ФорумОбговорення скаргЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 11)

6 міс. тому від kirekin
|
23721 переглядів 439 відповідей |
|
1...10 11 12...22
Додати публікацію
4 тиж. тому

Крім того, я знайшов деякі платежі в казино Nine, які надійшли до MonsterIT Tallinn. MonsterIT має веб-сайт і електронну адресу, але не сподівається на відповідь. Хтось знає, кого використовують Nine Casino/Uno Digital BV/Scartesu Ltd для платежів?

Змінено автором 4 тиж. тому
Автоматичний переклад.
carsix79
4 тиж. тому

Казино відмовилося повертати кошти прямо

Автоматичний переклад.
Lottie48
4 тиж. тому

Єдиний спосіб – ви надішлете запит на повернення платежу через свій банк. Ви повинні повідомити банку, що ви не отримували жодних товарів чи послуг від цих продавців

Автоматичний переклад.
knkwpbdvxx
4 тиж. тому

Точно, вони не відповідають ні на які листи.

І я не можу нічого знайти про адвоката юридичних послуг

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Всім привіт.

Коротке оновлення від мене.

Наразі отримав додаткове відшкодування від WinterMDSE ще на 500 фунтів стерлінгів. - Повернення склали 1058 фунтів стерлінгів.

Відшкодування також отримано від Destream.net - DSTRLD і DSTLTD.

Ми все ще переслідуємо кілька інших, але ще не почули відповіді від багатьох компаній.

Усім людям, які цікавляться, як подати запит на відшкодування, прочитайте попередні дописи в цій темі.

Автоматичний переклад.
Kinto
4 тиж. тому

Привіт.

Відшкодування отримано від Nikotpf*nexpulse, оскільки постачальником платежів є Elegro.

Зверніться до elegro та перегляньте попередні коментарі в цій темі.

Zpaympf Я також намагаюся переслідувати.

Автоматичний переклад.
Lottie48
4 тиж. тому

Те саме для мене.

Зверніться безпосередньо до компаній і запитайте про відшкодування безпосередньо компаніям. Якщо це не спрацює, зверніться безпосередньо до постачальника платежів і поясніть ситуацію. Перегляньте попередні коментарі в цій темі, щоб дізнатися про шаблони електронних листів тощо.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 тиж. тому

Привіт Яро.

Останнім часом отримано багато відшкодувань.

Приблизно після розсилки електронної пошти з декількома компаніями/постачальниками платежів потрібно близько тижня, щоб правильно пояснити, і почався процес відшкодування. Багато компаній отримали кошти миттєво після початку процесу повернення.

По суті, майже миттєво.

Автоматичний переклад.
kaishast
4 тиж. тому

Привіт Кай.

Я отримав £1058 відшкодування від WinterMDSE. Вони мені дуже підійшли.

Вам просто потрібно продовжувати переслідувати їх електронними листами та заявками в службу підтримки, і зрештою вони повернуть кошти через деякий час і зусилля від нашого імені.

Я отримав відшкодування за транзакції, які були здійснені приблизно 3 місяці тому, і найшвидше через 1 місяць.

Варто переслідувати їх, оскільки вони, здається, досить добре повертають гроші.

Автоматичний переклад.
mBp12
4 тиж. тому

Дякую за відповідь.


чи можу я запитати, як ви сформулювали свій електронний лист до них, чи це в попередньому повідомленні

Автоматичний переклад.
Kinto
4 тиж. тому

Привіт. Цим я прошу негайно відшкодувати кошти за транзакції, здійснені 29 лютого 2024 року. Трансакції, про які йде мова, здійснені вам за допомогою номера картки, що закінчується ***, загальна сума транзакції становить ***. Трансакція є незаконною, оскільки містить код продавця, який також обходить набір блокувань на моїй картці у зв’язку з азартними операціями, і я не отримав від вас жодних послуг. Згідно з правилами схеми Mastercard, транзакція підлягає поверненню платежу. Дайте мені знати, що вам потрібно.

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Ref Slimfit Я знайшов кілька потенційних можливостей - чи чиїсь банківські виписки показують, до якої країни/міста надходили їхні платежі??

Автоматичний переклад.
Sutton
4 тиж. тому

Ви надіслали електронний лист із проханням про відшкодування саме Santeda International BV?

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Slimfit, Enigma та Digikey – усі через Starling Bank, і вони, на жаль, не вказують місцезнаходження Natwest

Автоматичний переклад.
Kinto
4 тиж. тому

Я просив Velobet у Сантеді повернути кошти кілька разів, але вони так і не відповіли

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Сантеда, здається, ніколи не повертає гроші безпосередньо. Зауважу, що минулого року у Франції їх оштрафували на 5 мільйонів євро - будемо сподіватися, що незабаром їх повністю знищать.

Автоматичний переклад.
carsix79
4 тиж. тому

Те саме.. Вони просто дають тобі розмову. Я надіслав електронною поштою Wintermads усі транзакції, пов’язані з їхньою компанією, і запросив повне відшкодування

Автоматичний переклад.
mBp12
3 тиж. тому

file Це відповідь, яку я отримав від elegro

Автоматичний переклад.
kaishast
3 тиж. тому

Чи Wintermads пов’язано з транзакціями Santeda? Як з нами зв'язатися? У вас є електронна пошта?

У моїй банківській виписці трансакції, пов’язані з Santeda, показують таких продавців:


Madeuwin Стокгольм

Mintmadcom Стокгольм

Теркомвін Стокгольм

Семадв Стокгольм

Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
mBp12
3 тиж. тому

Під назвою якого продавця трансакції Wintermads відображаються у виписці з моєї картки?

Автоматичний переклад.
1...10 11 12...22
Перейти на сторінкуіз 22 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого