У таких випадках ми рекомендуємо вам подати скаргу, і якщо ваші слова підтвердяться, у нас не буде з цим проблем, або ми переглянемо в команді, як поводитися з такими відгуками користувачів. Зрештою, якщо це має промовисту цінність і це правда, і наша команда визнала це правдою, тоді немає причин відхиляти такі відгуки користувачів.
Однак важливо додати, що якщо мова йде лише про одне, це не стільки огляд казино, тому що ми, напевно, хотіли б знати більше, якби ви там грали. Крім того, ми не маємо справу з місцевими правилами та будь-яким іншим, що стосується законності, тому ви повинні взяти це до уваги, щоб щось подібне було неприйнятним.
Крім того, ми завжди намагаємося додати до нашого огляду якомога більше інформації, особливо важливої, і вона завжди стає кращою, і ми надаємо її все більше й більше. Але важливою частиною гри в казино є отримання певної інформації про нього заздалегідь. Якщо вам щось не подобається спочатку, дізнайтеся більше, тому що я розповім вам приклад, якщо хтось грає в казино і, наприклад, два місяці бачить, що його гроші йдуть десь у виписці з банку та в інша країна, мене це зацікавить з першого чи другого разу. З мого досвіду багато гравців майже ні про що не дбають, поки не виникнуть проблеми. І це помилка. 🙂
In such cases, we would recommend you to file a complaint and if what you say is confirmed, then we would not have a problem with it, or we would reconsider in the team how to deal with such user reviews. After all, if it has a telling value and it is true and our team has found it to be true, then there is no reason for us to reject such user reviews.
However, the important thing to add is that if it's just about one thing, it's not so much a casino review, because we'd probably want to know more if you played there. Also, we don't deal with local regulations and anything to do with legality, so you have to take that into account that something like that wouldn't be accepted.
Additionally, we always try to add as much information as possible to our review, especially the important ones, and it always gets better and we bring more and more of it. But an important part of playing in a casino is to find out some information about it beforehand. If you don't like something at the beginning, find out more details, because I'll tell you an example, if someone plays in a casino and for example two months sees that his money is leaving somewhere else on the bank statement and in another country, I would be interested in it on the first or second time. In my experience a lot of players don't care about almost anything until there are problems. And that's a mistake. 🙂
Автоматичний переклад.