ФорумОбговорення скаргЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 186)

1 рік тому від kirekin
|
505647 переглядів 5251 відповідей |
|
1...185 186 187...266
Додати публікацію
nathanphillips9
1 місяць тому

Привіт, Натане, я не хочу згадувати банк, оскільки мені пощастило, що вони це зробили, я думаю, але мені довелося працювати над ним, мене направили до їхньої служби підтримки азартних ігор і gamstop, а також до їхньої служби підтримки громадян, і скаргу двічі відхилили, але я просто продовжував це підкреслює моє психічне здоров’я тощо, і що в Інтернеті є подібні випадки, коли омбудсмен заплатив усе та надіслав їм це, тоді я розпочав справу з омбудсменом, і він швидко зв’язався з ними приблизно через два тижні, тоді вони зробили їх усі, згадавши про неправильного продавця код Я також сказав, що інші кредитні картки зробили їх без відповіді, усі гроші повернули, вони добре знають, але спробуйте змести це, оскільки це для них клопоти Я тоді сказав омбудсмену залишити справу, оскільки вони це робили, вони підняли їх, а потім сказали більше дайте нам знати, і я знайшов їх багато. Я також використовував їхній картковий ігровий блок, і в численних випадках шахрай закликав мене заблокувати картку та казав мені відкликати платежі, які вони продовжували відхиляти, тому це було справді замітано під килим. суперечливо Я стверджував, що як банк вони діють не в моїх інтересах і стають на бік шахраїв, і під час дзвінка, коли вони почали підвищувати їх, вони погодилися. Я також заявив, що я кілька разів спілкувався з шахраями, отримав нові картки тощо щодо моїх азартних ігор, але вони дозволили коли все було заблоковано і вони надали підтримку, було надто пізно

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
paulmcewan05
1 місяць тому

Ах, я бачу, зрозумів. Дякую Павло! Я дуже ціную допомогу. Ми всі частково в цьому винні, але важко, коли ці жахливі компанії використовують людей із залежностями.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Жодних проблем, я вибачився за всі клопоти, які завдав, вони сказали, що жодна компанія не пов’язана з транзакціями, це добре, тому що я ніколи більше не використовуватиму для цього свою банківську картку, а також отримав усі гроші назад, щоб погасити весь борг

Автоматичний переклад.
paulmcewan05
1 місяць тому

Чудова новина! Так, єдине, про що я хвилююся, це залишити чорну пляму в моєму кредитному звіті або щось, що вплине на мене в майбутньому.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я надіслав електронного листа безлічі продавців щодо своїх транзакцій, даю їм тиждень, якщо я отримаю відповіді, я поділюся ними в ланцюжку. Якщо не пощастить, я поділюся успіхом із банком.

Автоматичний переклад.
paulmcewan05
1 місяць тому

Я вважаю чудовим, що омбудсмен починає отримувати деякі скарги, оскільки це означає, що банки не можуть ховатися за будь-якими фальшивими причинами неповернення наших грошей.

Я надіслав два рішення від інших до Barclaycard, щоб, сподіваюся, більше не звертатися зі скаргами.

Автоматичний переклад.
nathanphillips9
1 місяць тому

Вітаю, друже, відкликання платежів не впливає на вашу кредитну оцінку, взагалі штраф і удачі!

Автоматичний переклад.
paulmcewan05
1 місяць тому

Банк запитав вас про те, скільки різних компаній у мене є 7 настільки стурбованими, що вони сказали, що вам слід було зупинитися, коли ви знали, що вони незаконні?

Автоматичний переклад.
jbias18
1 місяць тому

З 3 різними азартними компаніями.

Автоматичний переклад.
joeldanielsson1990
1 місяць тому

Які транзакції пов'язані з касою?

Автоматичний переклад.
jbias18
1 місяць тому

Ні, вони просто сказали, що будь-які у вас є під неправильним продавцем, повідомте нам, що ми піднімемо їх усіх

Автоматичний переклад.
lehairbaj
1 місяць тому

DP W НАВАНТАЖЕННЯ, наскільки я знаю. Але, ймовірно, багато інших також.. повинні мати можливість дізнатися тут, у потоці.

Автоматичний переклад.
paulmcewan05
1 місяць тому

Привіт, Поле, вибачте, що стрибаю на цю публікацію, чи я правильно зрозуміла, ви звернулися до омбудсмена, і вони підтримали вас у тому, щоб змусити банк повернути кошти? Це теж були карткові платежі чи перекази?


я думаю, що омбудсмен тепер моя єдина надія! Радий, що ти досяг успіху

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт! У мене є певні дії щодо Revolut, і це минуло 36 днів, вони пройшли перший етап, і тепер вони на стадії, коли вони піднімають це з продавцем, я отримав відшкодування раніше з іншим, і це зайняло 32-33 дні, але вони все ще нічого через ці 36 днів, чи потрібно мені хвилюватися, чи я їх отримаю?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

І для всіх вас, хто отримав відшкодування від revolut за останні тижні, скільки часу це зайняло?

Автоматичний переклад.
joeldanielsson1990
1 місяць тому

привіт


будь ласка, з ким ви спочатку зверталися щодо цього

Автоматичний переклад.
Meeegzzzz33
1 місяць тому

Привіт Мег.

Я почав контактувати з омбудсменом, коли вони почали це робити, тож я сказав йому, що це нормально, вони зараз це роблять, безсумнівно, вони повинні були це зробити, інакше я б виграв справу, а тоді їм потрібно буде виплатити плюс відсотки, але це займає більше часу тож я був радий, що це було зроблено швидше. Немає шкоди в тому, щоб спочатку підняти з ним, хоча банк також порадив мені використовувати його, якщо результат також не задоволений,

Автоматичний переклад.
Larryking
1 місяць тому

Привіт, Ларрі, моя перша виплата була вчора, я чекав близько 53 днів, мені сказали, що це близько 45 днів

Автоматичний переклад.
Meeegzzzz33
1 місяць тому

Ви не отримаєте грошові перекази. 2 з моїх не вдалося через це

Автоматичний переклад.
paulmcewan05
1 місяць тому

Прикро, але навіть оплата карткою допоможе. З липня я час від часу звертався до банку, деякі департаменти кажуть мені, що у мене є вагомі аргументи для отримання суперечки щодо транзакцій, а коли я звертаюся до суперечок/шахрайства, вони викидають це прямо з вікна. Я звернувся до служби шахрайства, яка не могла зрозуміти, чому банк не розглядає мою справу. Мені сказали зв’язатися з омбудсменом, але я не знаю, чи не втрачаю час ще більше 😩 я дуже вражений, що ваш банк допоміг вам. Я шукав назву свого банківського постачальника в ланцюжку, але не бачу жодного успішного відшкодування.



Автоматичний переклад.
1...185 186 187...266
Перейти на сторінкуіз 266 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого