ФорумОбговорення скаргЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 127)

11 міс. тому від kirekin
|
333294 переглядів 3771 відповідей |
|
1...126 127 128...250
Додати публікацію
Jasmon
3 міс. тому

Ви неправильно зрозуміли, шведський орган фінансового нагляду хоче, щоб ми зв’язалися з шведським управлінням азартними іграми тощо, сповіщення отримують компанії, а не ми.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому
Опубліковано Jasmon видалено
3 міс. тому

га? Чому ти мусив сидіти у в'язниці?

Автоматичний переклад.
Опубліковано Jasmon видалено
Опубліковано Lakita1994 видалено
Lakita1994
3 міс. тому

Так багато разів, але вони не відповідають.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
Jasmon
3 міс. тому

Ха-ха ні..Не треба боятися влади

Автоматичний переклад.
Опубліковано Anonymized609 видалено
3 міс. тому

Єдине, що кусає ці компанії, це масова звітність і припинення гри в таких казино

Автоматичний переклад.
Опубліковано Bibble58 видалено
Anonymized609
3 міс. тому

Я отримав від них платіж, не звертаючись до банку. Спробуйте написати ще раз.

Автоматичний переклад.
Anonymized641
3 міс. тому

Ви відправили на неправильну адресу.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

https://grottobook.com/



MYDATES LTD © 2023


85 Great Portland Street, First floor, London, United Kingdom, W1W 7LT


Реєстровий номер 15224878. E-mail: support@grottobook.com . Телефон: +44 131 892 6745


https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/15224878/officers


Компанією керують Михайли ДУБРОВС


Адреса для кореспонденції

39/5, Granton Crescent, Edinburgh, United Kingdom, EH5 1BN

Автоматичний переклад.
Опубліковано Dt100 видалено
Опубліковано Dt100 видалено
Опубліковано Dt100 видалено
Dt100
3 міс. тому

Адміни постійно видаляють мій пост про всю інформацію про злочинців на MyDates/Grotobook....

Вони (Grotobook/Mydates) написали мені це:


«Дійсно, ці транзакції були оброблені через наш веб-сайт за допомогою цієї картки. Однак:


Вони проводилися через термінал 3DS, тобто власник картки підтверджував ці транзакції за допомогою автентифікації через SMS/APP.

Ми надали послугу користувачу, який використовував цю картку для цих покупок.

Можливо, ви дозволили комусь іншому використовувати вашу картку для оплати на нашій платформі».


«Ми вже надали вам всю необхідну інформацію про ваш

справа. Вам потрібно далі вирішити цю ситуацію з вашим банком-емітентом».


І це:


«Ми не маємо жодного відношення до онлайн-казино. У нас чіткий напрямок діяльності — продаж онлайн-книг.

Ви маєте право зв’язатися з усіма вищезазначеними органами влади та вимагати відкликання платежу.

У цьому випадку з нами зв’яжеться Mastercard і платіжна організація, яка обробляє наші платежі, із запитом на інформацію».


Автоматичний переклад.
Опубліковано Dt100 видалено
Dt100
3 міс. тому

Як виглядало надіслане вами повідомлення, коли ви також додавали компанії?

Автоматичний переклад.
Опубліковано cftbl видалено
Опубліковано Dt100 видалено
1...126 127 128...250
Перейти на сторінкуіз 250 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.