1 місяць тому
О справді? Ви зв'язувалися з ними? Я пам’ятаю, як зараз я подумав про це ім’я! Дякую за це🙂
Oh really? Have you contacted them? I do remember seeing that name now come to think of it! Thanks for that🙂
0
О справді? Ви зв'язувалися з ними? Я пам’ятаю, як зараз я подумав про це ім’я! Дякую за це🙂
Oh really? Have you contacted them? I do remember seeing that name now come to think of it! Thanks for that🙂
Чи не могли б ви надіслати його мені, якщо я дам вам свій pvt. Надішліть електронною поштою, будь ласка, приятель?
Could you send it over to me if I give you my pvt. Email please bud?
Так, їхній відділ розгляду скарг був у щорічній відпустці та перевірить мою справу, коли вони повернуться
Yes And their Complaint departement was on annual leave and Will check my case when they are back
привіт
Хтось щось знає про:
CLX Argon Unit, STICKERS London, RBKGM, CP Wallet
Дякую
hey
Does anyone know anything about:
CLX Argon Unit, STICKERS London, RBKGM, CP Wallet
Thank you
hey
Weiß jemand etwas über:
CLX Argon Unit, STICKERS London, RBKGM, CP Wallet
Vielen Dank
Ви завжди можете позбутися платежу з Revolut, подавши запит на відкликання платежу.
Цілком імовірно, що продавець не списував кошти з бронювання, а дозволив йому не вдатися, тому ви бачили повернення або скасування платежу. Після цього продавець вносить виправлення та списує суму «знову», але тепер успішно, що відображається як офлайн.
You can always fight the payment with Revolut by filing a chargeback.
It is likely that the merchant did not debit the reservation and let it fail which is why you saw the payment being refunded or cancelled. Then, afterwards the merchant make a correction and debit the amount 'again' but now successfully which is being shown as offline.
2.7 я здійснив платіж, який успішно перейшов до продавця helpersm.
19.7 Я надіслав запит на відшкодування постачальнику платіжних послуг.
21.07 платіж повернули на мій рахунок.
24.07 платіж був списаний з мого рахунку як офлайн-платіж.
Я справді не розумію як.
On 2.7 I made a payment that went to the helpersm merchant successfully.
19.7 I sent a refund request to the payment service provider.
On 21.7, the payment was returned to my account.
On 24.7, the payment was debited from my account as an offline payment.
I don't really understand how.
2.7 tein maksun joka meni helpersm kauppiaalle onnistuneesti.
19.7 Lähetin maksunpalvelutarjoajalle takaisinperintäpyynnön.
21.7 maksu palautui tililleni.
24.7 maksu veloitettiin tililtäni offline maksuna.
en oikein ymmärrä miten.
Які трейдери під цим? Дякую
Which traders are under this? thank you
Ketkä kauppiaat ovat tämän alla? Kiitos
Ви надіслали запит на відшкодування безпосередньо продавцю чи звернулися до Revolut, щоб подати претензію на відкликання платежу?
Можливо, вони повернули суму, а потім знову списали кошти, щоб уникнути повернення платежу, оскільки початковий платіж дійсно отримав відшкодування.
Для другого платежу ви можете подати відкликання через шахрайство, оскільки ви не авторизували їх.
Did you send the refund request directly to the merchant or did you contact Revolut to file a chargeback claim?
It could be that they refunded the amount and then debited again to avoid a chargeback as the initial payment did get a refund.
For the second payment you can file a fraud chargeback as you did not authorize them.
Тоді вони стягнули з вас 300 євро за повернення коштів? Огидно! Я ненавиджу цих людей. Якби тільки ми могли їх усіх закрити. Мені більше наплювати на гроші. Я хочу, щоб більше таких невинних людей, як ми, перестали ставати цілями. Ніхто не хоче захищати гравця!
They charged you 300 euro for the chargebacks then? Disgusting! I hate these people. If only we could get them all closed down. I don't give a shit about the money no more I want more innocent people like ourselves to stop being targeted. Noone wants to safeguard a gambler!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.