5 міс. тому
0
Чи можете ви також надіслати мені, будь ласка plumbs_shelter_0n@icloud.com
Can you send to me too please plumbs_shelter_0n@icloud.com
Варіант від rankbeasts:
Після розслідування виявилося, що це не наші транзакції, тому що навіть на знімку екрана чітко видно, що ця назва відрізняється від тієї rankbeasts.com зі Stripe, і ви повинні мати квитанцію про оплату на своїй електронній пошті
де чітко показано rankbeasts.com / Rankbeasts LTD
Якщо вони є у вашій електронній пошті, ви заплатили нам, якщо ні, це не наша компанія.
Ми використовуємо тільки Stripe і Paypal. У вас є квитанції про оплату?
Будь ласка, прикріпіть їх. Усі квитанції надходять із Stripe або Paypal безпосередньо з нашими даними.
Dem ljuger för dem använder också Mastercard Det är dem .
Svar från rankbeasts:
After the investigation found following , this is not our transactions because even from the screenshot it is clearly seen that name is different from that one rankbeasts.com with Stripe and you should have payment receipt on your email
where it is clearly shown rankbeasts.com / Rankbeasts LTD
If you have them on your email then you have payed to us if not this is not our company.
We use only Stripe and Paypal only. Do you have payment Receipts ?
Please attach them. All receipts comes from Stripe or Paypal directly with our details.
Dem ljuger för dem använder också Mastercard Det är dem .
Ні, те, що вони кажуть, правда. Це інша компанія за зовсім іншою адресою.
No, what they say is true. It is a different company at a completely different address.
Nej, det stämmer det dom säger. Det är ett annat bolag på en helt annan adress.
Тепер вони надіслали мені екс, вони також використовують revolut.
Стоїть на своїх угодах революц
Rankbeasts.com
Можливо, вони не хочуть цього визнавати
Now they sent me ex they also use revolut.
Stands on their transactions revolut
Rankbeasts.com
Maybe they don't want to admit it
Nu dem skickat mig ex dem använder också revolut .
Står på deras transactions revolut
Rankbeasts.com
Kanske dem vill inte erkänna
Казино працює за субліцензією Кюрасао, оскільки казино зареєстровано тут. Таким чином, ліцензія Кюрасао є нейтральною ліцензією на пропозицію, і Швеція не є забороненою територією відповідно до цієї субліцензії. Таким чином, казино діяло в рамках субліцензії, якою володіє компанія.
Коди MCC, на які ви посилаєтеся, не генеруються казино, це PSP може призначати коди MCC як такі. Ми хотіли б пояснити, що, всупереч тому, що ви згадали у своїх електронних листах, казино не може впливати на ці коди чи приймати рішення щодо них будь-яким чином.
Чи справді PSP відповідає за код mcc?
Згідно з юридичним контактом, я маю повне право знати, яку PSP використовує казино, коли мова йде про торгівлю в Європі. Але чи справді це так просто, що PSP несе відповідальність.. оскільки в такому випадку це означає, що казино повністю невинний??
The Casino operates under a Curacao sub-license as the Casino is incorporated here. As such, the Curacao license is a neutral offering license and Sweden is not a prohibited territory under that sublicense. As such, the Casino has acted within the framework of the sub-license held by the company.
The MCC codes you refer to are not generated by the Casino, it is the PSP that can assign MCC codes as such. We would like to clarify that, contrary to what you have mentioned in your emails, the Casino cannot influence or decide on these codes in any way.
Can it really be true that PSP is responsible for mcc code?
According to a legal contact, I have every right to know which PSP the casino uses when it comes to trade to Europe.. But can it really be that simple that PSP are responsible.. because in that case it means that the casino is completely innocent??
Casinot verkar under en Curacao-underlicens eftersom Casinot är inkorporerat här. Som sådan är Curacao-licensen en neutral erbjudandelicens och Sverige är inte ett förbjudet territorium under den underlicensen. Som sådan har Casinot agerat inom ramen för den underlicens som företaget innehar.
MCC-koderna du refererar till genereras inte av Casinot, det är PSP som kan tilldela MCC-koder som sådana. Vi vill förtydliga att Casinot, i motsats till vad du har nämnt i dina mejl, inte kan påverka eller besluta om dessa koder på något sätt.
Kan det verkligen stämma att det är PSP som är ansvariga för mcc kod?
Enligt en juridisk kontakt så har jag full rätt att få veta vilken PSP casinot använder då det gäller handeln till Europa.. Men kan det verkligen vara så enkelt att PSP är ansvariga.. för i så fall betyder det att casinot är helt oskyldiga??
Але чи означає це, що всі казино невинні?
і що відповідальність повністю лежить на PSP? (Постачальник платіжних послуг)
Це правильне сприйняття?
але як казино отримує гроші, якщо одержувачами є багато різних компаній?
But does that mean that all casinos are innocent?
and that the responsibility lies entirely with the PSP? (Payment Service Provider)
Is that a correct perception?
but how does the casino get paid if there are lots of different companies that stand as recipients?
Men det betyder alltså att alla casinon är oskyldiga?
och att ansvaret ligger helt på PSP? (Payment Service Provider)
är det en korrekt uppfattning?
men hur får casinot betalt om det är massor olika företag som står som mottagare?
Гаразд. Я розумію. Юридична допомога, яку я маю, говорить, що мені потрібно дізнатися про PSP, перш ніж я зможу продовжити.
не хочу згадувати, оскільки вони можуть прочитати тему.
Okay. I understand. The legal help I have says I need to find out about the PSP before I can proceed..
don't want to mention as they might read the thread.
Ok. Jag förstår. Den juridiska hjälp jag har säger att jag måste få reda på PSP innan jag kan gå vidare..
vill ej nämna då de kanske läser tråden.
Гей, дякую. Чи правильно я зрозумів, що feastingmen/amegagame повернув вас, коли ви зв’язалися з ними через електронну пошту їхнього сайту, або digikey не працює?
Я чекав тиждень на відповідь від amegagame безуспішно. Скільки часу вам знадобилося, щоб відповісти?
Hey, thanks. Did I understand correctly that feastingmen/amegagame returned you when you contacted them through their site's email or is digikey down?
I've been waiting a week for an answer from amegagame without success. How long did it take you to reply?
Hei, kiitos. Ymmärsinkö oikein feastingmen/amegagame palauttivat sinulle kun otit heidän sivujen sähköpostin kautta heihin yhteyttä vai ovatko digikey alla?
olen odottanut nimittäin viikon vastausta amegagame tuloksetta. Kauanko sinulla meni vastaukseen?
Отримав відповідь через 2 дні, де сказали, що перевірять.
Потім настала тиша, я надіслав електронний лист і попросив оновити інформацію.
Раптом я бачу, що на Revolut розпочато повернення коштів, але відповіді більше немає. Тож просто продовжуйте писати їм
Got a reply after 2 days where they said they would check it out.
Then there was silence, and I emailed and asked for an update.
All of a sudden I see that a refund has been started on Revolut but I got no more answers. So just keep writing to them
Fick svar efter 2 dagar där dom sa att dom skulle kolla upp det.
Sedan blev det tyst, och jag mailade och frågade om update.
Helt plötsligt ser jag att en refund är börjad på Revolut men jag fick inga fler svar. Så fortsätt skriv till dom bara
Отже, ви стягнули плату через Revolut чи звідки ви дізналися, що почалося відшкодування?
Мені також сказали, що ми перевіряємо справу, і вже тиждень, як я безуспішно надсилав їм повідомлення, вони не відповідають.
скільки часу тривало твоє мовчання, поки вони не виправилися?
So did you charge back through Revolut or where did you find out that the refund has started?
I was also told that we are checking the case and it's been a week since I sent them messages without success, they don't answer.
how long did your silence last until they made amends?
teitkö siis revolutin kautta takaisinveloituksen vai mistä huomasit hyvitys on aloitettu?
Minulle vastattiin myös tarkistamme tapausta ja on kulunut jo viikko olen laittanut heille viestejä tuloksetta he eivät vastaa.
kauanko sinun hiljaisuus kesti kunnes hyvittivät?
Я не повертав кошти на Revolut, тому, мабуть, це були amegagame/бенкетуючі, які самі повернули гроші.
Минуло 5 днів, поки я не побачив, що вони почали повертати гроші.
Напишіть їм ще раз і запитайте, як справи, що затримується тощо.
I didn't make a refund on Revolut so it must be amegagame / feasting who paid back themselves.
It took 5 days until I saw that they started to refund.
Write to them again and ask how it's going and what's delaying etc.
Jag gjorde ingen återbetalning på Revolut så det måste vara amegagame / feasting som själv betalat tillbaka.
5 dagar tog det tills jag såg att dom börjat återbetala.
Skriv till dom igen och fråga hur det går och vad det är som dröjer etc.
Казино не надає вам таких деталей. І так, платіжні постачальники змішуються з кодами. Але казино не зовсім невинне. Саме в казино ви вводите всі дані своєї картки, і, за словами казино, платежі за допомогою Mastercard безпечні.
The casino does not give you such details. And yes, it is payment providers that mix with codes. But the casino is not completely innocent. It is at the casino that you enter all your card details and according to the casino, payments with Mastercard are secure.
Casinot ger dig inga såna detaljer. Och ja det är paymentprovider som mixar med koder. Men casinot är inte helt oskyldiga. Det är ju på casinot du skriver in alla dina kortdetaljer och enligt casinot så är det säkra betalningar med Mastercard.
Гаразд. Я розумію. Юридична допомога, яку я маю, говорить, що мені потрібно дізнатися про PSP, перш ніж я зможу продовжити.
не хочу згадувати, оскільки вони можуть прочитати тему.
Okay. I understand. The legal help I have says I need to find out about the PSP before I can proceed..
don't want to mention as they might read the thread.
Ok. Jag förstår. Den juridiska hjälp jag har säger att jag måste få reda på PSP innan jag kan gå vidare..
vill ej nämna då de kanske läser tråden.
Що ви маєте на увазі під «продовженням»: ви маєте на увазі повернення платежу через банк чи повернення коштів
What do you mean by "moving on" do you mean chargeback through the bank or refund
Vad menar du med att "gå vidare" menar du chargeback genom banken eller refund
Ні. Це має бути через Astropay.
Казино каже, що це Astropay, але ви не вірите?
Astropay неможливий?
No.. it has to be via Astropay.
The casino says it's Astropay, but you don't believe it?
is Astropay impossible?
Nej.. det får ju bli via Astropay.
Casinot menar att det är Astropay, men du tror inte det ?
är Astropay omöjliga?
Я перестав надсилати електронні листи. Це того не варто.. Я подав скарги і подивіться, що скаже банк.
Цими вихідними я повідомлю про шведську компанію, яка возиться з кодами та допомагає цим компаніям відмивати їхні гроші. Я б повідомив про це сьогодні ввечері, але був втомленим після роботи.
Але як FI, так і інспекція з азартних ігор зацікавилися цим і написали ЗВІТ
I have stopped sending emails. It's not worth it.. I've made complaints and see what the bank says.
This weekend I will report a Swedish company that fiddles with codes and helps these companies launder their money. I would have reported it tonight but have been tired after work.
But both FI and the gambling inspectorate have been curious about this and have said REPORT
Jag har slutat skicka mail. Det är inte lönt.. jag har gjort reklamationer och ser vad banken säger.
Nu i helgen ska jag anmäla ett svensk bolag som fifflar med koder och hjälper dessa bolag att tvätta sina pengar. Jag skulle ha anmält det ikväll men har varit trött efter jobbet.
Men båda FI och spelinspektionen har varit nyfikna i detta här och har sagt ANMÄL
Казино працює за субліцензією Кюрасао, оскільки казино зареєстровано тут. Таким чином, ліцензія Кюрасао є нейтральною ліцензією на пропозицію, і Швеція не є забороненою територією відповідно до цієї субліцензії. Таким чином, казино діяло в рамках субліцензії, якою володіє компанія.
Коди MCC, на які ви посилаєтеся, не генеруються казино, це PSP може призначати коди MCC як такі. Ми хотіли б пояснити, що, всупереч тому, що ви згадали у своїх електронних листах, казино не може впливати на ці коди чи приймати рішення щодо них будь-яким чином.
Чи справді PSP відповідає за код mcc?
Згідно з юридичним контактом, я маю повне право знати, яку PSP використовує казино, коли мова йде про торгівлю в Європі. Але чи справді це так просто, що PSP несе відповідальність.. оскільки в такому випадку це означає, що казино повністю невинний??
The Casino operates under a Curacao sub-license as the Casino is incorporated here. As such, the Curacao license is a neutral offering license and Sweden is not a prohibited territory under that sublicense. As such, the Casino has acted within the framework of the sub-license held by the company.
The MCC codes you refer to are not generated by the Casino, it is the PSP that can assign MCC codes as such. We would like to clarify that, contrary to what you have mentioned in your emails, the Casino cannot influence or decide on these codes in any way.
Can it really be true that PSP is responsible for mcc code?
According to a legal contact, I have every right to know which PSP the casino uses when it comes to trade to Europe.. But can it really be that simple that PSP are responsible.. because in that case it means that the casino is completely innocent??
Casinot verkar under en Curacao-underlicens eftersom Casinot är inkorporerat här. Som sådan är Curacao-licensen en neutral erbjudandelicens och Sverige är inte ett förbjudet territorium under den underlicensen. Som sådan har Casinot agerat inom ramen för den underlicens som företaget innehar.
MCC-koderna du refererar till genereras inte av Casinot, det är PSP som kan tilldela MCC-koder som sådana. Vi vill förtydliga att Casinot, i motsats till vad du har nämnt i dina mejl, inte kan påverka eller besluta om dessa koder på något sätt.
Kan det verkligen stämma att det är PSP som är ansvariga för mcc kod?
Enligt en juridisk kontakt så har jag full rätt att få veta vilken PSP casinot använder då det gäller handeln till Europa.. Men kan det verkligen vara så enkelt att PSP är ansvariga.. för i så fall betyder det att casinot är helt oskyldiga??
Звичайно, вони брешуть. Казино робить це разом із PSP
PSP беруть на себе прорахований ризик, обробляючи такі транзакції, оскільки вони можуть стягувати з казино високу комісію за свій ризик. Казино знають, що їм потрібно мати ці неправильно закодовані транзакції, оскільки це дозволяє набагато більшій кількості гравців робити депозити, тому вони знаходять PSP, які готові ризикнути за певну плату. І те, як це виглядає зараз, це також не є ризиком.
Це все одно, що сказати, що вони не знають, якими PSP вони користуються, тож як вони отримають від них гроші, як вони зможуть розслідувати неправильні депозити, відшкодування та потенційне повернення коштів від гравців.
Тоді PSP використовуватиме як продавців, які знають про шахрайство, так і продавців, які не знають про це та не схвалюють, і саме вони, швидше за все, повертатимуть гроші гравцям, коли з ними зв’яжуться.
Існує так багато скрупульозних PSP, банків-еквайерів та інших, яким потрібен обсяг транзакцій, щоб заробити гроші. Акторів може бути задіяно досить багато.
https://www.creditcards.com/education/how-does-a-credit-card-transaction-work/
https://www.thebalancemoney.com/how-credit-card-transactions-work-960245
Як згадувалося раніше, так, це добре, якщо ви отримаєте будь-яке відшкодування, але великою перевагою тут є те, що ви, сподіваюся, перестанете віддавати свої гроші цим казино.
Of course they are lying. The casinos does this together with the PSP's
The PSP's take a calculated risk to process these kind of transactions, as they can charge the casino a high fee for the risk they take. The casinos know they need to have these incorrectly coded transactions as that allows a lot more players to deposit, so they find the PSP's that are willing to take the risk for a fee. And the way it looks now, it's not really a risk either.
It's like saying they don't know which PSP's they are using, so how would they get any money from them, how would they be able to investigate deposits gone wrong, refunds and potential charge backs from players.
The PSP's will then use both merchants that are aware of the fraud and merchants that don't know about it and don't approve, and those are the ones most likely doing the refunds to players when contacted.
There are so many scrupulous PSP's, aquiring banks and what not that need the transaction volume to earn money. There can be quite many actors involved.
https://www.creditcards.com/education/how-does-a-credit-card-transaction-work/
https://www.thebalancemoney.com/how-credit-card-transactions-work-960245
Like mentioned before, yes, it's good if you receive any kind of refund, but the big win here is that you hopefully stop giving away your money to these casinos.
Але чи означає це, що всі казино невинні?
і що відповідальність повністю лежить на PSP? (Постачальник платіжних послуг)
Це правильне сприйняття?
але як казино отримує гроші, якщо одержувачами є багато різних компаній?
But does that mean that all casinos are innocent?
and that the responsibility lies entirely with the PSP? (Payment Service Provider)
Is that a correct perception?
but how does the casino get paid if there are lots of different companies that stand as recipients?
Men det betyder alltså att alla casinon är oskyldiga?
och att ansvaret ligger helt på PSP? (Payment Service Provider)
är det en korrekt uppfattning?
men hur får casinot betalt om det är massor olika företag som står som mottagare?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.