1 місяць тому
припустимо, я краще сприймаю це як перемогу, ніж я припускаю
suppose i better take it as a win then i suppose
0
припустимо, я краще сприймаю це як перемогу, ніж я припускаю
suppose i better take it as a win then i suppose
Так, принаймні, у вас є ще кілька задніх товаришів
Yes at least you got a few more back mate
привіт Хтось отримав наступне?
skillcrafters (пов’язано з netsellerpay, які не відповідають)
москва
kcl limited
автомати систем техн
Роппі
Newton OS limited
Глобальні послуги Arc-tech
Фіолетова кімната global limited
Окафор і партнери
Arctic Innovations Ltd
Hi. Anyone got the following ?
skillcrafters (linked to netsellerpay who don’t reply)
nasquid
kcl limited
automata systems tech
Roppi
Newton OS limited
Arc-tech global services
Purple room global limited
Okafor & Partners
Arctic innovations ltd
Також хотів би контактну інформацію для фіолетової кімнати!
Would also like contact details for purple room!
Привіт друже,
банк запитав вас, чому ви продовжували вносити кошти протягом деякого часу, оскільки існує маса транзакцій, якщо ви нічого не отримуєте?
не знаю, що до цього додати
Hello mate ,
did the bank asked you why you kept depositing over a while as there are loads of transactions if you were not receiving anything ?
not sure what to put to that
Ні, Revolut нічого не питав, але натомість через деякий час вони внесли мій обліковий запис у чорний список, тому я не можу відкликати платежі, усе автоматично відхиляється.
Nope, Revolut didn't ask anything, but instead they blacklisted my account after a while, so I can't do chargebacks, everything is denied automatically.
Nope, Revolut frågade inget, men istället så svartlistade dom mitt konto efter ett tag, så jag kan inte göra chargebacks, allt blir nekat automatiskt.
Так само, як і мій обліковий запис. Навіть платежі, не пов’язані з казино, де товар не було доставлено, не розглядаються
Same as my account this. Even payments that aren’t casino related where goods weren’t delivered aren’t looked at
Вітаю! Я новачок тут і з великим полегшенням знайшов сьогодні цей форум. Будь ласка, хтось може допомогти мені з процесом, як це все працює. У мене є кілька продавців, з якими мені потрібно зв’язатися. Що я скажу? Якщо вони не відповідають, це є підставою для повернення платежу з банком? Будь-яка допомога буде вдячна
Hi there, I am new here and was so relieved to find this forum today. Can someone please assist me with the process of how this all works please. I have multiple merchants which I need to get in touch with. What do I say? If they don’t respond is that grounds for a chargeback with the bank? Any assistance will be appreciated thank you
привіт
Я пропоную вам прочитати 280 сторінок. Ми всі маємо - тут ви знайдете інформацію.
Витратьте час і зусилля, ось що зробить це успішним.
Успіхів!
Hey there,
I suggest you read through the 280 pages. We all have - this is where you will find information.
Put the time and effort in, that's what will make this successful.
Best of luck!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
В даний час ви переглядаєте Казино Гуру в безпечному режимі, який дозволяє переглядати тільки контент, пов'язаний з ігровою залежністю й відповідальною грою. Якщо ви продовжите, ви вийдете з цього режиму.
Якщо ви відчуваєте, що з усіх сил намагаєтеся утримати контроль над своїми ігровими звичками, ми настійно рекомендуємо залишитися в безпечному режимі й звернутися по допомогу.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.