2 тиж. тому
Я збентежений. Чи можете ви пояснити себе краще?
I'm confused. Can you explain yourself better?
Non ho capito bene. Puoi spiegarti meglio?
0
Я збентежений. Чи можете ви пояснити себе краще?
I'm confused. Can you explain yourself better?
Non ho capito bene. Puoi spiegarti meglio?
Це надовго? Ви пробували знову надіслати їм повідомлення? Я особисто отримав швидку відповідь від них. Я також повідомив їм про незаконні виплати в азартні ігри. Я не дуже сподіваюся на них, але я все одно хотів би повернути свої гроші, які зникли на вітрі і навіть не дійшли до казино.
Is this a long time coming? Have you tried messaging them again? I personally got a quick response from them. I also informed them about the illegal gambling payments. I'm not very hopeful about them, but I would still like my money back, which disappeared into the wind and never even reached the casino.
Onko tästä pitkä aika? Oletko yrittänyt laittaa heille uudestaan viestiä? Itse sain heiltä kyllä nopeasti vaatauksen. Ilmoitin heille myös uhkapelin laittomista maksuista. En ole kovin toiveikas heidän suhteen, mutta haluaisin kuitenkin takaisin rahani joka katosi tuhka tuuleen eikä koskaan tavoittanut edes kasinoa.
Ні, я отримав автоматичні електронні листи з повідомленням "Платіж скасовано". У мене не було грошей, тому побачимо, що це все означає, коли їхній представник відповість.
No I got automated emails saying "Payment Cancelled". Not had any money so will see what this all means when their rep responds.
Так, я намагався їх переслідувати, але марно..
Yes I tried to chase them but to no avail..
Sì ho provato a inseguirli ma inutilmente..
Ще раз дякую за допомогу, я звернувся до обох
Thanks for your help again, I've contacted both
Цікаво. У який день ви подали скаргу щодо Payop і коли отримали цей електронний лист?
Interesting. What day did you file a payop complaint and when did you receive that email?
Mielenkiintoista. Mikä päivä teit payop valituksen ja koska sait kyseisen sähköpostin?
Так, я все ще намагаюся отримати контактну інформацію для ZP Telephono003....якщо хтось щось знайде, дайте мені знати.
Yes, still trying to get contact info for ZP Telephono003....if anyone finds anything then please let me know.
Я також отримав ці сповіщення від PayOp
Це означає, що транзакція не була успішною.
Це не відшкодування. Або ці гроші надійшли на ігровий рахунок казино?
I also received these notifications from PayOp
It means that the transaction was not successful.
It is not a refund. Or did that money go into the casino gaming account?
Ho ricevuto anch'io queste notifiche da PayOp
Significa che la transazione non è andata a buon fine.
Non è un rimborso. O quei soldi sono entrati nel conto gioco del casinò?
Дякую, я надіслав їм електронний лист зараз, думаю, мені пощастить, якщо вони повернуть мені гроші з вашого повідомлення?
Thanks, I've emailed them now, I'm guessing I'll be lucky if I get refunded by them from your message then?
Рахунок казино не буде, оскільки він закритий більше року! Почекаю і побачу, яка буде офіційна відповідь.
Won't be the casino account as its been closed for over a year! I'll wait and see what the official response is.
Я вважаю, що тобі пощастило. Оскільки я сів на потяг надто пізно й отримав відповідь, зверніться до свого банку.
I think you're lucky. Because I got on the train too late and got the answer please contact your bank.
Luulen kyllä että olet onnekas. Koska minä astuin junaan liian myöhää ja sain vastaukseksi ota yhteyttä pankkiisi.
Чи може це бути початком так званого «відновлення» / оскарження платежу, і payop затримає платіж, доки справа не буде вирішена в одну чи іншу сторону.
Could it be the start of a so-called "recovery" / disputing the payment and payop will withhold the payment until the case is resolved one way/the other.
Voisko se olla niin sanotun " takaisinperinnän" / maksun riitauttamisen aloitus ja payop pidättää maksun kunnes tapaus on ratkaistuna puoleen/toiseen.
Я ще ні від кого не отримав відшкодування, все, що я зробив, це надіслав електронні листи в банк, компанію та кілька постачальників платіжних послуг. Думаю, що я теж сів на поїзд надто пізно
I haven't received a refund from anyone yet, all I have done is sent emails to the bank the company and a few payment providers. Think I got on the train too late also
Однак я б сказав спробувати. Я також увійшов занадто пізно, але мені все ж вдалося повернути одну суму.
However, I would say give it a try. I also entered too late and still managed to get one refund.
Sanoisin kuitenkin että yritä. Astuin myös liian myöhään ja olen kuitenkin onnistunut saamaan yhden hyvityksen.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.