ФорумОбговорення скаргЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 96)

1 рік тому від kirekin
|
469162 переглядів 4891 відповідей |
|
1...95 96 97...247
Додати публікацію
Nille
4 міс. тому

Так, ви можете надіслати їх терористам, наркокартелям тощо. Тоді це цілком нормально і законно.. Це незаконно лише тоді, коли вони надсилають гроші вам. Після цього ваші облікові записи буде призупинено, і органи влади розслідуватимуть ваші дії. Якщо ви хочете бути успішним, ви повинні бути злочинцем

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Абсолютний божевілля, якщо це правда. Чи знав casino.guru, що ви граєте в забороненій країні, і казино все одно забрало ваші гроші? Казино перебувало в безпрограшній ситуації, але все одно зробило це правильно. Мені важко в це повірити, і я зовсім не маю на увазі, що ти брешеш. Чи можете ви зв'язати цей випадок?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

casino.guru потрібно захистити свій бізнес.

Так само, як запитують гравці. Щойно ви надто критично відгукуєтеся про казино, відгук видаляється.

Це й не дивно, але про це має знати кожен.


Автоматичний переклад.
veritas1979
4 міс. тому

Одна справа залишати погані відгуки, оскільки гравець може трохи драматизувати це, і всі ми відчуваємо та бачимо речі по-різному. Я можу це купити!

Але судити на користь казино, коли навіть саме казино пішло проти своїх власних правил, дуже важко. Тоді, можливо, не варто пропонувати таку послугу! Але це теж те, що я думаю.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

casino.guru потрібно захистити свій бізнес.

Так само, як запитують гравці. Щойно ви надто критично відгукуєтеся про казино, відгук видаляється.

Це й не дивно, але про це має знати кожен.


Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Смію не погодитися з тим, що ви пишете. Якби ми таким чином захищали казино, тоді нам не потрібно було б мати жодного центру вирішення проблем, і ми б взагалі не намагалися допомогти гравцям, тому що за вашою логікою ми би ворогували один з одним, чи не так ?

Ми намагаємося підходити до речей чесно і чесно і не ставати ні на чию сторону.

Що стосується рецензій, кожною з них займається спеціальна команда, я один із тих, хто обробляє рецензії користувачів, і ми, звичайно, маємо процедури для їх вирішення. Отже, коли рецензію відхиляють за щось, завжди вказується причина. Ми не маємо проблеми з негативним відгуком користувача, але він також повинен мати значущу цінність. Для прикладу, якщо гравець описує, що він був незадоволений, зняття коштів займало багато часу, KYC було важко впоратися, підтримка не була корисною, ігри мали низький RTP, за словами гравця, і різні інші речі в порядку. Однак, якщо він прийде в гру і каже, що вклав 100 доларів в казино і нічого не виграв, цей огляд безглуздий, оскільки він зовсім нерелевантний і неінформативний.

Так це з мого боку.

Автоматичний переклад.
Lucid_1337
4 міс. тому

Wallet378.Com

Gameplex


Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Смію не погодитися з тим, що ви пишете. Якби ми таким чином захищали казино, тоді нам не потрібно було б мати жодного центру вирішення проблем, і ми б взагалі не намагалися допомогти гравцям, тому що за вашою логікою ми би ворогували один з одним, чи не так ?

Ми намагаємося підходити до речей чесно і чесно і не ставати ні на чию сторону.

Що стосується рецензій, кожною з них займається спеціальна команда, я один із тих, хто обробляє рецензії користувачів, і ми, звичайно, маємо процедури для їх вирішення. Отже, коли рецензію відхиляють за щось, завжди вказується причина. Ми не маємо проблеми з негативним відгуком користувача, але він також повинен мати значущу цінність. Для прикладу, якщо гравець описує, що він був незадоволений, зняття коштів займало багато часу, KYC було важко впоратися, підтримка не була корисною, ігри мали низький RTP, за словами гравця, і різні інші речі в порядку. Однак, якщо він прийде в гру і каже, що вклав 100 доларів в казино і нічого не виграв, цей огляд безглуздий, оскільки він зовсім нерелевантний і неінформативний.

Так це з мого боку.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Тож якби я написав відгук про кожне казино та сказав не грати там через відмивання транзакцій, обхід кодів MCC, обхід правил Visa/MC, порушення кількох національних і місцевих правил, вас би це влаштовувало?

Можна було б подумати, що оскільки ці дії виконуються казино, усі ці казино повинні бути занесені в чорний список, оскільки вони фактично обходять єдиний захист гравців, який існує, блокування азартних ігор 7995. Але я розумію, що ви не можете цього зробити, тому що це дійсно зменшить кількість нормальних казино на вашому сайті, не залишиться жодного, окрім належно ліцензованих, таких як Великобританія/Швеція.


У будь-якому випадку, це нормально, я не очікую, що ви це зробите, хоча ви справді повинні 🙂

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Хтось отримував відшкодування/допомогу від Dimoco?


Кілька користувачів Discord сказали, що вони отримали електронні листи про те, що їм повернули кошти, але нічого не з’явилося, і хтось чекав 1 тиждень після електронного листа, а грошей досі немає.



Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Зараз я повідомив про Quickbit Фінляндію, а також Шведську інспекцію азартних ігор. Закликаємо всіх інших теж це зробити!

Автоматичний переклад.
Anonymized641
4 міс. тому

Також зробив це 👌👌 тема, здається, повністю мертва, не відмовляйтеся від усіх.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт,


Хтось має інформацію про CLX*topsm Tallinn, EE , CSCANNERR / Dotascaner / webops ltd?


Дякую



Автоматичний переклад.
Katze1337
4 міс. тому

Cscanner і Dotascanner є частиною однієї шахрайської компанії, зареєстрованої у Великобританії, і вони не відповідають, як я намагався багато разів. Я повідомив про них у Action Fraud UK, але впевнений, що вони й надалі вийдуть з рук, як і решта цих злочинних компаній.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Тож якби я написав відгук про кожне казино та сказав не грати там через відмивання транзакцій, обхід кодів MCC, обхід правил Visa/MC, порушення кількох національних і місцевих правил, вас би це влаштовувало?

Можна було б подумати, що оскільки ці дії виконуються казино, усі ці казино повинні бути занесені в чорний список, оскільки вони фактично обходять єдиний захист гравців, який існує, блокування азартних ігор 7995. Але я розумію, що ви не можете цього зробити, тому що це дійсно зменшить кількість нормальних казино на вашому сайті, не залишиться жодного, окрім належно ліцензованих, таких як Великобританія/Швеція.


У будь-якому випадку, це нормально, я не очікую, що ви це зробите, хоча ви справді повинні 🙂

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

У таких випадках ми рекомендуємо вам подати скаргу, і якщо ваші слова підтвердяться, у нас не буде з цим проблем, або ми переглянемо в команді, як поводитися з такими відгуками користувачів. Зрештою, якщо це має промовисту цінність і це правда, і наша команда визнала це правдою, тоді немає причин відхиляти такі відгуки користувачів.

Однак важливо додати, що якщо мова йде лише про одне, це не стільки огляд казино, тому що ми, напевно, хотіли б знати більше, якби ви там грали. Крім того, ми не маємо справу з місцевими правилами та будь-яким іншим, що стосується законності, тому ви повинні взяти це до уваги, щоб щось подібне було неприйнятним.

Крім того, ми завжди намагаємося додати до нашого огляду якомога більше інформації, особливо важливої, і вона завжди стає кращою, і ми надаємо її все більше й більше. Але важливою частиною гри в казино є отримання певної інформації про нього заздалегідь. Якщо вам щось не подобається спочатку, дізнайтеся більше, тому що я розповім вам приклад, якщо хтось грає в казино і, наприклад, два місяці бачить, що його гроші йдуть десь у виписці з банку та в інша країна, мене це зацікавить з першого чи другого разу. З мого досвіду багато гравців майже ні про що не дбають, поки не виникнуть проблеми. І це помилка. 🙂

Автоматичний переклад.
kirekin
4 міс. тому

Казино cosmobet ідеальне казино, хлопці, давайте грати

Автоматичний переклад.
mBp12
4 міс. тому

привіт, як тобі вдалося отримати deastream

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, загалом я вніс 7 тисяч євро, а потім виграв близько 24 тисяч і зняв повну суму грошей. Коли я намагаюся повернути 7 тис. платежів, звернувшись до свого банку, вони блокують мій рахунок!! І я не знаю, як довго. Це неправильно! !!!


Я поговорю зі своїм адвокатом, це НЕ нормально! Казино приховують свій торговий код, щоб уникнути податків, це злочинна діяльність.. це треба якось зупинити/


УСІ немісцеві КАЗИНО - СПРАВЖНЄ ЗЛО! І, схоже, банки зараз на їхньому боці. Щось не так

Схема шахрайства

ТРИМАЙСЯ ПОДАЛІ!


P.s. Скажіть, будь ласка, як ви розблокували свій банківський рахунок, мені дуже потрібна ваша допомога 🙁 може у когось із вас така проблема? ДОПОМОГА ДОПОМОГА

Автоматичний переклад.
Glamors12
4 міс. тому

Що ти маєш на увазі? Я виграю, і це МОЇ гроші, і я знімаю їх, але як щодо всіх моїх депозитів? вони шахрайські схеми, і тепер мене навіть заблокували


Банк також ігнорує ,...


здається, я не зможу насолоджуватися онлайн-іграми через цю ситуацію. вони приховують свої торгові коди, а потім навіть стверджують, що я поганий хлопець за те, що хочу повернути свої депозити через цю аферу, у яку я втягнувся, це несправедливо. повинен бути спосіб або юридичні дії, які я можу вжити, щоб вирішити це

Автоматичний переклад.
ANystrom
4 міс. тому

Я не розумію, як вони вас обманюють? Ви отримали повернення свого депозиту, який навіть вдалося виграти та успішно зняти. Я розумію, що якби ви зробили депозит, виграли, а казино не виплатило вам виграш, ви могли б подати заявку на повернення платежу. Якщо ви здійснили повернення коштів і повідомили банку, що так і не отримали послугу, це шахрайство, тому що ви справді це зробили і навіть встигли виграти.

Не знаєте, що ви повідомили в банк?


Я сам зв'язався зі своїм банком і пояснив ситуацію, як вона є. Я повідомив, що транзакції надійшли в казино, але торгові коди були підроблені, платежі надійшли в магазини квітів, сумок тощо. Я також повідомив, що таким чином було обійдено обмеження на азартні ігри на моїй картці. банк зацікавився цією справою і зараз розслідує справу.

Автоматичний переклад.
rizanska
4 міс. тому

Геть шахрай!!!

Автоматичний переклад.
rizanska
4 міс. тому

Геть шахрай!!!

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, загалом я вніс 7 тисяч євро, а потім виграв близько 24 тисяч і зняв повну суму грошей. Коли я намагаюся повернути 7 тис. платежів, звернувшись до свого банку, вони блокують мій рахунок!! І я не знаю, як довго. Це неправильно! !!!


Я поговорю зі своїм адвокатом, це НЕ нормально! Казино приховують свій торговий код, щоб уникнути податків, це злочинна діяльність.. це треба якось зупинити/


УСІ немісцеві КАЗИНО - СПРАВЖНЄ ЗЛО! І, схоже, банки зараз на їхньому боці. Щось не так

Схема шахрайства

ТРИМАЙСЯ ПОДАЛІ!


P.s. Скажіть, будь ласка, як ви розблокували свій банківський рахунок, мені дуже потрібна ваша допомога 🙁 може у когось із вас така проблема? ДОПОМОГА ДОПОМОГА

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Ти зовсім відсталий! Ви отримали 24 тисячі євро, а тепер хочете ще й частку

Автоматичний переклад.
1...95 96 97...247
Перейти на сторінкуіз 247 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого