2 міс. тому
0
Так вперше продавець відповів на мої претензії
HelpersM Pro і Mydates, які обидва ведуть до Grotobook.
У когось є досвід роботи з цими продавцями, які відповідають на ваше повернення платежу?
Або вони приходять з якоюсь неправдивою історією, щоб скасувати відкликання платежів?
So for the first time the merchant responded to my claims
HelpersM Pro and Mydates which both lead to Grotobook.
Anyone having some experiences with these merchants that do respond on your chargeback?
Or do they come with some false story to get the chargebacks cancelled?
Так, але це було 2 місяці тому. Вони відповіли та сказали мені, що повернуть гроші, знадобилося 2 дні, а потім повернули кошти за весь Slideflair.
Yes but this was like 2 months ago. They replied and told me they would refund, took 2 days then all Slideflair was refunded.
Сьогодні я зв’язався зі своїм банком, який взагалі нічого не міг вдіяти, сказав мені зв’язатися з шахрайським відділом, який також сказав, що нічого не можна зробити. Зараз я втрачаю будь-яку надію, оскільки намагаюся знайти всі можливі електронні листи в цій темі, щоб знайти посилання на мої транзакції. Хтось мав радість??
Мені справді потрібно зв’язатися з власниками velobet, rolletto, goldenbet тощо. Хтось має електронну адресу?
I have contacted my bank today who couldn’t do anything at all, told me to contact action fraud who have also said nothing can be done. I’m loosing all hope now as I’m trying every email possible in this thread that I can find that links to my transactions has anyone had any joy??
I really need to contact the owners of velobet, rolletto, goldenbet etc does anyone have the email?
Переконайтеся, що ви надсилаєте електронний лист payswix, оскільки це той, хто ними керує. Я надіслав електронного листа власнику, і хтось негайно зв’язався зі мною
Make sure you email payswix as that’s who they are run by. I emailed the owner and got someone to contact me straight away
Хтось мав справу з Nationalbet? Трансакції відображаються як Balon і Newton OS. Моя кредитна картка, тому, сподіваюся, розділ 75, якщо відкликання не вдасться
Anyone had dealings with Nationalbet? Transactions show as Balon and Newton OS. Mine is a credit card so hopefully section 75 if chargeback fails
Чи можу я просто запитати, чи все ще працює дискорд або електронна таблиця з контактними даними. Мені потрібно зібрати контактну інформацію для багатьох торговців 😫 я сам винен, що я наркоман, я знаю, перш ніж хтось покладе два пенси в ad*ckhead.
але я вжив усіх можливих заходів, блокував азартні ігри в банку та картках, попередив банк, який навіть послав поліцію до моїх дверей, щоб перевірити, що зі мною все гаразд, приєднався до гамбану на невизначений термін. Але ці безсовісні лохи щодня надсилають повідомлення та електронні листи, щоб спокусити. Я навіть зареєструвався на один, уже вніс 200 фунтів стерлінгів і виграв 3000 фунтів стерлінгів. І лише тоді там зазначено обмеження країни! Ну, це мало бути з дня крапки, тож мені повернуть гроші, будь ласка!
Can I just ask if the discord or spreadsheet is still running with contact details. I need to gather contact info, for a lot of merchants 😫 my own fault for being an addict I know before anyone puts two pence in a d*ckhead.
but I did take all the measures i could, gambling blocks on bank and cards, alerted bank who even sent the police to my door to check I was ok , joined gamban, indefinitely. But these unscrupulous fuckers send message and email day in day out to tempt. I even signed up to one had already deposited £200 and won £3000 And only then does it say country restrictions! Well that should have been from day dot so I will have my money back please!
привіт
Будь-хто, хто здійснив транзакції з такими продавцями та отримав відшкодування або навіть відповідь:
спасибі!
Hi,
Anyone with transactions to the following merchants and received a refund or even an answer back:
thanks!
Payswix допоміг вам? А які в них торговці?
я зв’язався з ними 3 тижні тому, і вони відповіли наступним чином:
Привіт,
Сподіваюся, ти добре. Ми підтверджуємо отримання вашого електронного листа.
Повідомляємо, що після перевірки наших внутрішніх систем ми не помітили жодної активності з вказаним вами номером картки. Тому ми хотіли б попросити вас надати додаткову інформацію щодо спірних транзакцій, таку як підтвердження платежів, імена залучених продавців, звіти про транзакції.
Ваша подальша співпраця з нами матиме вирішальне значення для нашого розслідування цієї ситуації.
Did payswix help you? And which merchats do they have?
i contacted them 3 weeks ago and they responded with the following:
Hello,
Hoping you are well. We acknowledge the receipt of your email.
We would like to inform you that after checking our internal systems, we did not notice any activity with your indicated card number. Therefore, we would like to request you to provide additional information regarding the disputed transactions, such as proof of payments, names of merchants which were involved, transaction statements.
Your further cooperations with us will be crucial for our investigation of this situation.
Чи міг би я теж отримати копію, щоб мати уявлення про те, що надіслати
Could I possibly get a copy too please just to get an idea of what to send
Будь ласка, я можу переглянути електронну пошту. М ichelle.garner0506@outlook.com
Please could I see the email. Michelle.garner0506@outlook.com
https://exclusive-icicle-e54.notion.site/Refunds-8dbe7bee16854c0b92dd5e8ba21a9890
користувач створив це з інформацією про продавців, ви можете знайти те, що шукаєте
https://exclusive-icicle-e54.notion.site/Refunds-8dbe7bee16854c0b92dd5e8ba21a9890
a user created this with details of merchants you may find what you are looking for
Будь ласка, надішліть електронний лист, я вважаю своєю місією досягти прогресу цього тижня
Could I please the email, I am making it my mission to make progress this week
Будь ласка, чи можу я отримати електронні листи М ichelle.garner0506@outlook.com
Please could I have the emails Michelle.garner0506@outlook.com
У когось є такі контакти:
PSG*CloudData/ForceG
онлайн-оплата
PLGN
інші послуги
ibonusuk
CLX*ро-діани
Я також запропоную винагороду за успішне повернення коштів
Anyone have contact for these:
PSG*CloudData/ForceG
onlinepay
PLGN
other Services Nec
ibonusuk
CLX*ro-dians
i will also offer a reward for a succesful refund
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.