2 міс. тому
Скільки часу минуло після того, як ви вперше зв’язалися з ними?
How Long did it take After u contacted them for First time ?
0
Скільки часу минуло після того, як ви вперше зв’язалися з ними?
How Long did it take After u contacted them for First time ?
Я думаю, лише близько тижня, тому все пройшло швидко!
Only about one week i think, so it went fast!
Вони просили у вас скріншоти транзакцій?
Did they ask u for screenshots of transactions?
Спробували з банком, вони відмовили у поверненні. Ось чому я зв'язався з ними.
Tried with the bank they refused the refound . That s why i contacted them.
так Я щойно надіслав банківську виписку, у якій показано трансакції DP W.
Yes. I just sended bank statement showing DP W transactions.
добре, також отримав BP* за моїми транзакціями, і вони сказали мені, що банку потрібно більше часу для розслідування, а також надішліть їм звіти
alright also got BP* on my transactions and they told me the Bank need more time for investigations also send them the statements
Гаразд Зараз я перевірив свою електронну пошту в kasha, і вони спочатку попросили мене надати виписку з банківського рахунку, яку я надіслав. Потім я нічого від них не чув, жодної відповіді, але сьогодні вранці гроші були на моєму банківському рахунку, близько 1000 євро.
Ok. I checked my emails with kasha now and they first asked me for bank statement which i sent. Then i didnt hear anything from them, no reply, but this morning the money was in my bank account, around 1000 euros.
Я був би дуже вдячний, якщо хтось знає, куди я можу надіслати електронний лист наведеним нижче дилерам kunava та PNMM для повернення коштів
I would greatly appreciate it if anyone knows where I can email the below kunava and PNMM dealers for a refund
Θα εκτιμούσα πολύ αν κάποιος γνωρίζει πού μπορώ να στείλω email για επιστροφή χρημάτων στους κάτωθι εμπόρους kunava και PNMM
Дає мені надію, я спілкувався з kasha приблизно місяць щодо цього, і гаманець BP просить додаткову інформацію, останні документи KYC, тож, сподіваюся, незабаром я отримаю відшкодування!
Gives me hope, been in contact with kasha for roughly a month regarding this and BP wallet is asking for additional info, latest KYC documents so hopefully i see my refund soon!
Привіт усім оригіналам!
У когось були новини, вигадка?
CardinalCommerce є автентифікатором для цих продавців.
я зв’язався з ними, але вони теж помили руки, хтось хоче спробувати з ними битися?
Я отримав від них свою інформацію GDPR, де список платежів, fomiliane, quickbit тощо.
Я зробив фальшивий депозит, який надійшов торговцю fomiline, а компанія cardinalcommerce була брокером платіжної служби.
Hello all originals!
Anyone had news fomiline, quickbite?
CardinalCommerce is the Authenticator for these merchants.
i contacted them but they washed their hands too, anyone wanna try fighting them?
I got my gdpr information from them, where is the list of payments, fomiliane, quickbit, etc.
I made a fake deposit that went to a fomiline merchant and cardinalcommerce was the payment service broker.
Hei kaikki alkuperäiset!
Kenelläkään ollut uutisia fomiline, quickbite?
CardinalCommerce on Authenticator for these merchants.
otin heihin yhteyttä mutta hekin pesivät kätensä, joku joka haluaisi kokeilla taistella heitä vastaan?
sain heiltä gdpr tietoni missä on lista maksuja fomiliane, quickbit jne.
Tein valetalletuksen joka meni fomiline kauppiaalle ja maksupalvelunvälittäjänä toimi cardinalcommerce.
Привіт J,
Мені вдалося повернути платіж за допомогою кредитної картки, але мені не пощастило з дебетовою карткою (Starling Bank). Чи досягли ви успіху у відкликанні платежів за дебетовими операціями?
Натан
Hi J,
I was able to get a chargeback though my credit card, however had no luck with my debit card (Starling Bank). Have you had any success in raising chargebacks against debit transactions?
Nathan
Чи більшість людей у цій темі пішли шляхом повернення платежу? Чи хтось справді досяг успіху в тому, щоб казино повернуло неправомірно взяті депозити. тобто з вашої кредитної картки. Лише для користувачів Великобританії.
Have most people on this thread gone down the chargeback route? Has anyone actually had any success with a Casino refunding the wrongfully taken deposits. i.e from your credit card. UK users only.
Вибачте за спам, хлопці. Хтось контактував із цими трансакціями:
albedosend.com
альбедосенд
REDWERKONLINE
AVELEY COMPANY LIMITED
ЗПДГ
Busko Skins
Sorry for the spam guys. Has anyone had any contact from these transactions:
albedosend.com
albedosend
REDWERKONLINE
AVELEY COMPANY LIMITED
ZPDG
Busko Skins
Jokabet повернув мені частину коштів, але, крім цього, весь шлях повернення коштів.
Jokabet refunded some for me but other than that all chargeback route.
Так, хоча й болісно затягнувся живий чат/дзвінок із Чейзом, вони зробили це для мене, хоча вони Mastercard і продовжували говорити про азартні ігри, але після того, як сказали їм, що це не вони, нарешті почали.
Я просто чекаю, поки barclaycard (кредитна картка) завершить роботу, сподіваючись, що все пройде, але я знову намагаюся пояснити, що VISA дозволяє це, оскільки це неправильні коди, це забирає багато часу, сподіваючись, що вони зарахують кредит одразу, а не через 15 днів, як сказав чоловік це буде по телефону
Yes albeit a painfully drawn out live chat/call with Chase they did do it for me though they are Mastercard and kept going on about gambling but after telling them it isn’t they finally initiated.
I am just waiting for barclaycard (credit card) to complete some hoping it all goes through but same again trying to explain that VISA allow it as it’s incorrect codes was a time consuming, hoping they credit straight away rather than the 15 days the person said it would on the phone
Банк добув дебетову картку з приблизно 35, на даний момент лише дві втрачені з кредитною карткою та дебетовою, оскільки вони проходили як грошовий переказ, вони не можуть відновити ці все ще отримали близько 50 плюс дебетова картка, що очікує на розгляд, якби дві не вдалися
The bank did mine debit card out of about 35 so far only two lost with credit card and debit as they went through as a money transfer they cannot recover these still got about 50 plus pending debit card had the two failed ones
Чудові новини, дивлячись на банківські скарги, що омбудсмен скасував це тому, що банк відмовляється їх розглядати. Ці компанії навряд чи оскаржуватимуть повернення платежу, оскільки їм доведеться визнати, що діяли незаконно.
Great news, looking at the bank complaints that the ombudsman has overturned it’s because the bank refuses to process them. These companies are unlikely to challenge the chargeback as they would need to admit to acting illegally.
Дякую, друже, можливо, я спробую ще раз спробувати на своїй дебетовій картці!
Thanks mate, maybe I'll try give it another go on my debit card!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.