Оновлення моєї справи: омбудсмен зв’язався з Chase, вони запитують у них подробиці, і попросили мене надати детальну інформацію про ситуацію, все ще чекаючи відповіді від Mastercard, але вони передали її своїй відповідній команді. Chase Bank майже не допоміг, оскільки їм знадобилося кілька днів, щоб надіслати мені електронні адреси тощо, щоб надіслати докази, а потім відхилив моє початкове оскарження, а коли я знову його відкрив, вони знову відхилили його протягом години, незважаючи на те, що докази потребували набагато більше часу, просто здавалося, що вони хотіли, щоб це було зі свого столу, так би мовити.
вони використовували сторонніх постачальників і неправильно кодували свої транзакції як MCC 5816. ЦИФРОВІ ТОВАРИ: ІГРИ замість MCC 7995, що є азартними іграми, крім того, що я не перебуваю в їхній юрисдикції (їм заборонено працювати з клієнтами у Великобританії) , незважаючи на те, що вони дозволили мені зареєструватися та схвалили KYC.
(моя суперечка з goldenbet/santeda international bv)
Update on my case: the ombudsman is in contact with chase, they're asking them for details, and have asked me for my details on the situation, still awaiting a reply from mastercard, but they have escalated it to their relevant team. chase bank were pretty much no help as they took days to send me email addresses etc to send over evidence then rejected my initial dispute then when i reopened it they rejected it again within an hour despite the evidence taking a lot longer to get through, just seemed like they wanted it off their desk so to speak.
they used third party vendors and miscoded their transactions as MCC 5816. DIGITAL GOODS: GAMES instead of MCC 7995 which is gambling, on top of not paying out because i'm not in their jurisdiction(they're prohibited from operating to UK customers), despite them letting me sign up and approving the KYC.
(my dispute is with goldenbet/santeda international b.v.)
Автоматичний переклад.