Привіт, Натане, я не хочу згадувати банк, оскільки мені пощастило, що вони це зробили, я думаю, але мені довелося працювати над ним, мене направили до їхньої служби підтримки азартних ігор і gamstop, а також до їхньої служби підтримки громадян, і скаргу двічі відхилили, але я просто продовжував це підкреслює моє психічне здоров’я тощо, і що в Інтернеті є подібні випадки, коли омбудсмен заплатив усе та надіслав їм це, тоді я розпочав справу з омбудсменом, і він швидко зв’язався з ними приблизно через два тижні, тоді вони зробили їх усі, згадавши про неправильного продавця код Я також сказав, що інші кредитні картки зробили їх без відповіді, усі гроші повернули, вони добре знають, але спробуйте змести це, оскільки це для них клопоти Я тоді сказав омбудсмену залишити справу, оскільки вони це робили, вони підняли їх, а потім сказали більше дайте нам знати, і я знайшов їх багато. Я також використовував їхній картковий ігровий блок, і в численних випадках шахрай закликав мене заблокувати картку та казав мені відкликати платежі, які вони продовжували відхиляти, тому це було справді замітано під килим. суперечливо Я стверджував, що як банк вони діють не в моїх інтересах і стають на бік шахраїв, і під час дзвінка, коли вони почали підвищувати їх, вони погодилися. Я також заявив, що я кілька разів спілкувався з шахраями, отримав нові картки тощо щодо моїх азартних ігор, але вони дозволили коли все було заблоковано і вони надали підтримку, було надто пізно
Hi Nathan do not want to mention the bank as I was lucky they did it I think but I did have to work at it got referred to their gambling support and gamstop and their citizens advice support and the complaint got rejected twice but I just kept at it highlighting my mental health etc and that there are similar cases online where the ombudsman paid it all out and sent them it then I started a case with ombudsman and he contacted them fast after about two weeks then they did them all mentioning about the incorrect merchant code I also stated other credit cards did them with no reply all money recovered they are well aware but try to sweep it away as its hassle for them I then told the ombudsman to leave the case as they were doing them they raised them then said anymore let us know and I found loads of them I had used their card gambling block as well and on numerous incidents the fraud called me to block the card and told me to raise chargebacks which they kept rejecting so it was deffo getting swept under the carpet its contentious I argued that as a bank they were not acting in my interests and siding with the scammers and on the call when they started to raise them they agreed I also stated I spoke several times with fraud got new cards etc about my gambling but they let it run by the time it was all blocked and they issued support it was way too late