Вони просять у мене ту саму інформацію 🙁
They are asking me for the same information 🙁
Я відповів на них, але з тих пір не отримав відповіді. Як називалися ваші транзакції?
сподіваюся, ти кудись потрапиш 🤞🏼
I responded to them but have not had a reply since. What were your transaction names?
hope you get somewhere 🤞🏼
TransferOp – це Payop.
Вам вдалося щось знайти на ZPDG?
TransferOp is Payop.
Did you manage to find anything on ZPDG?
Хтось знає сайт, де я можу без проблем інвестувати за допомогою кредитної картки? Може бути багато сайтів, які можуть надати пропозиції, дякую.
Does anyone know a site where I can invest with a credit card without any problems? There may be many sites that can make suggestions, thank you.
Balon Tech Lagos NG
АРК-ТЕХ ГЛОБАЛЬНИЙ СЕРВІСІлупею Н.Г
Торговець Плюс ІнтегратОніпану Н.Г
Axeem Technolo Lagos NG
Будь ласка, будь ласка, розкажіть мені про чотирьох вищевказаних продавців і будь-які ідентифікатори електронної пошти та який платіжний шлюз це маршрутизує
Balon Tech Lagos NG
ARC-TECH GLOBAL SERVICIlupeju NG
Merchant Plus IntegratOnipanu NG
Axeem Technolo Lagos NG
Please anyone tell me about above four merchants and any email ids and what payment gateway that routed
привіт
чи зв’язувалися ви безпосередньо з ними, щоб отримати відшкодування, і скільки часу це зайняло
дякую
Hi
did you contact them direct for your refund and how long did it take
thanks
Монцо відкинув мої претензії.
Я почуваюся такою депресією.
Ці компанії є незаконними, неетичними та використовують усі описані в книзі трюки, щоб обдурити нас.
Я проживаю у Великобританії. Зареєструвався в Gamstop 5 років тому, і тепер я отримую оголошення всюди в Інтернеті «Не Gamstop», «Не на Gamstop», грайте з нами!
Знову нерегульовані, нелегальні казино.
Я відчуваю себе таким приниженим, Комісія з азартних ігор, Gamstop, Агентство стандартів реклами, компанії, що видають кредитні картки, ніхто нічого з цим не робить!
У Великій Британії заборонено використовувати кредитні картки для азартних ігор. Ці компанії обходять це, неправильно класифікуючи транзакції. Але коли повідомляють про операції, ніхто не бере на себе відповідальності?!
Зараз я відчуваю себе дуже пригнічено. 🙁
Monzo rejected my claims.
I'm feeling so depressed.
These companies are illegal, unethical, perfoming every trick in the book to scam us.
I'm a UK-based individual. Registered with Gamstop 5 years ago and am now receiving adverts everywhere I go on the internet 'Not Gamstop', 'Not on Gamstop', come gamble with us!
Again, unregulated, illegal casinos.
I feel so low, Gambling Commission, Gamstop, Advertising Standards Agency, credit card companies nobody is doing anything about this!
In the UK, it was made illegal to allow the use of credit cards to gamble. These companies are getting around it by miss-classifying the transactions. Yet when the transactions are reported nobody takes responsibility?!
I feel sooooooo low right now. 🙁
Якщо ви не проти, я запитаю, з яких компаній ви намагаєтеся повернути свої гроші
If you don't mind me asking which companies where you trying to get your money back from
Можливо, варто було б звернутися до омбудсмена як до останнього шансу, зараз я сам чекаю на їх рішення, також зв’язався з MasterCard, і вони, здавалося, були дуже зацікавлені та розпочали власне розслідування.
Might be worth trying an ombudsman as a last chance thing, i'm currently waiting on their decision myself, also have contacted MasterCard and they seemed quite interested and have opened their own investigation.
Привіт, друже. Як ви отримали Mastercard? Я пробував кілька разів і не отримав відповіді! Це здається неможливим 😬 принаймні я потенційно міг би отримати ті, яких мені не вдалося! Оскільки деякі з тих, які я не зміг повернути, були моїми найбільшими депозитами (4 цифри)
Hey buddy. How did you get hold of Mastercard? I have tried multiple times and I have had no reply! It seems impossible 😬 at least I could potentially get the ones back then that I havent been able to! As some of the ones I've not been able to get back have been my biggest deposits (4 figures)
у твіттері, я надіслав їм Dm'd, вони потім поставили проблему, я пояснив, і вони попросили надати деталі транзакцій, BIN банку тощо, а потім сказали, що перешлють це відповідній команді та зв’яжуться
twitter, i Dm'd them they then asked the issue, i explained and they asked for the details of the transactions, bank BIN etc then said they're forwarding it to the relevant team and will be in touch
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.