ФорумОбговорення скаргЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 139)

1 рік тому від kirekin
|
541580 переглядів 5558 відповідей |
|
1...138 139 140...282
Dt100
3 міс. тому

Дякую за підказку!


Я знайшов електронний лист на grottobook.com


Буду використовувати це.

Автоматичний переклад.
Materialgirl84
3 міс. тому

Використовував контактну електронну адресу, яку я надав, чи є інша контактна адреса?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Хтось знову чув про Cashbulls?

Автоматичний переклад.
keejan
3 міс. тому

Дякую, у вас є веб-сайт або електронна пошта, будь ласка, вибачте

Автоматичний переклад.
Tabbbs
3 міс. тому

Від кого?

Автоматичний переклад.
keejan
3 міс. тому

Trhst CL Найробі КЕН


Сказали, що це може бути гумка?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ой, гаразд.

risk@gumballpay.com

Автоматичний переклад.
keejan
3 міс. тому

Дуже дякую xxx

Автоматичний переклад.
keejan
3 міс. тому

Нічого після відповіді olgas

Автоматичний переклад.
Mrtasty93
3 міс. тому

Так… тут те саме.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Які виплати безсумнівно підпали під оплату? Я отримав від них електронний лист, і вони просять квитанції про події.

Автоматичний переклад.
keejan
3 міс. тому

Скільки часу знадобилося, щоб відповісти вам?

Автоматичний переклад.
Materialgirl84
3 міс. тому

чи є бонус

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я не розумію, чому деякі радять додати казино в cc.


Якщо після цього ви подасте запит на відкликання платежу та надішлете цей конкретний лист із казино в копії, ймовірно, банк його відхилить.


Просто тому, що трансакція казино не може бути оброблена для повернення платежів (незалежно від того, чи помилився продавець чи ні)



Навіть коли я відкликаю платежі, а казино надсилає мені повідомлення про проблему через кілька днів, я їх ігнорую. Це також причина, чому я виграв усі повернення платежів, які мені коли-небудь доводилося подавати проти них.

Автоматичний переклад.
Anonymized668
3 міс. тому

Дивіться мою тему про ту саму проблему.

https://casinoguru-int.com/en/forum/general-gambling-discussion/casinos-using-payment-processors-with-different-merchant-name-category-codes#post-123992 👈


Ви знайдете ім’я продавця та електронну адресу для зв’язку.

Змінено Radka 3 міс. тому
Причина: щойно додав посилання
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

ЕЛЕГРО Ніко


кажуть, що не можуть допомогти без участі банку, але банк не дає жодних порад

Автоматичний переклад.
C2D2
3 міс. тому

Коли я зв’язався з ними, вони відповіли, що вони не повертають кошти приватним особам і що я повинен натомість звернутися до свого банку, щоб зробити відкликання платежу

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
Lucid_1337
3 міс. тому

Гаразд. Можливо, тоді повернуло кошти казино, але всі транзакції лише від faramp були повернуті.


Спробуємо з’ясувати, чи повернув кошти Mobilum чи Leon Casino

Автоматичний переклад.
C2D2
3 міс. тому

Так, я також щойно сьогодні надіслав електронною поштою mobilum

Автоматичний переклад.
carsix79
3 міс. тому

я використав support@wintermads.zendesk.com

за два дні відповіли лише двічі, на третій день нічого не чув.

Автоматичний переклад.
1...138 139 140...282
Перейти на сторінкуіз 282 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого