ФорумОбговорення скаргЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 96)

8 міс. тому від kirekin
|
115198 переглядів 2221 відповідей |
|
1...95 96 97...112
Додати публікацію
3 тиж. тому

Після 15 років і незліченних втрат цих шахраїв я нарешті усвідомлюю, що вони є, завжди були і завжди будуть шахраями. Мені соромно прийти до цього усвідомлення.

Відбиватися, кидаючи виклик їхнім тіньовим методам оплати, є чесною грою, якщо ви чесні. Але тіньові платежі — це лише верхівка айсберга, і вони самі по собі не дозволяють зрозуміти, чому ці казино є шахрайством. Фактично, ви можете мати тіньову практику платежів і все одно керувати чесним казино.

Скасування виграшів з будь-якої причини, яку вони можуть вигадати, є найдикішою та найбільш хитрою частиною шахрайства. Найбільше мене ображає те, як вони запалюють гравця. Ви виграєте, вони вам не платять і поводяться так, ніби ви зробили щось не так.

Ось приклад того, чому це так проблематично. Припустімо, заради аргументів, що ви випадково ввели неправильний поштовий індекс під час реєстрації. Ви граєте на сайті і втрачаєте 1000 доларів. Потім ви робите ще один депозит і отримуєте 2000 доларів. Ви подаєте запит на зняття, подаєте документи. Вони помічають, що ви використали неправильний поштовий індекс під час реєстрації, і кажуть, з міркувань безпеки, що через це ваші виграші анульовані.

Проблема з цим прикладом полягає в тому, що 1) багато хто з нас мали подібний досвід через незначні чи божевільні причини, і 2) це означає, що ви взагалі ніколи не грали в азартні ігри з першими 1000 доларів, які ви програли, тому що ніколи не було можливості виграти, оскільки будь-яка перемога зрештою буде дискваліфікована. Отже, ви не отримали послугу, за яку заплатили, кожен внесений вами долар завжди буде конфісковано.

Якби ці казино працювали в США, проти них було б подано масовий колективний позов за таку практику. Вони шахраї.




Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Так, точно. Існує 0 захисту від цього.


Ось чому так приємно припинити азартні ігри в усіх цих лайнових казино, які вже більше 30 днів не грають і продовжують 0 відсотків. Моє блокування моєї шведської ліцензії навіть пройшло, і я просто знову заблокував себе. так що це теж приємно. Я ніколи не був надзвичайно залежним від азартних ігор, просто часто мені було нудно, але я думаю, що це було просто зле коло, яке тепер остаточно розірвано.


Я краще сплю, почуваюся краще, більше заощаджую, маю більше витрачати на себе. Все просто краще.


Автоматичний переклад.
veritas1979
3 тиж. тому

Я підтримую те, що ви говорите. Я подав дві скарги гуру казино щодо двох казино Кюрасао тут, і обидва рази вони віддали перевагу казино. Обидва випадки були випадками, коли два зазначених казино дозволили мені пройти повну перевірку KYC, дозволили мені внести депозит лише для того, щоб під час запиту на зняття мені сказали, що я з обмеженої країни, і це було неможливо. Гуру казино став на бік казино (NINECASINO).

Потім я повідомив про це їхній орган ліцензування, і мені миттєво повернули мої депозити, але гуру казино дав мені відчути, що я був не правий. 🤔

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я підтримую те, що ви говорите. Я подав дві скарги гуру казино щодо двох казино Кюрасао тут, і обидва рази вони віддали перевагу казино. Обидва випадки були випадками, коли два зазначених казино дозволили мені пройти повну перевірку KYC, дозволили мені внести депозит лише для того, щоб під час запиту на зняття мені сказали, що я з обмеженої країни, і це було неможливо. Гуру казино став на бік казино (NINECASINO).

Потім я повідомив про це їхній орган ліцензування, і мені миттєво повернули мої депозити, але гуру казино дав мені відчути, що я був не правий. 🤔

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

правильно. А скільки людей у вашій країні робили депозити, програвали і навіть не здогадувалися, що вони ніколи не отримають гроші, якщо виграють? Це огидна бізнес-практика.


Автоматичний переклад.
Golfforesite
3 тиж. тому

Це абсолютно скандально, і нас налаштовують на програш

Автоматичний переклад.
Sutton
3 тиж. тому

Привіт, чи не хотіли б ви розповісти про це двом платіжним брокерам, які відмовилися повернути кошти переважно через цей ланцюжок?😊

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я підтримую те, що ви говорите. Я подав дві скарги гуру казино щодо двох казино Кюрасао тут, і обидва рази вони віддали перевагу казино. Обидва випадки були випадками, коли два зазначених казино дозволили мені пройти повну перевірку KYC, дозволили мені внести депозит лише для того, щоб під час запиту на зняття мені сказали, що я з обмеженої країни, і це було неможливо. Гуру казино став на бік казино (NINECASINO).

Потім я повідомив про це їхній орган ліцензування, і мені миттєво повернули мої депозити, але гуру казино дав мені відчути, що я був не правий. 🤔

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Абсолютний божевілля, якщо це правда. Чи знав casino.guru, що ви граєте в забороненій країні, і казино все одно забрало ваші гроші? Казино перебувало в безпрограшній ситуації, але все одно зробило це правильно. Мені важко в це повірити, і я зовсім не маю на увазі, що ти брешеш. Чи можете ви зв'язати цей випадок?

Автоматичний переклад.
loisjefferies98
3 тиж. тому

Вони перестали платити. Ти запізнився, щоб стрибнути на борт човна. На жаль. Сподіваюся, це були не великі гроші заради вас

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Astropay каже, що платежі, які пройшли, не можуть бути відшкодовані.


ось що вони сказали:

«Немає значення, де були розміщені гроші, якщо вони були зараховані в казино»



Автоматичний переклад.
Nille
3 тиж. тому

Так, ви можете надіслати їх терористам, наркокартелям тощо. Тоді це цілком нормально і законно.. Це незаконно лише тоді, коли вони надсилають гроші вам. Після цього ваші облікові записи буде призупинено, і органи влади розслідуватимуть ваші дії. Якщо ви хочете бути успішним, ви повинні бути злочинцем

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Абсолютний божевілля, якщо це правда. Чи знав casino.guru, що ви граєте в забороненій країні, і казино все одно забрало ваші гроші? Казино перебувало в безпрограшній ситуації, але все одно зробило це правильно. Мені важко в це повірити, і я зовсім не маю на увазі, що ти брешеш. Чи можете ви зв'язати цей випадок?

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

casino.guru потрібно захистити свій бізнес.

Так само, як запитують гравці. Щойно ви надто критично відгукуєтеся про казино, відгук видаляється.

Це й не дивно, але про це має знати кожен.


Автоматичний переклад.
veritas1979
3 тиж. тому

Одна справа залишати погані відгуки, оскільки гравець може трохи драматизувати це, і всі ми відчуваємо та бачимо речі по-різному. Я можу це купити!

Але судити на користь казино, коли навіть саме казино пішло проти своїх власних правил, дуже важко. Тоді, можливо, не варто пропонувати таку послугу! Але це теж те, що я думаю.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Комусь вдалося зв'язатися з factoryfordesign в Нікосії

На їх веб-сайті є електронна адреса, але вона недоступна.

Ще одна фальшива компанія, яка обслуговує лайнові казино Кюрасао

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

casino.guru потрібно захистити свій бізнес.

Так само, як запитують гравці. Щойно ви надто критично відгукуєтеся про казино, відгук видаляється.

Це й не дивно, але про це має знати кожен.


Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Смію не погодитися з тим, що ви пишете. Якби ми таким чином захищали казино, тоді нам не потрібно було б мати жодного центру вирішення проблем, і ми б взагалі не намагалися допомогти гравцям, тому що за вашою логікою ми би ворогували один з одним, чи не так ?

Ми намагаємося підходити до речей чесно і чесно і не ставати ні на чию сторону.

Що стосується рецензій, кожною з них займається спеціальна команда, я один із тих, хто обробляє рецензії користувачів, і ми, звичайно, маємо процедури для їх вирішення. Отже, коли рецензію відхиляють за щось, завжди вказується причина. Ми не маємо проблеми з негативним відгуком користувача, але він також повинен мати значущу цінність. Для прикладу, якщо гравець описує, що він був незадоволений, зняття коштів займало багато часу, KYC було важко впоратися, підтримка не була корисною, ігри мали низький RTP, за словами гравця, і різні інші речі в порядку. Однак, якщо він прийде в гру і каже, що вклав 100 доларів в казино і нічого не виграв, цей огляд безглуздий, оскільки він зовсім нерелевантний і неінформативний.

Так це з мого боку.

Автоматичний переклад.
Lucid_1337
3 тиж. тому

Wallet378.Com

Gameplex


Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Смію не погодитися з тим, що ви пишете. Якби ми таким чином захищали казино, тоді нам не потрібно було б мати жодного центру вирішення проблем, і ми б взагалі не намагалися допомогти гравцям, тому що за вашою логікою ми би ворогували один з одним, чи не так ?

Ми намагаємося підходити до речей чесно і чесно і не ставати ні на чию сторону.

Що стосується рецензій, кожною з них займається спеціальна команда, я один із тих, хто обробляє рецензії користувачів, і ми, звичайно, маємо процедури для їх вирішення. Отже, коли рецензію відхиляють за щось, завжди вказується причина. Ми не маємо проблеми з негативним відгуком користувача, але він також повинен мати значущу цінність. Для прикладу, якщо гравець описує, що він був незадоволений, зняття коштів займало багато часу, KYC було важко впоратися, підтримка не була корисною, ігри мали низький RTP, за словами гравця, і різні інші речі в порядку. Однак, якщо він прийде в гру і каже, що вклав 100 доларів в казино і нічого не виграв, цей огляд безглуздий, оскільки він зовсім нерелевантний і неінформативний.

Так це з мого боку.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Тож якби я написав відгук про кожне казино та сказав не грати там через відмивання транзакцій, обхід кодів MCC, обхід правил Visa/MC, порушення кількох національних і місцевих правил, вас би це влаштовувало?

Можна було б подумати, що оскільки ці дії виконуються казино, усі ці казино повинні бути занесені в чорний список, оскільки вони фактично обходять єдиний захист гравців, який існує, блокування азартних ігор 7995. Але я розумію, що ви не можете цього зробити, тому що це дійсно зменшить кількість нормальних казино на вашому сайті, не залишиться жодного, окрім належно ліцензованих, таких як Великобританія/Швеція.


У будь-якому випадку, це нормально, я не очікую, що ви це зробите, хоча ви справді повинні 🙂

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Хтось отримував відшкодування/допомогу від Dimoco?


Кілька користувачів Discord сказали, що вони отримали електронні листи про те, що їм повернули кошти, але нічого не з’явилося, і хтось чекав 1 тиждень після електронного листа, а грошей досі немає.



Автоматичний переклад.
Lucid_1337
3 тиж. тому

Чи є група дискорд, де також обговорюють цю тему? Якщо так, можете поділитися посиланням?😊

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Зараз я повідомив про Quickbit Фінляндію, а також Шведську інспекцію азартних ігор. Закликаємо всіх інших теж це зробити!

Автоматичний переклад.
Gez80
3 тиж. тому

Також зробив це 👌👌 тема, здається, повністю мертва, не відмовляйтеся від усіх.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт,


Хтось має інформацію про CLX*topsm Tallinn, EE , CSCANNERR / Dotascaner / webops ltd?


Дякую



Автоматичний переклад.
1...95 96 97...112
Перейти на сторінкуіз 112 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого