4 дн. тому
У вас є контактна електронна адреса Enygma?
Have you got Enygma contact email
0
Чи пробували ви оскаржити транзакцію у своєму банку?
Have you tried disputing the transaction with your bank?
лол, тому я поскаржився в ceg, і вони стали на бік казино. Який жарт, вони буквально вкрали мої гроші. Це те, що вони написали, для мене це навіть не має сенсу, просто звучить як купа дурниць.
Оператор, на думку CEG, діяв відповідно до публічної інформації на своєму веб-сайті, на яку посилався Оператор, а також надав підтверджуючі заяви.
Гравець обґрунтував свою претензію на (ймовірному) порушенні норми (незаконні дії). Навіть якщо це було б так, що CEG не зміг встановити, відносний аспект протиправності означає, що норма, порушена винним, повинна була бути кодифікована з метою захисту інтересів, яким було завдано шкоди. Проте норма, на якій гравець засновує свою вимогу, у цьому конкретному випадку не проходить перевірку відносності. Незалежно від передбачуваного порушення норми внаслідок непроходження тесту відносності вважається, що Оператор діяв згідно з правилами та положеннями, що стосуються питань, що стосуються гравця.
lol so I complained to ceg and they sided with the casino. What a joke, they literally stole my money. This is what they wrote, it doesn’t even make sense to me just sounds like a load of jibberish.
The Operator, in the view of CEG, has acted in accordance with the public information on its website, to which the Operator has referred to, as well as provided supporting statements.
The Player has based his/her claim on an (alleged) violation of a norm (unlawful action). Even if this would be the case, which CEG was not able to establish, the relative aspect of the unlawfulness means that the norm infringed by the perpetrator must have been codified in order to protect the interest that has been harmed. The norm on which the player has based his claim does in this particular case, however, not pass the relativity test. Whatever may be of the alleged breach of a norm, as a consequence of not passing the relativity test, it is ruled that the Operator has acted in accordance with rules and regulations pertaining to the issues relating to the player.
Я отримав відповідь від банку через майже 60 днів. Вони не починають скаржитися. Відповідно до них я сам погодив виплати. Тому ми нічого не можемо зробити. Банки стоять спиною до цих свиней. Тож я зараз закрив ваш рахунок у цьому банку. Вони можуть тягнути
I got a reply from the bank now after almost 60 days. They don't start a complaint. According to them, I have approved the payments myself. So there is nothing we can do. The banks have their backs on these pigs. So I closed your account at that bank now. They can pull
Jag fick svar av banken nu efter nästan 60 dagar. Dom startar ingen reklamation. Jag har enligt dom själv godkänt betalningarna. Så där finns inget vi kan göra. Bankerna håller ryggen på dessa svinen. Så jag stängde nitt konto på den banken nu. Dom kan dra
Чи справді вони шахраюють? Я розумію, що неправильно вводити код, і багато казино роблять це та відмовляють у знятті тощо, але santeda перевірені та виплачують зняття того ж дня.
ви грали там, програли і тепер хочете повернути гроші. Ви знали про ризик під час депозиту. Це не здається правильним. Якби ви виграли, ви б не скаржилися на неправильне кодування
Are they scamming though really? I understand it’s wrong to miscode and many casinos do this and refuse withdrawals etc but santeda are verified and pay withdrawals out same day.
you played there, lost and now want the money back. You knew of the risk when depositing. Doesn’t seem right this. If you won you wouldn’t be complaining about miscoding
Точно таку відповідь я отримав.
Exactly the same answer I got.
Exakt samma svar som jag fick alltså.
Привіт,
У деяких країнах фальсифікація справжньої причини транзакції шляхом посилання на хибне кодування є кримінальним злочином.
Гравець зазвичай нічого не помічає, тому що це відбувається у фоновому режимі. Мій банк тричі блокував картку та вимагав пояснень через операції з сумнівними компаніями по всьому континенту. Гравець потрапляє в трясовину відмивання грошей, хоча він хотів витрачати гроші лише на азартні ігри онлайн. Крім того, така обробка платежів відкриває двері для відмивання грошей і незаконні кошти можуть бути відмиті.
Hello,
It is a criminal offense in some countries to falsify the true reason for the transaction by referring to false coding.
The player usually doesn't notice anything because it happens in the background. My bank has blocked the card three times and demanded an explanation because of transactions with dubious companies across the continent. The player is drawn into the money laundering quagmire, even though he only wanted to spend money on online gambling. Furthermore, this payment processing opens the door to money laundering and illegal funds can be laundered.
Hallo,
es ist in einigen Ländern eine Straftat den wahren Grund der Transaktion zu verfälschen, mit Bezug zu falschen Codierung.
Der Spieler bekommt in der Regel davon nichts mit, weil es im Hintergrund passiert. Meine Bank hat 3x die Karte gesperrt und eine Erklärung verlangt wegen Transaktion zu dubiosen Firmen auf dem ganzen Kontinent. Der Spieler wird da in den Geldwäschesumpf mit reingezogen, obwohl er nur Gelder für Onlineglücksspiele ausgeben wollte. Ferner ist aufgrund dieser Zahlungsabwicklung der Geldwäsche alle Tore geöffnet und man kann illegale Gelder reinwaschen.
Чесний коментар.
Однак, якщо вони діють безсовісно (можливо, незаконно) щодо неправильного кодування, використання сторонніх процесорів та обходу Gamstop тощо, як ви можете повірити, що отримаєте справедливу тріщину в батозі, коли справа доходить до їхніх ігор? Де закінчується їхнє порушення правил?
Що стосується виплат, у більшості випадків виплати так, хоча вони залишать вам достатньо часу, щоб скасувати зняття, і раптом знадобиться перевірка картки, якою ви скористалися один раз. Все для того, щоб уповільнити процес, щоб дати, безсумнівно, компульсивним гравцям час подумати, що вони можуть виграти більше і програти жереб. В той же день? Нісенітниця.
Все одно кожен має право на свою думку...
Fair comment.
However, if they act unscrupulously (possibly illegally) in regard of miscoding, using 3rd party processors and circumventing Gamstop etc. how can you possibly believe that you'll get a fair crack at the whip when it comes to their games? Where does their bending of the rules stop?
As for payouts, most of the time payouts yes, although they'll leave you enough time to cancel the withdrawal, and all of a sudden need verification of a card you've used once. All to slow the process down to allow the no doubt compulsive gamblers time to think they can win more and blow the lot. Same day? Nonsense.
Anyway everyone's entitled to their opinion...
Якщо ви все одно збираєтеся відкликати платіж, ЄДИНИЙ шанс, що ви отримаєте гроші, це ЗБРЕХАТИ банку. Якщо ти чесний, ти не отримаєш грошей. Проте не раджу вам брехати, але й не витрачайте час на чесність і намагання таким чином отримати гроші. Банк відстій зовсім. Mastercard і Visa теж байдужі. Тому тільки ці казино можуть продовжувати приймати гроші. Але запам’ятайте одну річ: шведські банки почали відмовляти у видачі грошей із цих казино. Тож ви граєте лише у збиток. Ви можете лише надсилати гроші, але не отримувати
If you're going to do a chargeback anyway, the ONLY chance you'll get money is to LIE to the bank. If you are honest, you won't get any money. However, I do not advise you to lie, but also do not waste time being honest and trying to get money that way. The bank sucks completely. Mastercard and Visa don't care either. So it is only for these casinos to continue accepting money. But remember one thing, the Swedish banks have started denying money that comes from these casinos. So you only play at a loss.. you can only send money but not receive
Om ni ändå ska göra en chargeback så är DEN ENDA chansen att ni får pengar att LJUGA för banken. Är ni ärliga så får ni inga pengar. Jag råder er dock inte till att ljuga men slösa inte heller tid på att va ärliga och försöka få pengar genom den vägen. Banken skiter fullständigt i vilket. Mastercard och Visa bryr sig inte heller. Så det är bara för dessa casino att fortsätta ta emot pengar. Men kom ihåg en sak dom svenska banker a har börjat neka pengar som kommer ifrån dessa casino. Så du spelar bara på förlust.. du får bara skicka pengar men inte ta emot
Я 100% бачу це з обох сторін. Мене обманювали багато імен у цій темі, але жодне з казино santeda (rolletto, goldenbet тощо) завжди виплачувало мої зняття протягом 24 годин.
I can 100% see it from both sides. I have been scammed myself by many names on this thread but none from any santeda casino (rolletto, goldenbet etc) they always paid my withdrawals and within 24 hours.
Моя проблема полягає в тому, що на моєму рахунку є гроші, мене призупинили, і вони ніколи не повертали мені жодних грошей. Навіть після звернення до CEG вони стали на бік казино, я просто хочу повернути свої гроші або принаймні свої депозити
My problem is I have money in my account & they suspended me and they never sent me any of my money back. Even after contacting CEG they sided with the casino, I just want my money back or at least my deposits
Чесно кажучи, я навіть не знаю, чи є в цих казино чесна гра. Якщо подумати про це, я ніколи не бачив великих перемог. Вони також дозволяють витягувати певну суму на день/тиждень
To be honest I don’t even know if any of these casinos are fair play. Coming to think about it, I’ve never really seen massive wins. They only allow you to draw out a certain amount per day/week too
О, тоді це зовсім інше. Хто такі купці?
Oh that’s completely different then. Who are the merchants?
Це те, що сказав мені банк, незважаючи на те, що на моїй картці були блокування азартних ігор і блокування міжнародних платежів на картці, але насправді, якщо ігровий сайт використовує помилкові коди та фальшивих продавців, щоб перевизначити банки, банки також зобов’язані забезпечити додатковий захист щоб протидіяти цій шахрайській тактиці, це просто означає, що ніхто не застрахований
That's what the bank said to me even though I had gambiling blocks on my card and international payment blocks on card, but the reality is if the gaming site is using misscodes and fake merchants to override the banks it's also the banks responsiblility to have extra security in place to counter act these fraudulent tactics it just means no one is safe
WINTERMDSE, інші, які мені вдалося повернути.
WINTERMDSE, the other ones I’ve managed to chargeback.
Так само, як тільки я надіслав дані своєї банківської картки та виписки, вони просто перестали відповідати. Хтось у ланцюжку отримав від них відшкодування, тому я був оптимістично налаштований, що з цього вийде щось хороше, але нічого. Тепер я в розгубленості
Same, once I sent off my bank card details and statements, they just stopped replying. Someone in the thread got a refund from them so I was optimistic something good would come out of it, but nothing. Now I’m at a loss
Я знайшов Mydates – це dota2store.online
Однак вони не намагаються відповісти
I found Mydates is dota2store.online
They don’t bother replying though
Щодо платіжної політики казино я можу сказати:
Я виграв 20 000 євро в казино Кюрасао, указаному тут, і отримав виплату протягом 3 годин.
Виграв 2300 євро в іншому казино Кюрасао та не отримав жодного цента через нібито порушення умов і правил.
У мене був подібний досвід у казино з ліцензіями MGA. Загалом можна сказати, що чорні вівці є всюди, тому важливо повідомляти про чорних вівць тут.
Я покінчив з азартними іграми, я втратив банківські рахунки завдяки платіжним методам операторів і я збираюся звернутися до суду за відмивання грошей...
Вони злочинці, вони порушують закони в усьому світі, і гравець є тим, кого обманюють.
Обов’язково запам’ятайте таке речення:
Ви виграєте більше, якщо не гратимете!
Regarding the casinos’ payment policy, I can say:
I won €20,000 in a Curacao casino listed here and got paid out within 3 hours.
Won 2300 euros in another Curacao casino and didn't receive a cent because of alleged T&C violation.
I've had similar experiences in casinos with MGA licenses. In general, you can say there are black sheep everywhere, which is why it's important to report the black sheep here.
I'm done with gambling, I've lost bank accounts thanks to the operators' payment methods and I'm about to go to court for money laundering...
They are criminals, they break laws all over the world and the player is the one who gets screwed.
Be sure to remember the following sentence:
You win more in the end if you don't play!
Mit Bezug zur Zahlungspolitik der Casinos kann ich Sagen:
Ich habe in einem Curacao Casino welches hier gelistet ist 20000€ gewonnen und ausbezahlt bekommen, innerhalb von 3 Stunden.
In einem anderen Curacao Casino 2300 Euro gewonnen und keinen Cent erhalten wegen angeblich AGB Verstoß.
In Casinos mit MGA Lizenz ähnliches erlebt, pauschal kann man sagen gibt überall schwarze Schafe, deswegen ist es wichtig die schwarzen Schafe hier zu melden.
Ich bin mit dem Glücksspiel durch, habe dank der Zahlungsmethoden der Betreiber Bankkonten verloren und muss demnächst vor Gericht wegen Geldwäsche...
Es sind Verbrecher, sie verletzen Gesetze in aller Welt und der Spieler ist der gefickte.
Bringt euch folgenden Satz unbedingt ins Gedächtnis:
Du gewinnst am Ende mehr wenn Du nicht spielst!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.