ФорумОбговорення скаргЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 103)

9 міс. тому від kirekin
|
118584 переглядів 2266 відповідей |
|
1...102 103 104...114
Додати публікацію
CryptoG82
2 тиж. тому

Я збентежений. Чи можете ви пояснити себе краще?

Автоматичний переклад.
carsix79
2 тиж. тому

Це надовго? Ви пробували знову надіслати їм повідомлення? Я особисто отримав швидку відповідь від них. Я також повідомив їм про незаконні виплати в азартні ігри. Я не дуже сподіваюся на них, але я все одно хотів би повернути свої гроші, які зникли на вітрі і навіть не дійшли до казино.

Автоматичний переклад.
Glamors12
2 тиж. тому

Ні, я отримав автоматичні електронні листи з повідомленням "Платіж скасовано". У мене не було грошей, тому побачимо, що це все означає, коли їхній представник відповість.

Автоматичний переклад.
Glamors12
2 тиж. тому

Так, я намагався їх переслідувати, але марно..

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

file

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Хтось випадково знає, хто є постачальником платежів для goldenbet

Автоматичний переклад.
2scottjason
2 тиж. тому

Paydo або PayOp це все одно було раніше.

Автоматичний переклад.
CryptoG82
2 тиж. тому

Ще раз дякую за допомогу, я звернувся до обох

Автоматичний переклад.
CryptoG82
2 тиж. тому

Цікаво. У який день ви подали скаргу щодо Payop і коли отримали цей електронний лист?

Автоматичний переклад.
Glamors12
2 тиж. тому

Вчора, електронний лист отримано сьогодні.

Автоматичний переклад.
Glamors12
2 тиж. тому

Ой, це відображається як NikoTPF*FAQSOLUTIONS

Автоматичний переклад.
Glamors12
2 тиж. тому

Так, я все ще намагаюся отримати контактну інформацію для ZP Telephono003....якщо хтось щось знайде, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
CryptoG82
2 тиж. тому

Я також отримав ці сповіщення від PayOp

Це означає, що транзакція не була успішною.

Це не відшкодування. Або ці гроші надійшли на ігровий рахунок казино?

Автоматичний переклад.
Glamors12
2 тиж. тому

Дякую, я надіслав їм електронний лист зараз, думаю, мені пощастить, якщо вони повернуть мені гроші з вашого повідомлення?

Автоматичний переклад.
carsix79
2 тиж. тому

Рахунок казино не буде, оскільки він закритий більше року! Почекаю і побачу, яка буде офіційна відповідь.

Автоматичний переклад.
2scottjason
2 тиж. тому

Я вважаю, що тобі пощастило. Оскільки я сів на потяг надто пізно й отримав відповідь, зверніться до свого банку.

Автоматичний переклад.
CryptoG82
2 тиж. тому

Чи може це бути початком так званого «відновлення» / оскарження платежу, і payop затримає платіж, доки справа не буде вирішена в одну чи іншу сторону.

Автоматичний переклад.
Glamors12
2 тиж. тому

Я ще ні від кого не отримав відшкодування, все, що я зробив, це надіслав електронні листи в банк, компанію та кілька постачальників платіжних послуг. Думаю, що я теж сів на поїзд надто пізно

Автоматичний переклад.
2scottjason
2 тиж. тому

Однак я б сказав спробувати. Я також увійшов занадто пізно, але мені все ж вдалося повернути одну суму.

Автоматичний переклад.
Glamors12
2 тиж. тому

Дякую, і я зроблю

Автоматичний переклад.
1...102 103 104...114
Перейти на сторінкуіз 114 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого