Банки хочуть квитанції про всі транзакції від продавців і докази взаємодії тощо. Це неможливо довести, оскільки ці продавці ігнорують мої електронні листи. Розглянуте казино, яке використовує фальшивих продавців, не відповідає. Я просто не знаю, що робити 😔
The banks want recipt from all the transactions from merchants and proof of interactions ect. It's impossible to prove as these merchants are ignoring my emails. The casino in question using the fake merchants are not responding. I just don't know what to do 😔
Чому б вам не надіслати електронного листа в казино з проханням повторно відкрити ваш рахунок, тоді ви зможете отримати транзакції. Вони дозволять вам відкрити знову, якщо вони не дізнаються, що ви намагаєтеся відкликати платіж
Why don’t you email the casino asking to reopen your account, then you can get the transactions. They’ll let you reopen if they don’t know you’re trying to chargeback
Хтось скаржився на Curacao Gaming? Їм знадобився майже місяць, щоб прийти до рішення, що вони підтримують казино. До речі, казино навіть не надіслало жодного повідомлення в ланцюжку, і казино не дотримувалося своїх умов і умов, докази яких я показав, але, здається, казино Ninewin чомусь цінується Кюрасао. Також Ninewin має так багато фальшивих відгуків. Я повідомив про них Trustpilot. Майже кожен 5-зірковий огляд є підступним. Вони залишили лише один відгук, і це для Ninewin, а іноді огляд навіть не має сенсу. Я бачив один, де було написано: "Знову буде чудове обслуговування?"
Has anyone complained to Curacao gaming? It took them nearly a month to come to a decision that they’re siding with the casino. The casino didn’t even send one message in the thread by the way & the casino didn’t abide by their T&C’s which I showed proof of, but Ninewin casino seems to be valued by Curacao for some reason. Also Ninewin has so many fake reviews. I’ve reported them to trustpilot. Nearly every 5 star review is dodgy. They’ve only ever left one review and it’s for Ninewin, and sometimes the review doesn’t even make sense. I saw one which said, great service will come again?
Чому б вам не надіслати електронного листа в казино з проханням повторно відкрити ваш рахунок, тоді ви зможете отримати транзакції. Вони дозволять вам відкрити знову, якщо вони не дізнаються, що ви намагаєтеся відкликати платіж
Why don’t you email the casino asking to reopen your account, then you can get the transactions. They’ll let you reopen if they don’t know you’re trying to chargeback
Після того, як рахунок казино закритий, він безпечний, як кицька черниці, він залишиться закритим.
Once the casino account is closed, it is as secure as a nun's pussy, it will stay closed.
Wenn das Casino-Konto einmal zu ist, ist so gesichert wie die Muschi einer Nonne, es bleibt zu.
Я отримав відповідь від grotbooks. Smh електронний лист. Я надіслав чітке повідомлення про шахрайство на моєму банківському рахунку через неправильне кодування продавців і їхніх продавців, а також mydate та інших. Або вони є співучасниками того, що, здається, одна особа пов’язана з кількома компаніями, або вони зовсім не помічають.??? У будь-якому разі чому Посилання на незаконний сайт азартних ігор. Вони по суті попросили мою реєстраційну електронну адресу, коли я приєднався до SMH, і сказали, що GDPR є приватним, що є биком, тому я їм нагадав. Якщо я подаю запит на GDPR, ви повинні надати його закон. Вони знають, що я нічого не купив. Я також зазначив в електронному листі, що я знаю, що це 1 особа, зареєстрована за цими компаніями, які здійснюють ці транзакції, але використовує дещо змінені імена. DO B залишається таким же SMH
Я щойно відповів, тому подивимося, що буде далі
I have had a response from grotbooks. Smh the email. I sent was clear stipulating fraudulent activity on my bank account due to miscoding of merchants and their merchants and mydate plus others are being used. Either they are complicit at it seems 1 person is linked to a couple of the companies or they are totally oblivious.??? Either way why The link to a illegal gambiling site. They have basically asked for my registration email when I joined up SMH and said the GDPR is private which is bull so I have reminded them. If I put in a request for a GDPR then you must provide its the law. They know I haven't bought anything. I also mentioned in the email that I know that it's 1 person registered behind these companies making these transactions but has used slightly changed first names. D. O. B remains the same SMH
I have just responded so let's see what's next
Удачі. Вони перестали відповідати, коли я запитав передбачувану інформацію про замовлення після того, як вони перевірили мій ідентифікатор. У їхній політиці вони мають політику відшкодування протягом 7 днів, якщо книги не прочитано більше ніж 10%. Я надіслав електронного листа з проханням повернути гроші протягом 7 днів, і оскільки я не отримав жодної книги, я, очевидно, не читав їх. На це теж не відповіли. Напевно, оскільки вони підтверджують, що мають замовлення на мою картку, а мій електронний лист із запитом на відшкодування ігнорується, це може бути підставою для повернення платежу? Я все ще чекаю, поки мені зателефонує мій банк, щоб дізнатися, які будуть наступні кроки
Best of luck. They stopped replying once I asked for the supposed order information after they verified my ID. In their policy, they have a refund policy within 7 days as long as the books haven’t been read more than 10%. I emailed asking for a refund within the 7 days and as I haven’t gotten any books, I obviously haven’t read them. They haven’t replied to that either. Surely with them confirming they have an order under my card, and my email requesting a refund being ignored, this can be grounds for a chargeback? I’m still waiting for my bank to call me to see what the next steps will be
Ninewin не повертає кошти? Вони сказали мені, що повернуть мені гроші, і Trustpilot каже те саме
Do ninewin not do refunds? They told me they will refund me and Trustpilot says the same
Вони не повернули мені гроші. Вони змусили мене віднести це до CEG, який відхилив мою скаргу. Я бачив, що деяким людям повертають кошти, якщо ви здіймете великий скандал, але вони кажуть, що я винен, тож, мабуть, це просто те, кого вони вибирають.
They haven’t refunded me. They made me take it to CEG who rejected my complaint. I have seen they do refund some people, if you kick up a big fuss, but they’re saying I’m to blame, so I guess it’s just who they pick and choose..
Коли вони сказали, що повернуть вам гроші? Вони просто ігнорують усі мої електронні листи протягом місяця, лол
When did they say they will refund you? They just ignore all my emails have done for month lol
Як ви можете отримати гроші, які казино, ліцензія та банк відхилили
How are you able to retrieve money that the casino, licensing and bank has rejected
Я знайшов цей веб-сайт : там ви можете повідомити про незаконних постачальників кредитних карток, можливо, тоді це припиниться в якийсь момент.
I found this website : There you can report the illegal providers of credit cards, maybe then it will stop at some point.
Ich habe diese Webseite gefunden: Da könnt Ihr die illegalen Anbieter melden von der Kreditkarte, vielleicht hört es dann irgendwann mal auf.
Сантандер надіслав мені листа з проханням підтвердити покупку, квитанцію, зв’язок із цими продавцями тощо. Зараз я спілкуюся з grotobook і mydate, але інших так важко знайти, що інформації про цих продавців практично немає, це все одно, що шукати голку в a haystack Theplatinum не відповідає. Як я можу надати цю інформацію, якщо я нічого не отримував і не замовляв 🤔😔
Santander have sent me a letter wanting proof of purchase, receipt, contact with these merchants ect I am currently in contact with grotobook and mydate but the others are so hard to find there is virtually no information regarding these merchant it's like looking for a needle in a haystack Theplatinum is not responding. How can I provide this information when I haven't recived or ordered anything 🤔😔
Він не може вам допомогти, він просто намагається обдурити вас іншим способом.
Можливо, щось на кшталт або так, я можу вам допомогти, але мені потрібно витратити на це XXX євро, будь ласка, надішліть це мені.
Він нічого не може зробити. Тому просто ігноруйте його.
He can't help you, he is just trying to scam you in another way.
Probably something like, or yes, I can help you, but, I have to spend €XXX on it, please send it to me.
There is nothing he can do. So just ignore him.
Хтось скаржився на Curacao Gaming? Їм знадобився майже місяць, щоб прийти до рішення, що вони підтримують казино. До речі, казино навіть не надіслало жодного повідомлення в ланцюжку, і казино не дотримувалося своїх умов і умов, докази яких я показав, але, здається, казино Ninewin чомусь цінується Кюрасао. Також Ninewin має так багато фальшивих відгуків. Я повідомив про них Trustpilot. Майже кожен 5-зірковий огляд є підступним. Вони залишили лише один відгук, і це для Ninewin, а іноді огляд навіть не має сенсу. Я бачив один, де було написано: "Знову буде чудове обслуговування?"
Has anyone complained to Curacao gaming? It took them nearly a month to come to a decision that they’re siding with the casino. The casino didn’t even send one message in the thread by the way & the casino didn’t abide by their T&C’s which I showed proof of, but Ninewin casino seems to be valued by Curacao for some reason. Also Ninewin has so many fake reviews. I’ve reported them to trustpilot. Nearly every 5 star review is dodgy. They’ve only ever left one review and it’s for Ninewin, and sometimes the review doesn’t even make sense. I saw one which said, great service will come again?
Кюрасао, Естонія, MGA або будь-яка інша ненаціональна ліцензія не є справжньою ліцензією.
Ними просто керують корумповані уряди. Існує 0 захисту або безпеки.
Ви марнуєте час.
Curacao, Estonia, MGA, or any other non national license is not a real license.
They are just run by corrupt governments. There is 0 protection or safety.
You're wasting your time.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.