Перевірте, чи правильно ви заповнили дату, іноді ви натискаєте надто швидко, можливо, ви випадково взяли дату до здійснення транзакцій, завжди перевіряйте рік, і все правильно🙂
Check that you have filled in the correct date, sometimes you press too quickly, you may have accidentally taken a date before the transactions took place, always check the year and everything is correct🙂
Kolla så du fyllt i rätt datum, ibland trycker man för snabbt, du kanske råkat ta en datum innan transaktionerna ägde rum, kolla alltid så årtal och allt stämmer🙂
Ага!
Просто напишіть на mobilumpay
«Привіт, шановний mobilumpay, чи можете ви підтвердити, що я можу відшкодувати ці транзакції через Revolut, оскільки я ніколи не отримував жодної криптовалюти, а потім допоможіть мені повернути кошти за транзакції?»
Тоді ви просто чекаєте на відповіді, де вони підтвердять, і показуєте це Revolut🙂
Aha!
Just write to mobilumpay
"Hello Dear mobilumpay, can you confirm that it is ok for me to chargeback these transactions via Revolut as I never received any cryptocurrency delivered and then help me refund the transactions?"
Then you just wait for answers where they confirm and you show it to Revolut🙂
Aha!
Skriv bara till mobilumpay
"Hej Kära mobilumpay, kan ni bekräfta att det är ok att jag gör chargeback på dessa transaktionerna via Revolut eftersom jag aldrig fått någon kryptovaluta levererad och hjälper ni mig sedan till att återbetala transaktionerna?"
Sedan inväntar du bara svar där dom bekräftar och du visar upp det för Revolut🙂
У мене є трансакція на Revolut for excurr. Я прочитав умови та умови на їхньому веб-сайті, на їхньому сайті сказано, що Велика Британія є країною з обмеженнями, тому я написав їм повідомлення, не впевнений, що це матиме значення, хоча
I have a transaction on Revolut for excurr I read the t&c’s on their website it says that Uk is a restricted country on their site so I messaged them not sure if it will make any difference though
FCA сказала подати їм офіційну скаргу щодо Cardaq!! Ось що я буду робити!
Fca said to make an official complaint with them about Cardaq!! So that's what I will be doing!
Гаразд, я також відмовився від цього підсумку без відповіді
Ok I gave up on that no reply sum up either
Оскільки ви ніколи не отримували жодних товарів, гроші все одно можна повернути, навіть якщо минуло більше 3 місяців.
Однак Revolut мені відмовив у деяких транзакціях саме тому, що минуло більше 3 місяців😕
Since you have never received any goods, it should still be possible to get the money back even if it has been over 3 months.
However, I was denied for some transactions by Revolut precisely because it had been over 3 months😕
Eftersom du aldrig har fått några varor så bör det fortfarande gå att få tillbaka pengarna även om det gått över 3 månader.
Dock blev jag nekad för några transaktioner av Revolut just för att det hade gått över 3 månader😕
Я знаю, друже, але вони просто заглушають нас!
I know bud but they are just blanking us !
Мій друже, ти знайшов щось із національною ставкою?
My friend, did you find something with national bet?
Φίλε μου βρήκες κάτι με την national bet?
Сьогодні отримав це оновлення від банку щодо останнього повернення моїх платежів, я не отримую нижнього про 120 днів, хтось може порадити, що я можу зробити щодо цих.
had this update from bank today concerning the last if my chargebacks, i dont get the botton one about the 120 days can anyone advise on what i can do abut these ones.
Ви не отримаєте їх, якщо понад 120 днів, товариш, дивно, як вони це роблять, тоді я не маю таких, яких покидьки не виростуть!
You will not get them if over 120 days mate strange how they do ones then dont ive got ones like that the scum will not raise !
ми могли б продовжити його до максимум 540 днів, тож чому вони не можуть це зробити, наприклад, не зрозумійте мене неправильно, радий, іншим було повернуто плату, але я все одно не зрозумів, поки не перевірив свої звіти на вихідних.
its the we could extend it to maximum 540 days so why cant they do that like, dont get me wrong happy the other ones have been chargedback but still i didnt realise till i checked my statements over the weekend.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
В даний час ви переглядаєте Казино Гуру в безпечному режимі, який дозволяє переглядати тільки контент, пов'язаний з ігровою залежністю й відповідальною грою. Якщо ви продовжите, ви вийдете з цього режиму.
Якщо ви відчуваєте, що з усіх сил намагаєтеся утримати контроль над своїми ігровими звичками, ми настійно рекомендуємо залишитися в безпечному режимі й звернутися по допомогу.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.