6 дн. тому
Гаразд, Бетті надіслала це посилання в мій банк, а також у Revolut, щоб переглянути
Ok Betty ive sent that link to my Bank and also Revolut to look at thanks
0
Гаразд, Бетті надіслала це посилання в мій банк, а також у Revolut, щоб переглянути
Ok Betty ive sent that link to my Bank and also Revolut to look at thanks
Отже, я не хочу бути аб*тним, але веб-сторінка, на яку я посилався, є буквально першою, яка з’являється. Якщо ви використовуєте Google CSskkinspro, ви все одно повинні запитати її тут.
Контактна форма не працює, ви запитуєте, чи можу я надати точну електронну адресу – я знайшов її за 2 хвилини, переглядаючи їхню веб-сторінку.
Якщо ви навіть не можете докласти цього обмеженого часу та зусиль самостійно, то я не бачу, що у вас є шанси на успіх із будь-яким поверненням платежу.
So, I dont want to be a b*tch but the webpage I linked to is literally the first one that comes up If you Google CSskkinspro, still you have to ask for it here.
The contact form is not working, you ask If I can provide the exact e-mail -I found one in 2 minutes looking around their webpage.
If you cant even put in that limited time and effort yourself, well, then I dont see that you have any chances of succeeding with any chargeback.
Це просто фіктивний сайт для прикриття незаконних платежів
Its just a bogus site to cover the illegal payments
Це трохи несподівано, я знайшов електронний лист, про який ви говорили, через 5 секунд перегляду, але коли я надіслав їм його електронною поштою, він повернувся до мене, тому я запитав, чи є він у вас, оскільки ви контактували з ними. Не хвилюйтеся, дякую
Thats abit abrupt i found the email you was talking about after 5 seconds of looking but when i emailed them on it it bounced back to me hense why i asked if you have it as you have had contact with them. No worries thanks anyways
Після розгляду ми вирішили не задовольняти вашу скаргу. Нижче описано причини. Що стосується відкликання платежів за трансакції азартних ігор, ми маємо право на відкликання платежу лише тоді, коли кошти не зараховуються на ваш гаманець для азартних ігор. Таким чином, ми не можемо отримати ці кошти через схему повернення платежів. Я ціную ваше відчуття, оскільки ви не надали дані картки продавцю, і вони не надали жодної послуги, щоб ви могли повернути платіж, однак, як ви згадали, це платіжні компанії, які використовує казино, тому вони будуть мати було надано через казино. Я звернувся до команди з питань шахрайства для розгляду. Якби ми розглядали транзакції як неавторизовані вами, про які ви згадали, це можна було б класифікувати як шахрайство. Вони завершили перевірку та виявили, що ми не збираємося надавати відшкодування, оскільки жодного разу Chase не визначив продавця як торговця криптовалютами. MasterCard не розпізнала продавця як торговця Crypto, що відображено в коді категорії продавця. Це код, визначений MasterCard і продавцем, оскільки ми не маємо контролю над кодом категорії продавця, тому також не зможемо повернути кошти за допомогою цього способу. Ви згадали, що вам важко контролювати свої витрати на азартні ігри, і порушили це питання в GamStop, щоб заблокувати продавців азартних ігор. Це не те, про що ми знаємо, і про це безпосередньо повідомляється між GamStop і продавцями азартних ігор. Це стосується не всіх торговців азартними іграми, і їх потрібно було б отримати безпосередньо за допомогою GamStop, щоб дізнатися, чи включено використовуване казино до їхніх зареєстрованих продавців. Я розумію, що це не той результат, якого ви хотіли. Надалі я хотів би повідомити вам про нашу функцію контролю азартних ігор у додатку, за допомогою якої ви зможете блокувати транзакції для продавців, які мають код категорії продавця азартних ігор. Я розумію, що в цьому випадку торговці використовували інший код категорії, і наш ігровий блок не зупинив би це, але ми можемо повідомити про торговців MasterCard, надавши докази того, що вони надають альтернативні послуги, ніж те, що передбачає їхній код категорії. Це дозволить MasterCard глибше досліджувати це питання та погоджуватися з продавцями. Альтернативним варіантом для продавців, які використовують оманливі коди категорій, було б відключити ваші онлайн-транзакції, оскільки це заблокує всі онлайн-транзакції. Останнім варіантом, який ми мали б, було б закрити ваш рахунок Chase, якщо ви вважаєте, що жоден із них не зможе задовольнити ваші потреби чи захистити ваші кошти.
Допоможіть будь ласка я не знаю що робити зараз...
After review, we have decided not to uphold your complaint and the details for why are below. With chargebacks for gambling transactions, we only have chargeback rights for when the funds are not credited into your gambling wallet. As such, we cannot raise these through the chargeback scheme. I appreciate you feel as you didn't give the card details to the merchant and no service was provided by them directly that you can raise a chargeback, however as you mentioned these are the payment companies that the casino uses, as such they will have been provided through the casino. I've raised this to the fraud team to review as if we were to look at the transactions as unauthorized by yourself which you mentioned, this could be classified as a scam. They have completed their review and found that we would not be looking to provide any refund as at no point would Chase have identified the merchant as a Crypto merchant. MasterCard have not recognized the merchant as a Crypto merchant which is reflected in the merchant category code. This is a code decided by MasterCard and the merchant, as we have no control over the Merchant Category Code we would not be able to provide a refund through this avenue either. You have mentioned that you have difficulty controlling your gambling spending and raised this with GamStop to put blocks in place with gambling merchants. This is not something we are made aware of and is directly communicated between GamStop and gambling merchants. This does not include all gambling merchants and would need to be raised with GamStop directly to find out if the casino used is included on their registered merchants. I appreciate this is not the outcome you wanted. Going forward, I would like to make you aware of our gambling control feature in the app where you will be able to block transactions for merchants that have the gambling merchant category code. I understand that in this instance the merchants used a different category code and our gambling block would not stop these, but we can report the merchants to MasterCard with evidence showing that they are providing alternative services than what their category code suggests. This will allow MasterCard to investigate this further and amend with the merchants. An alternative option for the merchants who use misleading category codes would be to disable your online transactions as this would block all online transactions. The final option we would have would be to close your Chase account if you feel none of these are able to support your needs or keep your funds secure.
Help please I don't know what to do now...
Це нісенітниця, яку вони танцюють навколо питання, про яке йде мова, із зайвою інформацією ні про що! ви повинні мати можливість оскаржити рішення
That is nonsense they are dancing around the matter in question with a load of over information about nothing ! you should be able to appeal the decision
Рада, що я не одна, які кроки я зараз роблю з банком і на якій підставі, простий товар не отримав...
Вони сказали, що через те, що торговці технічно постачали казино, я отримав товар
Glad I'm not the only one, what steps do I take now with the bank and under what basis, simple goods not received...
They said because the merchants technically supplied the casino I did receive goods
Ви можете оскаржити рішення за скаргою, і хтось інший розбереться з цим, і чи є у них докази, що ви отримали фішки казино? якщо ні, спробуйте це, але неправильного кодування продавця має бути достатньо, щоб це зробити
You can appeal the decision for the complaint and someone else deals with it and did they have evidence you got casino chips ? if not try that but the incorrect merchant coding should be enough to do them
У них немає доказів, але я по-дурному сказав їм, що знав, оскільки у мене рецидив.
Їх не хвилює неправильний MCC.
Я поговорив з ними щойно і в основному зараз, тому що Donbet каже, що їхнім платіжним процесором є wirecard AG, і це той, хто, на мою думку, обробляє мої платежі будь-яким іншим способом, що буде класифікуватися як несанкціонована транзакція.
Я сказав, як мені дізнатися, чи pixeleum і finnart.io мають якесь відношення до donbet. Я не можу бути впевнений, тому ці транзакції є неавторизованими
Він зрозумів мою точку зору і просто повинен надіслати деякі докази, тому що коли я запитав Донбет про це, вони мене забанили.
They don't have evidence but I stupidly told them I did as I relapsed.
They are not bothered about the incorrect MCC.
I have spoken to them just and basically now because donbet says their payment processor is wirecard AG and that's who I thought my payments were being processed by anything else would be classed as an unauthorised transaction.
I stated how do I know if pixeleum and finnart.io have got anything to do with donbet I can't be sure so those transactions are unauthorised
He got my point and just got to send some evidence across now because when I questioned donbet about this they banned me.
Гаразд, це звучить трохи краще, сподіваюся, ви розберетеся
Ok well that sounds a bit better hopefully you get it sorted
Сподіваюся, так, він попросив скріншот політики donbets, де зазначено, що платіжним процесором є wirecard AG, оскільки наразі сторінка їхньої політики та умов порожня, будь-яке листування, у якому вони зізналися, що не знають, які платіжні процесори вони використовують, і копія транзакцій від казино, яке не вказує продавця.
На щастя, я все це зберіг і задокументував.
Отже, якщо люди відчувають труднощі, перевірте політику казино щодо їхнього платіжного процесора, і будь-що інше повинно свідчити про неавторизовану транзакцію.
Hopefully yes he has asked for a screenshot of donbets policy which states payment processor is wirecard AG as currently their policy and terms and conditions page is blank, any correspondence where they have admitted they don't know what payment processors they use and copy of transactions from the casino that doesn't state the merchant.
Luckily I have all these saved and documented.
So if people are struggling then check the casino's policy for their payment processor and anything different should warrent an unauthorised transaction.
Просто намагаюся допомогти, наскільки це можливо, згідно з FCA, ви повинні повідомити про несанкціоновану транзакцію та отримати відшкодування наступного робочого дня, тож схрестіть пальці після того, як завтра він отримає всі мої докази, які можна обробити.
Just trying to help as much as possible, according to the FCA you should report an unauthorised transaction and get a refund the next working day so fingers crossed after he's received all my evidence tomorrow that can be processed.
Добре, на сайті Kinghills немає жодної згадки про платіжний процесор, і вони не відповідають на мої електронні листи, але я впевнений, що це не Sumup!
Ok there is no mention of a payment processor on Kinghills site and they dont answer my emails but im sure its not Sumup !
Молодець, друже, сподіваюся, це допоможе тобі захиститися та принесе результат, якого ти прагнеш!
Well done mate, hopefully that helps your defence and gets you the result you’re after!
Хтось знає, до кого звернутися щодо Byte news London? Або це, як завжди, швидкий біт за транзакціями?
Anyone know who to contact about Byte news London? Or is it as usual quick bit behind transactions?
Någon som visste vem man skall kontakta om Byte news London? Eller är det som vanligt quick bit som ligger bakom transaktioner?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.