Я дам їм час до понеділка, а якщо ні, опублікую це, і їх засипатимуть електронними листами
Il give them until Monday and then if not il post it and they will be bombarded with emails
Не поспішайте, друже, у мене найбільше транзакцій у Wintermads і Pixeleum
No rush mate -It's Wintermads and Pixeleum that I have the most transactions with
Мені вдалося добитися повернення платежу Pixeleum, чи пробували ви в банку на них? Я думаю, що через те, що pixeleum базується на NFT/крипто, Chase має блокувати ці транзакції, багато банків Великобританії зараз блокують криптовалюту.
I managed to get chase to chargeback Pixeleum, have you tried the bank on those ones? I think due to pixeleum being NFT/crypto based that Chase should be blocking those transactions, a lot of UK banks are blocking crypto nowadays.
Ах цікаво. Я міг зв’язатися з ними електронною поштою, але я не дуже впевнений, що вони щось з цим зроблять. Можливо, тоді я піду прямо до свого банку.
Ah interesting. I'll have had contact from them over email, but I'm not very confident they'll do anything with it. Maybe I'll go straight to my bank then.
Я не зміг знайти подробиць, тому просто звернувся до компанії Chase, яка спочатку була проблемою, але коли я з ними поговорив і не скористався чатом, гроші мені повернули наступного дня, припускаючи, що навіть якщо вони надали докази отриманих товарів, які Chase не дозволяють крипто тощо
I couldn’t find the details so I just went to Chase, who were a pain to begin with but when I spoke to them and didn’t use the live chat it was refunded the day later, assuming because even if they did provide evidence of goods being received that Chase don’t allow crypto etc
Дякую, друже, я піду цим шляхом. Мій банк також не дозволяє криптовалютні транзакції.
Thanks mate, I'll go down that route. My bank doesn't allow crypto transactions either.
Я вважаю, що вони більш готові допомогти, оскільки неправильний код обійшов їх, і вони не хочуть нести відповідальність, тому обробляють повернення платежу.
Можливо, я не правий у цій частині, але будь-який із тих, хто каже, що цифрове мистецтво чи подібне засноване на крипто/nft
I think it’s the same principles as the gambling when you have a block on it/credit card that they are more willing to help as the incorrect code has bypassed them and they don’t want to be held responsible so they process the chargeback.
I may be incorrect on this part but any of the ones that say digital art or similar are crypto/nft based
Дякую, J, зараз я порушив спір зі своїм банком.
Крім очевидного, чи є щось, що ви конкретно сказали, що дало їм змогу швидко вирішити це питання?
Я хвилююся, що це буде довгий процес, який зрештою призведе до того, що мені буде відмовлено.
Крім того, чи всі ваші транзакції протягом 120-денного періоду повернення платежу?
Thanks J, I have raised a dispute with my bank now.
Other than the obious, is there anything you specifically said which abled them to get it dealt with quickly?
I'm worried this is going to be a long drawn out process that eventually results in me getting declined.
Also, were all your transactions within the 120 day chargeback period?
Так, період становив приблизно 2 дні після здійснення платежу.
Не впевнений, що було щось конкретне, я просто пам’ятаю, що це було проблемою в чаті в прямому ефірі, тоді вони сказали, що через його характер ви повинні зателефонувати. Коли я зателефонував їм, я просто сказав, що хочу грати в азартні ігри, але натомість ця компанія взяла гроші, і пояснив неправильні коди.
Я вважаю, що ці банки справді користуються успіхом. Озираючись на цю тему, як тільки ініціюється повернення платежу, ці продавці дуже рідко повертають гроші, можливо, один або два, але здається, що вони залишаються безперечними, і ми отримуємо їх назад.
Сподіваюся, все для вас буде відсортовано. У мене є комбінація кредитної картки (бачу результат, як спробували лише два дні тому) та дебетової (чекаю, поки вона піде з очікування). Сподіваюся, ми всі будемо тут за кілька тижнів, щоб відсвяткувати наш гроші назад ха-ха
Yes in the period was like 2 days after the payment cleared.
Not sure there was anything specific, I just remember it being a pain on the live chat then they said due to the nature of it you must call up. When I called them I just said I wanted to gamble but this company has taken money instead, and explained the incorrect codes.
I think it’s real hit and miss from these banks, looking back over this thread once chargeback is initiated then there are very rarely any comebacks from these merchants maybe one or two but it seems like they go uncontested and we get it back.
Hopefully all gets sorted for you, I have a mix of credit card (seeing the outcome as only tried two days ago) and debit (waiting for it go from pending) going through, hopefully we are all on here in a few weeks celebrating our money back haha
Дякую, друже, дуже ціную це! Зараз я підняв це все, тому, схрестивши пальці, я отримав швидку відповідь.
Thanks mate, really appreciate that! I’ve raised it all now, so fingers crossed I get a quick response.
Допоможіть, хлопці, тому що я втратив багато грошей 3500 євро.
Хтось знає контакти дилера luxbook?
Help guys because I have lost a lot of money 3500 euros.
Does anyone know the contact details of the luxbook dealer?
Μια βοήθεια παιδιά γιατί έχω χάσει πολλά λεφτά 3500 ευρώ.
Γνωρίζει κάποιος στοιχεία επικοινωνίας τού εμπόρου luxbook?
Прочитайте коментар після. Я передам його людям у понеділок, якщо він не отримає відповіді, але продовжуйте так, ви можете піти і знайти його самі. Нічого собі
Read the comment after. I will give it people on Monday if it don’t get a response but carrying on like that you can go and find it yourself. Wow
Аааа
Чому ви програли?
А як тобі допоможуть незнайомі хлопці???🙄
Aaaah
Why did you lose?
And how will guys you don't know help you???🙄
Aaaa
Zašto si izgubio ?
I kako će ti momci koje ne poznaješ da ti pomognu???🙄
Прочитайте коментар після. Я передам його людям у понеділок, якщо він не отримає відповіді, але продовжуйте так, ви можете піти і знайти його самі. Нічого собі
Read the comment after. I will give it people on Monday if it don’t get a response but carrying on like that you can go and find it yourself. Wow
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.