Я отримав платежі, починаючи з лютого цього року, усі вони відображаються як Santeda International, я виявив, що кожна транзакція надходила на інший номер рахунку, наразі проходить через омбудсмена, оскільки я отримав звичайний спосіб із банком, оскільки це азартні ігри вони не можуть допомогти, будь-яка інформація про них, коли омбудсмен почне задавати питання, буде чудовою
ive got payments dating back to February this year, all show as Santeda International, I’ve found that each transaction has went to a different account number, currently going through the ombudsman at the moment as I got the usual with the bank, as it’s gambling they cannot help, any information on them for when the ombudsman start asking questions would be great
У мене були тисячі в payop, і банк сказав, що з ними нічого не можна зробити
Керують східні європейці
I had thousands in payop the bank said nothing could be done on them to me
Run by Eastern europeans
Вони канадські товариші, штаб-квартира у Ванкувері. Зрештою хлопець звернувся до поліції у Ванкувері, щоб підняти це питання. Там дуже суворі правила щодо таких платежів. Про них навіть десь рік-два тому писали в пресі. Єдине, що ви можете зробити, це повідомити про них місцевій владі, сказати, що вони забрали ваші гроші, а ви нічого не отримали натомість.
They are Canadian mate, headquarters in Vancouver. The guy ended up contacting the police in Vancouver to raise it. There are very strict rules over there for payments like this. There has even been press coverage of them somewhere a year or two ago. Only thing you can do is report them to the local authorities, say they took your money and you got nothing in return.
Ціную, що у вас є проблеми з donbet at mo. Зараз вони торгують за ліцензією jaz, термін дії якої закінчився ще в жовтні, вони не мають дійсної ліцензії та не мають жодної печатки. Крім того, в положеннях та умовах вказано щось про використання сторонніх продавців, але зазначено, що це обробляти платежі міжнародною групою Santeda bv. коли я використовував donbet і rolletto, я використовував нову банківську картку, також платежі виходили як kasia empire, тільки скіни gamestore і formulane ect ect гра, в яку я грав на Donbet, була жахливою, барабани постійно оберталися, мене постійно запускали, гру потрібно було перезавантажити, мені сказали увійти, коли я був у середині гри, коли я отримував бонусні раунди, гра виникала збій і барабани безперервно оберталися та втрачали з’єднання, що змушувало мене перезавантажувати гру, тоді я нічого не отримував у бонусному раунді. Тому я зіткнувся з Donbet щодо проблем
Ліцензії на ігри сторонні продавці, які мають кримінальне минуле та вимагали повного відшкодування. Я також попросив повну прозорість мого облікового запису та транзакцій, оскільки їм потрібно вести облік, вони відмовляються надати мені це, в основному, вони надіслали мені загальний електронний лист із повідомленням, що вони регулюються бла-бла-бла, і я бачу свої транзакції на своєму рахунку, і я можу перехресно посилатися на них із банківської виписки для автентифікації та точності. Мені довелося посміятися, бо вони неавтентичні чи точні. Тепер вони? Я відповів їм електронною поштою, оскільки вони також знають, що вони заблокували мій обліковий запис, як тільки я вперше надіслав їм електронний лист, тому я не маю доступу до цього, і якщо я попрошу, щоб вони надіслали мені цю інформацію, вони мають юридичне зобов’язання зобов’язати .Вони відповіли і сказали, що я маю доступ до свого облікового запису протягом 24 годин, щоб отримати цю інформацію .Це було 8 годин тому, і я все ще не маю доступу до свого облікового запису, вони беруть Мік .Я на своєму і я схожий на ведмедя з надокучливою осою. Як я вже говорив в одному з попередніх дописів, мій банк зв’язався зі мною щодо спроби трансакції з Кенії на суму 750 євро, тож моя картка використовувалася лише на цих сайтах. Тепер я спорожнив той рахунок. Щойно FO розбереться зі справою, цей рахунок буде закрито, але SANTEDA INTERNATIONAL LIMITED шокує шахраїв
Appreciated having issues with donbet at mo .they are currently trading on jaz licence which expired back in oct they do not hold valid licence or display any seal .Also in terms and conditions does it state anything about using 3rd party merchants but does state that it process payments by Santeda bv international group .when I used donbet and rolletto I used a new bank card also payments came out as kasia empire, only skins gamestore and formuline ect ect the game i was playing on donbet was awful reels constantly spinning, kept getting kicked off game needing to reload ,being told to log in when I was in middle of game play ,when I got a bonus rounds the game would glitch and reels would continuously spin and lose connection causing me to reload game then I would get nothing in bonus round.so I confronted donbet about the issues
Games licences 3rdparty merchants who have criminal backgrounds and requested a full refund .I also asked for a full transparency of my account and transactions as they need to keep record they refuse to give it to me basically they sent me an generic email saying they are regulated bla bla bla and I can see my transactions on my account and I can cross reference them with from bank statement for authentication and accuracy. I had to laugh as they are not authentic or accurate. Now are they .I emailed them back as they are also aware that they blocked my account as soon as i 1st emailed them so I do not have access to this and if I request they send me this information then they have a legal obligation to oblige.They wrote back and said I have access to my account for 24 hrs to retrieve this information .this was 8 hrs ago and I still do not have access to my account they are taking the mick .I am at my whits end and I am like a bear with a annoying wasp.As I said in one of my previous post my bank contacted me about an attempted transaction from kenya for €750 so my card has only been used on these sites .I now have emptied that account. As soon as the FO has dealt with the case that account will be closed .but SANTEDA INTERNATIONAL LIMITED is shocking scammers
Добре, дякую, можливо, варто спробувати, друже, будь-хто має досвід цього, щоб допомогти
Ok thanks that may be worth a try mate anyone have any experience of this to help
Гаразд.
So Byte News = https://open.endole.co.uk/insight/company/13967021-arab-international-academy-ltd
https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/13967021/officers
Компанією керує ELSANEH, Мохамад Аднан
Адреса для листування
2/2, Ахмад Хамді Танпінар, Стамбул, Туреччина, 34403
Але як ми тепер можемо знайти адресу електронної пошти?
Okej.
So Byte News = https://open.endole.co.uk/insight/company/13967021-arab-international-academy-ltd
https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/13967021/officers
Companie is runned by ELSANEH, Mohamad Adnan
Correspondence address
2/2, Ahmad Hamdi Tanpinar, Istanbul, Turkey, 34403
But how can we now find ther Email-adress?
Питання хлопці. У суботу, 14-го, мої відкликані платежі більше не можуть бути оскаржені, тому в цьому випадку я виграю. Оскільки це субота, це означає, що я отримаю гроші в п’ятницю чи понеділок? Сперечалися лише Fomiline і Goriwire
Question guys. Saturday 14th is the day my chargebacks can no longer be disputed, so in that case I win. With it being a Saturday does that mean I get the money Friday or Monday? Only Fomiline and Goriwire have disputed
Після того, як воно пройде, потрібно кілька тижнів, щоб пристосуватися
It takes a few weeks to get settled after it passes
Ах, робить це! Це засмучує, я сподівався отримати гроші якраз на Різдво! ха-ха
Ah does it! That's frustrating, was hoping to get the money just in time for Christmas! Haha.
Так, я знаю, і goriwire. Лише ці 2 сперечалися. Однак транзакції bitsent, які також є quickbit.. не були оскаржені 🤷♂️🤷♂️
Yeah I know, and goriwire. Only those 2 have disputed. However the bitsent transactions which is also quickbit.. have not been disputed 🤷♂️🤷♂️
Крім того, у якому банку ви працюєте, оскільки всі банки мають різні відсічення, але я радий, що ви отримали певні результати, хоч ви отримаєте їх до Різдва
Also what bank are you with as all banks have different cut offs but I am pleased you got some results fingers x you get it before Xmas
Так, друже, мій, можливо, це було швидше з вашим, але це було не відразу після 45 днів зі мною, це було приблизно 60 днів із неправильним MCC, якщо ви нічого не чуєте через два тижні, ось і все
Yes mate well mine were it may well be faster with yours but it was not right after the 45 days with me it was about 60 days with incorrect MCC if you hear nothing after two weeks that is it
Ні для мене! Схрестив пальці. Я розмовляв із ними, і мій консультант зі скарг зв’яжеться зі мною 18 числа.. тому я припускаю, що це пов’язано з результатом і тим, що мені платять.
N*****t for me! Fingers crossed. I have spoken to them and my complaints advisor is contacting me on the 18th.. so I'm guessing that's with the outcome and of what I'm getting paid.
З мого банку. Будь-яка порада, що я можу зробити/відповісти?
Зауважте, що якщо оскаржувані транзакції стосуються азартних ігор, азартних ігор або інвестиційних цілей, ми не зможемо їх оскаржити згідно з правилами повернення платежів Mastercard:
«Для транзакцій, у яких вартість або активи купуються для азартних ігор, інвестицій чи подібних цілей: це право на відкликання платежу доступне лише для транзакцій, у яких придбана вартість або активи не з’явилися в обліковому записі, узгодженому між власником картки та продавцем. Щоб уникнути сумнівів, права на повернення платежу недоступні для:
- запити на відшкодування, зняття або переказ,
- умови чи доступ до облікового запису,
- виграші, прибутки або програші, або
-використання або подальше використання».
Якщо кошти були успішно внесені на ваш інвестиційний/гральний рахунок, ми вважаємо, що послуги були отримані. Таким чином, Mastercard не може взяти кошти від продавця.
From my bank. Any advise what I can do/respond?
Please note that if the disputed transactions relates to gambling, gaming or investment purposes, then we won't be able to dispute them according to Mastercard chargeback rules:
"For transactions in which value or assets are purchased for gambling, investment or similar purposes: This chargeback right is only available for a transaction in which the purchased value or assets failed to appear in the account agreed to between the cardholder and the merchant. For the avoidance of doubt, chargeback rights are not available for:
-refunds, withdrawals or transfer requests,
-terms and conditions or account access,
-winnings, gains or losses, or
-use or subsequent use."
If the funds have been successfully deposited in your investment/gambling account, then we consider the services were received. Hence, Mastercard cannot take the funds from the merchant.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.