Так, період становив приблизно 2 дні після здійснення платежу.
Не впевнений, що було щось конкретне, я просто пам’ятаю, що це було проблемою в чаті в прямому ефірі, тоді вони сказали, що через його характер ви повинні зателефонувати. Коли я зателефонував їм, я просто сказав, що хочу грати в азартні ігри, але натомість ця компанія взяла гроші, і пояснив неправильні коди.
Я вважаю, що ці банки справді користуються успіхом. Озираючись на цю тему, як тільки ініціюється повернення платежу, ці продавці дуже рідко повертають гроші, можливо, один або два, але здається, що вони залишаються безперечними, і ми отримуємо їх назад.
Сподіваюся, все для вас буде відсортовано. У мене є комбінація кредитної картки (бачу результат, як спробували лише два дні тому) та дебетової (чекаю, поки вона піде з очікування). Сподіваюся, ми всі будемо тут за кілька тижнів, щоб відсвяткувати наш гроші назад ха-ха
Yes in the period was like 2 days after the payment cleared.
Not sure there was anything specific, I just remember it being a pain on the live chat then they said due to the nature of it you must call up. When I called them I just said I wanted to gamble but this company has taken money instead, and explained the incorrect codes.
I think it’s real hit and miss from these banks, looking back over this thread once chargeback is initiated then there are very rarely any comebacks from these merchants maybe one or two but it seems like they go uncontested and we get it back.
Hopefully all gets sorted for you, I have a mix of credit card (seeing the outcome as only tried two days ago) and debit (waiting for it go from pending) going through, hopefully we are all on here in a few weeks celebrating our money back haha
Автоматичний переклад.