2 дн. тому
0
Припиніть розсилати спам, злим людям не потрібно це чути!!! 🙄🙄🙄
P. Ми всі довели, що ви неправі, якщо ви прочитали багато сторінок теми!
Stop spamming with you bs angry people don't need to hear it!!! 🙄🙄🙄
P.s we have all proven you wrong if you read the many pages on the thread!
Привіт, будь ласка, надішліть мені їхню інформацію
Hi can you please send me their info plz
привіт
це та сама людина, яку ти згадав? Якщо так, будь ласка, чи можете ви мені допомогти?
Hey
this is the same person you mentioned? If so please can you help me?
Будь ласка, чи можу я отримати допомогу? Л
Please can i have help? Lucediamond@hotmail.co.uk
Тож я щойно поспілкувався з банком Tesco, вони сказали, що з серпня 2024 року Mastercard змінила свої правила через велику кількість випадків повернення платежів, пов’язаних з азартними іграми, фактично позбувшись коду, який вважається неправильним Mcc код, тоді як віза все ще має це. Ось чому люди мають проблеми з Mastercard, в Інтернеті та на веб-сайті Mastercard я знайшов це: код правила Mastercard 4846, який є «
Продавці, які отримують повернення платежу за транзакцію, здійснену за допомогою картки Mastercard, можуть зіткнутися з кодом причини 4846, який вказує на неправильно оброблену транзакцію, за яку власник картки вважає, що він не повинен нести відповідальність за оплату».
So I’ve just had a chat with Tesco bank, they have said that since August 2024, Mastercard have changed their rules due to the high number of chargeback cases to do with gambling, basically getting rid of the code that is counted as wrong Mcc code, whereas visa still has this. Thats why people are having problems with Mastercard, online and on Mastercard website I’ve found this: Mastercard rule code 4846, which is "
Merchants who receive a chargeback for a transaction placed with a Mastercard card may encounter reason code 4846, which indicates an improperly processed transaction that the cardholder does not believe they should be responsible for paying"
Це дуже сумно, що вони йдуть вперед і видаляють щось через обсяг, який ви могли б подумати, через обсяг вони щось з цим зроблять. Божевілля! Мої щойно сказали, що вони цього не робили, не тому, що вони змінили це дуже підступно, він насправді сказав мені, що я можу подати це на розгляд омбудсмена, це свідчить про те, що вони не отримують достатнього навчання чи вказівок, тому що він повинен був знати ця інформація 😞
That's really sad that they go ahead and remove something because of the volume you would think because of the volume they would do something about it. Madness! Mine just said they didn't do it not that they had an changed it very sneaky he actually said to me I could bring it up to be put forward to ombudsman just shows they don't get enough training or guidance because he should of known this information 😞
Привіт, друже, я пам’ятаю, як ти згадував про повернення грошей від Kingshill через обмеження для гравців з Великобританії.
чи знаєте ви, чи це так само для їхніх дочірніх сайтів, і чи можете ви допомогти мені, як вам вдалося повернути гроші?
Hi mate I remember you mentioning getting money back from Kingshill due to UK players being restricted here.
do you know if it is the same for their sister sites and could you help me out how u managed to get the money back?
О чорт Я зробив більше з jokabet (їхнім дочірнім сайтом), щоб тепер повернути ці гроші через те, що вони не приймають гравців із Великобританії.
Oh shit. I done more with jokabet (their sister site) looking to now get that money back due to them not accepting UK players.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.