2 дн. тому
чи повідомлю я в банку, чи я виграв, чи вони просто внесуть гроші на мій рахунок.
will i hear off the bank if i have won or will they just deposit the money into my account.
0
чи повідомлю я в банку, чи я виграв, чи вони просто внесуть гроші на мій рахунок.
will i hear off the bank if i have won or will they just deposit the money into my account.
дякую Павло
Домовтеся про перегляд банківських виписок, заохочуйте торговців і надсилайте їм електронні листи, перш ніж зробити банк останньою інстанцією
thank you Paul
Making arrangments to go through the bank statements get the merchants and email them all first making the bank the last resort
Вони зателефонують вам і скажуть, що я переслідував їх, тому що чекав близько 7 тижнів, потім вони подзвонили, і це було оплачено протягом кількох днів, я переслідував, оскільки я знайшов 50 або близько того, вони пропустили в той час, але не отримали відповіді, а потім отримали вибачення, і все зроблено одночасно приблизно через 7 тижнів і миттєве відшкодування, тож це, мабуть, їхня провина, вам доведеться почекати ще кілька тижнів. Я швидко повернув 500 фунтів стерлінгів, мабуть, щойно повернули кошти продавцеві, але я їх було багато, вони ніколи не робили, оскільки вони були платними, я думаю, що всі мої були хороші, крім одного, був грошовий переказ
They will call you to tell you I chased them as had waited about 7 weeks then they called and it was paid in over a few days I had been chasing as I found 50 or so they missed at the time but got no reply then got an apology and all done the same time after about 7 weeks and instant refund so it must have been their fault you will need to give it another few weeks I did get one back £500 fast they must have just did a refund the merchant involved but I had tonnes of them a lot they never did as they were payop I think all mine were good apart from one was a money transfer
Добре, Крейг, так, почніть, спробуйте, спочатку створіть електронну таблицю з усіма
Ok Craig yes make a start try them 1st make a spreadsheet of them all
зробив це з обох банків, які використовували, я маю всіх продавців і надішлю їм електронною поштою окремо
Я також надсилаю електронний лист напряму згаданим казино
Буду оновлено, якщо досягну успіху
done that from both banks used i have all the merchants and will email them individually
I am also emailing the casinos in question directly as well
Will update if i get success
Гаразд, подивіться, як це буде, я сумніваюся, що ви отримаєте багато радості таким чином, але коли ви йдете в банк, у вас є всі докази вашої справи, принаймні простий факт: вони не повинні брати з нас жодного пенні
Ok see how that goes I doubt you will get much joy that way but when you go to the bank you have all the evidence for your case at least the simple fact is they should not be taking one penny from us
Мої відкликання платежів було піднято банком 13 днів тому, я нічого не чув. Залишилося 32 дні, щоб відповісти продавцям. На мій погляд, відсутність новин - це хороша новина!
Одне, що мені цікаво, полягає в тому, що повернення платежів відрізняється, коли банки його підвищують. Через що вони це роблять?
My chargebacks were raised by the bank 13 days ago, heard nothing. 32 days left to respond for the merchants. No news is good news in my opinion!
One thing I'm wondering is the chargeback different when the banks raise it. What do they put it through as?
Якщо нічого через 14 днів, це дійсно так, я не впевнений, що це не послуги, як не описано, і це те, що я піднімаю, оскільки мені сказали, що вони використовують технічну інформацію через те, як гроші були взяті, справа в тому, що їм потрібно позбутися Великобританії З цієї нісенітниці система, розроблена, щоб захистити нас як куленепробивна, дає значний збій через цих покидьків, тому їм потрібно заблокувати та покінчити з цим раз і назавжди!
If nothing after 14 days that is it really bud im not sure its not services as not described which is what I raise as I got told they use a technicality because of the way the money has been taken the thing is they need to rid the Uk of this nonsense the system designed to protect us as being bullet proof is failing big time due to these scumbags so they need to block and end it once and for all !
Якщо нічого через 14 днів, це дійсно так, я не впевнений, що це не послуги, як не описано, і це те, що я піднімаю, оскільки мені сказали, що вони використовують технічну інформацію через те, як гроші були взяті, справа в тому, що їм потрібно позбутися Великобританії З цієї нісенітниці система, розроблена, щоб захистити нас як куленепробивна, дає значний збій через цих покидьків, тому їм потрібно заблокувати та покінчити з цим раз і назавжди!
If nothing after 14 days that is it really bud im not sure its not services as not described which is what I raise as I got told they use a technicality because of the way the money has been taken the thing is they need to rid the Uk of this nonsense the system designed to protect us as being bullet proof is failing big time due to these scumbags so they need to block and end it once and for all !
Я зателефонував до банку, щоб отримати оновлену інформацію. Отже, Goriwire і Fomiline оскаржили платежі, банк зараз надсилає мені документи.
Quickbit надіслав мені мій GDPR і документ із усіма транзакціями, здійсненими через них, і, очевидно, лише кілька є біт-центрами ЄС, решта – це компанії вище. Я насправді не знаю, як використовувати це як доказ, оскільки казино не надає мені історію моїх транзакцій, і, очевидно, в електронній таблиці, наданій моїм квікбітом, немає продавців, до яких це буде 🤷♂️
Ясно вказує на приналежність, яку я припускаю. Так важко!
Чи доводилося вам воювати з якимись купцями Павлом?
I have phoned the bank for an update. So Goriwire and Fomiline have both disputed the payments, the bank are in the process of sending me the documents.
Quickbit sent me over my GDPR and a document with all the transactions made thru them, and obviously only a handful are bitsent EU the rest are the companies above. I don't really know how to use it as evidence though because the casino won't give me my transactions history, and obviously on the spreadsheet provided my quickbit there is no merchants who it's going to 🤷♂️
Clearly shows the affiliation I'm guessing. So difficult!
Did you have to fight any merchants Paul?
Добре ні в якому разі! Мені не доводилося від них відбиватися, я ніколи не отримував жодного запиту щодо будь-яких, вони сказали, що ті, де вони купували біткойни, неможливі, хоча зібрати або переказати гроші, але вони всі зробили, як я думав, це має залежати від того, на якому сайті ви використовували і як вони брали гроші
Ok no way ! I did not have to fight any off them never got a single request about any they did say ones where they bought bitcoin were not possible though to raise or money transfer but they were all done as I thought they would it must depend on what site you used and how they took the money
Так, трохи болить м'яч. Очевидно, у мене є докази, усі вони пов’язані з цими веб-сайтами, і гроші пішли в казино, тому що в електронному листі служби підтримки було написано «зв’яжіться з казино» 🤷♂️, тому вони знають!
Це, очевидно, їхні власні положення та умови на веб-сайті. Я також просив їх заблокувати мою картку за місяць до того, як вийшла велика сума транзакцій!
Що стосується першого зображення, я ніколи не створював обліковий запис, у документі GDPR мій обліковий запис зазначено як дату народження, по-друге, не було KYC (якщо я був клієнтом), по-третє, гроші використовувалися для відмивання грошей для казино відповідно до їх власні Т&К.
Я збираюся виграти цей бій ха-ха!!
Yeah bit of a ball ache. I have proof obviously, they are all linked these websites and that the money went to a casino because the support email said "contact the casino" 🤷♂️ so they are aware!
These are obviously their own t&Cs on the website. I also asked them to block my card a month earlier before the large amount of transactions came out!
In regards to the first picture I never made an account the GDPR document has my account as a Date of Birth, secondly there was no KYC (if I was a customer), thirdly the money was used to money launder for a casino as per their own t&cs.
I'm going to win this fight haha!!
Так, я зв’язався з британською компанією, регульованою FCA, яка обробляла платежі, і вони мене закривають💁
Схоже, ви отримаєте їх, тоді просто дратують, вам потрібно більше боротися з цим на цьому етапі.
Yes I have contacted sumup a Uk FCA regulated company who processed payments and they are blanking me💁
It looks like you will get them then just annoying you need to fight it more at this stage.
Id кільце FCA. Отримайте свою історію транзакцій для казино та доведіть це. Банк також повинен їх шанувати.
Так, проблема в тому, що казино придбало BTC за допомогою транзакцій, очевидно, спілкування між мною та ними свідчить про інше. Це буде довгий процес!
Будь-яка порада буде дуже вдячна
Id ring the FCA. Get your transactions history for the casinos and prove it. The bank should also honor them.
Yeah well problem is the casino purchased BTC with the transactions, obviously communications between me and them state otherwise. Going to be a long process!
Any advice would be greatly appreciated
Гаразд, у мене немає транзакцій на сайті казино, оскільки обліковий запис зараз заблоковано, я можу спробувати надіслати електронний лист FCA та скопіювати його в підсумок, подивіться, як це буде! відбивати їх один від одного.
Я чекаю на результат скарги в банку протягом 2-го тижня.
Що стосується криптовалют, то я сам пробував відкликати платежі на Revolut, але мені було відмовлено, але я сам купив криптовалюту, тому шансів немає! те, що з вами сталося, виглядає неправильно, оскільки ви ніколи не погоджувалися на те, щоб вони купували криптовалюту за кредити казино
Ok ive not got transactions on the Casino site as the account is blocked now I might try an email to the FCA and copy in sumup see how that goes ! bounce them off each other.
I am waiting on a complaint outcome with the bank into the 2nd week.
Regarding the crypto ones I have tried chargebacks myself on Revolut that got rejected but I bought the crypto myself so no chance ! what happened to you looks wrong though as you never consented to them buying crypto for casino credits
Я щойно зв’язався з FCA, отримав реферальний номер, я не скопіював sumup, поки побачу, що вони скажуть про це.
I just contacted the FCA got a ref number I did not copy sumup in for now will see what they say about it all.
Гаразд, у мене немає транзакцій на сайті казино, оскільки обліковий запис зараз заблоковано, я можу спробувати надіслати електронний лист FCA та скопіювати його в підсумок, подивіться, як це буде! відбивати їх один від одного.
Я чекаю на результат скарги в банку протягом 2-го тижня.
Що стосується криптовалют, то я сам пробував відкликати платежі на Revolut, але мені було відмовлено, але я сам купив криптовалюту, тому шансів немає! те, що з вами сталося, виглядає неправильно, оскільки ви ніколи не погоджувалися на те, щоб вони купували криптовалюту за кредити казино
Ok ive not got transactions on the Casino site as the account is blocked now I might try an email to the FCA and copy in sumup see how that goes ! bounce them off each other.
I am waiting on a complaint outcome with the bank into the 2nd week.
Regarding the crypto ones I have tried chargebacks myself on Revolut that got rejected but I bought the crypto myself so no chance ! what happened to you looks wrong though as you never consented to them buying crypto for casino credits
Вони могли б надіслати вам транзакції, але більшість цього не зробить, тому що вони друзі.
Так, це я думаю, у мене немає або ніколи не буде облікового запису, тому мій DOB використовується як ім’я користувача, а по-друге, вони технічно використовували мою картку для покупки криптовалюти! Дуже неслухняний
They might be able to send you the transactions, most won't tho cos they are cronies.
Yeah that's my thinking, I dont have or never will have an account hence my D.O.B being used as a username and secondly they technically used my card to purchase the crypto! Very naughty
Подивлюсь, як це піде, коли минулого разу я намагався FCA кілька років тому, вони сказали, що нічого не можуть вдіяти з небританським сайтом.
У мене було кілька подібних, що вони використовують вашу картку, щоб купувати криптовалюту, сайт під назвою immerion тепер перейменовано, я впевнений, що я повернув їх усіх через банк, хоча, якщо вони щойно не брали платежі дебетовою карткою, цей сайт справді тіньово виплачувався першим на картку. почали говорити, що вони не можуть цього зробити, плюс довгі затримки перевірки з провайдером, якщо ви в це вірите! більше місяця з виграшем у 7000 фунтів стерлінгів просять мене конвертувати його в біткойни тощо, а в кінцевому підсумку так і не отримали, і я щойно перевірив, що вони перейменували на ybets, і фактично зробили те, що повинні робити інші, і сайт тепер заблоковано для користувачів Великобританії, оскільки за картинку!
Will see how it goes last time I tried FCA years ago they said they could not do anything about a non Uk based site though.
I had a few like that they use your card to buy crypto a site called immerion now renamed im sure I got them all back through the bank though unless they had just took debit card payments that site was really shady paid out at 1st to card then started saying they could not do it plus long delayed checks with provider if you believe that ! over a month on a win of £7000 asking me to convert it to bitcoin etc ended up never got it out and ive just checked they renamed as ybets and have actually done what the rest should do and the site is now blocked to Uk users as per picture !
Вибачте, що захоплюю цю тему, але як щодо офшорних торговців, які не займаються азартними іграми і не приховують того факту, що вони є сайтами азартних ігор. У казино Playhub (в якому я програв значну суму грошей) їхні дебетові платежі VISA обробляються за допомогою PYD Processing, який має торговий код 7995. Тож вони не приховують того факту, що є продавцем азартних ігор, незважаючи на те, що вони не регулюються UKGC та що ці операції є незаконними.
Це дуже допоможе мені з можливою спробою повернення платежу? І чи маю я рацію, коли вважаю, що врешті-решт сама VISA приймає рішення про те, чи маю я отримати будь-яке відшкодування, і вони самі не повинні дозволяти Playhub Casino приймати платежі дебетовою карткою Великобританії таким чином?
Sorry to hijack this thread but what about offshore, non-gambling commissioned regulated betting merchants who don't hide the fact they are gambling sites. Playhub Casino (who I have lost a considerable amount of money to) have their VISA Debit payments processed under PYD Processing which has the merchant code 7995. So they aren't hiding the fact they are a gambling merchant despite not being regulated by UKGC and that those transactions are illegal.
Does that help me much with a potential chargeback attempt? And am I right in thinking it's ultimately VISA themselves who make this decision on whether I'm due any kind of refund and they themselves shouldn't have allowed Playhub Casino to take UK Debit card payments in this way?
привіт хлопці
Хтось знає, чи є у мене відкликання з компанією під назвою Spinsy – очевидно, вони регулюються постачальником PAGCOR на Філіппінах – але моя банківська виписка показує транзакції, здійснені в Нікосії? дякую
Hi guys
does anyone know if I have any recall with a company called Spinsy - they are apparently regulated by a provider PAGCOR in the Philippines - but my bank statement shows transactions made to Nicosia ? Thanks
Щойно отримав повідомлення. Служба безпеки проводить розслідування, вони хочуть дані моєї картки та квитанції, яких я не отримав, напевно, зараз це певне відшкодування
Just got a message sumup security support are investigating they want my card details and receipts which ive not got surely this is a certain refund now
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.