3 міс. тому
Так, я все ще намагаюся отримати контактну інформацію для ZP Telephono003....якщо хтось щось знайде, дайте мені знати.
Yes, still trying to get contact info for ZP Telephono003....if anyone finds anything then please let me know.
Дякую, я надіслав їм електронний лист зараз, думаю, мені пощастить, якщо вони повернуть мені гроші з вашого повідомлення?
Thanks, I've emailed them now, I'm guessing I'll be lucky if I get refunded by them from your message then?
Рахунок казино не буде, оскільки він закритий більше року! Почекаю і побачу, яка буде офіційна відповідь.
Won't be the casino account as its been closed for over a year! I'll wait and see what the official response is.
Я вважаю, що тобі пощастило. Оскільки я сів на потяг надто пізно й отримав відповідь, зверніться до свого банку.
I think you're lucky. Because I got on the train too late and got the answer please contact your bank.
Luulen kyllä että olet onnekas. Koska minä astuin junaan liian myöhää ja sain vastaukseksi ota yhteyttä pankkiisi.
Чи може це бути початком так званого «відновлення» / оскарження платежу, і payop затримає платіж, доки справа не буде вирішена в одну чи іншу сторону.
Could it be the start of a so-called "recovery" / disputing the payment and payop will withhold the payment until the case is resolved one way/the other.
Voisko se olla niin sanotun " takaisinperinnän" / maksun riitauttamisen aloitus ja payop pidättää maksun kunnes tapaus on ratkaistuna puoleen/toiseen.
Я ще ні від кого не отримав відшкодування, все, що я зробив, це надіслав електронні листи в банк, компанію та кілька постачальників платіжних послуг. Думаю, що я теж сів на поїзд надто пізно
I haven't received a refund from anyone yet, all I have done is sent emails to the bank the company and a few payment providers. Think I got on the train too late also
Однак я б сказав спробувати. Я також увійшов занадто пізно, але мені все ж вдалося повернути одну суму.
However, I would say give it a try. I also entered too late and still managed to get one refund.
Sanoisin kuitenkin että yritä. Astuin myös liian myöhään ja olen kuitenkin onnistunut saamaan yhden hyvityksen.
Я не збираюся публікувати те, що написав, доки вони не надішлють остаточної відповіді...без образ! Якщо це вийде, я з радістю поділюся.
I'm not going to post what I wrote until they send a final response...no offence! If it works out I'm happy to share.
У мене була транзакція, оплачена Motiv8 Techn. Базується в Нігерії. Мій банк сказав, що вони не можуть подати відкликання, оскільки я використовував 2FA, але він перейшов до команди з боротьби з шахрайством, і вчора я отримав відшкодування на свій рахунок.
I had a transaction paid to Motiv8 Techn. Based in Nigeria. My bank said they couldn’t file a chargeback because I had used 2FA but it went to the fraud team and I received the refund back in my account yesterday.
мій банк повернув мої гроші в результаті авторизованої трансакції нігерійській платіжній службі продавця. Його розслідували як шахрайство.
my bank got my money refunded from an authorised transaction to a Nigerian merchant payment service. It was investigated as fraud.
Хто при здоровому глузді віддасть POA зовсім незнайомій людині.
Who in their right mind would give POA to a complete stranger.
Що ви сказали банку? І скільки часу тривала обробка?
What did you say to the bank? And how long did the processing take?
Mitä sanoit pankille? Ja kauanko käsittely kesti?
Тож вони фактично заблокували мою картку, оскільки виявили підозрілу транзакцію. Мені довелося зателефонувати їм, щоб розблокувати його, і запитав, чи я здійснив транзакцію на motiv8. Я сказав ні, для чого це. Вони сказали, що це в Нігерії, і вони є професійною компанією. Я сказав, що ніколи про них не чув. Вона поставила під сумнів час транзакції, а також сказала, що я авторизував її через 2FA і тому не зможу ініціювати повернення платежу, але це буде передано команді з питань шахрайства для розслідування. Гроші були на моєму рахунку через тиждень.
So they actually blocked my card as they detected a suspicious transaction. I had to call them to unblock it and asked if I had made a transaction to motiv8. I said no, what’s it for. They said it’s in Nigeria and they’re a professional services company. I said I’ve never heard of them. She questioned the timing of the transaction and also said that I had authorised it via 2FA and therefore would not be able to initiate a chargeback but it would be past over to the fraud team to investigate. Money was in my account a week later.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.