Сьогодні я повернувся з FCA і поставив кілька запитань, на які відповів.
Потрібна додаткова інформація
Ми хотіли б отримати додаткові відомості про цю ситуацію, тому будемо вдячні, якщо ви зможете надати нам таку інформацію:
У вас є обліковий запис у SumUp? - ні
Який тип рахунку у The Royal Bank of Scotland Plc? - поточний рахунок
Чи зв’язувалися ви з ними щодо шахрайства, якщо так, що вам сказали? – Так, вони відповіли лише вчора після кількох тижнів очікування, запитуючи номер моєї картки та квитанції про транзакції, яких у мене немає, оскільки я ніколи нічого не отримував для них, я надіслав їм усе, що мав.
Ви авторизували ці платежі? - Я зробив
Якщо ви авторизували платежі, ваш банк запитав вас, з чим пов’язані ці платежі? - Так, я сказав їм, що це таке, у мене був блок ігор, я зареєстрований на gamstop, і вони також призначили мені радника з азартних ігор раніше. Я намагався відкликати платежі, вони відмовилися, і я подав скаргу, яка минула майже два тижні (раніше були успішні відкликання платежів за ту саму річ із неправильним кодуванням MCC у банку та відмиванням транзакцій
I head back from the FCA today asked a few questions which I answered.
More info requested
We’d be interested in having some further details about this situation, and so would appreciate it if you were able to provide us with the following information:
Do you have an account with SumUp? - No
What type of account do you have with The Royal Bank of Scotland Plc? - Current account
Have you contacted them regarding the scam, if so what have you been told? - Yes they only replied yesterday after a couple of weeks wait asking for my card number and receipts of the transactions which I do not have as I never got anything for them, I sent all I had to them.
Did you authorise these payments? - I did
If you did authorise the payments did your bank ask you what these payments were in relation to? - Yes I have told them what it was, I had a gambling block on and I am registered on gamstop and they also allocated me a gambling advisor previously. I tried to raise chargebacks they refused and I have raised a complaint which is nearly two weeks old(have had successful chargebacks previously for the same thing with the bank miscoding of MCC and transaction laundering
Автоматичний переклад.