13 год. тому
Я вважаю, що це залежатиме від того, з ким ви здійснюєте банк, миттєво – через 2 тижні
I imagine it will depend who you bank with anywhere from instantly-2 weeks
0
Я вважаю, що це залежатиме від того, з ким ви здійснюєте банк, миттєво – через 2 тижні
I imagine it will depend who you bank with anywhere from instantly-2 weeks
З мого банку. Будь-яка порада, що я можу зробити/відповісти?
Зауважте, що якщо оскаржувані транзакції стосуються азартних ігор, азартних ігор або інвестиційних цілей, ми не зможемо їх оскаржити згідно з правилами повернення платежів Mastercard:
«Для транзакцій, у яких вартість або активи купуються для азартних ігор, інвестицій чи подібних цілей: це право на відкликання платежу доступне лише для транзакцій, у яких придбана вартість або активи не з’явилися в обліковому записі, узгодженому між власником картки та продавцем. Щоб уникнути сумнівів, права на повернення платежу недоступні для:
- запити на відшкодування, зняття або переказ,
- умови чи доступ до облікового запису,
- виграші, прибутки або програші, або
-використання або подальше використання».
Якщо кошти були успішно внесені на ваш інвестиційний/гральний рахунок, ми вважаємо, що послуги були отримані. Таким чином, Mastercard не може взяти кошти від продавця.
From my bank. Any advise what I can do/respond?
Please note that if the disputed transactions relates to gambling, gaming or investment purposes, then we won't be able to dispute them according to Mastercard chargeback rules:
"For transactions in which value or assets are purchased for gambling, investment or similar purposes: This chargeback right is only available for a transaction in which the purchased value or assets failed to appear in the account agreed to between the cardholder and the merchant. For the avoidance of doubt, chargeback rights are not available for:
-refunds, withdrawals or transfer requests,
-terms and conditions or account access,
-winnings, gains or losses, or
-use or subsequent use."
If the funds have been successfully deposited in your investment/gambling account, then we consider the services were received. Hence, Mastercard cannot take the funds from the merchant.
Однак вони можуть для неправильного MCC, оскільки правильний код не було застосовано. Слід було використати код високого ризику. 7995. Це означає, що ці компанії маніпулюють гонорарами та всім іншим
They can however for the incorrect MCC, as the correct code was not applied. A high risk code should have been used. 7995. This means that the fees and everything are manipulated from these companies
Бутон здоров'я. Просто було б приємно мати це для кримбо, чи не так!
Cheers bud. Just be nice to have it for crimbo won't it!
Може комусь сподобатися банківський омбудсмен, куди вони повертають плату?
Я використаю це під час процесу повернення коштів, з яким банк, як ви бачите вище, не хоче йти далі.
Can somebody lik the bank ombudsman where they whent forward with a charge back?
I will use that in my charge back process which bank as you see above dont want to go further with.
Може комусь сподобатися банківський омбудсмен, куди вони повертають плату?
Я використаю це під час процесу повернення коштів, з яким банк, як ви бачите вище, не хоче йти далі.
Can somebody lik the bank ombudsman where they whent forward with a charge back?
I will use that in my charge back process which bank as you see above dont want to go further with.
Чітко поясніть, якщо у вас було блокування азартних ігор і MCC маніпулювали, щоб обійти його, тоді ви маєте повне право отримати повернення платежу, друже.
Clearly explain if you had a gambling block and that the MCC was manipulated to bypass it then you have every right to have the chargeback raised buddy.
Це проблема з Mastercard і тим, як емітент подає заявку, найкраще спробувати неотриманий товар і сподіватися, що він не відповість.
This is the issue with Mastercard and how the issuer is applying, best off trying goods not received and hoping they don’t respond.
Ну, я трохи погнався за цим, а потім одного разу мені подзвонили і сказали хороші новини, що всі вони успішні
Well I chased it for a bit then got a call one day saying good news they were all sucessful
Так, 45 днів закінчилася субота, тому я більше не виграв суперечок!
Yeah well the 45 days is up Saturday so no more disputes I've won!
Можна з упевненістю сказати, що ви виграли цей бад 4 тижні тому, тому не хвилюйтеся, що вони зазвичай повертаються протягом двох тижнів
Safe to say you had won that 4 weeks ago bud so no worries that way they should usually come back within two weeks
Всім доброго вечора.
Я хочу зробити пропозицію всім членам.
Замість того, щоб займатися цим самотужки, як щодо того, щоб ми знайшли хорошу юридичну фірму, яка спеціалізується на азартних іграх онлайн, і призначили їй неправильні коди торгового класу.
Я вважаю, що ми мали б кращий результат
Good evening everyone.
I want to make a suggestion to all members.
Instead of going it alone, how about we find a good law firm that specializes in online gambling and assign the wrong merchant class codes case to them.
I believe we would have had a better result
Καλησπέρα σε όλους.
Θέλω να κάνω μια πρόταση προς όλα τα μέλη.
Αντί να προσπαθούμε ο καθένας μόνος του, μήπως να βρίσκαμε ένα καλό δικηγορικό γραφείο με εξειδίκευση στον διαδικτυακό τζόγο και να τού αναθεταμε την υπόθεση για τους λανθασμένους κωδικούς κατηγορίας εμπόρων.
Πιστεύω ότι θα είχαμε καλύτερο αποτέλεσμα
Хтось отримував успішні електронні листи від pulsion pay і Dsserv Ltd?
Або
Успішне повернення платежів для них. Якщо так, що ви сказали, оскільки не знаєте, що сказати?
Has anyone had successful emails for pulsion pay and Dsserv Ltd?
Or
Successful chargebacks for them and if so what did you say as not sure what to say?
Я отримав таку саму відповідь від artstrid і finnart, призначених команді для надання відповіді. Можна уявити, що тепер вони намагаються виставити фальшиві рахунки-фактури, щоб сказати банку, що я мав NFT
I have had the same response from artstrid and finnart, assigned to the team to provide a response. Would imagine they try to produce fraudulent invoices now to say to bank I had the NFTs
Комусь сподобався Payop? чи варто продовжувати? У мене є 8000 фунтів стерлінгів платежів з останнього 23 листопада за Santeda Intl Безсумнівно, вони мали б такий обліковий запис
Anyone had any joy with Payop ? is it worth pursuing ? I have £8000 of payments from last Nov 23 onward under Santeda Intl No doubt they would have had this type of account
Відкликання платежу вже подано через банк і під час відкликання платежу переведено на етап карткової схеми. Це виглядає знайомим?
Сьогодні отримав цю відповідь від mobilumpay.
Не знаєте, як це інтерпретувати?
____________________________
Шановний клієнте!
Дякуємо за ваше терпіння та надання нам необхідної інформації.
Після ретельного розслідування ми хотіли б надати ясність щодо участі Mobilum у вашій транзакції. Важливо розуміти, що Mobilum не є продавцем, який безпосередньо відповідає за ці транзакції, оскільки вони були проведені через іншого продавця.
Інформація у вашій банківській виписці може бути оманливою, оскільки Mobilum pay не є стороною у справі, а лише платіжним посередником, дескриптор, зазначений у виписці, був неправильно інтерпретований системою Revolut - після виявлення цієї проблеми ми доклали всіх зусиль і негайно виправили це. Тому ми радимо вам звернутися до контрагента, з яким ви проводили транзакції або маєте угоду, оскільки він несе юридичну відповідальність за будь-які відшкодування та подальші дії.
Повернення коштів за транзакції, оброблені сторонніми продавцями, відхилятиметься від стандартних процедур Mobilum і може викликати занепокоєння регуляторів. Як постачальник платіжних послуг, Mobilum прагне допомагати нашим користувачам, розглядаючи відкликання платежів або претензії відповідно до вимог регуляторних органів, політики або судових рішень. Однак зауважте, що ми не задовольняємо прямі запити на відшкодування від фізичних осіб.
Будьте впевнені, що якщо буде ініційовано відкликання платежу, ми повністю готові підтримати вашу справу через відповідні канали.
дякую!
З повагою,
Служба підтримки Mobilum
___________________________
Будь-які ідеї, це так само добре, як сказати, що вони схвалять відкликання платежу, якщо його отримають, чи здається, що вони, ймовірно, оскаржуватимуть його?
Chargebacks already filed through bank and at chargeback raised to card scheme stage.. does this look familiar?
Got this reply from mobilumpay today.
Not sure how to interperet it?
____________________________
Dear Valued Customer,
Thank you for your patience and providing us with the requested details.
After a through investigation, we would like to provide clarity regarding Mobilum's involvement in your transaction. It's important to understand that Mobilum is not the merchant directly responsible for these transactions as they were facilitated through a different merchant.
The information on your bank statement may be misleading because Mobilum pay is not a party to the case but only a payment intermediary, the descriptor listed on the statement was incorrectly interpreted by the Revolut system - after identifying this problem we made every effort and immediately corrected it. Therefore, we kindly advise you to reach out to the counterparty with whom you conducted your transactions or have an agreement, as they hold legal responsibility for any refunds and subsequent actions.
Issuing refunds for transactions processed by third-party merchants would deviate from Mobilum's standard procedures and could raise regulatory concerns. As a payment service provider, Mobilum is committed to assisting our users by reviewing chargebacks or claims as required by regulatory authorities, policies, or court orders. However, please note that we do not accommodate direct refund requests from individuals.
Rest assured that should a chargeback be initiated, we are fully prepared to support your case through the appropriate channels.
Thank you!
Regards,
Mobilum Helpdesk
___________________________
Any ideas, is this as good as saying they will approve chargeback if recieved or does it seem they are likely to contest / appeal it?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.