Оскільки банки відмовляються відкликати платіж, і навіть омбудсмен стає на бік банку. З якої причини люди піднімають суперечку, чи варто просто брехати і казати, що нам обіцяли товари та послуги, а продавець обіцяв надіслати рахунки, але так і не зробив. Чи не можемо ми просто сказати, що ми використовували їхні живі чати, і з тих пір нас заблокували на сайті, і ми не маємо стенограми. Брехайте про це та дурнійте, оскільки це підпадає під категорію неотриманих товарів і послуг, а не під азартні ігри. Чи спрацьовує бути чесним, чи радше грати в ту саму гру шахраїв, у яку грають ці шахраї, щоб максимізувати шанси того, що банки порушать суперечку, тоді продавець повинен довести, що ви купували в нього.
Since banks are rejecting to raise a chargeback and even the ombudsman is siding with the bank. Under what reason are people raising the dispute, should we just straight up lie and say we were promised goods and services and merchant promised to send invoices but never did. Can’t we just say we’re used their live chats and have since been blocked from the site and have no transcript. Lie about it and play dumb, since that would make it fall under goods and services not received rather than gambling. Does being honest even work or rather play the same fraud game these scammers play to maximise the chances of banks raising the dispute then the merchant have to prove you did purchase from them.
Я думав про це, однак, якщо з’ясується, що ви збрехали, шахрайські казино знову виграють, я щойно знову подав заявку на повернення коштів і подивлюся, що станеться. Наразі я виграв приблизно 4, я просто кажу, що кошти навіть не були зараховані на рахунок, і я намагаюся знайти продавців, щоб довести, що я намагався з ними спілкуватися.
I’ve thought about that however if it is found out that you’ve lied then the scam casinos win yet again, I’ve just put in for chargeback again and I’ll see what happens. I’ve won about 4 so far, I just say that funds were not even put into the account and I try my best to find the merchants my self to prove I’ve tried to communicate with them.
Це те, що хтось опублікував на іншому форумі - вони стверджують, що розбираються в юридичній стороні, і розмістили це...
Регулятор зобов’язаний брати участь у програмі GAMSTOP від кожного ліцензованого оператора азартних ігор у Великобританії. З цього правила більше немає винятків.
Єдині казино, які приймають британських гравців, які не є частиною програми GAMSTOP, це казино, які не мають ліцензії та приймають британських гравців незаконно!
Жодне казино, яке не має ліцензії UKGC, не може приймати гравців із Великобританії. Жодне казино, яке не працює на GAMSTOP, не має ліцензії UKGC. Однак незаконне правопорушення вчиняє бізнес, а не гравець.
This is something someone put on another forum- they claim to be clued up about the legal side and put this…
Every UK licensed gambling operator is required by the regulator to engage with the GAMSTOP program. There are no exceptions to this rule anymore.
The only casinos that will accept UK players that are not part of the GAMSTOP program are casinos that are unlicensed and accepting UK players illegally!
It is not legal for any casino that does not hold a UKGC license to accept UK players. Any casino not on GAMSTOP does not hold a UKGC license. However, it is the business that is committing an illegal offense, not the player.
Річ у тім, що якби ми справді змогли передати саме казино fos, у нас би була справа, тому що ми всі знаємо, що вони задумали. Але оскільки це сам банк, ми можемо вважати, що він не надає нам вагомих аргументів, оскільки тут на 100 відсотків винне казино. Банки могли б допомогти нам дати відсіч, але вирішили не робити цього, тому це залишає багато варіантів.
The thing is if we could actually take the casino itself to fos we would have a case because we all know what they are up to. But because it’s the bank itself we are able to take its not really giving us a good argument because it’s the casino that’s at fault 100 percent here. The banks could help us fight back but choose not to so it does leave many options.
Було б легко спробувати так, але деякі люди мають кілька транзакцій протягом місяця або близько того, тому ваша логіка та розум мають багато дірок, тому що ніхто в здоровому глузді чи ні, не продовжував би депозити знову і знову, якби це не було зараховано, тому я не думаю, що в цьому випадку це спрацює. Якщо це була пара, тобі може пощастити в брехні.
It would be easy to try it like that but some people have multiple transactions over a month or so so your logic and reason has to many hole’s because no one in the right mind or not would keep depositing over and over if it wasn’t being credited so I don’t think it would work in that case. If it was a couple you may get lucky in the lie.
Хтось досяг успіху з FOS? Я молюся за хороші новини, але, прочитавши кілька коментарів тут, я відчуваю менше надії щодо своєї справи!!
Has anyone had any success with the FOS? I’m praying for some good news but after reading some comments on here I’m feeling less hopeful about my case!!
Усі, хто шукає ddservelt ltd, я знайшов їх як компанію DSS Limited, також відому як cryprusinternet.net. Я надіслав їм електронний лист, але відповіді ще немає.
Anyone looking for ddservelt ltd I’ve located them as D.S.S limited a company also known as cryprusinternet.net. I’ve emailed them had no reply yet.
Потрібна допомога з такими продавцями. Якщо комусь вдалося повернути гроші від таких продавців, повідомте мене:
Looking for help with the following merchants. If anyone has had success getting money back from the following merchants let me know :
Привіт, як ти знайшов електронний лист, а я його не знайшов
Hi how did you find an email as I haven't found one
Ви повинні надіслати їм електронний лист через їхній веб-сайт. Я ще не отримав відповіді.
https://cyprusinternet.net/contact/
You have to email them through their website. I haven’t had a reply yet tho.
https://cyprusinternet.net/contact/
Я можу допомогти вам із Kashia, вони повністю повернули мені гроші
I can help you with Kashia they fully refunded me
Міни були встановлені п'ять місяців і все ще чекають на призначення
Mines been raised five months still waiting to be assigned
Буду вдячний! Як ви з ними зв'язалися?
Would appreciate it! How did you get in touch with them?
Я надіслав їм електронний лист. І генеральний директор, який був чудовим і все розібрав. Однак невідомо, як довго вони повертатимуть кошти
I emailed them. And the CEO who was great and sorted it all out. However not sure how long they will refund for
Дивовижно - і це імперія Кашії? Не могли б ви поділитися зі мною електронними листами?
Amazing - and is this Kashia Empire? Could you share the emails with me please?
Я відхилив вердикт омбудсмена. Тепер вони направили це до незалежного регулятора (який, як я думав, був омбудсменом?) Щось важливе, що хтось вважає, що я повинен додати до своєї справи?
I have declined the Ombudsman's verdict. They have now sent it onto an independant regulator (which I thought the Ombudsman was?) Anything important anyone thinks I should add to my case?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.