ФорумОбговорення скаргЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 101)

11 міс. тому від kirekin
|
367039 переглядів 4073 відповідей |
|
1...100 101 102...205
Додати публікацію
3 міс. тому

Постачальники захищені вказівками Visa / MasterCard, здається, що вказівки VISA / MasterCard вище закону. Ви, як споживач, обдурилися, постачальники можуть відмивати гроші майже без проблем.

У Німеччині оплата кредитною карткою особливо захищена. Авторизовані транзакції замінюються лише за певних умов. Банки дуже рідко відшкодовують таку забезпечену транзакцію, оскільки банк несе відповідальність, якщо опонент виграє повернення платежу. Тому зазвичай кошти не зараховуються або очікується результат чарджбеку.

Якщо транзакція не захищена 3DS, відповідальність несе продавець. Коли я читаю, що хтось санкціонував понад 40 транзакцій, стає зрозуміло, чому банки не реагують. Перевірити та поскаржитися на 40 транзакцій у системі MasterCard складно та довго.


Банки вважають, що платіж авторизований; крім того, особа отримала щось натомість, навіть якщо картка показує інше. Немає доказів у вигляді рахунків-фактур, тому неможливо ініціювати повернення коштів. З цього моменту всі повинні розуміти, про що йдеться.



Автоматичний переклад.
doggoclub19
3 міс. тому

Але на якій підставі ви хочете отримати гроші назад? Казино не може знати, що ви залежні від азартних ігор, якщо ви їм не сказали. Тому наступне запитання також полягає в тому, за що ви намагалися заявити на них у поліцію? І, нарешті, на якій підставі ви вимагали від банку повернення коштів/яку причину ви вказали?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Справа не в тому, чи були ви залежні від азартних ігор чи ні. По суті, це технічний нюанс: продавець навмисно приховує тип транзакції як роздрібну, хоча насправді це дуже ризикована азартна транзакція. Це є прямим порушенням правил, встановлених Mastercard/Visa. Це також є підставою для гравця сказати, що торговець не розпізнаний, і попросити відшкодування.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Це також підстава для гравця сказати, що торговець не розпізнаний, і попросити повернути гроші.


Однак транзакцію зазвичай підтверджував банківський додаток, тому банки сприймають це як визнання транзакції. Якщо ви граєте в 123 Casino і бачите щось інше в додатку під час підтвердження, вам доведеться відмовитися.



Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Це також підстава для гравця сказати, що торговець не розпізнаний, і попросити повернути гроші.


Однак транзакцію зазвичай підтверджував банківський додаток, тому банки сприймають це як визнання транзакції. Якщо ви граєте в 123 Casino і бачите щось інше в додатку під час підтвердження, вам доведеться відмовитися.



Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Насправді це не має значення. Якщо ви можете довести, що нічого не отримували від торговця, то це цілком достатньо. Найважче змусити банки зрозуміти, що відбувається.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Хтось має якісь новини про повернення платежу Revolut, коли ви були на 100% чесними? Хотіли б ви знати, чи вдалося відновлення? Це все ще очікує? Чи кінець розслідування революції?

Автоматичний переклад.
Glamors12
3 міс. тому

Залиште 2 на розгляді з Musicreverb... ми повідомимо вам, як це відбувається

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Отримав цей електронний лист, ставлячи запитання Goldenbet. Це брехня?


file

Автоматичний переклад.
2scottjason
3 міс. тому

Це не брехня. Платіжний процесор третьої сторони – це той, який потрібно взяти на роботу. Казино не поверне вам гроші. Вам потрібно побачити, які суми відійшли у вашій виписці, і знайти «продавця», якщо він існує, тоді ви зможете побудувати справу зі своїм банком.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я знайшов торговця в будинку компанії, яка є фотокопійною компанією в Лондоні?


Niko*FAQSOLUTIONS

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
2scottjason
3 міс. тому

Спробуйте налагодити з ними контакт. Я можу майже гарантувати, що вони не матимуть жодної гадки, але ви можете використовувати це як доказ.

Автоматичний переклад.
CryptoG82
3 міс. тому

На жаль, я перевірив, і компанія існує на папері, але не має контактних даних. Я запитав відкликання платежу в своєму банку на надію, компанія, до якої вас приведе на будинок компанії, є ксерокопією опису компанії b6, але без контактних даних

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

На жаль, я перевірив, і компанія існує на папері, але не має контактних даних. Я запитав відкликання платежу в своєму банку на надію, компанія, до якої вас приведе на будинок компанії, є ксерокопією опису компанії b6, але без контактних даних

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Успіхів, друже, сподіваюся, що це спрацює. Вони побачать, що це явно не закодовано як азартні ігри.

Автоматичний переклад.
CryptoG82
3 міс. тому

Дуже дякую, так, я надіслав ті докази, які в мене є щодо транзакцій із фотографіями номеру компанії тощо. Мені схоже, що фальшиву компанію було створено з цією конкретною метою, не впевнений, що я перебільшую, хоча ха-ха

Автоматичний переклад.
3 міс. тому
Опубліковано Glamors12 видалено
3 міс. тому

Подібно до карток, відкриті банківські транзакції, такі як Trustly, потребують і повинні оброблятися за допомогою спеціального коду, я думаю, для відкритих банківських операцій це був PCC 26 або щось таке.

Але, як і у випадку з картками, звичайно, є способи обійти це, як це роблять багато казино.



Автоматичний переклад.
veritas1979
3 міс. тому

Так, я підозрюю, що платежі проходили через маніпуляції з кодом, тому що я не міг отримати платежі в більшість казино. однак я навіть не намагався боротися з trustly.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Останні, які я знайшов, це PayOp і PayDo... які використовуються Santeda Group для всіляких депозитів від карток до ваучерів Neosurf! Зв’яжеться з обома постачальниками платежів і подивиться, що станеться.

Автоматичний переклад.
carsix79
3 міс. тому

Наразі я ними займаюся, і було отримано кілька дивних електронних листів про скасування платежів, тож зачекаю та побачу їхні остаточні відповіді.

Автоматичний переклад.
CryptoG82
3 міс. тому

Я сьогодні з ними зробив те саме, мені відповіли, що вони це питання розглядають. Що ви маєте на увазі, що отримували від них дивні листи про скасування платежу?

що ти їм написав?😊

Автоматичний переклад.
Glamors12
3 міс. тому

Просто було потенційне шахрайство з платежами, і вони сказали, що розслідуватимуть це. Тепер отримайте кілька автоматичних електронних листів... але потрібно почекати і побачити

Автоматичний переклад.
1...100 101 102...205
Перейти на сторінкуіз 205 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого