Адміни постійно видаляють мій пост про всю інформацію про злочинців на MyDates/Grotobook....
Вони (Grotobook/Mydates) написали мені це:
«Дійсно, ці транзакції були оброблені через наш веб-сайт за допомогою цієї картки. Однак:
Вони проводилися через термінал 3DS, тобто власник картки підтверджував ці транзакції за допомогою автентифікації через SMS/APP.
Ми надали послугу користувачу, який використовував цю картку для цих покупок.
Можливо, ви дозволили комусь іншому використовувати вашу картку для оплати на нашій платформі».
«Ми вже надали вам всю необхідну інформацію про ваш
справа. Вам потрібно далі вирішити цю ситуацію з вашим банком-емітентом».
І це:
«Ми не маємо жодного відношення до онлайн-казино. У нас чіткий напрямок діяльності — продаж онлайн-книг.
Ви маєте право зв’язатися з усіма вищезазначеними органами влади та вимагати відкликання платежу.
У цьому випадку з нами зв’яжеться Mastercard і платіжна організація, яка обробляє наші платежі, із запитом на інформацію».
Admins keep removing my post about all info about the criminals on MyDates/Grotobook....
They (Grotobook/Mydates) wrote me this:
"Indeed, these transactions were processed through our website using this card. However:
They were conducted via a 3DS terminal, meaning that the cardholder confirmed these transactions through SMS/APP authentication.
We rendered a service to the user who used this card for these purchases.
It's possible that you may have authorized someone else to use your card for payment on our platform."
"We have already provided you all the required information about your
case. You need to solve this situation further with your issuing bank."
And this:
"We have nothing to do with online casinos. We have a clear line of business - selling online books.
It is your right to contact all of the above mentioned authorities and request a chargerback.
In this case, we will be contacted by Mastercard and the payment institute that processes our payments with a request for information."
Автоматичний переклад.