Ого, тож я отримав докази повернення платежу від WINTERMDSE, вони казали, що я купив у них мистецтво. Так, вони буквально кажуть, що я купив багато різних творів мистецтва
omg so I recieved the chargeback evidence from WINTERMDSE, they’ve been saying I bought art from them. Yeah right, literally they’re saying I bought lots of different art pieces
Як вони дійшли такого висновку? Схоже, що вони є третьою стороною, яка продає NFT зі Швеції, і тому їх потрібно перевірити.
https://wintermads.com/
How did they come to that conclusion? They seem to be precisely a third party that sells NFTs from Sweden and should therefore be audited.
https://wintermads.com/
Hur kom dom fram till den slutsatsen? Dom verkar ju vara just en tredjepart som säljer NFTs från Sverige och bör därför bli granskade.
https://wintermads.com/
Я говорив з ними, і вони сказали те саме. Вони написали мені шведською мовою, і я переклав це, і вони сказали мені також звернутися до влади
I spoke to them and they said the same thing. They wrote to me in Swedish and I translated it and they told me to contact the authority too
Таким чином, Wintermads є третьою стороною і має бути перевірено шведським управлінням ігор.
Вони перевіряють Quickbit, який є шведським і продає крипто і співпрацює з казино, тому Wintermads також повинен туди належним чином🙂
Замість криптовалюти вони продають цифрове мистецтво (NFT), але це більш-менш те саме.
Thus, Wintermads is a third party and should be audited by the Swedish Gaming Authority.
They review Quickbit, which is Swedish and sells crypto and cooperates with Casinos, so Wintermads should also go there properly🙂
Instead of crypto they sell digital art (NFTs) but it's more or less the same thing.
Alltså är Wintermads en tredjepart och bör bli granskade av Spelinspektionen.
Dom granskar Quickbit som är svenskt och säljer krypto och sammarbetar med Casinon, så Wintermads bör också åka åka dit ordentligt🙂
Istället för krypto säljer dom digital konst (NFTs) men det är mer elr mindre samma sak.
У мене була така ж проблема, як у вас. Вони відмовляються повертати кошти, просто ігнорують усі електронні листи.
I had the same issue as you. They refuse to refund they just ignore all emails.
Конструкцію заборонених онлайн-казино настільки важко зрозуміти, що знадобиться ціла вічність, щоб її повністю зрозуміти.
Починається з заснування і закінчується обробкою платежу; кошти проходять через стільки різних рук, що зрештою ви навіть не знаєте, хто насправді володіє грошима.
Ось чому операторам казино наплювати на закони
The construct of banned online casinos is so difficult to understand that it will take forever to fully understand it.
It starts with the founding and ends with the payment processing; the funds go through so many different hands that in the end you don't even know who really owns the money.
That’s why casino operators don’t give a shit about laws
Das Konstrukt der verbotenen Online-Casinos ist so schwer zu durchschauen, dass es ewig dauern wird diese komplett zu durchschauen.
Es geht bei der Gründung los, und endet bei der Zahlungsabwicklung, die Gelder gehen durch so viel verschiedene Hände, dass man am Ende gar nicht weiß wer wirklich im besitz des geldes ist.
Deswegen scheißen die Casino-Betreiber auf Gesetze
Вау, цей працівник насправді є власником мого побачення, і Grotbooks подивіться на будинок компанії, схоже, він також стоїть за helpersm*AP, оскільки мій банк надав мені деталі, звідки кожна транзакція походить від Grotbooks, і я з ним зустрічаюся, я просто намагаюся щоб знайти помічника, зареєстрованого в Единбурзі, у мене також є ewave і платина
Wow this peice of work is actually the owner of my date and grotbooks look at company house it looks like he is also behind helpersm*AP as my bank has gave me details of where every transaction has come from grotbooks and mydate him I am just trying to find helpersm registered in Edinburgh I have ewave and platinum also
Джодд, з ким ти ведеш банк? Кому належить grotobook і мої дати? У вас є контактні дані для ewave і platinum, друже?
Jodd, who do you bank with? What person owns grotobook and my dates also? Do you have contaxt details for ewave and platinum my friend?
ДУБРОВС, Михайле, це в будинку компанії під моїми датами, він також зареєстрований як grotbook, він також зареєстрований як cleverprix, але з іншим іменем DO B те ж саме зареєстровано в будинку компанії. якщо ви введете в Google або duckduck go. Я співпрацюю з Santander. Мені важко знайти ewave, а платиновий ewave виходить із Стратсбурга та платинового Лондона. Мій банк просить усі види інформаційної документації, взаємодії з цими компаніями тощо. Це як битися головою об цегляну стіну. Я надсилав їм електронні листи, жодної відповіді, схоже, я веду програну битву
DUBROVS, Mihails it's on company house under mydates it's also registered as grotbook he is also registered as cleverprix but with different first name D. O. B same registered on company house also. if you type into either Google or duckduck go. I bank with Santander I am having issues finding ewave and platinum ewave are coming out of Stratsbourg and the platinum London. My bank is asking for all sorts of information documentation, interaction with these companies ect ect it's like hitting head against a brick wall I have sent emails to them no response it looks like I am fighting a losing battle
Так, я вас чую. я така сама. Хтось знайшов ewave, але вони так і не відповіли щодо контактних даних. Platinum, я можу мати електронну адресу. У вас є електронна адреса? Якщо ви хочете опублікувати це швидко, можливо, ми зможемо підтримувати зв’язок і спробувати вирішити проблему разом
Yes I hear you. I am the same. Someone found ewave but they never responded as to the contact details. Platinum i may have the email. Do you have a email address? If you want to post it quick maybe we can keep in touch and try work things out together
Дайте мені знати, якщо ви знайдете компанію, що стоїть за helpersm AP! У мене є гротобук і Destream. Grotto відповів, але безрезультатно, я просив квитанції, підтвердження замовлення тощо, але вони відмовили. У їхній політиці сказано, що ви можете отримати відшкодування, якщо надішлете запит протягом 7 днів, тому я подав запит на відшкодування, але вони перестали відповідати….Шок. Я подав запит на відкликання платежів у свій банк, який отримав відмову, оскільки в мене немає квитанцій/рахунків-фактур/підтверджень замовлень, але яка я відповідальність, якщо вони відмовляються відповідати на мої електронні листи чи надавати ці документи? Він повинен мати вагоміші підстави для повернення платежу, а не відмову. Відтоді я передав проблему на ескалаційний рівень і сподіваюся, що вони зможуть її вирішити, але це виглядає погано без рахунків-фактур.
Let me know if you find the company behind helpersm AP! I have grotobooks and Destream. Grotto has replied but to no avail, I’ve asked for receipts, order confirmations, anything and they refuse. In their policy, it says you can get a refund if you request it within 7 days so I requested a refund and they stopped replying….shocker. I’ve filed chargebacks with my bank which were denied because I don’t have any receipts/invoices/order confirmations, but how is it my responsibility if they refuse to answer my emails or provide these documents? It should have stronger grounds for a chargeback rather than being denied. I’ve since escalated the issue and hoping they can resolve it but it isn’t looking good without any invoices.
Вимагайте від них SARS будь-яких даних, які вони зберігають про вас як транзакції, які вони здійснили через них, вони повинні зберігати записи протягом, я думаю, до 2 років для захисту даних. Також відмова надати цю інформацію є порушенням законів про захист даних, оскільки підприємство зареєстровано у Великобританії, і ви бажаєте отримати повний доступ до транзакцій і покупок.
Request a SARS from them any data they hold on you as transactions where made through them they need to keep a record for I think up to 2 years for data protection . Also refusal to provide this information is a breach of the Data protection laws as the buissness is registered in the UK you want full access to transactions and purchases
Вибачте, не ображайтеся, але мені неприємно повідомляти свою особисту електронну адресу на форумі.
sorry don't be offended but I am not comfortable giving my personal email address out on a forum.
Чи пощастило вам запитати SAR у цих компаній? Здається, вони проігнорували б це, як і будь-який інший електронний лист, який я надсилав
Have you had luck requesting SAR from these companies? Feel like they would ignore it like every other email I’ve sent
У мене також були проблеми з mydates і grotobook. Ненадання квитанцій тощо. Але якщо ви продовжуєте намагатися, розмовляти з ними та продовжувати наполягати, що не отримали від них товарів, банк використає це як доказ. Невиконання. За законом на все потрібно мати квитанції
I had trouble with mydates and grotobook also. Failure to provide receipts etc. But if you keep trying and speaking to them and keep insisting you have received no goods from them then the bank will use that as evidence. Failure to comply. By law you have to have receipts for everything
Так, вони перестали відповідати, на жаль. Однак я не можу змусити банк провести перевірку без квитанцій, тому мені не пощастило. Після телефонного дзвінка це було посилено, тому, сподіваюся, вони зрозуміють. Для мене немає сенсу, що вони не можуть повернути платіж без квитанції, оскільки продавець відмовляється надати квитанції… дико
Yes they’ve stopped replying sadly. However I can’t get the bank to investigate without the receipts so I’m out of luck. It’s been escalated higher after a phone call so hopefully they’ll understand. Doesn’t make sense to me that they cannot progress a chargeback without a receipt because the merchant refuses to provide receipts…wild
Я збираюся зателефонувати в свій банк. Деякий час тому я надіслав їм великий електронний лист, і вони були зацікавлені, але вони продовжували дзвонити мені під час роботи. Я зроблю це знову протягом наступних кількох днів і побачу, що зможу зробити. Навіть якщо це призведе до закриття мого банку і я отримаю свої гроші, я щасливий. Проблема полягає в тому, що я азартний гравець, я отримав 1 виплату, але в результаті я багато програв. Це жахлива залежність
I'm going to phone my bank. I did send them a big email a while back and they were interested but they kept calling me while in work. I will do it again over the next few days and see what I can do. Even if it leads to closure of my bank and I get my money then I'm happy. Problem is being a gambler I've had 1 payout and I ended up losing alot. Its a horrible addiction
Я відчуваю тебе брате. Я був чистим приблизно 1000 днів, перш ніж останні пару тижнів знову став хворим. Я винна, але коли казино можуть обійти наявні засоби безпеки, використовуючи підставні компанії, чи це справді справедливо?
I feel you brother. I was about 1000 days clean before relapsing this last couple weeks. My fault but when casinos can bypass the safety features in place by using shell companies, is it really fair?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.