5 міс. тому
На жаль, вони не зв’язуються електронною поштою. Просто повернення платежу в моїй банківській виписці
Unfortunately no contact by email from them. Just a chargeback on my bank statement
0
На жаль, вони не зв’язуються електронною поштою. Просто повернення платежу в моїй банківській виписці
Unfortunately no contact by email from them. Just a chargeback on my bank statement
Радий, що я побачив цю тему. Також потрібна допомога щодо зв’язку з цими компаніями
Як зазначено в банківських виписках
Coinshop.work
Депозит за допомогою криптовалюти
Nikotpf*nexpulse
Zpaympf*toolshaven
Zpaympf*theplatinum
Glad I seen this thread. Looking for some assistance aswell regarding contacting these companies
As shown on bank statements
Coinshop.work
Deposit by crypto
Nikotpf*nexpulse
Zpaympf*toolshaven
Zpaympf*theplatinum
Я отримав відшкодування безпосередньо від Stockimagemart і 123 Templates. Хтось знає, через який платіжний процесор це було здійснено, оскільки в той самий день у мене є платежі, надіслані на ряд інших роздрібних веб-сайтів, для яких я ще не зміг відновити/знайти контакти. Усе зроблено для Celsius Casino:
Digikey (стверджують, що не можуть знайти платежі)
Приталений
Officehut
Енігма
Нескінченність
I have obtained refunds directly from Stockimagemart and 123 Templates. Does anyone know which payment processor these would have been made through as I have payments sent to a number of other retail websites on the same day which I have not been able to recover/find contacts for yet. All made to Celsius Casino:
Digikey (claim they can’t find the payments)
Slimfit
Officehut
Enigma
Infinity
Керується Celsius Holdings NV і стверджує, що має ліцензію Кюрасао
Operated by Celsius Holdings NV and claims to have a Curacao Licence
Крім того, я знайшов деякі платежі в казино Nine, які надійшли до MonsterIT Tallinn. MonsterIT має веб-сайт і електронну адресу, але не сподівається на відповідь. Хтось знає, кого використовують Nine Casino/Uno Digital BV/Scartesu Ltd для платежів?
Plus I have found some payments to Nine Casino which went to MonsterIT Tallinn. MonsterIT have a website and email address but not hopeful for a response. Anyone know who Nine Casino/Uno Digital B.V. /Scartesu Ltd use for payments?
Точно, вони не відповідають ні на які листи.
І я не можу нічого знайти про адвоката юридичних послуг
Exactly, they don't respond to any mails.
And I can't find anything about the Legal Services attorney
Precis, dom svarar inte på några Mail.
Och Legal Services attorn hittar jag ingenting på
Всім привіт.
Коротке оновлення від мене.
Наразі отримав додаткове відшкодування від WinterMDSE ще на 500 фунтів стерлінгів. - Повернення склали 1058 фунтів стерлінгів.
Відшкодування також отримано від Destream.net - DSTRLD і DSTLTD.
Ми все ще переслідуємо кілька інших, але ще не почули відповіді від багатьох компаній.
Усім людям, які цікавляться, як подати запит на відшкодування, прочитайте попередні дописи в цій темі.
Hi All.
Just a quick update from me.
Currently received a further refund from WinterMDSE for another £500. - Refunds totalled £1058.
Refund also received from Destream.net - DSTRLD and DSTLTD.
Still chasing a few others, yet to hear a response from many companies.
To any people enquiring on how to request a refund, please read through previous posts in this thread.
Привіт.
Відшкодування отримано від Nikotpf*nexpulse, оскільки постачальником платежів є Elegro.
Зверніться до elegro та перегляньте попередні коментарі в цій темі.
Zpaympf Я також намагаюся переслідувати.
Hi There.
Refund recieved from Nikotpf*nexpulse as payment provider is Elegro.
Reach out to elegro, and check previous comments in this thread.
Zpaympf I am also trying to chase down.
Те саме для мене.
Зверніться безпосередньо до компаній і запитайте про відшкодування безпосередньо компаніям. Якщо це не спрацює, зверніться безпосередньо до постачальника платежів і поясніть ситуацію. Перегляньте попередні коментарі в цій темі, щоб дізнатися про шаблони електронних листів тощо.
Same to me.
Reach out to companies directly and enquire about the refund to companies direct, if that doesn't work, go to payment provider directly and explain the situation. Check previous comments in this thread for email templates etc.
Привіт Яро.
Останнім часом отримано багато відшкодувань.
Приблизно після розсилки електронної пошти з декількома компаніями/постачальниками платежів потрібно близько тижня, щоб правильно пояснити, і почався процес відшкодування. Багато компаній отримали кошти миттєво після початку процесу повернення.
По суті, майже миттєво.
Hi Jaro.
Many refunds recieved lately.
Roughly after email threads with few companies/payment providers, takes about a week to explain correctly and a refund process started. Funds received instantly after refund process was started by many companies.
Essentially, almost instantly.
Привіт Кай.
Я отримав £1058 відшкодування від WinterMDSE. Вони мені дуже підійшли.
Вам просто потрібно продовжувати переслідувати їх електронними листами та заявками в службу підтримки, і зрештою вони повернуть кошти через деякий час і зусилля від нашого імені.
Я отримав відшкодування за транзакції, які були здійснені приблизно 3 місяці тому, і найшвидше через 1 місяць.
Варто переслідувати їх, оскільки вони, здається, досить добре повертають гроші.
Hi Kai.
I have recieved £1058 in refunds from WinterMDSE. They have been very good for me.
You just have to keep chasing them with emails and support tickets, they will eventually refund after some time and effort on our behalf.
I have received refunds from transactions that were in place from around 3 months ago, and soonest was 1 month.
Worth chasing them up as they seem to be pretty good at issuing refunds.
Дякую за відповідь.
чи можу я запитати, як ви сформулювали свій електронний лист до них, чи це в попередньому повідомленні
Thanks for the reply.
can I ask how you worded your email to them or is it on a previous message
Привіт. Цим я прошу негайно відшкодувати кошти за транзакції, здійснені 29 лютого 2024 року. Трансакції, про які йде мова, здійснені вам за допомогою номера картки, що закінчується ***, загальна сума транзакції становить ***. Трансакція є незаконною, оскільки містить код продавця, який також обходить набір блокувань на моїй картці у зв’язку з азартними операціями, і я не отримав від вас жодних послуг. Згідно з правилами схеми Mastercard, транзакція підлягає поверненню платежу. Дайте мені знати, що вам потрібно.
Hi There. I hereby request an immediate refund of transactions made on 29th February 2024. Transactions in question made to you by card number ending ***, transaction amounts totalling *** The transaction is illegal as it contains a merchant code that also bypasses a block set on my card in relation to gambling transactions and I have not received any service from you. According to the rules of the Mastercard circuit, the transaction is subject to chargeback. Let me know what you need.
Ref Slimfit Я знайшов кілька потенційних можливостей - чи чиїсь банківські виписки показують, до якої країни/міста надходили їхні платежі??
Ref Slimfit I have found a number of potentials - does anyone’s bank statement show which country/city their payments went to??
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.