ФорумОбговорення скаргЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 94)

9 міс. тому від kirekin
|
125371 переглядів 2314 відповідей |
|
1...93 94 95...116
Додати публікацію
1 місяць тому

Нісс поспілкувався з інспекцією з азартних ігор. Я казав вам, що кілька шведських компаній виступають сторонніми платіжними операторами для цих казино. Здавалося, вони не знали, що відбувається. Принаймні він сказав, що я маю про це повідомити. Ці компанії не можуть діяти як третя сторона без необхідних дозволів або ліцензій на це.

Автоматичний переклад.
BettyBetty
1 місяць тому

Це відповідь, яку я отримав від Visa кілька місяців тому, коли вказав на використання неправильних кодів продавця для обходу блокування кредитної картки

Дякуємо за звернення до Visa.

Прошу вибачення за будь-які незручності.

Будь ласка, зверніть увагу, що Visa не має контрактів з продавцями або власниками карток. Ними керують наші клієнтські банки та фінансові установи. Банк, який набирає постачальників, готових приймати картки Visa, називається «мерчант-еквайр».

Як ви знаєте, якщо у вас є будь-які спірні транзакції продажу, ви можете мати право на відкликання платежу. Повернення платежів – це скасування оскаржених операцій продажу.

Правила та положення щодо повернення платежів Visa застосовуються до всіх кредитних і дебетових карток Visa. Як власник картки Visa ви маєте право звернутися до свого банку та попросити їх повернути кошти , якщо товари та послуги, придбані за допомогою вашої дебетової або кредитної картки, не надано, як зазначено . Це також стосується випадків, коли продавець припиняє свою діяльність.

Якщо у вас виникли проблеми з продавцем, повідомте про це банк, який видав вашу картку Visa. Клієнти фінансових установ Visa мають доступ до відповідних правил і положень Visa. Вони також мають доступ до форм повідомлень про скарги клієнтів, які повинні використовуватися фінансовою установою для документування та архівування такого типу скарг. Ви можете зв’язатися з ними напряму, використовуючи адресу чи номер телефону, вказані у вашій виписці з Visa або на зворотному боці вашої картки.

Дякую, що написали,

filefile

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Gez80
1 місяць тому

Ви розмовляли з ними по телефону?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, контакт TOPCOM?

Автоматичний переклад.
staderennais53
1 місяць тому

Також потрібно це, будь ласка, якщо хтось дав нам знати

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
C2D2
1 місяць тому

Ви можете надіслати його мені теж?

Автоматичний переклад.
C2D2
1 місяць тому

Чи можете ви також надіслати мені, будь ласка plumbs_shelter_0n@icloud.com

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Варіант від rankbeasts:


Після розслідування виявилося, що це не наші транзакції, тому що навіть на знімку екрана чітко видно, що ця назва відрізняється від тієї rankbeasts.com зі Stripe, і ви повинні мати квитанцію про оплату на своїй електронній пошті

де чітко показано rankbeasts.com / Rankbeasts LTD


Якщо вони є у вашій електронній пошті, ви заплатили нам, якщо ні, це не наша компанія.

Ми використовуємо тільки Stripe і Paypal. У вас є квитанції про оплату?

Будь ласка, прикріпіть їх. Усі квитанції надходять із Stripe або Paypal безпосередньо з нашими даними.



Dem ljuger för dem använder också Mastercard Det är dem .

Змінено Romi 4 тиж. тому
Причина: Зробив посилання пасивними.
Автоматичний переклад.
Jasmon
1 місяць тому

Ні, те, що вони кажуть, правда. Це інша компанія за зовсім іншою адресою.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Юридичні послуги в Брюсселі


хтось має уявлення про це? Чи може це бути Loyaltek (оскільки вони розташовані в Брюсселі)?

Автоматичний переклад.
Bibble58
1 місяць тому

Тепер вони надіслали мені екс, вони також використовують revolut.


Стоїть на своїх угодах революц

Rankbeasts.com


Можливо, вони не хочуть цього визнавати


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Казино працює за субліцензією Кюрасао, оскільки казино зареєстровано тут. Таким чином, ліцензія Кюрасао є нейтральною ліцензією на пропозицію, і Швеція не є забороненою територією відповідно до цієї субліцензії. Таким чином, казино діяло в рамках субліцензії, якою володіє компанія.

Коди MCC, на які ви посилаєтеся, не генеруються казино, це PSP може призначати коди MCC як такі. Ми хотіли б пояснити, що, всупереч тому, що ви згадали у своїх електронних листах, казино не може впливати на ці коди чи приймати рішення щодо них будь-яким чином.


Чи справді PSP відповідає за код mcc?


Згідно з юридичним контактом, я маю повне право знати, яку PSP використовує казино, коли мова йде про торгівлю в Європі. Але чи справді це так просто, що PSP несе відповідальність.. оскільки в такому випадку це означає, що казино повністю невинний??


Автоматичний переклад.
Anonymized609
1 місяць тому

Але чи означає це, що всі казино невинні?


і що відповідальність повністю лежить на PSP? (Постачальник платіжних послуг)

Це правильне сприйняття?


але як казино отримує гроші, якщо одержувачами є багато різних компаній?

Автоматичний переклад.
Anonymized609
1 місяць тому

Гаразд. Я розумію. Юридична допомога, яку я маю, говорить, що мені потрібно дізнатися про PSP, перш ніж я зможу продовжити.


не хочу згадувати, оскільки вони можуть прочитати тему.

Автоматичний переклад.
Lucid_1337
1 місяць тому

Гей, дякую. Чи правильно я зрозумів, що feastingmen/amegagame повернув вас, коли ви зв’язалися з ними через електронну пошту їхнього сайту, або digikey не працює?

Я чекав тиждень на відповідь від amegagame безуспішно. Скільки часу вам знадобилося, щоб відповісти?


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Astropay — це PSP. Чи це правда? І чи піддадуться?

Автоматичний переклад.
Anonymized609
1 місяць тому

Отримав відповідь через 2 дні, де сказали, що перевірять.


Потім настала тиша, я надіслав електронний лист і попросив оновити інформацію.


Раптом я бачу, що на Revolut розпочато повернення коштів, але відповіді більше немає. Тож просто продовжуйте писати їм

Автоматичний переклад.
Lucid_1337
1 місяць тому

Отже, ви стягнули плату через Revolut чи звідки ви дізналися, що почалося відшкодування?

Мені також сказали, що ми перевіряємо справу, і вже тиждень, як я безуспішно надсилав їм повідомлення, вони не відповідають.

скільки часу тривало твоє мовчання, поки вони не виправилися?

Автоматичний переклад.
Anonymized609
1 місяць тому

Я не повертав кошти на Revolut, тому, мабуть, це були amegagame/бенкетуючі, які самі повернули гроші.


Минуло 5 днів, поки я не побачив, що вони почали повертати гроші.


Напишіть їм ще раз і запитайте, як справи, що затримується тощо.

Автоматичний переклад.
Nille
1 місяць тому

Казино не надає вам таких деталей. І так, платіжні постачальники змішуються з кодами. Але казино не зовсім невинне. Саме в казино ви вводите всі дані своєї картки, і, за словами казино, платежі за допомогою Mastercard безпечні.


Автоматичний переклад.
1...93 94 95...116
Перейти на сторінкуіз 116 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого