнім тіньовим методам оплати, є чесною грою, якщо ви чесні. Але тіньові платежі — це лише верхівка айсберга, і вони самі по собі не дозволяють зрозуміти, чому ці казино є шахрайством. Фактично, ви можете мати тіньову практику платежів і все одно керувати чесним казино.
Скасування виграшів з будь-якої причини, яку вони можуть вигадати, є найдикішою та найбільш хитрою частиною шахрайства. Найбільше мене ображає те, як вони запалюють гравця. Ви виграєте, вони вам не платять і поводяться так, ніби ви зробили щось не так.
Ось приклад того, чому це так проблематично. Припустімо, заради аргументів, що ви випадково ввели неправильний поштовий індекс під час реєстрації. Ви граєте на сайті і втрачаєте 1000 доларів. Потім ви робите ще один депозит і отримуєте 2000 доларів. Ви подаєте запит на зняття, подаєте документи. Вони помічають, що ви використали неправильний поштовий індекс під час реєстрації, і кажуть, з міркувань безпеки, що через це ваші виграші анульовані.
Проблема з цим прикладом полягає в тому, що 1) багато хто з нас мали подібний досвід через незначні чи божевільні причини, і 2) це означає, що ви взагалі ніколи не грали в азартні ігри з першими 1000 доларів, які ви програли, тому що ніколи не було можливості виграти, оскільки будь-яка перемога зрештою буде дискваліфікована. Отже, ви не отримали послугу, за яку заплатили, кожен внесений вами долар завжди буде конфісковано.
Якби ці казино працювали в США, проти них було б подано масовий колективний позов за таку практику. Вони шахраї.
After 15 years and untold amounts of losses to these crooks, I finally realize that they are, always have been, and alway will be scams. It's embarrassing to have come to this realization.
Fighting back by challenging their shady payment practices is fair play, so long as you are honest. But, shady payments is only tip of the iceberg and, by themselves, do not scratch the surface as to why these casinos are scams. In fact, you can have shady payment practices and still run an honest casino.
The cancellation of winnings for any reason they can contrive is the wildest and most crooked part of the scam. What I resent the most, and am most embarrassed about, is how they gaslight the player. You win, they don't pay you, and they act like you have done something wrong.
Here's an example of why this is so problematic. Suppose, for arguments sake, you enter the wrong zip code by accident when you sign up. You play on the site and lose $1000. Then, you make one more deposit and get lucky hitting for $2000. You request a withdrawal, submit your paperwork. They notice you used the incorrect zip code when you signed up, and say, for security reasons, that your wins are nullified because of this.
The issue with this example is, 1) many of us have had similar experiences for equally as minor or insane reasons and, 2) this means that you were never really gambling at all with the first $1000 you lost because there was never the possibility of winning as any win would eventually be disqualified. So, you did not get the service you paid for, every dollar you deposited was always going to be forfeited.
If these casinos were operating in the US, they would be subject to a massive class action lawsuit for such practices. They are scams.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.