Вони мені все повернули
будь ласка, надішліть свої електронні листи, і я можу переслати свою кореспонденцію, щоб ви знали, чого очікувати
They refunded all mine
please send your emails and I can forward my correspondence so you know what to expect
Чудово, я маю 1600 фунтів стерлінгів… Я надіслав вам свій електронний лист.
That’s amazing, i have £1600 worth… I have sent my email to you.
lucediamond@hotmail.co.uk
Чудово, просто чекаю на твій електронний лист. Буду дуже вдячний за допомогу. дякую!!
Amazing, just waiting for your email. Would really appreciate the help. Thanks!!
Чим він вам допоміг? Ви найняли його чи посилалися на його «роботу» на тему казино Кюрасао? Переглядаючи всі варіанти, оскільки омбудсмену знадобилося майже 4 місяці, щоб зв’язатися зі мною щодо призначення мені агента
How did he help you may i ask? Did you employ him or reference his "work" on the subject of curacao casinos? Looking at all options here as the ombudsman has taken nearly 4 months to contact me back in regards to assigning me an agent
Я нарешті отримав першу відповідь омбудсмена сьогодні після підвищення в кінці жовтня, я думаю
I finally got an ombudsman’s first response today after raising end of october i think
Вітаю! Як вони виглядали при контакті з вами? Вони надіслали мені два електронні листи про те, що є список очікування, і вони зв’яжуться зі мною в належний час, щоб призначити мені агента, тому вони прийняли мою справу
Congrats! How did they seem when contacting you? They've sent me two emails stating that there's a wait list and they'll contact me in due course to assign me an agent, so they've accepted my case
Вони поставили мені 5 запитань, одне з яких було «Чи вдалося вам використати кошти, які ви внесли на свій рахунок у казино?»
дав мені крайній термін 6 січня для відповіді, тож припускаю, що мій банк матиме такий самий термін, що дратує та довго
They asked me 5 questions, and one being ‘Were you able to make utilise the funds you had deposited into your casino account?’
gave me a deadline of 6th jan to reply so presume my bank will have the same deadline which is annoying and long
Якщо ви не проти передати це мені, щоб я міг почати! Будь ласка х
Я надіслав електронний лист
If you don’t mind getting that over to me so I can get the ball rolling! Please x
Ive sent the email
Чи можете ви надіслати мені, будь ласка:
А
Can you send to me please:
Aaron.warr01@gmail.com
Хлопці, я одужаю від азартних ігор і відкрив обліковий запис mystake у 2023 році після реєстрації на gamstop. Відтоді я втратив понад 100 000 фунтів стерлінгів, багато з яких було вкрадено у членів сім’ї, яких я обдурив. На щастя, мій брат повернув гроші з банку, оскільки я вкрав у нього, що огидно, але я визнаю, що у мене є проблема. Азартні ігри - це огидна звичка, і я шукаю професійної допомоги проти залежності. Шахрайство також переслідує мене, оскільки я також крав гроші в інших людей. Борги були передані мені, і mystake закрив мій обліковий запис, перш ніж відкрити його знову протягом кількох днів. Тепер усе заблоковано назавжди. Чи можу я вимагати повернення цих грошей у банків?
Guys, I’m a recovering gambling addict who opened a mystake account in 2023 after registering with gamstop. Since then I’ve lost well over £100,000 which a lot was stolen from family members who I defrauded. Luckily, my brother received the money back from the bank as I stole from him which is disgusting but I admit I have a problem. Gambling is a disgusting habit and I’m seeking professional help against addiction. Action fraud are also after me as I’ve stolen money from other people too. The debts have been passed on to me and mystake closed my account before reopening it again within a few days. Now everything is permanently blocked. Can I claim this money back from the banks?
Припиніть розсилати спам, злим людям не потрібно це чути!!! 🙄🙄🙄
P. Ми всі довели, що ви неправі, якщо ви прочитали багато сторінок теми!
Stop spamming with you bs angry people don't need to hear it!!! 🙄🙄🙄
P.s we have all proven you wrong if you read the many pages on the thread!
Не переживай. Дописи були видалені, оскільки цей користувач намагався лише рекламувати та не написав нічого корисного для всіх вас у цій темі.
Do not worry. The posts were deleted as this user tried to only promote and didn't write anything useful to all of you in this thread.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.