ФорумОбговорення скаргЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 147)

11 міс. тому від kirekin
|
296584 переглядів 3587 відповідей |
|
1...146 147 148...240
Додати публікацію
2 міс. тому
Опубліковано Glamors12 видалено
2 міс. тому

Подібно до карток, відкриті банківські транзакції, такі як Trustly, потребують і повинні оброблятися за допомогою спеціального коду, я думаю, для відкритих банківських операцій це був PCC 26 або щось таке.

Але, як і у випадку з картками, звичайно, є способи обійти це, як це роблять багато казино.



Автоматичний переклад.
veritas1979
2 міс. тому

Так, я підозрюю, що платежі проходили через маніпуляції з кодом, тому що я не міг отримати платежі в більшість казино. однак я навіть не намагався боротися з trustly.

Автоматичний переклад.
Опубліковано Glamors12 видалено
2 міс. тому

Останні, які я знайшов, це PayOp і PayDo... які використовуються Santeda Group для всіляких депозитів від карток до ваучерів Neosurf! Зв’яжеться з обома постачальниками платежів і подивиться, що станеться.

Автоматичний переклад.
Опубліковано carsix79 видалено
Опубліковано Glamors12 видалено
carsix79
2 міс. тому

Наразі я ними займаюся, і було отримано кілька дивних електронних листів про скасування платежів, тож зачекаю та побачу їхні остаточні відповіді.

Автоматичний переклад.
CryptoG82
2 міс. тому

Я сьогодні з ними зробив те саме, мені відповіли, що вони це питання розглядають. Що ви маєте на увазі, що отримували від них дивні листи про скасування платежу?

що ти їм написав?😊

Автоматичний переклад.
Glamors12
2 міс. тому

Просто було потенційне шахрайство з платежами, і вони сказали, що розслідуватимуть це. Тепер отримайте кілька автоматичних електронних листів... але потрібно почекати і побачити

Автоматичний переклад.
Опубліковано carsix79 видалено
CryptoG82
2 міс. тому

Гаразд, те саме для мене. Але я все одно не зрозумів, чи ви отримали розпливчасті електронні листи про скасування платежів, чи ви щойно отримали автоматичні електронні листи про те, що ваш електронний лист успішно отримано. Дякую

Автоматичний переклад.
Опубліковано carsix79 видалено
carsix79
2 міс. тому

Це надовго? Ви пробували знову надіслати їм повідомлення? Я особисто отримав швидку відповідь від них. Я також повідомив їм про незаконні виплати в азартні ігри. Я не дуже сподіваюся на них, але я все одно хотів би повернути свої гроші, які зникли на вітрі і навіть не дійшли до казино.

Автоматичний переклад.
Glamors12
2 міс. тому

Ні, я отримав автоматичні електронні листи з повідомленням "Платіж скасовано". У мене не було грошей, тому побачимо, що це все означає, коли їхній представник відповість.

Автоматичний переклад.
Опубліковано carsix79 видалено
2 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Хтось випадково знає, хто є постачальником платежів для goldenbet

Автоматичний переклад.
2scottjason
2 міс. тому

Paydo або PayOp це все одно було раніше.

Автоматичний переклад.
CryptoG82
2 міс. тому

Ще раз дякую за допомогу, я звернувся до обох

Автоматичний переклад.
CryptoG82
2 міс. тому

Цікаво. У який день ви подали скаргу щодо Payop і коли отримали цей електронний лист?

Автоматичний переклад.
1...146 147 148...240
Перейти на сторінкуіз 240 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого